Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy tak powinno być?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czy tak powinno być?

    Cześć Wam.! Kupiłem Octavie 1 1,9TDI 110km, 2000r. Moje pytanie jest następujące czy od tego zaworu powinien łączyć jakiś trójnik bo mi sie wydaje,że NIE.Czerwona strzałką zaznaczyłem o który mi chodzi a na niebiesko zaznaczyłem ten trójnik. Patrzyłem na internetach i mają jeden wężyk a nie trójnik. O co kaman?. Pomocy.! Jak odpalę autko pochodzi ok 3minut czekam rzeby sie nagrzał ruszam dam więcej gazu to zgaśnie i ciężko póxniej odpalić ale z trudem... Pomocy. Pozdrawiam Forumowiczów I jeszce jedno to może byc problem z EGR?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Ostatnio edytowany przez Maciej Makary Makaruk; 42860. Powód: Korekta

  • #2
    Maciej Makary Makaruk
    tutaj masz link i na 100% brakuje tam wężyków , egr jeśli będzie przytkany mogą być problemy z odpaleniem i gaszeniem .ok
    Który schemat N-75 jest prawidłowy? - Forum.VWGolf.pl
    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

    Komentarz


    • #3
      Czyli po prostu wymienić te wężyki od egr? No ok. A jeszcze jedno a może być taka przyczyna,że robię Male odcinki ok 10km i jak dam raptownie gazu i wtedy się przydusi i zgaśnie czytałem co to moze być. No to wychodzi,że moze po prostu wystarczy przegonić ja na trasie i przepalić . Ale dla czego sie turbina zacina? Jutro jade podpiąć auto pod komputer do serwisu i może pokaże co jest nie tak..

      Komentarz


      • #4
        Maciej Makary Makaruk
        zrób pierw porządek z układem podciśnieniowym i wymień wszystkie wężyki ,turbina może się zacina z powodu odłożonego nagaru sadzy w turbinie , przez tzw PSJ czyli jazda stylem emeryckim gdzie silnik nie pracuje w pełnym zakresie obrotów i łopatki w turbo mało co pracują .ok
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz


        • #5
          No okej dzięki za informacje czyli będę musiał drugi raz stawiać auto na warsztat :-\

          Komentarz


          • #6
            Wróciłem samo od kolesia podlaczyl mi komputer pod moją skode i wyskoczył taki błąd 4626 (uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania). Wiec powinno być wymienione zaworek n75 czy gruszka?? Proszę o pomoc!

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X