Volkswagen potwierdził informację o planach przygotowania następcy luksusowego Phaetona. Szef rady nadzorczej koncernu twierdzi, że niemiecki koncern musi wyznaczać standardy we wszystkich klasach pojazdów - począwszy od segmentu aut miejskich, w którym znajduje się model Fox i Polo, a na najbardziej luksusowych maszynach skończywszy.
Dr Martin Winterkorn zapowiada, że nowe wcielenie Phaetona otrzyma wiele najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. Wśród nich znajdzie się zarówno elektronicznie regulowane oświetlenie, jak i wyposażenie deski rozdzielczej, którego zaawansowanie mogłoby zawstydzić prom kosmiczny.
Pięciometrowa karoseria będzie napędzana przez silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem oraz mocne i oszczędne jednostki TDI. Flagowa limuzyna producenta z Wolfsburga ma trafić do salonów sprzedaży do roku 2011.
moto.wp.pl
O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Obecna sylwetka to czołg na kółkach... :lol: jest ładny owszem...po Gdańsku kilka śmiga...ale niestety pozostaje w sferze marzeń tylko chyba że pierdzielnę w TOTKA
mnie trafia jak słyszę takie teksty...w końcu o każdym samochodzie można tak powiedzieć... jedni wolą jeździć Porsche...i jest to dla nich cool i pewnie nie zamieniliby tego samochodu na żaden inny a inni wolą Chryslera...i każdy przede wszystkim ma swoje zdanie o prestiżu.
mnie trafia jak słyszę takie teksty...w końcu o każdym samochodzie można tak powiedzieć... jedni wolą jeździć Porsche...i jest to dla nich cool i pewnie nie zamieniliby tego samochodu na żaden inny a inni wolą Chryslera...i każdy przede wszystkim ma swoje zdanie o prestiżu.
Gmero.. my myślimy troche innymi kategoriami niż osoby/firmy które kupuja taki samochód i aspekt "prestiżu" jest dla nich bardzo istotny.
Limitowana wersja E klasy za niecale 300 - mimo roznicy w cenie to mysle, ze dla potencjalnych klientow bardziej prestizowe rozwiazanie
A sam Phateon ?
IMHO to pomylka VW - bardzo duze aspiracje, duze inwestycje i mizerne wyniki.
Mimo pozycjonowania na poziomie S klasy sprzedano ich w zeszlym roku w Polsce jakies 60 razy mniej (i to z rocznika 2005)
Z drugiej strony to pokazuje absurdy wielkokoncernowej polityki - mimo paru zmian na wysokim szczeblu w VW w projekt Phaeton (nb pomysl chyba exex prezesa VW) wciaz sa pchane duze pieniadze zamiast skupic je tam gdzie to istotne.
Moim zdaniem VAG lepiej by wyszedl pakujac te kase w A8.
W sumie mnie to tylko cieszy - osobiscie wychodze na tym odrobine lepiej ;-)
Moim zdaniem VAG lepiej by wyszedl pakujac te kase w A8.
Wiesz nie każdy chce jężdzic np: brzydkim mercedesem lub ładnym Audi i wybiera np: VW Phanteon które jak dla mnie jest potęzne i ładne choc osobiście wole marke Lexus.
Tak jak było powiedziane są gusta i do jakiś tam klientów trafi i wyrobi sobie prestż, to tylko w polsce się utarło że jak prestiż i kasa to musi być Mercedes który niestety też ustempuje już innym marka pod wzgledem niezawodności poprostu są lepsze marki.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Jest duza grupa ludzi i moim zdaniem z czasem bedzie sie powiekszac, takich ktorzy mają kupe siana i nie chca rzucac sie w oczy.
Ogolnie co raz wiecej osob po prostu zyje skromniej niz ich stac. Jest to duza rzadkosc, ale co raz czestsza.
Mysle, ze do takich osob skierowany jest miedzy innymi Phaeton. Samochod jest technicznym majstersztykiem i wpakowano w jego projekt całą stodołę Euro. Natomiast jest on po prostu zbyt zwykły jak na kilkaset tysiecy złotych. Wikeoszsc kolesi jak juz sypnie groszem na cos takiego, to po to, zeby byl efekt, a VW to zaden efekt.
Natomiast furka jest IMHO super. Prawdodobnie nigdy nie kupilbym sobie takiego samochodu, nawet gdybym rzygał forsą, bo IMHO to i tak jest głupota placic tyle za samochod, ale jesli juz bym musial kupic cos z tego segmentu, to bylby to wlasnie Phaeton.
Zibi, co do mercedesow to dobre byly do 2000r potem juz zaczeto pakowac w nie za duzo wszystkiego
VW skolei ma ciagle ta sama idee piekno lezy w prostocie
co mi po aucie np bmw 7 ktorym mialem okazje sie przejechac (swoja droga piekna sprawa)
ale wystartowanie zajelo mi pol godziny, komputer pytal sie co chwile jak ustawic fotel, gdzie jedziemy, jaka skrzynie chce, zawieszenie no poprostu wszystko dobrze ze nie zapytal sie co chce na obiad nie ktorzy poprostu tego nie lubia chca wsiasc do auta i w luksucie i bezpieczenstwie przejechac z pktu A do B
i taksie wlasnie jezdzi w VW wchodzisz nacioskasz przycisk puszczasz muzyke i jedziesz!!
[ Dodano: Sob 17 Lut, 07 03:15 ]
ja tez raczej ni ekupil bym auta za taka sume bo duzo traca na wartosci :P
ale jak by mnie zmuszali 8) to bral bym VW albo Audi (S8 :P ) i tylko to by wchodzilo
ale sie rozmazylem
Komentarz