z tego co widziałem z przodu mam 280mm Bawić się w coś większego, czy to już nie ma sensu? Jak pisałem tetniaki mam na 17 calowych aluskach, ale zimówki jeszcze na 15", z tym że zapadł już na nie wyrok śmierci, bo choć nowe opony to niestety zeszłoroczny zakup okazał się raczej kiepski i chyba sprzedam je ze stalowymi felgami, a następna zima na 16" z lepszymi oponami
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Czesc Jutro mam zamiar wymieniac tarcze i klocki
nie wiem czy dobrze wybralem
ATE POWERDISC - 246 zl sztuka
KLOCKI FERRODO PREMIUM 211 zl Komplet
wyjdzie mnie ta zabawa z 800 zl z robocizna ale nie wiem czy warto :/Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ziutsaneCzesc Jutro mam zamiar wymieniac tarcze i klocki
nie wiem czy dobrze wybralem
ATE POWERDISC - 246 zl sztuka
KLOCKI FERRODO PREMIUM 211 zl Komplet
wyjdzie mnie ta zabawa z 800 zl z robocizna ale nie wiem czy warto :/
Klocki to do tego zalozylem EBC GS ceny nie pamietam, ale byly brane od Nexusa.
I jestem zadowolony.
Komentarz
-
-
ja potrzebuje je raczej na gwalt nie moge czekac na wysylke bo umowilem sie na rano u mechanika wiec rano gazem do intercarsu po podzespoly i szorowac do mechanika tylko nie wiem czy taki zestaw moze byc
moze ktos zna jakies sklepy w okolicach katowic (katowice , sosnowiec, mikolow, tychy, bedzin) ktore maja dobre ceny na to i towar na miejscu !?Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
Lepiej poczekać i kupić sprawdzony i pewny zestaw.
Nie wiem jak spisuje się ATE, ale Ja osobiście polecam tarcze EBC TG i klocki EBG GS.
Pozdrawiam
Jak mechanior dobry, to żaden problem żeby poczekał, wymiana tarcz i klocków to moment.Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
desmo
czytam i czytam ale jasności nie mam względem zakupu nowych 288mm do ASZ :|
Jakieś sprawdzone propozycje dla 288mm :?:
Komentarz
-
Zamieszczone przez desmoczytam i czytam ale jasności nie mam względem zakupu nowych 288mm do ASZ :|
Jakieś sprawdzone propozycje dla 288mm :?:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalZamieszczone przez TymonNie wiem jak spisuje się ATE, ale Ja osobiście polecam tarcze EBC TG i klocki EBG GS.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
desmo
Zamieszczone przez MisiekWAWjedyne co mam sprawdzone to seria
Komentarz
-
Zamieszczone przez desmoZamieszczone przez MisiekWAWjedyne co mam sprawdzone to seriaTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez desmoJakieś sprawdzone propozycje dla 288mm
"Lepsiejsze" to Mintex 1144 + Zimmermann Sport - siła hamowania zajeb... ale tarcze trochę się "pogły" po jakimś czasie.
ATE PD są ciche i skuteczne, generalnie chwalą je, ale ponoć bezwarunkowy klocek do nich to ATE. W tym zestawie dobrze współpracują.
Jak masz koła 16" to polecam zamianę na układ 312mm. Tu nawet standardy są skuteczne :diabelski_usmiechBył czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jaro4444Bosch tarcze i klocki, seria.nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975no tak Bosch jako uznany na rynku producent ukladow hamulcowych ma sie czym pochwalic ......
Może się nie zrozumieliśmy. Polecam zwykłego, gładkiego Boscha + klocki standardy. Zestaw super hamuje, nie piszczy, nie pyli nadmiernie i ma ceny DUMPINGOWE :szeroki_usmiech (klocki tył Boscha do Leona kosztują 68 zł)
Bosch próbuje odzyskać rynek after market i ma doskonałe promocje na części układów hamulcowych.
Aha i jeszcze jedno WAŻNE!!!
Jak nie macie czujników zużycia klocka to bierzcie do Octavii, do hebli 288 i 312 mm klocek od Audi A6 C4 1994-96. Klocek ten np. w Mintexie do Octavii kosztuje ok 240 zł, do Audi 160 zł. A kształt klocka i wymiary są te same!!! Audi jest ciężkie więc mieszanka okładziny też jest dobra :diabelski_usmiech .Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
desmo
Zamieszczone przez jaro4444Jak masz koła 16"
Komentarz
-
Zamieszczone przez desmoZamieszczone przez jaro4444Jak masz koła 16"
co do zmiany 288 na 312 to ja do normalnej eksploatacji nie widze potrzeby ops: chyba ze jezdzisz baaardzo dynamicznie :roll:
inna rozmowa by byla gdybys mial fabrycznie tarcze 280mmTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rk86Rzeczywiscie róznica w hamowaniu miedzy tarczami 280 a 288 mm jest az tak duza?
Robił ktos moze u siebie taki upgrade? Jest sens czy lepiej od razu 312 zapodawac?
jezeli robisz upgrade z 280 to chyba bez sensu jest robic na 288, jak rewolucja to od razu na 312 :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
desmo
Zamieszczone przez MisiekWAWjezeli robisz upgrade z 280 to chyba bez sensu jest robic na 288, jak rewolucja to od razu na 312
Zamieszczone przez MisiekWAWzimówki też masz 17tki
Komentarz
-
ja mam 288 i szwagier jak wsiadl i zachamowal (ma nubire dwojke nie wiem co tam sa za tarcze ale nie za wielkie) to mowi "chlopie te chamulce to rzeznia"
tarcze i klocki zalozone zobaczymy co bedzie jak sie dotra narazie nie widze roznicy no moze pedal wyzej lapie bo klocki mialem na wykonczeniuRadio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jaro4444Może się nie zrozumieliśmy.Zamieszczone przez jaro4444Audi jest ciężkie więc mieszanka okładziny też jest dobranasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975IMO Bosch nie jest producentem tarcz i klockow
IMO w tym momencie jest tak naprawdę kilku producentów mieszanek trących na klocki. Pozostali producenci kupują je i konfekcjonują nadając swoje znaki firmowe. Największym producentem okładzin ciernych jest jak na tą chwilę chyba http://www.tmdfriction.de/index.jsp Produkuje głównie na pierwotny montaż (między innymi klocki hamulcowe do Golfa V w Chinach) a na tynek wtórny jako np. Textar, Mintex, Pagid.
Zamieszczone przez Jabar1975rozumiem ze wg Ciebie wyznacznikiem jakosci okladziny jest ciezar auta do krorego go wsadzasz - czyt. jest dedykowany?
Chcesz merytorycznie porozmawiać o typach klocków (okładzin), ich klasyfikacji, zakresach temperaturowych pracy, dedykacji do konkretnych przeznaczeń - proszę bardzo. Chcesz pocwaniakować - szkoda czasu, nerwów i miejsca na forum :terefereBył czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
jaro4444, gdzie jest fabryka klockow hamulcowych Boscha, a gdzie fabryka (odlewnia) tarcz hamulcowych Boscha?
pozdrawiam
cfaniaczek :szeroki_usmiechnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
Komentarz