Zamieszczone przez Leszek
Zobacz wpis
Silnik 1.4 TSI 150km EA211 - konstrukcja, problemy?
Zwiń
X
-
-
-
Tutaj chyba chodziło o to że. Zamawiając zażyczyłem sobie by to była produkcja 2017. Skoro 2017 to stwierdziłem ze 3 tygodnie temu że można jeszcze zamówienie zmodyfikować i zapytałem o to dostając odpowiedź że nie ma problemu. Od razu i mocno zastrzegałem że chcę auto przed liftem bo takie pytanie przy zmianie też dostałem. Oczywiście prosiłem o potwierdzenie tego faktu choćby emailem. Czekałem coś długo aż dostałem ten telefon że jest problem bo zmiana w systemie wyrzuciła całe zamówienie a może nawet wszystkie tego dealera - to już nie pamiętam ale wszyscy dostali ofertę poliftowych. Zmiana była mała bo zrezygnowałem ze srebrnych relingów a domówiłem gniazdko 230V. Ale ogólnie mi sprzedawca powiedział że pepiki se w klipy lecą i tak zrobią co chcą i jak im pasuje nawet gdyby się mieli klienci wykruszyć bo i tak im się auta sprzedają. Daleko tak nie zajadą ;-)Ostatnio edytowany przez turbogostek; 42304.
Komentarz
-
-
Zastanawiam się nad drugim autem. Oglądałem VW sportswan i najbardziej mi odpowiada 1.4 125KM. Nowe silniki 1.5 tsi mają być jeszcze bardziej skomplikowane i turbo ze zmienna geometrią, dlatego chce się załapać jeszcze na 1.4. Wygląda, że EA211 zostały poprawione, bo brak info aby nadmiernie zużywały olej.
Komentarz
-
-
W ostatnim AŚ jest test długodystansowy tego silnika w Golfie po przebiegu 200 tys. km, porównują z Mercedesem A180.
Ogólnie jest ok, silnik bez żadnych awarii, profilaktycznie w ASO po 100 tys. wymieniono czujnik zaworu wastegate "”. Mechanicy VW wiedzą, że ten element lubi płatać figle i chcieli oszczędzić Golfowi (kolejnej!) nieplanowanej wizyty w ASO.". Po 200 tys. silnik ma lepsze osiągi niż na początku testu. Jedyny poważny problem to sprzęgła w DSG - wymiana po 150 tys., koszt 6000 zł. Jak już DSG to wg mnie ze sprzęgłem mokrym wielotarczowym, ale to tylko w 1.8 i 2.0 TSI chyba.
Co do świateł to tutaj macie bardzo ładne porównanie xenonów i halogenów w kilku samochodach, są xenony w Golfie (niestety, te droższe - AFL) i H7.
http://www.volkswagen.de/content/med...ms0614_058.pdf
Podejrzewam, że w Octavii są te same moduły xenonów.Ostatnio edytowany przez mmor; 35418.
Komentarz
-
-
No super, wlazłem sobie na ten pepicki konfigurator, patrzę, szukam i nie ma benzynowego 1.4 w Ambition, Style i L&K - jest tylko wersja CNG a sama benzyna 1.4 tylko w Fresh i Active. Czy to jakaś lokalna oferta czy już mam się bać i po prostu podziękować Skodzie za auto bo ja zamówiłem Style z konkretnym pakietem i nie chcę niczego innego choć i tak juz mam się godzić na zmiany.Ostatnio edytowany przez turbogostek; 42304.
Komentarz
-
-
Witam.
Użytkuje octawie po lifcie z silnikiem 1.4 tsi 150 km. Przebieg 30 tysięcy juz po pierwszym serwisie.
Moje spostrzeżenia :
Silnik głośno pracuje na jałowym obrotach. Słychać to szczegolnie na zewnątrz. Takie cykanie, czy ktoś ma tak samo ?
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Komentarz
-
-
-
Mój 1.4 TSI w Octavii 3fl brzmi podobnie. Mam go od miesiąca z hakiem i przejechane 2025 km. W instrukcji jest informacja, że zimny silnik może pracować głośniej i jest to normalne.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Moja "córeczka"
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...554967#1554967
Komentarz
-
Komentarz