Odpowiedzialość przy akcji serwisowej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pedros
    RS
    • 2009
    • 1958
    • Volkswagen
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    #26
    Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
    raczej pisze że jest po już
    No to będzie musiał oddać również magiczne gumki z przewodów wtryskiwaczy ... one robiły największa robotę w zmniejszaniu udziału wyziewów azotowych... gdzieś były takie badania ... aha w wolfsburgu robili ze oprócz amuletu z kauczuku ważne jest umiejscowienie żeby złe azotowe duchy omijały temat.

    Komentarz

    • xtremesystems
      RS
      • 2010
      • 2254
      • Hyundai

      #27
      a to dziwne bo aso zawsze mowilo i ja im wierze widzac procedure update softu. ze nie moga cofac softu.

      polega to na tym ze podlaczaja pod kompa , ten laczy sie z centrala i sprawdza jaki mamy soft i jaki dostepny . pracownik ma za zadanie kliknac ok i nic wiecej

      Komentarz

      • marekp3
        Classic
        • 2017
        • 2
        • Volkswagen

        #28
        2.0 TDI Jetta CFFB po aktualizacji softu w lipcu 2016 r. (dałem się skusić na voucher 100 zł bo potrzebowałem czujnik ciśnienia spalin). Delikatne systematyczne szarpanie silnika przy obrotach ok 1600-1800 np. jadąc na IV biegu i bardzo lekko odejmując gaz na równiej drodze. Podobnie na tempomacie. Uszkodzenie zaworu EGR (wiem, były wadliwe) i wymiana na nowy oryginał (poza ASO) niewiele pomogła. Najgorsze jest to, że przed wymianą zaworu EGR wyskakiwał podczas szarpania, które było krótkotrwałe ale intensywne, komunikat Engine fault Workshop, tryb serwisowy i czasami wyskoczył błąd EGR. Stąd jego wymiana. Teraz nie wyskakuje (na razie) nic podczas szarpania, które jest delikatniejsze. Może to wina softu? Przed aktualizacją takich zjawisk nie było.
        Ostatnio edytowany przez marekp3; 44651.

        Komentarz

        • pedros
          RS
          • 2009
          • 1958
          • Volkswagen
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #29
          Co do EGR to vw zje... bal sprawę i obudowę trzeba modyfikować żeby takie cięgno z grzybkiem nie wyskakiwało - mały dodatkowy metalowy element wtopiony w obudowę.
          dodatkowo ztcp samo mocowanie należy odwrócić o 180 stopni.


          nie zmienia to faktu ze aktualizacja softu nie jest rozsądnym pomysłem.
          jak babcie kocham za każdym razem będę podłączał 5kV z generatora pod złącze diag i zabronię podpinania jak auto będę oddawał do ASO

          Komentarz

          • endryu
            RS
            • 2006
            • 3773
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #30
            Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
            ...
            nie zmienia to faktu ze aktualizacja softu nie jest rozsądnym pomysłem.
            jak babcie kocham za każdym razem będę podłączał 5kV z generatora pod złącze diag i zabronię podpinania jak auto będę oddawał do ASO
            Jak auto po gwarancji to nie musi widzieć ASO. Dla pieczątki i wpisu? Eco soft nie jest obowiązkiem pod rygorem kary

            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
            =================================================

            Komentarz

            • pedros
              RS
              • 2009
              • 1958
              • Volkswagen
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #31
              Zamieszczone przez endryu Zobacz wpis
              Jak auto po gwarancji to nie musi widzieć ASO. Dla pieczątki i wpisu? Eco soft nie jest obowiązkiem pod rygorem kary
              Owszem tak samo nie jest obligatoryjne jak rysowanie lakieru podczas mycia auta w ASO a jednak .... w ASO pracują ludzie i często dochodzi do pomyłek ponieważ ASO Vw nie podlega pod VAG tylko to są zwykli przedsiębiorcy zatrudniający na prawach rynku pracowników W ramach swoich działań.

              za każdym razem jak oddaje do ASO mocno podkreślam intencje pozostawienia softu bez zmian.

              Komentarz

              • endryu
                RS
                • 2006
                • 3773
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #32
                Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis

                Owszem tak samo nie jest obligatoryjne jak rysowanie lakieru podczas mycia auta w ASO a jednak .... w ASO pracują ludzie i często dochodzi do pomyłek ponieważ ASO Vw nie podlega pod VAG tylko to są zwykli przedsiębiorcy zatrudniający na prawach rynku pracowników W ramach swoich działań.

                za każdym razem jak oddaje do ASO mocno podkreślam intencje pozostawienia softu bez zmian.
                W ASO jest niestety większe prawdopodobieństwo "nieoczekiwanych" zdarzeń.
                W np. (z reguły dużo mniejszym od aso) znanym-zaufanym warsztacie (bo niestety tu też są różne) nie ma z reguły problemu uczestniczenia w całym procesie przeglądu, naprawy auta. I to prawdopodobieństwo "nieoczekiwanych" zdarzeń jest tu zdecydowanie mniejsze. I od razu ustalenie co i jak dalej.
                Ale tego zorientowany konsument jest raczej świadomy.

                A propos tematu ciekawe jest czy po wgraniu akcyjnego softu, niezadowolenia klienta z niego i chęci nawet na odpłatne ponowne wgranie oryginalnego softu aso było by wtedy "uprzejme" to zrobić ???
                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                =================================================

                Komentarz

                • pedros
                  RS
                  • 2009
                  • 1958
                  • Volkswagen
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #33
                  Kopie softu swojego można zrobić u zaufanego tunera.
                  potem tylko pozostaje sprawdzanie sumy kontrolnej czy nie uległa zmianie.

                  Aso robi zwykły update a właściwe nowe wgranie w miejsce starego bez kopii.

                  Komentarz

                  • endryu
                    RS
                    • 2006
                    • 3773
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                    Kopie softu swojego można zrobić u zaufanego tunera.
                    potem tylko pozostaje sprawdzanie sumy kontrolnej czy nie uległa zmianie.

                    Aso robi zwykły update a właściwe nowe wgranie w miejsce starego bez kopii.
                    Tuner (przez duże T) zgrywa do "archiwum" org. soft z danego ecu.
                    Aso ma gotowce od sztampy do wszystkich ecu (danego silnika). I tu właśnie na życzenie klienta za odpłatnością taki soft wgrywają. Ale czy po zmianie na eco soft jest możliwość powrotu odpłatnie do pierwotnego softu?
                    Ostatnio edytowany przez endryu; 861.
                    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                    =================================================

                    Komentarz

                    • pedros
                      RS
                      • 2009
                      • 1958
                      • Volkswagen
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez endryu Zobacz wpis

                      Tuner (przez duże T) zgrywa do "archiwum" org. soft z danego ecu.
                      Aso ma gotowce od sztampy do wszystkich ecu (danego silnika). I tu właśnie na życzenie klienta za odpłatnością taki soft wgrywają. Ale czy po zmianie na eco soft jest możliwość powrotu odpłatnie do pierwotnego softu?
                      Jak już ma się płacić to lepiej program sobie zrobić poprawiający fabrykę - a jest co poprawiać.

                      Technicznie da się przywrócić (jednakże trzeba mieć wsad) ale formalnie nikt nie widzi takiej potrzeby.

                      Kogo zaswędziało i dał się nabrać na germańska scieme z softem jedyna opcja jest poddać auto korekcie oprogramowania w najmniejszym zakresie to i mocy przybędzie i mniej spalać będzie a monet nabierze cywilizowanego kształtu na wykresie.

                      jak auto na gwarancji to poczekać ....
                      ja nie robiłem i jestem przeszczesliwy ze mogę być bardziej eko niż auta po akcji (bo to częsty zarzut dziennikarzy ktorzy przebadali skład spalin po tzw asowym sofcie)





                      Komentarz

                      • koleś
                        RS
                        • 2009
                        • 2832
                        • Fabia combi (6Y5)
                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #36
                        No prosze:
                        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                        Komentarz

                        • xtremesystems
                          RS
                          • 2010
                          • 2254
                          • Hyundai

                          #37
                          ciekawie sie robi. warto przytrzymac ta fabie

                          Komentarz

                          Pracuję...