dosc dokladnie opisalem ten temat ja jak i sporo innych osob na forum - po pierwsze jest to nielegalne i w razie kontroli policji tracisz dowod rejestracyjny a po drugie jakbys ich nie ustawil to i tak bedziesz oslepial innych - sam chcialem to zalozyc do siebie wiec uwierz mi ze DOKLADNIE zapoznalem sie z tematem.
Zgodnie z wcześniejszymi pogłoskami, wrześniowy salon motoryzacyjny we Frankfurcie będzie miejscem premierowego pokazu modelu Audi A4 kolejnej generacji, który pod koniec listopada pojawi się w niemieckich salonach dealerskich, oferowany w cenach zaczynających się od około 26 000 EUR.
Klienci zainteresowani zakupem tego nowoczesnego wozu, którego szereg elementów było dotychczas zarezerowowanych raczej dla modeli wyższej klasy, mogą składać zamówienia u dealerów już od 11 września.
Patrząc na nowe Audi A4, od razu w oczy rzucają się charakterystyczne przednie światła do jazdy dziennej z diodami LED, znane już z nieco wcześniejszych modeli marki z Ingolstadt, m.in. R8 oraz A5/S5. Zaprojektowany jako konkurent dla BMW Serii 3, samochód spod znaku czterech pierścieni mierzy teraz 4,70 m długości (12 cm więcej niż poprzednik), natomiast szerokość to teraz 1,83 m (+6 cm). Łącznie ze znacznie wydłużonym rozstawem osi oraz skróconymi zwisami przednim i tylnym, przekłada się to na jeszcze bardziej sportowy wygląd nowego A4 oraz większą ilość miejsca dla osób siedzących na tylnych fotelach oraz na bagaż. Użytkownik ma do dyspozycji 480 litrów przestrzeni bagażowej, natomiast po złożeniu oparć tylnych foteli jest to 962 litry.
Do wyboru będzie pięć jednostek napędowych, rozwijających moc między 143 a 265 KM.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Yyyy, a co jest nie tak z A5 i A4? Ja tam widze klasyczne linie nawiazujace do najnowszego "imidżu" z otwartą paszczą i tyle! Rozumiem, ze moze sie nie podobac, ale w takim razie, jak nie klasyczna linia, to co?
wg mnie odjazd
podobny do A5 no i co z tego, skoro A5 wygląda IMO bardzo fajnie :roll:
Niech maja podobny styl i wygląd, skoro jest to ładna linia, mnie tam nie przeszkadza
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
A dla mnie Me ga Ko zak. Krój siedzisk w fotelach mi nie leży, ale obstawiam, że w wersji S problem ten zostanie wyeliminowany :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech Nie nawiązywałbym tu do Seata, który z segmentu "Sport" przeniósł się do segmentu "Kupa". Audi, mimo iż to ten sam koncern, idzie w lepszym kierunku. A jeśli A6 i A8 będą stylistycznie niemal identycznie, to mi to nie przeszkadza - i tak będą zaje[pip]iste.
Jak dla mnie to jest sliczne :szeroki_usmiech A, ze podobne do A5... w koncu A5 to coupe na bazie A4, a ze wyszlo wczesniej... no coz IMHO Audi jest jedna z nieliczych marek, ktore maja swoj niepowtarzalny styl, ktory ewoluuje z kolejnym modelem i nie ma tu niepotrzebnych ekperymentow jak w BMW, tylko klasyczne linie i design nawiazujacy do najlepszych tradycji Auto Union i pozniejszego Audi k Jak dla mnie rewelacja
Super - i dobrze ze podobne do A5 - jak brac wzorce to z dobrego zrodla
Hmm Panowie i Panie Ja śmiem twierdzić że w momencie gdy wypuszczona na rynek została A5 , ten model A4 już istniał sobie gdzieś tam w studiu designerskim i po prostu wypuszczono jako pierwszą wersję coupe a następnie ślicznego sedana - ponieważ coupejki nie było , a stary sedan nie zdążył się zestarzeć ot taki mój wywód - stąd też podobieństwo.
Jak kiedys mialem dylematy co bym wybral, BMW, M-B, czy Audi, czy moze jakiegos plastixa z US and A, tak dzis wiem, ze tylko Audi mi lezy w 100%. To są fury dla kierowców, a nie dla pasażerów. Wydaja sie masywniejsze, niz konkurencja i do tego wlasiciwie kazdy model mi pasuje. Nowe A4 juz widze, ze bedzie fajne, bo zapowiadano, ze bedzie bardzo podobne do A5. Do tego, jak wyjdzie Avant, to juz z jakims mocnym dieselkiem moze byc konkrentym wypasidłem :twisted:
Generalnie jestem fanem Audi i A4 podoba mi się nowe A4(zawsze się pocieszam ,ze mam silnik z audi B5) Podoba mi się wyważony wygląd tych aut. Gdzie inne marki szokują wyglądem i ciągle zminiają koncepcje stylistyczną, audi pokazuje ,ze nawiązywanie do tradycji jest najlepszą drogą .
Szkoda tylko ,ze zabrakło listew bocznych. Np. A8 z 94 posiadało listwy szerokie 6 cześciowe teraz są one cieniutkie .
A prosze zwrócić uwage ,że np. A8 z 94 ma tak naprawde zmienione tylko lampy, gril i pare deatli(wygląd). Dodatkowo D3 ma taką blendke nad rejstracją jak Octavia 1
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
IMHO Audi jest jedna z nieliczych marek, ktore maja swoj niepowtarzalny styl, ktory ewoluuje z kolejnym modelem i nie ma tu niepotrzebnych ekperymentow jak w BMW, tylko klasyczne linie i design nawiazujacy do najlepszych tradycji Auto Union i pozniejszego Audi Jak dla mnie rewelacja
Z cała odpowiedzialnością podpisuje się pod tym textem.
Audi ma jedna, ale za to jak dla mnie, zajebiscie istotna przewage nad tymi autami, jezeli chodzi o normalne uzytkowanie... Quattro :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
Komentarz