Octavia RS 230 od 119 750 zł =>zapowiedź na stronie Skody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AdamSkoda
    Drive
    • 2007
    • 55

    Octavia RS 230 od 119 750 zł =>zapowiedź na stronie Skody

    Zamieszczone przez dragster
    Jeździ ktoś na Kumho KH27? Jaki macie zdanie na temat opon Kumho? Bardzo polecali mi je znajomi oponiarze.
    ku31 i ku36 maja dobre opinie
  • metrotest
    Rider
    • 2006
    • 506
    • Volkswagen
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    Octavia RS 230 od 119 750 zł =>zapowiedź na stronie Skody

    Zapowiedź na stronie Skody Link

    W sumie dopłata duża do "zwykłej" O3 RS, która kosztuje obecnie 108 tys. zł, chyba że MY16 będzie droższy.

    W praktyce jest to odpowiednik odmiany Golfa GTI performance tj. +10KM, koła 19', a przede wszystkim VAQ, tyle że w GTI dopłata wynosi jedynie 4 tys. zł.

    Szkoda, że nie będzie to wersja 280KM.

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      A moim zdaniem te 11.000 to jest po prostu dopłata do felg, bo 230 KM to ma każda seryjnie a elektroniczną szperę to sobie można kablem wyregulować. Nie rozumiem tego podniecenia po prostu.
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • nibelung
        Drive
        • 2009
        • 94

        #4
        ten vaq to nie jest ten syfiasty xds ..w zasadzie..uj wie co to jest, nie jest to tez normalna porządna mechaniczna szpera..
        słowem, jak ktoś nie wozi na co dzien tony kartofli, to za te pieniądze są ciekawsze auta.
        Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

        Komentarz

        • maro rs
          Elegance
          • 2014
          • 948

          #5
          WYDAJE MI SIĘ, że w cenie są dodatkowo - co wynika z tych ikonek - (oprócz 19" i VAQ) elektryczne fotele i elementy pakietu challenge (kolorowy wyświetlacz, nakładki na progi, wybór trybów jazdy).
          Gdybym teraz zamawiał octavię, na bank weszłaby ta RS 230. Albo superb 280 KM.

          Swoją drogą, od dawna zastanawia mnie różnica między XDS i VAQ, i chyba nikt jej tak naprawdę nie zna.
          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            #6
            no i czarne końcówki wydechu
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz

            • perfex
              L&K
              • 2005
              • 1117

              #7
              Zamieszczone przez maro rs
              WYDAJE MI SIĘ, że w cenie są dodatkowo - co wynika z tych ikonek - (oprócz 19" i VAQ) elektryczne fotele i elementy pakietu challenge (kolorowy wyświetlacz, nakładki na progi, wybór trybów jazdy).
              No te rzeczy okrutnie podnoszą "sportowe" walory skody...
              Pozdrawiam
              perfex

              Octavia HTP

              Komentarz

              • Enriquez
                RS
                • 2009
                • 7685
                • Superb III (3V3)

                #8
                też miałem to napisać
                challenge to chyba każdy bierze i kosztuje to 2000, podobnie fotele 4000 o ile pamiętam
                ale zobaczcie jak na tym zdjęciu dali pięknie dystanse i obniżyli zawias, a w serii będzie koza i pół metra od nadkola do opony z tym ich ET...

                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz

                • maro rs
                  Elegance
                  • 2014
                  • 948

                  #9
                  No dobra, ale jak do gołego RSa dołożymy elektryczne fotele (do których trzeba dołożyć skórę), mode selection, kolorowy maxi dot, uzyskujemy kwotę 115.300.
                  Czyli za 4.450 mamy vaq i zajebiste felgi (zamiast 17", bo nie uwzględniłem dopłaty do 18").
                  Zostaje kwestia, czy komuś te elektryczne fotele potrzebne. Inna sprawa, że w wielu markach nikt nie daje wyboru - są wkalkulowane w cenę i już. Ja bym teraz wziął, bo lubię mieć fotel max nisko, ale jak jest słońce nisko, to mnie oślepia (osłona jest za wysoko) i muszę kombinować z podnoszeniem - a tak miałbym 2 położenia: zwykłe i na słoneczne poranki. I lustro by mi się obniżało, czego podobno nie da się zaprogramować, żeby działało idealnie.
                  "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                  Komentarz

                  • Enriquez
                    RS
                    • 2009
                    • 7685
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    no tak, ale 18 są w challenge w standardzie
                    wychodzi na to, że taką 230 będzie można za jakieś 103 - 105 kupić ... w sumie OK.
                    Ciekawe tylko czy w cenie jest Columbus???
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz

                    • maro rs
                      Elegance
                      • 2014
                      • 948

                      #11
                      Ale do challenga musiałbym dołożyć kolejnego tysia No i 18 nie mają podejścia do 19, giną w nadkolu, zwłaszcza czarne (choć są ładne).
                      Columbus - no co Ty?! Bolero. Gdyby był, to po pierwsze chwaliliby się na całą stronę, po drugie - ta 230 wychodziłaby taniej od zwykłej.
                      "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                      Komentarz

                      • Enriquez
                        RS
                        • 2009
                        • 7685
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        mają pecha, bo za późno wypuszczają - teraz się kupuje SIII - za chwilę pewnie będzie lift O3 - już widać, że sprzedaż spadła w pierwszym kwartale o 16%.
                        Pozdrawiam
                        Marcin

                        Komentarz

                        • marek106
                          Ambiente
                          • 2014
                          • 221

                          #13
                          18stki czarne trzeba brać Turini, ja tak mam w białej i jest kozak. 230 koni mnie nie grzeje, bo seria wyplula 257 a i tak sie jeszcze robi boxa. A za taką szperę to dziekuję.
                          Pytanie czy wydech jest inny jeśli chodzi o dźwięk. Tak czy owak 4x4 i duzo wiecej mocy mogloby kusic. Tak to tylko takie marketingowe halo.

                          Komentarz

                          • Enriquez
                            RS
                            • 2009
                            • 7685
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            Tłumik będzie inny - do zwykłego RS 5E0 253 181 AR natomiast do 230 jest 5E0 253 181 BF.
                            Cena 3700 w ASO...
                            Silnik bez osprzętu ten sam, głowica taka sama. Po prostu nic nie zmienili oprócz programu. Powinni sobie gwarancję zabrać No chyba, że wydech dodaje 10 koni.
                            Pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz

                            • maro rs
                              Elegance
                              • 2014
                              • 948

                              #15
                              Zamieszczone przez marek106
                              18stki czarne trzeba brać Turini,
                              Czarne turini to mam na zimę Ale na lato przydałoby się wincyj cali. Co do mocy to wiadomo, że to chwyt marketingowy.
                              "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                              Komentarz

                              • bzyq_74
                                RS
                                • 2008
                                • 3467
                                • Volkswagen
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                #16
                                Uważam że za 11k to powinni w pierwszej kolejności dać motor z Cupry ten słabszy 265 koni.
                                MARCIN
                                Mój szkodnik

                                Komentarz

                                • marek106
                                  Ambiente
                                  • 2014
                                  • 221

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Enriquez
                                  Tłumik będzie inny - do zwykłego RS 5E0 253 181 AR natomiast do 230 jest 5E0 253 181 BF.
                                  Cena 3700 w ASO...
                                  Silnik bez osprzętu ten sam, głowica taka sama. Po prostu nic nie zmienili oprócz programu. Powinni sobie gwarancję zabrać No chyba, że wydech dodaje 10 koni.
                                  A czym sie te wydechy różnią? Ja wracam do MG tylko mi go ciut wyciszają.
                                  PS. Był tu gdzieś temat o wygłuszenia bagażnika?

                                  Komentarz

                                  • Tippo
                                    L&K
                                    • 2009
                                    • 1349
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez nibelung
                                    ten vaq to nie jest ten syfiasty xds ..w zasadzie..uj wie co to jest, nie jest to tez normalna porządna mechaniczna szpera..
                                    słowem, jak ktoś nie wozi na co dzien tony kartofli, to za te pieniądze są ciekawsze auta.
                                    To szpera helikalna cos a'la quaife , nie wiem czy nie bedzie wiekszych hebli, bo np. gti perf. ma helbe z rki.

                                    Komentarz

                                    • marek106
                                      Ambiente
                                      • 2014
                                      • 221

                                      #19
                                      A ESP cakowicie wylaczalne? Na szczescie Compsport mi zrobil taki mod.
                                      Jesli szpera helikalna to fajnie. Powinni zawias inaczej ustawic, mniej podsterownie w takiej wersji.

                                      Ktos wogole sie orientuje kiedy bedzie face lift Octavii i co wtedy zmienia w RS?
                                      Ale podobają mi się końcowki w czarny połysku. Ktoś ma pomysł czy to łatwo pomalować by nie odchodziła farba? Te końcówki łatwo demontować?

                                      Komentarz

                                      • maro rs
                                        Elegance
                                        • 2014
                                        • 948

                                        #20
                                        ESP wyłączalnego nie zrobią, bo gti performance też tego nie ma. Na szczęście, tak jak napisałeś, da się temu zaradzić
                                        "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                        Komentarz

                                        • LUKI
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 5776

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Tippo
                                          nie wiem czy nie bedzie wiekszych hebli, bo np. gti perf. ma helbe z rki.
                                          O3 RS 340/272

                                          G7 GTI 312/300

                                          G7 GTI PERFORMANCE 340/310

                                          G7 R 340/310

                                          więc różnica może być tylko w tyle 272 -> 310
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz

                                          • nibelung
                                            Drive
                                            • 2009
                                            • 94

                                            #22
                                            Zamieszczone przez Tippo
                                            Zamieszczone przez nibelung
                                            ten vaq to nie jest ten syfiasty xds ..w zasadzie..uj wie co to jest, nie jest to tez normalna porządna mechaniczna szpera..
                                            słowem, jak ktoś nie wozi na co dzien tony kartofli, to za te pieniądze są ciekawsze auta.
                                            To szpera helikalna cos a'la quaife , nie wiem czy nie bedzie wiekszych hebli, bo np. gti perf. ma helbe z rki.
                                            Chyba nein.
                                            A nawet napewno.


                                            Raczej coś w haldex look.



                                            W każdym razie w porównaniu do zwykłego golfa jest róznica:

                                            Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

                                            Komentarz

                                            • Tippo
                                              L&K
                                              • 2009
                                              • 1349
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez nibelung
                                              Chyba nein.
                                              A nawet napewno.
                                              Przepraszam, mialo byc "to szepra a'la helikalna quaife" czyli taka przyjazna na codzien, ta z rski i gti wyglada ze jest plytkowa. Cos podobnego, zamiast blokady recznej przedniego dyfra montowal can-am bombardier i nazywa sie to u nich visco lock. Ciekaw jestem, czy poprawia to start na mokrym i w zimie

                                              Komentarz

                                              • rolek1984
                                                Ambiente
                                                • 2014
                                                • 154

                                                #24
                                                W TV ktoś widział tą reklamę?

                                                [ Dodano: Wto 05 Maj, 15 21:49 ]
                                                ok juz widziałem w TVN nowy łobuz w rodzinie
                                                Octavia RS 2.0 TSI DSG White Moon..

                                                Komentarz

                                                • metrotest
                                                  Rider
                                                  • 2006
                                                  • 506
                                                  • Volkswagen
                                                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                                  • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                                  #25
                                                  Link

                                                  Skoda Octavia RS230 w Polsce. Cena od 119 750 zł
                                                  Pod­czas te­go­rocz­ne­go sa­lo­nu sa­mo­cho­do­we­go w Ge­ne­wie, Skoda za­pre­zen­to­wa­ła model Octa­via w wa­rian­cie RS230. Czym wy­róż­nia się auto i jak przed­sta­wia się jej szcze­gó­ło­wy cen­nik, który wła­śnie po­zna­li­śmy?
                                                  Skoda Octavia RS230 / Fot. Skoda Pod­sta­wo­wy wy­gląd RS zo­stał wzbo­ga­co­ny pa­kie­tem Black, który za­wie­ra: czar­ne li­stwy wokół okien, po­la­kie­ro­wa­ną na czar­no ramkę gril­la, czar­ne obu­do­wy lu­ste­rek ze­wnętrz­nych, a w wer­sji kombi – czar­ne re­lin­gi da­cho­we. Uzu­peł­nie­niem dra­pież­ne­go wy­glą­du są 19-ca­lo­we felgi ze sto­pów lek­kich o wzo­rze „Xtre­me", za­ci­ski ha­mul­co­we po­la­kie­ro­wa­ne na czer­wo­no oraz dwie czar­ne, błysz­czą­ce, spor­to­we koń­ców­ki rur wy­de­cho­wych.

                                                  Wnę­trze w ko­lo­rze czar­nym otrzy­ma­ło czer­wo­ne ak­cen­ty, na­to­miast spor­to­we fo­te­le o spe­cjal­nym kształ­cie po­sia­da­ją elek­trycz­ną re­gu­la­cję. Obi­cia sie­dzeń wy­ko­na­no z po­łą­cze­nia czar­nej skóry na­tu­ral­nej i eko­lo­gicz­nej, prze­szy­tej czer­wo­ny­mi szwa­mi. Skoda Octa­via RS 230 otrzy­ma­ła także trój­ra­mien­ną, spor­to­wą kie­row­ni­cę wie­lo­funk­cyj­ną, gałkę dźwi­gni zmia­ny bie­gów i uchwyt dźwi­gni ha­mul­ca ręcz­ne­go ob­szy­te skórą z czer­wo­nym prze­szy­ciem. Ko­lo­ro­wy wy­świe­tlacz Maxi DOT w ze­sta­wie wskaź­ni­ków o wzo­rze RS otrzy­mał sto­per do po­mia­ru czasu okrą­żeń, a na przed­nich pro­gach zna­la­zły się li­stwy z logo RS.

                                                  Na­pę­dem Octa­vii RS 230 zaj­mu­je się 2-li­tro­wa jed­nost­ka ben­zy­no­wa TSI, ge­ne­ru­ją­ca 230 KM mocy. Po­zwa­la to na osią­gnię­cie pierw­szej setki w przy­pad­ku wer­sji li­ft­back w za­le­d­wie 6,7 se­kun­dy. Pręd­kość mak­sy­mal­na spor­to­wej Skody wy­no­si 250 km/h. W stan­dar­dzie RS 230 wy­po­sa­żo­na jest w ma­nu­al­ną, sze­ścio­bie­go­wą skrzy­nię bie­gów, ale opcjo­nal­nie sil­nik ten może współ­pra­co­wać także z sze­ścio­bie­go­wą, dwu­sprzę­gło­wą skrzy­nią au­to­ma­tycz­ną DSG.

                                                  Skoda Octavia RS230 / Fot. Skoda No­wo­ścią jest elek­tro­nicz­nie re­gu­lo­wa­na blo­ka­da me­cha­ni­zmu róż­ni­co­we­go przed­niej osi. Za­le­tą tego roz­wią­za­nia jest to, że w razie utra­ty przy­czep­no­ści jed­ne­go koła, napęd może prze­no­sić nawet 100% swo­jej siły na jedno przed­nie koło. Octa­via RS 230 ma ob­ni­żo­ne o 15 mm spor­to­we za­wie­sze­nie,

                                                  Se­ryj­ne wy­po­sa­że­nie Skody Octa­vii RS 230 obej­mu­je sys­tem wy­bo­ru pro­fi­lu jazdy, Per­for­man­ce Mode Se­lec­tion. Do wy­bo­ru są czte­ry pro­fi­le jazdy: nor­mal­ny, spor­to­wy, eko­no­micz­ny i in­dy­wi­du­al­ny. W za­leż­no­ści od wy­bra­ne­go trybu zmia­nie ulega cały sze­reg usta­wień; na przy­kład w ukła­dzie ste­ro­wa­nia pracą sil­ni­ka, skrzy­ni bie­gów DSG, wspo­ma­ga­nia kie­row­ni­cy, w ak­tyw­nym tem­po­ma­cie ad­ap­ti­ve cru­ise as­si­stant czy nawet w ste­ro­wa­niu pracą re­flek­to­rów kse­no­no­wych i kli­ma­ty­za­cji Cli­ma­tro­nic.

                                                  Za auto w pod­sta­wo­wej wer­sji za­pła­ci­my 119 750 zł. Wa­riant kombi zo­stał wy­ce­nio­ny na 124 950 zł.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...