http://www.mikoda.pl/ tutaj zerknijcie sobie. Opinie sa różne na temat tarcz ja przerobiłem kilka na róznych naszych autach brembo maxy(nie polecam),Ate (polecam) i teraz testuje po prawda w partnerze mikody gt przelatałem 80tyś i nic im nie jest tylko ważne sa klocki polecam: ebc,ferrodo,bosch,ate. kupiłem dwa razy remsa-y i dwa razy skucha zrobiły wypad po 2tyś km (elementem sciernym była tarcza) ,a tarcze mikody gt zaryzykuje do lancera VIII
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
no nie , on ma nawiercane i nacinane a te są tylko nacinane i to dość gęstoZamieszczone przez misiek^wroloru, bobas chyba takie na remizie prezentowal
[edit]
trochę mnie one zaintrygowały swoim "wyglądem" i tym że spotkałem je w autach o mocy 200KM+ w każdym razie znalazłem
Tarox G88
O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
To, że tarcza dobrze wygląda to nie znaczy, że tak samo dobrze hamujeZamieszczone przez loruno nie , on ma nawiercane i nacinane a te są tylko nacinane i to dość gęstoZamieszczone przez misiek^wroloru, bobas chyba takie na remizie prezentowal
[edit]
trochę mnie one zaintrygowały swoim "wyglądem" i tym że spotkałem je w autach o mocy 200KM+ w każdym razie znalazłem
Tarox G88
http://www.tarox.com.pl/g88.php
Ja osobiście mam w Seacie TRW Lucas tarcze + klocki. Włożyłem większą średnicę niż OEM. Na początku myślałem, że wypadnę z fotelem przez przednią szybę, a ABS-u nie mam :-D
Komentarz
-
-
Jeśli chcecie fajne tarcze i klocki do OCTAVEK to polecam
BLACK DIAMOND TARCZE I KLOCKI badz EBC TARCZA GROVE KLOCKI DO WYBORU GREEN STUFF BADZ RED STUUFF
GWARANCJA DOZNAN I MOC HAMOWANIA NIE DO OCENIENIA Z TYM ZE TO TROSZKE KOSZUJE
1 TARCZA DO OCTY KOSZTYJE COS KOLO 600 ZL KLOCKI KOMPLET 480
MOIM ZDANIEM WARTO
Z KLOCKOW JESZCZE FERRODO DS 3000 DOSC OSTRY KLOCEK ALE DO NICH MUSZA BYC LEPSZE TARCZE BO DS-Y WYDZIELAJA DUZO CIPLA MOGA POWODOWAC DEFORMACJE TARCZYByła O2 1.9 TDI BXE AMBIENTE
Jest O3 1,4 TSI CHPA Elegance WHITE CANDY/ http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
Jest RAPID SPACEBACK RED CORRIDA 1.6 TDI
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...447483#1447483
Komentarz
-
-
albo nie doczytałeś do końca mojej wypowiedzi albo nie umiesz jej odpowiednio interpretować, szukałem takich tarcz ponieważ je widziałem kilka razy na autach które mają 200KM i więcej, nie uważam też aby te osoby wsadzały takie tarcze i/lub kity tylko dla tego aby ładnie wyglądało a to, że ładnie wyglądają to rzecz gustu.Zamieszczone przez NonPhixionTo, że tarcza dobrze wygląda to nie znaczy, że tak samo dobrze hamuje
do nie dawna jeździłem Cordobą i tam praktycznie cokolwiek by się nie o ile to nie był klocek z drewna to super hamował.Zamieszczone przez NonPhixionTo, że tarcza dobrze wygląda to nie znaczy, że tak samo dobrze hamuje
Ja osobiście mam w Seacie TRW Lucas tarcze + klocki. Włożyłem większą średnicę niż OEM. Na początku myślałem, że wypadnę z fotelem przez przednią szybę, a ABS-u nie mam :-DO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Panowie, czy ktos jezdzil na komplecie EBC tarcza standard + EBC GS i moglby podzielic sie opinia?
Przewiercanych nie chce bo pekaja a ze mam stalowki to nie mam mozliwosci kontrolowania ich stanu na bierzaco.
Ogolnie do wymiany mam przod (z tylu sa bebny). Przydalo by sie cos co w cenie ori lub akceptowanie wiekszej (700-1000zl) bedzie lepiej hamowalo ale nie halasowalo. Myslalem wiec o gladkich tarczach plus lepiej tracy klocek ktory przy normalnej jezdzie nie zabije tarczy. Dlugowicznosc i pylenie klocka sa zupelnie bez znaczenia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kaliJeśli chcecie fajne tarcze i klocki do OCTAVEK to polecam
BLACK DIAMOND TARCZE I KLOCKI badz EBC TARCZA GROVE KLOCKI DO WYBORU GREEN STUFF BADZ RED STUUFF
GWARANCJA DOZNAN I MOC HAMOWANIA NIE DO OCENIENIA Z TYM ZE TO TROSZKE KOSZUJE
1 TARCZA DO OCTY KOSZTYJE COS KOLO 600 ZL KLOCKI KOMPLET 480
MOIM ZDANIEM WARTO
Z KLOCKOW JESZCZE FERRODO DS 3000 DOSC OSTRY KLOCEK ALE DO NICH MUSZA BYC LEPSZE TARCZE BO DS-Y WYDZIELAJA DUZO CIPLA MOGA POWODOWAC DEFORMACJE TARCZY
turbo groove + EBC green to dosc glosny zestaw, zwlaszcza przy ostrzeszym hamowaniu ... moze napisze cos za co mnie wysmiejecie ale IMO najlepiej mi sie hamowali na seryjnych gratach po wymianie plynu na EBC 307+
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
-
-
Proponuje nie pchać się w to ..... Jeśli chcesz lepszy klocek to Ferodo DS Performance (nie mylić z ...... jakim jest ferodo premier)Zamieszczone przez firmekEBC GS i moglby podzielic sie opinia?
Jeśli tarcze EBC masz w podobnej cenie co ATE to zestaw wyjedzie Cię po środku zakładanego budżetuNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Jestem na etapie szukania tarcz na przód do mojej Octavii (silnik 1.9 BJB), miały być Mikody nacinane, jednak poczytałem trochę tematów na internecie i jednak odpadły...
Co powiecie na ATE Power Disc + klocki ATE seria? bo takie zestawy proponują,
Jak z głośnością i zużyciemtakiego zestawu,
czy założyć zwykłe ATE + klocki ATE.
Na jaki płyn zmienić?
Chce przy okazji wymiany tarcz (bo już końcówka) poprawić efektywność hamulców bo auto jest po programie...
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
żadnym zestawem wymienionym przez Ciebie tego nie uzyskaszZamieszczone przez ShreqChce przy okazji wymiany tarcz (bo już końcówka) poprawić efektywność hamulców bo auto jest po programie...
firmek, nie ma problemu
tylko pamiętaj żeby tył też dobrze działał bo pogniesz tarczeNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Dokladnie.
EBC to badziew jak malo co. Jak chcesz lepszy klocek to tylko Ferodo DSP albo cos z serii DS.
Co do tarcz, to jednak kupilbym ATE PD.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
Sev, jeżdżę na DS Performance, u Sesika założyliśmy DS2500 i nie zgodzę się z Tobą. Zimne hamują nie gorzej a nawet lepiej niż zwykłe ATE i do jazdy na co dzień jak najbardziej się nadają. Co innego Premiery, to nawet do jazdy na co dzień się nie nadajeZamieszczone przez SevFerdki DS czy DSP muszą się rozgrzać więc na codzień lepiej sprawdzą się Premier
sprawdź po roku w jakim stanie jest ten płyn. Według ATE płyn ten ma być do wymiany po 3 latach a w większości aut w których na taki wymieniłem po roku, był na granicy przydatności. Ciekawi mnie jak będzie u CiebieZamieszczone przez Shreqdo tego płyn ATE 200NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-

Komentarz