SS, na zdjęcie maksia w koszulce...hahahahaha
Toyota RAV4 2.0 Premium 20-th Anniversary
Zwiń
X
-
Spoko ale...
1. Mógłbyś ładniej wycinać numery tablic, bo trąci przedszkolem.
2. Czepiasz się podświetlenia przycisków okien, po zastanowieniu stwierdzam, że nigdy nie otwierałem okna patrząc na przyciski. Po to są pod ręką, żeby nie trzeba było odwracać wzroku.
3. W Fabii 3 tak jak w O3 zapalone światła mijania są sygnalizowane kontrolką zieloną przy przełączniku świateł. Widać to nawet na zdjęciu, które Ty zrobiłeś.
A odnośnie RAVki, to zegary wyglądają jak w samochodzie za 30k, wstyd.
Ostatnio jak zmieniałem opony to za mną stał gość z RAV4 i poprosiłem o pokazanie bagażnika. Zaczął wciskać przycisk ale dopiero po kilku naciśnięciach klapa otworzyła się (elektrycznie), aż widziałem wstyd w jego oczach Także element może być niedopracowany.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Ja tam w ogóle nie rozumiem sensu zasłaniania tablic
[ Dodano: Wto 17 Mar, 15 06:51 ]
Zamieszczone przez mac_aaronW Fabii 3 tak jak w O3 zapalone światła mijania są sygnalizowane kontrolką zieloną przy przełączniku świateł. Widać to nawet na zdjęciu, które Ty zrobiłeś.
[ Dodano: Wto 17 Mar, 15 06:54 ]
Zamieszczone przez mac_aaronCzepiasz się podświetlenia przycisków okien, po zastanowieniu stwierdzam, że nigdy nie otwierałem okna patrząc na przyciski. Po to są pod ręką, żeby nie trzeba było odwracać wzroku.
W Toyocie problem z niepodświatlonymi przyciskami dotyczy nie tylko przycisków do otwierania szyb, ale także do blokowania szyb tylnych, blokady centralnego zamka oraz regulacji i składania lusterek. Tak więc jest to spore zaniedbanie ze storny producenta.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigCzekaj, czekaj, ten temat dotyczy Toyoty RAV 4 a nie Skody, wiec nie bardzo rozumiem o co kaman.
Zamieszczone przez Bigtwoi pasażerowie, którzy z toba jadą i nie koniecznie znają sie na samochodach, już tych przycisków szukają. A gdy widzą świcący i jasno "opisany" punkt, od razu wiedzą co to jest i do czego służy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mac_aaronAle na twoim blogu niżej było o Skodzie i też zwróciłem na to uwagę, to napisałem tutaj, bo gdzie indziej?Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Ostatnio miałem okazję jeździć dokładnie taką wersją (z automatem). Był to dłuższy przejazd (po prostu szwagier zakupił). Powiem szczerze: oceniając po kwocie spodziewałem się czegoś na wyższym poziomie. Najbardziej rozbiła mnie jakość materiałów deski rozdzielczej. Z całym szacunkiem dla Toyoty, ale w OIII deska wykonana jest z bardziej przyjemnych materiałów. Oczywiście mam inne zastrzeżenia, ale nie chcę pisać elaboratów.
Komentarz
-
-
Jesienią tamtego roku odbyłem jazdy próbne RAV4 i avensis 2.0Pb. Pomijając szok po zmianie 320Nm dwunastoletniego diesla na benzynę (podobno można się przyzwyczaić )
dla ewentualnych nabywców ostrzeżenie
dźwignie hamulca i sprzęgła poprowadzone są zygzakiem do góry i w lewo, co przy moim bucie 46-47 powoduje każdorazowe zahaczanie buta jeden o drugi. tak, wiem. kup se pan automat :P
dla ewentualnych nabywców avensisa z aktualnej generacji: przy moim wzroście 183 i w miarę proporcjonalnych kończynach nie byłem w stanie podnieść koła kierownicy tak, aby nie ocierać o uda. pan sprzedawca też próbował ustawić. nie, nie da się.
pozdrawiam serdecznie projektantów i życzę miłego dnia105L'84; mondeo'97; atos'02; a3'01; O3'14
Komentarz
-
-
Toyoty obecne to porażka. Bylem , testowalem , z salonu wyszedlem przerażony. Wykonczenie avensisa za ponad 100 tys w srodku bylo porównywalne z daewoo nubirą z 1999 r którą kiedys jezdzilem. Masakra. Ten samochod mozna smiało polecić ale gdyby kosztował polowe mniej. Wykonczenie mojej octavii z 2011 r bylo nawet bez porownania lepsze, i to nie podlega dyskusji a auto o klase nizej.Napisane za pomocą batonika KitKat
Komentarz
-
-
andriu21tg, ostro idziesz w premium. Tylko że powiem ci, że miałem do czynienia z X3 i zamiast X3 zdecydowanie i bezapelacyjnie wybieram BMW 3 X-drive, a zamiast X5, zwykłą 5-tkę X-drive.
Sorry ale SUV to nie dla mnie. Takie auto które jest wszystkim po trochu, ale w niczym nie jest wybitne.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
mariuszsj, w RAV4 przynajmniej III-gen miałem takie same problemy jak Ty w Avensis. A też mam raptem około 185. Do tego po 30 minutach jazdy jest tak cholernie niewygodnie, że najchętniej bym wysiadł z auta i zostawił je na poboczu.
Ciekaw jestem dla kogo są projektowane te auta? Dla 60+ letnich kurdupli?
"Daszek" na desce też jest po prostu piękny, nie wiem do czego on ma służyć, ale na pewno do niczego nie pasuje. Zegary przypominają mi jakoś tak Ładę.
Ps. Nie dziwię się, że dealer nie chciał się ujawniać, pewnie jest zakaz przekazywania RAV4 do testów. Bo żeby napisać cokolwiek pozytywnego o tym aucie to chyba, trzeba dostać kasę.
RAV4 to na pewno nie jest odpowiedni wybór aby przekonać się do SUV - predzej żeby się zrazić.Ja tu tylko sprzątam...
Komentarz
-
-
andriu21tg, również się z Tobą zgadzam w kwestii X3, X5. Wystarczy mieszkać np. na wsi albo dojeżdzać do domu jakimś lekkim bezdrożem i te parę cm więcej prześwitu z X'a okazuje się po prostu niezbędne. Zdolności terenowe na poziomie Jeepa nie są konieczne, ale trochę napędu na wszystkie koła i większy prześwit często się przydają. Do tego wyższa pozycja za kierownicą pozwala dalej widzieć ponad dachami innych aut.
A tak poza tymi najważniejszymi czynnikami to X3 z Mpakietem zawieszenia z mocniejszym silnikiem całkiem ciekawie się prowadzi, jak rasowy SUV. Wydaje mi się, że nie mamy szans na takie atrakcje w RAV4.Ja tu tylko sprzątam...
Komentarz
-
-
kolega teraz sie przesiadł z ave do tej ravki i najbardziej narzekał na to że niema regulacji lędźwiowej , co prawda nie ma skóry ale tą wersję anniversary ma . w sumie jak pamiętam to taki niezły wypas jest w aucie w tej wersji.
a kolega faktycznie niski... :wink:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz