Zamieszczone przez rOBERTO795
Zobacz wpis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
A nie przeszkadza Ci że co wejdzie na forum to wrzuca spam reklamowy ze swoimi linkami do sklepu? I to przy każdym wejściu na to forum? Znasz któregoś ze sprzedawców co tak robi?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpisOd jakiegos czasu to forum traktuje z przymruzeniem oka na to co tu pisze. Mam swoje sprawdzone oleje i tyle.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6 Zobacz wpisod jakiegoś czasu mnie zastanawia, dlaczego wiele "uznanych" firm produkujących oleje unika jak ognia publikacji SDS'ówSilnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpisA dlaczego tak promujecie Eurola a mało najnowszego RAvenola i jego oleje z technologią USVO ?
Przykład chyba najlepszy olej 0W30 do nowoczesnych VAG-ów z normą 504.00
https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnik...e-0w30-usvo-4l
Wskaźnik lepkości prawie 200 ! temp. płynięcia -60 co tu więcej chcieć i gdzie taki Eurol w ogóle się do takiego oleju jest w stanie zbliżyć ? :-))
Na niemieckim pojawil sie przedstawiciel z oficjalnego sklepu Ravenol-a, wiec czesciej go kupuja i praktycznie same analizy uzywane pochodza od tego producenta. Ich opisy produktow moga rowniez przekonywac, np. PAO, Mo czy W, gdzie duza wiekszosc i tak nie ma pojecia co to jest, do tego parametry na papierze wygladaja przyzwoicie. Juz nie wspominam o wahaniach w skladzie, lecz w szczegolnosci to co zrobili kilka lat temu w Rosji.... rowniez co mnie zastanawia tak szybka degradacje lepkosci. Faktem takze jest, ze to w duzej mierze "internetowa" marka. Ogolnie w Polsce na forach bedzie walka Ravenol vs Eurol.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpisA dlaczego tak promujecie Eurola a mało najnowszego RAvenola i jego oleje z technologią USVO ?
Przykład chyba najlepszy olej 0W30 do nowoczesnych VAG-ów z normą 504.00
Wskaźnik lepkości prawie 200 ! temp. płynięcia -60 co tu więcej chcieć i gdzie taki Eurol w ogóle się do takiego oleju jest w stanie zbliżyć ? :-))
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpisBo Ravenola trzeba ciagle sprawdzac w analizach na oilclubie.de dzis ma takie parametry a za miesiac bez zadnej informacji calkiem inny sklad
Komentarz
-
-
Wszystkich sprzedawców oleju, co piszą w tym temacie grzecznie proszę, żeby nie wklejali linków do swoich sklepów. Od tego jest dział giełdy - od handlowania czy namawiania do kupowania swoich produktów. Tutaj proponuje wklejać nazwy olei, jakieś dane o oleju, a nie bezpośrednio odsyłać do swoich stron. Jeśli prośba nie zostanie wysłuchana, podejmiemy inne kroki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Samsung89 Zobacz wpis
Moze warto wprowadzic do sprzedazy oleje Eurola USVO to w duzej mierze marketing.
Na niemieckim pojawil sie przedstawiciel z oficjalnego sklepu Ravenol-a, wiec czesciej go kupuja i praktycznie same analizy uzywane pochodza od tego producenta. Ich opisy produktow moga rowniez przekonywac, np. PAO, Mo czy W, gdzie duza wiekszosc i tak nie ma pojecia co to jest, do tego parametry na papierze wygladaja przyzwoicie. Juz nie wspominam o wahaniach w skladzie, lecz w szczegolnosci to co zrobili kilka lat temu w Rosji.... rowniez co mnie zastanawia tak szybka degradacje lepkosci. Faktem takze jest, ze to w duzej mierze "internetowa" marka. Ogolnie w Polsce na forach bedzie walka Ravenol vs Eurol.
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpisByć może ale zdecydowana większość importerów nie stara się przygotować marki do sprzedaży nie wiem jak ta marka ale większośc nie ma kart po Polsku nie ma zdjęć produktów, aprobat i dopuszczeń w razie wymagań, albo słaba dostępność towaru więc może ta marka inaczej funkcjonuje kto wie...
Komentarz
-
-
Cześć!
W tym miesiącu planuję zmienić olej w moim rocznym Golfie VII FL CZCA 125KM. Dzięki radom na tym forum zapewne kupię 0W30 Eurola FS (504). Tak sie zastanawiam czy dobrze zrobię jeśli za rok ASO wleje mi 5W30 z pakietu przeglądów (dowiedziałem się na miejscu, że taki wlewają). Za dwa lata znowu zmienię na Eurola 0W30 a za trzy lata ASO wleje mi ponownie 5W30 z pakietu przeglądów. Czy dla silnika takie skakanie pomiędzy 5W30 na 0W30 nie będzie gorszym rozwiązaniem niż trzymanie się 5W30? Czy różnica między 5W30 a 0W30 nie jest aż tak dramatyczna i niepotrzebnie się stresuje? Jestem zadowolony z auta i chciałbym dla niego jak najlepiej
Komentarz
-
-
paolo Esco, mógłbyś się odnieść do
Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpisWitam, co możecie polecić do nowego VW Polo 1,0 MPi 80KM ? Chciałbym wymienić olej po 3/4 tysiącach, następne wymiany planuje robić max. co 12/13 tysięcy kilometrów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisTo napisz którzy to importerzy....i o których markach piszesz, bo znowu bez konkretów....
Może ty wymienisz np. 5 którzy mają zdjęcia takich swoich produktów aby nie zacząć rozbijać pianki :-))
Każdy tylko patrzy aby kosztem sprzedawców czy forumowych szeptaczy rozpromować produkt ale od siebie nie dając ...wiele.
Bez oczywiście uszczypliwych uwag bo nie miałem na mysli nikogo konkretnego ale tak cóż niestety jest.
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpispaolo Esco, mógłbyś się odnieść do
i coś konkretnego zaproponować ? Wybór padł wstępie na LM Synthoil Longtime 0W30
Polecam zalać olej 0W30 ale w opakowaniu 4L to będzie bardziej rozsądne wyjście.
Norma VW 502.00 będzie adekwatna.
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpisMoże ty wymienisz np. 5 którzy mają zdjęcia takich swoich produktów aby nie zacząć rozbijać pianki :-))
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpisKażdy tylko patrzy aby kosztem sprzedawców czy forumowych szeptaczy rozpromować produkt ale od siebie nie dając ...wiele.
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpisBez oczywiście uszczypliwych uwag bo nie miałem na mysli nikogo konkretnego ale tak cóż niestety jest.
Komentarz
-
-
Z całym szacunkiem do Twojej wiedzy Piotrze, kiedyś prześledziłem cały wątek olejowy na racingforum i jak kilka lat temu doradzałeś ludziom naprawdę porządne oleje i dobrane do danej jednostki, podpierając się wiedzą nawet z motorsportu czy analiz tak od pewnego czasu obrot o 180 i typowo pod marketing, patrzac po kartach a nie analizach jak i od niedawna niektore oleje na stronie sklepuOstatnio edytowany przez robertowicz; 40722.
Komentarz
-
-
Witam. Jakiś czas temu prosiłem o poradę w sprawie oleju do auta Galaxy 2.0 Pb 145 KM od mojego kolegi. Auto brało dość sporo oleju. Olej zmieniany co 15 tys.km. jednak auto mialo kilku właścicieli.Został mi polecony Eurol Fortence 5W30.
Poszła najpierw płukanką LM Pro-Line. Wyleciał olej czarny jak smoła! Następnie olej z olejem napędowym (pół na pół ) i nowy filtr. Wyleciał czarny. Kolejny raz olej z olejem napędowym i nowy filtr. Wyleciał olej już w miarę czysty.
Następnie sam olej i nowy filtr. Jazda kilkanaście km. Wlana płukanka LM Engine Flusch. I wyleciał już w miarę czysty olej.
Na koniec nowy filtr i Eurol.
Za jakiś czas napiszę co to dało. Narazie olej na bagnecie czysty, że ciężko zobaczyć ile go jest.
Widzę, że Paulo się "odnalazł" Co Ty byś polecił na kolejną wymianę? Jaki nie przesadnie drogi olej i o jakiej lepkości polecasz?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisNie stresuj się (aczkolwiek dopilnuj co Ci ASO wleje przy wymianie oleju do silnika...bo "rożnie" to bywa" Trzymaj się stałych wymian oleju i będzie OK.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ichris Zobacz wpis
Ok Tak się jeszcze zastanawiam Eurol Syntence FS 0W30 504/507 vs Millers Oils XF Longlife 5W30 VW 504.00/507.00OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisZ AR muszę dostawcy zdać relację (obiecałem), ale do lab nie poleci raczej no bo to nie moja bajka
Zamieszczone przez ichris Zobacz wpisTak się jeszcze zastanawiam Eurol Syntence FS 0W30 504/507 vs Millers Oils XF Longlife 5W30 VW 504.00/507.00
Komentarz
-
Komentarz