Zamieszczone przez dragster
Octavia RS 230 od 119 750 zł =>zapowiedź na stronie Skody
Zwiń
X
-
Octavia RS 230 od 119 750 zł =>zapowiedź na stronie Skody
Zapowiedź na stronie Skody Link
W sumie dopłata duża do "zwykłej" O3 RS, która kosztuje obecnie 108 tys. zł, chyba że MY16 będzie droższy.
W praktyce jest to odpowiednik odmiany Golfa GTI performance tj. +10KM, koła 19', a przede wszystkim VAQ, tyle że w GTI dopłata wynosi jedynie 4 tys. zł.
Szkoda, że nie będzie to wersja 280KM.
-
-
WYDAJE MI SIĘ, że w cenie są dodatkowo - co wynika z tych ikonek - (oprócz 19" i VAQ) elektryczne fotele i elementy pakietu challenge (kolorowy wyświetlacz, nakładki na progi, wybór trybów jazdy).
Gdybym teraz zamawiał octavię, na bank weszłaby ta RS 230. Albo superb 280 KM.
Swoją drogą, od dawna zastanawia mnie różnica między XDS i VAQ, i chyba nikt jej tak naprawdę nie zna."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
no i czarne końcówki wydechukliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rsWYDAJE MI SIĘ, że w cenie są dodatkowo - co wynika z tych ikonek - (oprócz 19" i VAQ) elektryczne fotele i elementy pakietu challenge (kolorowy wyświetlacz, nakładki na progi, wybór trybów jazdy).Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
No dobra, ale jak do gołego RSa dołożymy elektryczne fotele (do których trzeba dołożyć skórę), mode selection, kolorowy maxi dot, uzyskujemy kwotę 115.300.
Czyli za 4.450 mamy vaq i zajebiste felgi (zamiast 17", bo nie uwzględniłem dopłaty do 18").
Zostaje kwestia, czy komuś te elektryczne fotele potrzebne. Inna sprawa, że w wielu markach nikt nie daje wyboru - są wkalkulowane w cenę i już. Ja bym teraz wziął, bo lubię mieć fotel max nisko, ale jak jest słońce nisko, to mnie oślepia (osłona jest za wysoko) i muszę kombinować z podnoszeniem - a tak miałbym 2 położenia: zwykłe i na słoneczne poranki. I lustro by mi się obniżało, czego podobno nie da się zaprogramować, żeby działało idealnie."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Ale do challenga musiałbym dołożyć kolejnego tysia No i 18 nie mają podejścia do 19, giną w nadkolu, zwłaszcza czarne (choć są ładne).
Columbus - no co Ty?! Bolero. Gdyby był, to po pierwsze chwaliliby się na całą stronę, po drugie - ta 230 wychodziłaby taniej od zwykłej."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
18stki czarne trzeba brać Turini, ja tak mam w białej i jest kozak. 230 koni mnie nie grzeje, bo seria wyplula 257 a i tak sie jeszcze robi boxa. A za taką szperę to dziekuję.
Pytanie czy wydech jest inny jeśli chodzi o dźwięk. Tak czy owak 4x4 i duzo wiecej mocy mogloby kusic. Tak to tylko takie marketingowe halo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezTłumik będzie inny - do zwykłego RS 5E0 253 181 AR natomiast do 230 jest 5E0 253 181 BF.
Cena 3700 w ASO...
Silnik bez osprzętu ten sam, głowica taka sama. Po prostu nic nie zmienili oprócz programu. Powinni sobie gwarancję zabrać No chyba, że wydech dodaje 10 koni.
PS. Był tu gdzieś temat o wygłuszenia bagażnika?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nibelungten vaq to nie jest ten syfiasty xds ..w zasadzie..uj wie co to jest, nie jest to tez normalna porządna mechaniczna szpera..
słowem, jak ktoś nie wozi na co dzien tony kartofli, to za te pieniądze są ciekawsze auta.
Komentarz
-
-
A ESP cakowicie wylaczalne? Na szczescie Compsport mi zrobil taki mod.
Jesli szpera helikalna to fajnie. Powinni zawias inaczej ustawic, mniej podsterownie w takiej wersji.
Ktos wogole sie orientuje kiedy bedzie face lift Octavii i co wtedy zmienia w RS?
Ale podobają mi się końcowki w czarny połysku. Ktoś ma pomysł czy to łatwo pomalować by nie odchodziła farba? Te końcówki łatwo demontować?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tipponie wiem czy nie bedzie wiekszych hebli, bo np. gti perf. ma helbe z rki.
G7 GTI 312/300
G7 GTI PERFORMANCE 340/310
G7 R 340/310
więc różnica może być tylko w tyle 272 -> 310kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TippoZamieszczone przez nibelungten vaq to nie jest ten syfiasty xds ..w zasadzie..uj wie co to jest, nie jest to tez normalna porządna mechaniczna szpera..
słowem, jak ktoś nie wozi na co dzien tony kartofli, to za te pieniądze są ciekawsze auta.
A nawet napewno.
Raczej coś w haldex look.
W każdym razie w porównaniu do zwykłego golfa jest róznica:
Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nibelungChyba nein.
A nawet napewno.
Komentarz
-
-
Link
Skoda Octavia RS230 w Polsce. Cena od 119 750 zł
Podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie, Skoda zaprezentowała model Octavia w wariancie RS230. Czym wyróżnia się auto i jak przedstawia się jej szczegółowy cennik, który właśnie poznaliśmy?
Skoda Octavia RS230 / Fot. Skoda Podstawowy wygląd RS został wzbogacony pakietem Black, który zawiera: czarne listwy wokół okien, polakierowaną na czarno ramkę grilla, czarne obudowy lusterek zewnętrznych, a w wersji kombi – czarne relingi dachowe. Uzupełnieniem drapieżnego wyglądu są 19-calowe felgi ze stopów lekkich o wzorze „Xtreme", zaciski hamulcowe polakierowane na czerwono oraz dwie czarne, błyszczące, sportowe końcówki rur wydechowych.
Wnętrze w kolorze czarnym otrzymało czerwone akcenty, natomiast sportowe fotele o specjalnym kształcie posiadają elektryczną regulację. Obicia siedzeń wykonano z połączenia czarnej skóry naturalnej i ekologicznej, przeszytej czerwonymi szwami. Skoda Octavia RS 230 otrzymała także trójramienną, sportową kierownicę wielofunkcyjną, gałkę dźwigni zmiany biegów i uchwyt dźwigni hamulca ręcznego obszyte skórą z czerwonym przeszyciem. Kolorowy wyświetlacz Maxi DOT w zestawie wskaźników o wzorze RS otrzymał stoper do pomiaru czasu okrążeń, a na przednich progach znalazły się listwy z logo RS.
Napędem Octavii RS 230 zajmuje się 2-litrowa jednostka benzynowa TSI, generująca 230 KM mocy. Pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w przypadku wersji liftback w zaledwie 6,7 sekundy. Prędkość maksymalna sportowej Skody wynosi 250 km/h. W standardzie RS 230 wyposażona jest w manualną, sześciobiegową skrzynię biegów, ale opcjonalnie silnik ten może współpracować także z sześciobiegową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG.
Skoda Octavia RS230 / Fot. Skoda Nowością jest elektronicznie regulowana blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi. Zaletą tego rozwiązania jest to, że w razie utraty przyczepności jednego koła, napęd może przenosić nawet 100% swojej siły na jedno przednie koło. Octavia RS 230 ma obniżone o 15 mm sportowe zawieszenie,
Seryjne wyposażenie Skody Octavii RS 230 obejmuje system wyboru profilu jazdy, Performance Mode Selection. Do wyboru są cztery profile jazdy: normalny, sportowy, ekonomiczny i indywidualny. W zależności od wybranego trybu zmianie ulega cały szereg ustawień; na przykład w układzie sterowania pracą silnika, skrzyni biegów DSG, wspomagania kierownicy, w aktywnym tempomacie adaptive cruise assistant czy nawet w sterowaniu pracą reflektorów ksenonowych i klimatyzacji Climatronic.
Za auto w podstawowej wersji zapłacimy 119 750 zł. Wariant kombi został wyceniony na 124 950 zł.
Komentarz
-
Komentarz