Cześć Wam.! Kupiłem Octavie 1 1,9TDI 110km, 2000r. Moje pytanie jest następujące czy od tego zaworu powinien łączyć jakiś trójnik bo mi sie wydaje,że NIE.Czerwona strzałką zaznaczyłem o który mi chodzi a na niebiesko zaznaczyłem ten trójnik. Patrzyłem na internetach i mają jeden wężyk a nie trójnik. O co kaman?. Pomocy.! Jak odpalę autko pochodzi ok 3minut czekam rzeby sie nagrzał ruszam dam więcej gazu to zgaśnie i ciężko póxniej odpalić ale z trudem... Pomocy. Pozdrawiam Forumowiczów I jeszce jedno to może byc problem z EGR?
Czy tak powinno być?
Zwiń
X
-
Maciej Makary Makaruk
tutaj masz link i na 100% brakuje tam wężyków , egr jeśli będzie przytkany mogą być problemy z odpaleniem i gaszeniem .ok
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
-
-
Czyli po prostu wymienić te wężyki od egr? No ok. A jeszcze jedno a może być taka przyczyna,że robię Male odcinki ok 10km i jak dam raptownie gazu i wtedy się przydusi i zgaśnie czytałem co to moze być. No to wychodzi,że moze po prostu wystarczy przegonić ja na trasie i przepalić . Ale dla czego sie turbina zacina? Jutro jade podpiąć auto pod komputer do serwisu i może pokaże co jest nie tak..
Komentarz
-
-
Maciej Makary Makaruk
zrób pierw porządek z układem podciśnieniowym i wymień wszystkie wężyki ,turbina może się zacina z powodu odłożonego nagaru sadzy w turbinie , przez tzw PSJ czyli jazda stylem emeryckim gdzie silnik nie pracuje w pełnym zakresie obrotów i łopatki w turbo mało co pracują .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz