Zamieszczone przez cytrynowiec
Zobacz wpis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisSamsung89 jeżeli się to potwierdzi to patrząc na ceny tego Meguina, w tej cenie?
Brać póki jest, bo jest okazyjna
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Randor Zobacz wpis
Odpisali mi, że olej jest z 2016r. Brać 10l na dwie wymiany?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Samsung89 Zobacz wpisto ja przetlumacze i udostepnie na: http://www.oil-club.pl/
Zamieszczone przez teps Zobacz wpis
Czyli dla 1.4 CHPA niekoniecznie? Bo właśnie chciałem wziąć jako alternatywę dla Ravenola 0W40
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez teps Zobacz wpisCzyli dla 1.4 CHPA niekoniecznie? Bo właśnie chciałem wziąć jako alternatywę dla Ravenola 0W40
Komentarz
-
-
który olej będzie najlepszy do O3 1.4 TSI?
od początku (2 wymiany) zalewam 0W40 - mam nadzieję że to dobry wybór? jazda raczej w większości podmiejsko/miejska bez szaleństw
do tej pory korzystałem z:
Motul 8100 X-max 0W40
aktualnie Ravenol SSL SAE 0W-40
zastanawiam się czy nie wybrać czegoś innego/lepszego?
np:
Valvoline Synpower 0W40
Mobil 1 FS 0W40
Neste City Pro 0W40
a może jeszcze coś innego?
do tej pory brałem bańki 5l a to okazywało się za dużo - zawsze prawie litr zostawał na dolewki :-)
mam teraz po niecałym litrze Motula i Ravenola - mogę to jakoś wykorzystać i zmieszać zalewając te pozostałości przy najbliższej wymianie oleju? czy nie powinno się takich akcji robić mieszając posiadane oleje?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
Alternatywa cenowa? Total 0w40. Ravenol klasa wyżej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marmal321 Zobacz wpis[SIZE=12px]
mam teraz po niecałym litrze Motula i Ravenola - mogę to jakoś wykorzystać i zmieszać zalewając te pozostałości przy najbliższej wymianie oleju? czy nie powinno się takich akcji robić mieszając posiadane oleje?
Komentarz
-
-
Taki news z ostatniej chwili- chyba ktos sie naczytał tego forum i wlał 0w do 1,8t awt . efekty sa juz po 1 tygodniu- moze to zbieg okolicznosci ale panewka zrobila puk puk. Jeszcze wiecej teoretykow i bedziemy miec duzo pracy. Nie jestem za zalepianiem silnikow olejowym „betonem” ale wole isc lepkosc wyzej niz nizejOstatnio edytowany przez rOBERTO795; 5513.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Jeśli ktoś jest zainteresowany Addinolem, to w Polsce oficjalnie handluje nimi jedna osoba, jest to Michał Poniatowski +48 602 508 470 w firmie Lugern / al. Komisji Edukacji Narodowej 52 lok. 156 02-797 Warszawa, woj. mazowiecki / Prowadzi sprzedaż indywidualną i hurtową ich produktów zarówno dla motoryzacji jak i dla przemysłu. Jeśli ktoś jest zainteresowany olejem robionym w jednej fabryce od początku do końca , na swoich technologiach i komponentach/ nie misz masz.../ to tutaj strona : https://addinol.de/ wraz z kartami produktów / w necie można wyszukać testy ... . Może to zabrzmiało jak reklama ale nią nie jest, a jedynie informacja za którą trzeba się trochę nadzwonić . Sam kupiłem Addinola super l ight 0540 do VR6 .Ostatnio edytowany przez gluszcz; 34734.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpisTaki news z ostatniej chwili- chyba ktos sie naczytał tego forum i wlał 0w do 1,8t awt . efekty sa juz po 1 tygodniu- moze to zbieg okolicznosci ale panewka zrobila puk puk. Jeszcze wiecej teoretykow i bedziemy miec duzo pracy. Nie jestem za zalepianiem silnikow olejowym „betonem” ale wole isc lepkosc wyzej niz nizejSeria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gluszcz Zobacz wpisJeśli ktoś jest zainteresowany Addinolem, to w Polsce oficjalnie handluje nimi jedna osoba, jest to Michał Poniatowski +48 602 508 470 w firmie Lugern / al. Komisji Edukacji Narodowej 52 lok. 156 02-797 Warszawa, woj. mazowiecki / Prowadzi sprzedaż indywidualną i hurtową ich produktów zarówno dla motoryzacji jak i dla przemysłu. Jeśli ktoś jest zainteresowany olejem robionym w jednej fabryce od początku do końca , na swoich technologiach i komponentach/ nie misz masz.../ to tutaj strona : https://addinol.de/ wraz z kartami produktów / w necie można wyszukać testy ... . Może to zabrzmiało jak reklama ale nią nie jest, a jedynie informacja za którą trzeba się trochę nadzwonić . Sam kupiłem Addinola super l ight 0540 do VR6 .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Samsung89 Zobacz wpis
Ten olej jest popularny w Niemczech w duzej mierze wsrod VAG-ow. Glownie ze wzgledu na cene, to typowy olej na bazie HC (chodz dosc "gruby"), bez Mo czy B, standardowy Full SAPS.
tutaj analiza z de oil forum i test
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Oleje znane bardziej posiadaczom nowszej generacji aut hybryd i bardziej miłośnikom Forda w Polsce .
Olej SL 0540 będzie testowany też w 1.8T i 2.0 tfsi .Ostatnio edytowany przez gluszcz; 34734.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gluszcz Zobacz wpis
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Samsung89 Zobacz wpisPonieważ nie odzwierciedla pracy silnika. Tym "urządzeniem" możesz nawet testować np. mydło. W laboratoriach posiadają inne przyrządy badawcze
Często w porównaniach zapomina się o tym by stwarzać ,,identyczne warunki'' testu i pomiaru ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
A co to za rozumowanie bo już od paru stron trwa. Lepkość na gorąco 15W-40 i 0W-40 jest taka sama, różni się tylko szybkością smarowania na zimno. Później się rozchodzi już tylko o wskaźnik lepkości i hths.
Kupiłem Meguina 0w40. Sam sprawdzę na swojej skórze co na to panewki w moim 1.8t. Poprzednie 2.8 30v dziękowało mi za 0w przy każdym odpaleniuOstatnio edytowany przez Randor; 47835.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpisNajgorsze ze ten gosciu ma juz 34tys subów i spore grono odbiorców.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpisTaki news z ostatniej chwili- chyba ktos sie naczytał tego forum i wlał 0w do 1,8t awt . efekty sa juz po 1 tygodniu- moze to zbieg okolicznosci ale panewka zrobila puk puk. Jeszcze wiecej teoretykow i bedziemy miec duzo pracy. Nie jestem za zalepianiem silnikow olejowym „betonem” ale wole isc lepkosc wyzej niz nizej
rOBERTO795 znamy się wiele lat i dziwi mnie Twoje podejście do tematu. Tym bardziej że zaczynasz teraz używać pretekstów z którymi sam się kiedyś nie zgadzałeś.
Zdrowy silnik ma dostać olej odpowiedni do swojej kondycji i warunków eksploatacji.
Jeśli ktoś zarżnął już motor, to nie ma znaczenia, czy wleje 0W czy 15W, bo motor jest w stanie agonalnym i jego kres to kwestia czasu, a nie oleju.
I tu zgadzam się z Sebastian_M26 że do każdego zdrowego silnika należy wlać 0W, a to co po W to zależy od eksploatacji i konstrukcji.
Chyba nie chcesz nam powiedzieć, że do w/w skatowanego motoru AWT w którym panewka zrobiła puk puk, jeśli by zalano 5W "Millersa" to by się silnik sam zregenerował do stanu fabrycznego i przejechałby kolejne 500tys z programem na 300KM i LPG
Każdy ma swoje jakieś tam wybory, ale patrzmy realnie na sytuacje i proszę pisać prawdę, bo to czyta wiele osób.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Randor Zobacz wpis
No to jest trochę kiepskie. Przez chwilę sam to łykałem bo przecież tarcie to najważniejszy czynnik. Ogólnie gość w komentarzach potrafi polecić olej dwie klasy gorszy tylko dlatego, że mniej mu przytarł ten pręcik i dlatego jest lepszy.
Jego testy są kompletnie nie wiarygodne!
Posłałem mój olej do analizy z LM motorprorect i wyszło super, a u niego po dodaniu MP zużycie "drutu" było większe niż bez.
Takie tam Jutubowe szoł nie warte uwagi, kto jest myślący i się trochę zna to odsiewa "plewy od zboża"
Komentarz
-
-
Nawiązując do tego co pisze rOBERTO795 Do starszych technologicznie silników z wtryskiem pośrednim, ale także tych zmęczonych nie patrząc na ekologię bo nie ma sensu, są przeznaczone oleje z dużymi poziomami ZDDP i wapniem. Pierwsze ma dobrze zabezpieczyć powierzchnie wałków i gładzi cylindrowych, a wapń zadbać o czystość. Czasami pojawi się trochę boru jako dyspergatora.
Bazowo ma to mniejsze znaczenie choć nie schodził bym cenowo do jakiś wynalazków. Nie potrzeba daleko szukać, bo są dostępne u nas i to w zależności od zasobności portfela każdy znajdzie coś dla siebie. Od HC np. Eurol Super Lite 5w40, do Meguina 5w40. Jako rodzynka dodałbym Kroon Oil Polytecha 5w40.
Na marginesie CCS tego Addinola jakiś wysoki bardzo.
Komentarz
-
-
Chyba ktoś tu nie złapał o co w tym teście chodzi, nawet jeśli metoda jest z dupy ... czasami czytam te analizy olejowe z labów i jeden rzeczy mi brakuje , pomiarów zużycia i właściwości silnika w którym pracował ...olej to tylko środek by zapewnić sprawną, bezawaryjną i długa pracę silnika .Pałowanie się nad samymi wynikami z analiz jest teoretyzowaniem, która w praktyce czasami się nie sprawdza ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisMoże tak trochę osobiście ale nie na PW;
rOBERTO795 znamy się wiele lat i dziwi mnie Twoje podejście do tematu. Tym bardziej że zaczynasz teraz używać pretekstów z którymi sam się kiedyś nie zgadzałeś.
Zdrowy silnik ma dostać olej odpowiedni do swojej kondycji i warunków eksploatacji.
Jeśli ktoś zarżnął już motor, to nie ma znaczenia, czy wleje 0W czy 15W, bo motor jest w stanie agonalnym i jego kres to kwestia czasu, a nie oleju.
I tu zgadzam się z Sebastian_M26 że do każdego zdrowego silnika należy wlać 0W, a to co po W to zależy od eksploatacji i konstrukcji.
Chyba nie chcesz nam powiedzieć, że do w/w skatowanego motoru AWT w którym panewka zrobiła puk puk, jeśli by zalano 5W "Millersa" to by się silnik sam zregenerował do stanu fabrycznego i przejechałby kolejne 500tys z programem na 300KM i LPG
Każdy ma swoje jakieś tam wybory, ale patrzmy realnie na sytuacje i proszę pisać prawdę, bo to czyta wiele osób.
Z tym "znamy sie " bym nie szalał.
Pisałem wyżej- nie jestem za zalewaniem betonem po 300 tys km ale podchodze rozsadnie do eksploatacji i nie brandzluje sie już nowościami i super kartami produktowymi. Wydaje mi sie ze znam grupę VAG i technologie oraz budowe silników i wiem co dla którego działą a co nie działa. w innych grupach moge tylko spekulowacOstatnio edytowany przez rOBERTO795; 5513.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz