Najmniej brudzą ceramiczne, na przykład jurid white albo ate ceramic. Nie polecam.
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Gość
-
Gość
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisNa światłach i tak nigdy nie trzymam nożnego hamulca.
Autohold wyłączony na czas układania.
Teraz mogę dowolna ilość razy pod rząd z 200 redukować prędkość
Komentarz
-
-
Gość
-
Gość
Komentarz
-
Gość
Mój temperament jest mały. U mnie klocki wystarczyłyby na 100 000 km. Tylko nigdy tak długo auta nie miałem.
Komentarz
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisMój temperament jest mały. U mnie klocki wystarczyłyby na 100 000 km. Tylko nigdy tak długo auta nie miałem.
- albo dobre hamowanie od początku z wyczuciem z dobra modulacja ale po trzecim hamowaniu zaczyna być slabo
- albo początek względny ale skuteczność rośnie wraz z rozgrzaniem się zestawu
Skrajny przypadek którego nie polecam na ulice to klocki sportowe / torowe- brak hebli na początku -dopiero potem po rozgrzaniu zaczyna się moc.
Komentarz
-
-
Gość
Obawiam się, że te deesy to ta druga opcja i przepłaciłem, a nie jest to preferowana przez mnie charakterystyka.
Komentarz
-
Odgrzeje kotleta,
Jakie tarcze do O1 VRS 312 mm ?
Obecne mam jeszcze ori tarcze i kończą się klocki .....
Hamulce są bardzo dobre, skuteczne nawet z dużej prędkości, nawet gdy się rozgrzeją ale już się kończą.
Nie chcę kupować w ciemno jakichś zamienników, które będą gorzej hamowały od tych co mam ale też nie chcę wywalać nie wiadomo ile $$$$$$ na zestaw.
Sporo ludzi narzeka na ATE itp.... Zimmermann? Sam nie wiem? Metelli ? Jakie do tego klocki? Ktoś zmieniał kiedyś w VRS i może się podzielić spostrzeżeniami oraz opisać jaki zestaw wybrał ?
Komentarz
-
-
Ile ori kosztują ? Sa bdb. Powtórzę się nie kupuje zamienników bo jak naprawdę zapierNiczasz to wtedy wiesz jest test i nawet pseudo ori czyli ate biją.
klocki osobiscie wybrałem Hawk 5.0.
nie chce innych.
200-100 10 razy i sa coraz skuteczniejsze. Jednoczesnie nie trzeba rozgrzewać na ulice- moduluja od początku minimalnie mniej precyzyjnie jak miękkie ori.
Po ori klockach straciłem heble po trzecim tirze na A2
warto mieć w tyle głowy zapas bezpieczeństwa.
podkreslam można taniej.
Komentarz
-
-
Dzwonilem do ASO z zapytaniem o taecze i klocki do O1 1.8T 132 KW.
Oryginalna tarcza 312mm z logo VW (tak mi pracownik aso powoedzial) do kury RS 1 kosztuje 669zl za 1 szt, maja tez z bitym logiem VW tarcze tansze (nie powoedzial jakiej firmy) w cenie 387zl szt. Po rabacie te tańsze do nabycia w cenie 300 zl szt.
Jak czytam o narzekaniach na te ATE, zimmermann itp jak to ludzie psy wieszaja ze sie gną (przeczytałem 27 stron tego topicu i po tej lekturze wiem mniej niz przed przeczytaniem).
Zastanawiam sie nad Bosch lub te z ASO tansze
Czy ktos w RSce uzywa tatcz Boscha??
Dodam, ze seryjne hamulce w RS zadowalaja mnie, nie jezdze po torze, do codziennego uzytkowania auta hamulce moim zdaniem sa bardzo skuteczne. Natomiast naczytalem sie ze "markowe" krzywia sie i nie wiem czy nie wziąc tych z ASO po 300 lub boscha.
Co do cen klockow w ASO to sa ceny z kosmosu. Ori kpl na przednią oś 483 zl, tansza wersja tez ori 300zl.
Takze podsumowujac dalej nie wiemnjakie tarcze i jakie klocki :-)
Sorry za błedy, pisane z telefonu ;-(
Komentarz
-
-
Kontrola jakości plus odpowiednia preselekacja materiału.
VW ma 2 kategorie części
1. OEM
2. Aftermarket OEM /Economy (tańsze)
obstawiam ze to pierwsze to marketingowy punkt odniesienia i umotywowanie wyższej ceny.
Osobiscie mam pkt 2 jeśli chodzi o tarcze bo w podobnej cenie nic nie znalazłem interesującego mnie.
jesli celowałbym w oem za 600 pln sztuka to dokładam trochę i mam tarcze firm specjalistycznych (klocki już takie mam) co daje mega power
Komentarz
-
-
Zdecyduje się chyba jednak na ASO wersja Economy. Ale dalej nie wiem jakie klocki do tych tarcz? Twarde zjedzą szybko tarcze miękkie będą pylić :/
Biorę pod uwagę jeszcze ten kpl Boscha https://allegro.pl/oferta/tarcze-klo...2mm-7543416437
Za 600 zł jest w sumie kpl tarcz i klocków. W tych wątkach powyżej prawie nie ma nic o tarczach i klockach Bosch, AT, Zimmerman, Ferrodo, Jurid często się przewija i można po przeczytaniu wątków coś już wywnioskować, natomiast o Boschu nie ma prawie nic? Nikt nie zakłada czy jak ?
Jurid wygląda cenowo całkiem nieźle lecz znając życie, jaka cena taka jakość, nie ma okazji, niska cena = niska jakość ?
Ostatnio edytowany przez KrzysiekVRS; 48062.
Komentarz
-
-
Dobre klocki nie zżerają tarczy, średnio pylą i sa skuteczne ale i tez są drogie.
Ceramiczne - mało pylą ale gunwo hamują (mówię o poważnych autostradowych sytuacjach), łatwo zeszklić jeśli mamy autohold w aucie i nie nadają się do tarcz nacinanych i nawiercanych.
Ja podjąłem męskie decyzje po kilku sytuacjach na drodze ze heble akurat będę miał bardzo dobre i teraz naprawdę jestem przezadowolony
klocki mam hawk 5.0 na przodzie i ori tarcze (ale to już powtarzam kolejny raz)
Komentarz
-
-
Wydaje mi się, że miękkie klocki poza hamowaniem odrazu to nie zjadają tarczy. Koledze wraz z klockami skończyły się tarcze. Niestety nie wie jaki zestaw założył mechanik ale na pewno coś markowego . Wydaje mi się, że tarcze spokojnie powinny wytrzymać 2 a nawet 3 wymiany klocków. Jeśli się mylę to mnie poprawcie
Komentarz
-
-
Nie ma czegoś takiego jak miękkie klocki za to jest współczynnik tarcia i ciemność materiału - metalicZne klocki sprawiają wrażenie miękkich a w zżerają tarcze w oczach.
Jest również charakterystyka hamowania czyli rozkład współczynnika względem temperatury i to jest megawazne.
przewaznie dobre klocki łagodne dla tarcz niepylące i o podwyższonym wsp tarcia to jak na złość nie posiada homologacji ale życie ratuje i bądź tu mądry
Komentarz
-
Komentarz