Zamieszczone przez rodro
Zobacz wpis
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Gość
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisA które? Bo jest kilka rodzajów.
P 85 045 klockiChamp20ns!
Komentarz
-
-
Gość
-
.11 czyli lakierowane, jeśli lakier nie uszkodzony to trwałość na lata. Produkt znakomity i wyższej jakości niż zimmerman nie wspominając o wynalazkach typu wiercone/cięte. Najważniejszym i tak jest klocek. Jedyne co mogłoby lepsze kupić to Brembo Oro ale to już bajka...Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Gość
Nie robią nielakierowanych od dawna. Są jeszcze xtra i max przed oro, więc wybór jest szeroki.
Komentarz
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisCzyli najtańsze. Cienki wybór jak dla tej mocy.
Champ20ns!
Komentarz
-
-
Gość
Tak sobie. Rdzewieje to w błyskawicznym tempie (po pierwszej zimie). No i nigdy nie wiadomo od jakiego producenta towar.
Komentarz
-
Gość
Nie, poczytaj o tym z tydzień i sam wybierz. Najlepsza metoda, serio. Z gotowców niczego się nie nauczysz.
Komentarz
-
Zamieszczone przez beton99 Zobacz wpisJa przy 185.000km wymianiałem po raz pierwszy oryginały (klocki i tarcze). Byłem bardzo zdziwiony, ze tak dlugo wytrzymaly. Komplet na przod i tyl tarcze i klocki ATE kosztowaly 885zl i sprawuja sie swietnie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
Czyli tarcze po jednych klockach na smietnik? Zle to swiadczy o tarczach. 185 tys.km w trasie spoko wynik. Sam kiedys zrobilem 160tys.km na klockach ale tarcze mialy letki rancik tylko. Zmiana klockow i dalej jazda. Bylo to dawno temu. Jazda tylko i wyłacznie po autostradach.Champ20ns!
Komentarz
-
-
Ja Ci wierze. Teraz robią tarcze z gównolitu i coraz częściej słychać, że tarcze wytrzymują jedną zmianę klocków. Co kiedyś było nie do pomyślenia. Jak tak dalej będzie to lepszym interesem będzie kupowanie tanich tarcz i zmienianie je wraz z klockami. Bo po co placic za markowy towar który jakość ma słabą?
Topowe firmy mogą próbować rynek i wypuszczać próbnie słabszy produkt a w razie "w" przychyli marce powiedzą, że trafiła się komuś podróbka.
Czyżby nowy spisek " żarówkowy"
Komentarz
-
-
Przy przebiegu niecałych 90 tys. km okazało się, że mam całkowicie przerdzewiałe tarcze hamulcowe i muszę je wszystkie wymienić. W ASO proponują mi jakieś tarcze serii ECO koncernu VAG, komplet tarcz wraz z klockami ma kosztować 1600 zł.
Czy wiecie coś o tych tarczach?
Czy one są warte tych pieniędzy, zwłaszcza że na Allegro za 423 zł można kupić cały komplet Boscha na przód - https://allegro.pl/oferta/tarcze-klo...8mm-8727250876
a tarcze na tył (też Boscha) można kupić po 71 zł/sztukę - https://allegro.pl/oferta/bosch-0-98...olf-9676137532
Na co się zdecydować?
Oryginalny ECO Volkswagena, tarcze i klocki Boscha, czy jakieś produkty TRW lub ATE?
Jeżdżę spokojnie, do chwili obecnej (prawie 90 tys. km) wciąż na oryginalnych klockach, więc żadne sportowe rozwiązania raczej mnie nie interesują.Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris_M Zobacz wpisPrzy przebiegu niecałych 90 tys. km okazało się, że mam całkowicie przerdzewiałe tarcze hamulcowe i muszę je wszystkie wymienić. W ASO proponują mi jakieś tarcze serii ECO koncernu VAG, komplet tarcz wraz z klockami ma kosztować 1600 zł.
Czy wiecie coś o tych tarczach?
Czy one są warte tych pieniędzy, zwłaszcza że na Allegro za 423 zł można kupić cały komplet Boscha na przód - https://allegro.pl/oferta/tarcze-klo...8mm-8727250876
a tarcze na tył (też Boscha) można kupić po 71 zł/sztukę - https://allegro.pl/oferta/bosch-0-98...olf-9676137532
Na co się zdecydować?
Oryginalny ECO Volkswagena, tarcze i klocki Boscha, czy jakieś produkty TRW lub ATE?
Jeżdżę spokojnie, do chwili obecnej (prawie 90 tys. km) wciąż na oryginalnych klockach, więc żadne sportowe rozwiązania raczej mnie nie interesują.
Za 1600zl kupilem cały komplet razem z klockami ATE tarcze nacinane. Doradzam iść raczej w tą stronę. Takie jak na zdjęciu niżej
received_333325477951217.jpeg
Komentarz
-
-
Dziękuje za obie podpowiedzi.
Sprzedawca przesłał mi taką ofertę dobraną na podstawie numeru VIN:
Z przedstawionej listy doradził mi Zimmermanny, które uznał za optymalny wybór, na drugim miejscu umieścił ATE.
W 10-letnie auto nie opłacało mi się montować jakichś hamulców z górnej półki, zwłaszcza, że (jak widać po przebiegu) jeżdżę raczej spokojnie, więc wybrałem podstawową serię "Coat Z" Zimmermanna.
Cały zestaw kosztował 771 zł, wersja droższa czyli "Sport Coat Z" z perforowanymi tarczami i nisko-pylącymi klockami kosztowałaby dwa razy drożej.
Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris_M Zobacz wpisPrzy przebiegu niecałych 90 tys. km okazało się, że mam całkowicie przerdzewiałe tarcze hamulcowe i muszę je wszystkie wymienić. W ASO proponują mi jakieś tarcze serii ECO koncernu VAG, komplet tarcz wraz z klockami ma kosztować 1600 zł.
Czy wiecie coś o tych tarczach?
Czy one są warte tych pieniędzy, zwłaszcza że na Allegro za 423 zł można kupić cały komplet Boscha na przód - https://allegro.pl/oferta/tarcze-klo...8mm-8727250876
a tarcze na tył (też Boscha) można kupić po 71 zł/sztukę - https://allegro.pl/oferta/bosch-0-98...olf-9676137532
Na co się zdecydować?
Oryginalny ECO Volkswagena, tarcze i klocki Boscha, czy jakieś produkty TRW lub ATE?
Jeżdżę spokojnie, do chwili obecnej (prawie 90 tys. km) wciąż na oryginalnych klockach, więc żadne sportowe rozwiązania raczej mnie nie interesują.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryu Zobacz wpis
Co to znaczy przerdzewiałe? Jaką grubość mają tarcze, klocki i czy powierzchnia robocza jest równomiernie zużyta?
Najdziwniej wyglądają tylne tarcze, bo na powierzchni mają koncentryczne pierścienie każdy o szerokości ok. 5 mm, na przemian wypolerowane i zardzewiałe, tak jakbym zamiast klocków hamulcowych miał jakieś grabki zamontowane.
Ale ponieważ podczas przeglądu rejestracyjnego hamulce miały dobra siłę hamowania, więc zdecydowałem się nic z tym nie robić do czasu wymiany klocków.
Zweryfikuj rozmiar tarcz. W caxa z przodu są 280mm z tyłu 272mm.
W aso nie opłaca się wymieniać hamulców. Oferta, którą otrzymałeś jest odpowiednia.
Ostatnio edytowany przez Chris_M; 14183.Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
W nawiązaniu do mojego poprzedniego postu:
Zamieszczone przez Chris_M Zobacz wpisNajdziwniej wyglądają tylne tarcze, bo na powierzchni mają koncentryczne pierścienie każdy o szerokości ok. 5 mm, na przemian wypolerowane i zardzewiałe, tak jakbym zamiast klocków hamulcowych miał jakieś grabki zamontowane.
Tarcza drugiego tylnego koła wygląda identycznie.
Jak sądzicie:
Co mogło być przyczyna tak dziwnego ścierania się tarcz i klocków?
Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
Tarcze i klocki z pierwszego-fabrycznego montażu? Do weryfikacji zaciski-tłoczki hamulcowe. A jak wyglądają elementy zawieszenia, podwozia pod względem korozji?O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryu Zobacz wpisTarcze i klocki z pierwszego-fabrycznego montażu?
Do weryfikacji zaciski-tłoczki hamulcowe.
A poza tym, w jaki sposób niesprawne zaciski/tłoczki mogły wyrzeźbić na tarczach taki wzorek???
A jak wyglądają elementy zawieszenia, podwozia pod względem korozji?
Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
Komentarz