Toyota RAV4 2.0 Premium 20-th Anniversary

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maczor
    Drive
    • 2008
    • 58

    Toyota RAV4 2.0 Premium 20-th Anniversary

    SS, na zdjęcie maksia w koszulce...hahahahaha
  • Big
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 6389

    #2
    Toyota RAV4 2.0 Premium 20-th Anniversary

    Zapraszam na mój test Toyoty RAV4 2.0 benzyna w wersji Premium z pakietem 20-th Anniversary.
    Czarny Elegance

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #3
      design środka, a szczególnie ta deska...to jakaś pomyłka....motoryzacja się cofa :P :lol:

      Komentarz

      • mac_aaron
        Elegance
        • 2012
        • 984
        • Octavia III (5E3)
        • CJSA 1.8 TSI 180 KM

        #4
        Spoko ale...
        1. Mógłbyś ładniej wycinać numery tablic, bo trąci przedszkolem.
        2. Czepiasz się podświetlenia przycisków okien, po zastanowieniu stwierdzam, że nigdy nie otwierałem okna patrząc na przyciski. Po to są pod ręką, żeby nie trzeba było odwracać wzroku.
        3. W Fabii 3 tak jak w O3 zapalone światła mijania są sygnalizowane kontrolką zieloną przy przełączniku świateł. Widać to nawet na zdjęciu, które Ty zrobiłeś.

        A odnośnie RAVki, to zegary wyglądają jak w samochodzie za 30k, wstyd.
        Ostatnio jak zmieniałem opony to za mną stał gość z RAV4 i poprosiłem o pokazanie bagażnika. Zaczął wciskać przycisk ale dopiero po kilku naciśnięciach klapa otworzyła się (elektrycznie), aż widziałem wstyd w jego oczach Także element może być niedopracowany.

        Komentarz

        • Chris11
          RS
          • 2011
          • 1587

          #5
          Zamieszczone przez mac_aaron
          1. Mógłbyś ładniej wycinać numery tablic, bo trąci przedszkolem.
          Ja tam w ogóle nie rozumiem sensu zasłaniania tablic, a już w ogóle, kiedy auto, które z założenia jest jeżdżącą reklamą.

          Komentarz

          • Big
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6389

            #6
            Zamieszczone przez Chris11
            Ja tam w ogóle nie rozumiem sensu zasłaniania tablic
            Ja też, ale dealer od którego otrzymałem auto do testu, zażyczył sobie aby nie było widać tablic i jego nazwy, więc musiałem zamazać.

            [ Dodano: Wto 17 Mar, 15 06:51 ]
            Zamieszczone przez mac_aaron
            W Fabii 3 tak jak w O3 zapalone światła mijania są sygnalizowane kontrolką zieloną przy przełączniku świateł. Widać to nawet na zdjęciu, które Ty zrobiłeś.
            Czekaj, czekaj, ten temat dotyczy Toyoty RAV 4 a nie Skody, wiec nie bardzo rozumiem o co kaman.

            [ Dodano: Wto 17 Mar, 15 06:54 ]
            Zamieszczone przez mac_aaron
            Czepiasz się podświetlenia przycisków okien, po zastanowieniu stwierdzam, że nigdy nie otwierałem okna patrząc na przyciski. Po to są pod ręką, żeby nie trzeba było odwracać wzroku.
            Ty jako kierowa pewnie tak (choć gdy zakupisz auto i jeszcze nie do konca sie do niego przyzwyczaisz to masz zapewne odruch patrzenia na dany przycisk), ale twoi pasażerowie, którzy z toba jadą i nie koniecznie znają sie na samochodach, już tych przycisków szukają. A gdy widzą świcący i jasno "opisany" punkt, od razu wiedzą co to jest i do czego służy.
            W Toyocie problem z niepodświatlonymi przyciskami dotyczy nie tylko przycisków do otwierania szyb, ale także do blokowania szyb tylnych, blokady centralnego zamka oraz regulacji i składania lusterek. Tak więc jest to spore zaniedbanie ze storny producenta.
            Czarny Elegance

            Komentarz

            • mac_aaron
              Elegance
              • 2012
              • 984
              • Octavia III (5E3)
              • CJSA 1.8 TSI 180 KM

              #7
              Zamieszczone przez Big
              Czekaj, czekaj, ten temat dotyczy Toyoty RAV 4 a nie Skody, wiec nie bardzo rozumiem o co kaman.
              Ale na twoim blogu niżej było o Skodzie i też zwróciłem na to uwagę, to napisałem tutaj, bo gdzie indziej?

              Zamieszczone przez Big
              twoi pasażerowie, którzy z toba jadą i nie koniecznie znają sie na samochodach, już tych przycisków szukają. A gdy widzą świcący i jasno "opisany" punkt, od razu wiedzą co to jest i do czego służy.
              U mnie pasażerowie nie tykają okien, bo to kierowca decyduje o temperaturze wnętrza i ewentualnym otwarciu okien :diabelski_usmiech Jestem jak kapitan na statku, jak chcą dojechać to mają się podporządkować.

              Komentarz

              • Big
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 6389

                #8
                Zamieszczone przez mac_aaron
                Ale na twoim blogu niżej było o Skodzie i też zwróciłem na to uwagę, to napisałem tutaj, bo gdzie indziej?
                Tu ?? http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75557
                Czarny Elegance

                Komentarz

                • bzyq_74
                  RS
                  • 2008
                  • 3467
                  • Volkswagen
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                  • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                  #9
                  W oczy kłuje "in minus" pomarańczowo-sraczkowata skóra :twisted:
                  Sama deska też wyjęta z aut z 15 lat - Qashqai/Sportage mają ładniejszą ihmo. 8)
                  MARCIN
                  Mój szkodnik

                  Komentarz

                  • fario1969
                    Drive
                    • 2013
                    • 72
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #10
                    Ostatnio miałem okazję jeździć dokładnie taką wersją (z automatem). Był to dłuższy przejazd (po prostu szwagier zakupił). Powiem szczerze: oceniając po kwocie spodziewałem się czegoś na wyższym poziomie. Najbardziej rozbiła mnie jakość materiałów deski rozdzielczej. Z całym szacunkiem dla Toyoty, ale w OIII deska wykonana jest z bardziej przyjemnych materiałów. Oczywiście mam inne zastrzeżenia, ale nie chcę pisać elaboratów.

                    Komentarz

                    • Dig Dug
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 1306
                      • Seat

                      #11
                      Wnętrze na pierwszy rzut oka jak w 15 letnim Terrano kolegi Do reszty się przy...... jak przeczytam test, a może nie :P Boczki nie są plastikowe, więc jeden argument odpada :diabelski_usmiech
                      Była O1 jest F2.

                      Komentarz

                      • mariuszsj
                        Classic
                        • 2014
                        • 10

                        #12
                        Jesienią tamtego roku odbyłem jazdy próbne RAV4 i avensis 2.0Pb. Pomijając szok po zmianie 320Nm dwunastoletniego diesla na benzynę (podobno można się przyzwyczaić )
                        dla ewentualnych nabywców ostrzeżenie
                        dźwignie hamulca i sprzęgła poprowadzone są zygzakiem do góry i w lewo, co przy moim bucie 46-47 powoduje każdorazowe zahaczanie buta jeden o drugi. tak, wiem. kup se pan automat :P

                        dla ewentualnych nabywców avensisa z aktualnej generacji: przy moim wzroście 183 i w miarę proporcjonalnych kończynach nie byłem w stanie podnieść koła kierownicy tak, aby nie ocierać o uda. pan sprzedawca też próbował ustawić. nie, nie da się.

                        pozdrawiam serdecznie projektantów i życzę miłego dnia
                        105L'84; mondeo'97; atos'02; a3'01; O3'14

                        Komentarz

                        • exportsubripp
                          Rider
                          • 2010
                          • 304

                          #13
                          Toyoty obecne to porażka. Bylem , testowalem , z salonu wyszedlem przerażony. Wykonczenie avensisa za ponad 100 tys w srodku bylo porównywalne z daewoo nubirą z 1999 r którą kiedys jezdzilem. Masakra. Ten samochod mozna smiało polecić ale gdyby kosztował polowe mniej. Wykonczenie mojej octavii z 2011 r bylo nawet bez porownania lepsze, i to nie podlega dyskusji a auto o klase nizej.
                          Napisane za pomocą batonika KitKat

                          Komentarz

                          • andriu21tg
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2008
                            • 1499

                            #14
                            Big, Jak pisałem na wstępie, zwolennikiem aut typu SUV nie jestem i po testach Toyoty RAV 4 to się nie zmieniło. No może teraz jestem trochę mniej na nie.- Przetestuj X 3 lub X5 - I wówczas zmienisz zdanie :wink:

                            Komentarz

                            • Big
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 6389

                              #15
                              andriu21tg, ostro idziesz w premium. Tylko że powiem ci, że miałem do czynienia z X3 i zamiast X3 zdecydowanie i bezapelacyjnie wybieram BMW 3 X-drive, a zamiast X5, zwykłą 5-tkę X-drive.
                              Sorry ale SUV to nie dla mnie. Takie auto które jest wszystkim po trochu, ale w niczym nie jest wybitne.
                              Czarny Elegance

                              Komentarz

                              • Puchacz
                                Moderator
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 1192
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                mariuszsj, w RAV4 przynajmniej III-gen miałem takie same problemy jak Ty w Avensis. A też mam raptem około 185. Do tego po 30 minutach jazdy jest tak cholernie niewygodnie, że najchętniej bym wysiadł z auta i zostawił je na poboczu.

                                Ciekaw jestem dla kogo są projektowane te auta? Dla 60+ letnich kurdupli?
                                "Daszek" na desce też jest po prostu piękny, nie wiem do czego on ma służyć, ale na pewno do niczego nie pasuje. Zegary przypominają mi jakoś tak Ładę.

                                Ps. Nie dziwię się, że dealer nie chciał się ujawniać, pewnie jest zakaz przekazywania RAV4 do testów. Bo żeby napisać cokolwiek pozytywnego o tym aucie to chyba, trzeba dostać kasę.

                                RAV4 to na pewno nie jest odpowiedni wybór aby przekonać się do SUV - predzej żeby się zrazić.
                                Ja tu tylko sprzątam...

                                Komentarz

                                • andriu21tg
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2008
                                  • 1499

                                  #17
                                  Big, dlatego najlepiej mieć X5 na zimę i Serię 5 na wiosnę lato Puchacz, ma rację ..

                                  Komentarz

                                  • Puchacz
                                    Moderator
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 1192
                                    • Superb III (3V3)

                                    #18
                                    andriu21tg, również się z Tobą zgadzam w kwestii X3, X5. Wystarczy mieszkać np. na wsi albo dojeżdzać do domu jakimś lekkim bezdrożem i te parę cm więcej prześwitu z X'a okazuje się po prostu niezbędne. Zdolności terenowe na poziomie Jeepa nie są konieczne, ale trochę napędu na wszystkie koła i większy prześwit często się przydają. Do tego wyższa pozycja za kierownicą pozwala dalej widzieć ponad dachami innych aut.

                                    A tak poza tymi najważniejszymi czynnikami to X3 z Mpakietem zawieszenia z mocniejszym silnikiem całkiem ciekawie się prowadzi, jak rasowy SUV. Wydaje mi się, że nie mamy szans na takie atrakcje w RAV4.
                                    Ja tu tylko sprzątam...

                                    Komentarz

                                    • leszekmw
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 5356

                                      #19
                                      kolega teraz sie przesiadł z ave do tej ravki i najbardziej narzekał na to że niema regulacji lędźwiowej , co prawda nie ma skóry ale tą wersję anniversary ma . w sumie jak pamiętam to taki niezły wypas jest w aucie w tej wersji.
                                      a kolega faktycznie niski... :wink:
                                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                      GVI 1.4TSI
                                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                      Komentarz

                                      Pracuję...