Zamieszczone przez neox
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Ja też wymieniam przód i chyba też zainwestuję w gładkiego BOSCH'a (chociaż mógłby by być nacinane). Wydaje mi się po przejściu tego tematu, że była mowa o tym, że do felg 15 cali można wrzucić 288mm zamiast 280mm. Proszę o potwierdzenie.
A tak w ogóle, to czy ma to jakichś sens, jeśli nie jeździ się "sportowo"??
Te same pytania dotyczą tylnych kół - czy warto zakładać 260mm zamiast 255mm??
Jeszcze tylko dobrać do tego muszę klocki. Czy do przodu i do tyłu można kupić 4 sztuki identycznych, czy trzeba dobrać do wielkości tarcz??
DziękujęPozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Panowie tak czytamy od postu do postu i na dobrą sprawę wszystko ma coś nie tak :?
W ARMAX-ie D.G. zaproponowali nam oryginalne tarcze + klocki (lucas) tylko pytanie jak to się ma np do innych tarcz?
Planowaliśmy założyć ATE ale czytając widzimy że to straszny sZit...
I jeszcze jedno pytanie ile powinniśmy wydać za tarcze + klocki przód [ + osobno tył ]
skusić się na org?! cene jaką nam podali to 700zł +-
dodamy tylko że nasza szerszenica raczej hamowana jest z większych prędkości ...
[110km AHF... ]
Bardzo prosimy o pomoc w doborze tarcz+ klocków
zastanawialiśmy się nad nawiercanymi i tu też prosimy o wasze zdanie czy warto:twisted: mała czarna :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiratkaPanowie tak czytamy od postu do postu i na dobrą sprawę wszystko ma coś nie tak :?
W ARMAX-ie D.G. zaproponowali nam oryginalne tarcze + klocki (lucas) tylko pytanie jak to się ma np do innych tarcz?
Planowaliśmy założyć ATE ale czytając widzimy że to straszny sZit...
I jeszcze jedno pytanie ile powinniśmy wydać za tarcze + klocki przód [ + osobno tył ]
skusić się na org?! cene jaką nam podali to 700zł +-
dodamy tylko że nasza szerszenica raczej hamowana jest z większych prędkości ...
[110km AHF... ]
Bardzo prosimy o pomoc w doborze tarcz+ klocków
zastanawialiśmy się nad nawiercanymi i tu też prosimy o wasze zdanie czy warto
Obecnie u siebie ( Fabia RS) mam gładkie tarcze nie wiem jakiej firmy , bo zakładał poprzedni właściciel+ klocki Ferodo DS Performance i jest bardzo fajnie. Hamowanie 180-0 rewelacja..
Po wymianie tarcz i klocków musi dobrze je dotrzeć!!! Wiele osób źle to robi, przez co przegrzewa klocki i tarcze, tarcze się krzywią ....Ja np po wymianie zrobiłem około 50 km docierając klocki..Fabia 190/405 ...
Komentarz
-
-
:twisted: mała czarna :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Piratka
Generalnie opinie są dobre o tej marce, a z tego co wyczytałem na tym i na innych forach, to Brembo produkuje swoje tarczę właśnie u ATM
Zamieszczone przez endryuZamieszczone przez bliberzałożyłem ostatnio tarcze mikoda nacinane i klocki ferodo, i czuję wyraźną różnicę w hamowaniu, oczywiście na plus
Oczywiście pierwsze 50-100km przejeździłem dosyć spokojnie, potem trochę je potestowałem.
Z tego co zaobserwowałem:
- na ciepło czy na zimno hamowanie porównywalne
- mokre spisują się całkiem nieźle, ale zwykle staram się nie nadużywać gwałtownego hamowania przy paskudnej pogodzie
- ze 160km/h kilka ostrych hamowań -> droga hamowania jak dla mnie o wiele lepsza niż była i się spodziewałem, nie czułem też żadnego boksowania, prawie wyrwało mnie z siedzenia :twisted:
- te klocki wydają mi się delikatnie za twarde, ale może przyzwyczaiłem się do starych przez te kilka lat i ciężko się przestawić. Zobaczymy ile klocki wytrzymają do następnej wymiany.
PzdrJestem oazą spokoju... pierd... ku..., zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bliberGeneralnie opinie są dobre o tej marce, a z tego co wyczytałem na tym i na innych forach, to Brembo produkuje swoje tarczę właśnie u ATM
Jedynie produkty high performance są produkowane dalej we Włoszech. Gdzieś kiedyś to w newsletterze Samar'u wyczytałem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SevZamieszczone przez bliberGeneralnie opinie są dobre o tej marce, a z tego co wyczytałem na tym i na innych forach, to Brembo produkuje swoje tarczę właśnie u ATM
Jedynie produkty high performance są produkowane dalej we Włoszech. Gdzieś kiedyś to w newsletterze Samar'u wyczytałem.ops: Dzięki za naprostowanie.
Pewnie stąd to się wzięło, że obie fabryki w Częstochowie się znajdują.
pzdrJestem oazą spokoju... pierd... ku..., zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SevJedynie produkty high performance są produkowane dalej we Włoszechna glazurze i terakocie z Opoczna też jest napisane Made in Italy
kiedyś sie pytałem na forum, czy ktoś jeździ na tarczach i klockach Lockheed'a
może czas wypróbować inny zestaw np. tarcze ATM Mikoda i klocki Steihof
Komentarz
-
-
Potrzebuję pomocy.
Muszę wymienić tarcze i klocki ale z tyłu, dlatego podyskutujmy teraz więcej o tylnich spowalniaczach.
Jakie tarcze , jakie klocki??
[ Dodano: Nie 09 Maj, 10 09:33 ]
Halo !!! Ludzie !!!
Nic nie wiecie o tylnich hamulcach :?: :?: :shock:NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
A czy są nacinane ATE PD na tył ??NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Ate pod wymiar 260mm robi tylko cale.
Wiec przod ATE PD, tyl ATE.
Jeszcze mysle nad TRW.
Zimmermanny, EBC, Brembo Oro, Brembo Max odpadaja. To auto nie jezdzi obecnie jakos mocno intesywnie, jak to mialo miejsce kiedys w OI gdzie mialem 312mm przod zalozony ATE PD, z ktorym na poczatku tez tak super nie bylo, bo zaczal bic, ale potem mu przeszlo :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Rozumiem , że na tyle w ASV średnica tarcz 260 ?? Można traktować jako pewnik??!!NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Powoli przymierzam sie do wymiany kompletu tarcz i klockow. Przeczytalem caly temat do konca ale nie jestem pewny jednej rzeczy. Czy np komplet EBC tarcza standard + klocek EBC GS bedzie lepiej hamowal od oryginalow?
Nie narzekam na tarcze oryginalne czy klocki bo nie mialem z nimi zadnych problemow, po prostu tarcze sie powoli koncza (klocki, drugi komplet jeszcze by pojezdzily). Zakup nowych oryginalow czy czegos rozsadnie drozszego jest dla mnie jak najbardziej akceptowalny cenowo, jedynie zastanawiam sie czy w tym samym przedziale nie dostane czegos co by lepiej hamowalo (bez efektow ubocznych typu halas mielenia), tym bardziej ze z tylu siedza bebny :|
Komentarz
-
Komentarz