Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • oorsoo
    Ambiente
    • 2006
    • 197

    z tego co widziałem z przodu mam 280mm Bawić się w coś większego, czy to już nie ma sensu? Jak pisałem tetniaki mam na 17 calowych aluskach, ale zimówki jeszcze na 15", z tym że zapadł już na nie wyrok śmierci, bo choć nowe opony to niestety zeszłoroczny zakup okazał się raczej kiepski i chyba sprzedam je ze stalowymi felgami, a następna zima na 16" z lepszymi oponami

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      oorsoo, podjedź na spota w czwartek i zobaczysz co to sa tarcze dobre i klocki

      Komentarz

      • ziutsane
        RS
        • 2007
        • 2376

        Czesc Jutro mam zamiar wymieniac tarcze i klocki
        nie wiem czy dobrze wybralem
        ATE POWERDISC - 246 zl sztuka
        KLOCKI FERRODO PREMIUM 211 zl Komplet
        wyjdzie mnie ta zabawa z 800 zl z robocizna ale nie wiem czy warto :/
        Radio: C90r+XDP210EQ
        Kable:Opt,Skyline,50 mm
        Wzm:XES M1+FP 1.800
        Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          Zamieszczone przez ziutsane
          Czesc Jutro mam zamiar wymieniac tarcze i klocki
          nie wiem czy dobrze wybralem
          ATE POWERDISC - 246 zl sztuka
          KLOCKI FERRODO PREMIUM 211 zl Komplet
          wyjdzie mnie ta zabawa z 800 zl z robocizna ale nie wiem czy warto :/
          Skad te ceny? :roll: Jakies duze...ja co prawda za tarcze ATE PD 280(ty powinienes miec 288) placilem 320-340zl za komplet. Wiec mysle ze 100zl minimum za duza jest cena na komplecie. :roll:
          Klocki to do tego zalozylem EBC GS ceny nie pamietam, ale byly brane od Nexusa.
          I jestem zadowolony.
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          • ziutsane
            RS
            • 2007
            • 2376

            ja potrzebuje je raczej na gwalt nie moge czekac na wysylke bo umowilem sie na rano u mechanika wiec rano gazem do intercarsu po podzespoly i szorowac do mechanika tylko nie wiem czy taki zestaw moze byc
            moze ktos zna jakies sklepy w okolicach katowic (katowice , sosnowiec, mikolow, tychy, bedzin) ktore maja dobre ceny na to i towar na miejscu !?
            Radio: C90r+XDP210EQ
            Kable:Opt,Skyline,50 mm
            Wzm:XES M1+FP 1.800
            Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

            Komentarz

            • Tymon
              RS
              • 2004
              • 2970

              Lepiej poczekać i kupić sprawdzony i pewny zestaw.
              Nie wiem jak spisuje się ATE, ale Ja osobiście polecam tarcze EBC TG i klocki EBG GS.

              Pozdrawiam

              Jak mechanior dobry, to żaden problem żeby poczekał, wymiana tarcz i klocków to moment.
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz


              • czytam i czytam ale jasności nie mam względem zakupu nowych 288mm do ASZ :|
                Jakieś sprawdzone propozycje dla 288mm :?:

                Komentarz

                • misiekwaw
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7715
                  • Ford

                  Zamieszczone przez desmo
                  czytam i czytam ale jasności nie mam względem zakupu nowych 288mm do ASZ :|
                  Jakieś sprawdzone propozycje dla 288mm :?:
                  jak do tej pory jedyne co mam sprawdzone to seria :? bo zmienialem tylko klocki i na serii bylo git pozniej na ATE jakby gorzej :? teraz tyl zalozylem serie, przod sie zbliza :roll:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz

                  • Jackal
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 758

                    Zamieszczone przez Tymon
                    Nie wiem jak spisuje się ATE, ale Ja osobiście polecam tarcze EBC TG i klocki EBG GS.
                    Ja polecam ATE. Jezdzilem na obu, GS to straszny syf :evil:
                    bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                    Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                    Perfect service by DobryGrzesWawa

                    Komentarz

                    • misiekwaw
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7715
                      • Ford

                      Zamieszczone przez Jackal
                      Zamieszczone przez Tymon
                      Nie wiem jak spisuje się ATE, ale Ja osobiście polecam tarcze EBC TG i klocki EBG GS.
                      Ja polecam ATE. Jezdzilem na obu, GS to straszny syf :evil:
                      RS też i na dodatek strasznie łatwopalny :lol: :lol: :lol: :szeroki_usmiech
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez MisiekWAW
                        jedyne co mam sprawdzone to seria
                        czyli bez większych cudów :idea: jak widzę w 288mm

                        Komentarz

                        • misiekwaw
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7715
                          • Ford

                          Zamieszczone przez desmo
                          Zamieszczone przez MisiekWAW
                          jedyne co mam sprawdzone to seria
                          czyli bez większych cudów :idea: jak widzę w 288mm
                          tak k
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz

                          • jaro4444
                            Rider
                            • 2006
                            • 508

                            Zamieszczone przez desmo
                            Jakieś sprawdzone propozycje dla 288mm
                            Bosch tarcze i klocki, seria.
                            "Lepsiejsze" to Mintex 1144 + Zimmermann Sport - siła hamowania zajeb... ale tarcze trochę się "pogły" po jakimś czasie.
                            ATE PD są ciche i skuteczne, generalnie chwalą je, ale ponoć bezwarunkowy klocek do nich to ATE. W tym zestawie dobrze współpracują.

                            Jak masz koła 16" to polecam zamianę na układ 312mm. Tu nawet standardy są skuteczne :diabelski_usmiech
                            Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                            Komentarz

                            • Jabar1975
                              RS
                              • 2006
                              • 3331

                              Zamieszczone przez jaro4444
                              Bosch tarcze i klocki, seria.
                              no tak Bosch jako uznany na rynku producent ukladow hamulcowych ma sie czym pochwalic ......
                              nasza droga: www.wpzs.pl

                              Komentarz

                              • jaro4444
                                Rider
                                • 2006
                                • 508

                                Zamieszczone przez Jabar1975
                                no tak Bosch jako uznany na rynku producent ukladow hamulcowych ma sie czym pochwalic ......
                                Ma!
                                Może się nie zrozumieliśmy. Polecam zwykłego, gładkiego Boscha + klocki standardy. Zestaw super hamuje, nie piszczy, nie pyli nadmiernie i ma ceny DUMPINGOWE :szeroki_usmiech (klocki tył Boscha do Leona kosztują 68 zł)
                                Bosch próbuje odzyskać rynek after market i ma doskonałe promocje na części układów hamulcowych.

                                Aha i jeszcze jedno WAŻNE!!!
                                Jak nie macie czujników zużycia klocka to bierzcie do Octavii, do hebli 288 i 312 mm klocek od Audi A6 C4 1994-96. Klocek ten np. w Mintexie do Octavii kosztuje ok 240 zł, do Audi 160 zł. A kształt klocka i wymiary są te same!!! Audi jest ciężkie więc mieszanka okładziny też jest dobra :diabelski_usmiech .
                                Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez jaro4444
                                  Jak masz koła 16"
                                  mam koła 17" i fabryczny zawias na 288 mm bo to ASZ

                                  Komentarz

                                  • misiekwaw
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7715
                                    • Ford

                                    Zamieszczone przez desmo
                                    Zamieszczone przez jaro4444
                                    Jak masz koła 16"
                                    mam koła 17" i fabryczny zawias na 288 mm bo to ASZ
                                    zimówki też masz 17tki :?: :zlosnik:

                                    co do zmiany 288 na 312 to ja do normalnej eksploatacji nie widze potrzeby ops: chyba ze jezdzisz baaardzo dynamicznie :roll:

                                    inna rozmowa by byla gdybys mial fabrycznie tarcze 280mm
                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                    http://www.disi-tune.pl
                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                    Był WRX
                                    Była Octa

                                    Komentarz

                                    • rk86
                                      Classic
                                      • 2006
                                      • 16

                                      Rzeczywiscie róznica w hamowaniu miedzy tarczami 280 a 288 mm jest az tak duza?
                                      Robił ktos moze u siebie taki upgrade? Jest sens czy lepiej od razu 312 zapodawac?

                                      Komentarz

                                      • misiekwaw
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 7715
                                        • Ford

                                        Zamieszczone przez rk86
                                        Rzeczywiscie róznica w hamowaniu miedzy tarczami 280 a 288 mm jest az tak duza?
                                        Robił ktos moze u siebie taki upgrade? Jest sens czy lepiej od razu 312 zapodawac?
                                        podobno jest bardzo duza roznica :idea:

                                        jezeli robisz upgrade z 280 to chyba bez sensu jest robic na 288, jak rewolucja to od razu na 312 :wink:
                                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                        http://www.disi-tune.pl
                                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                        Był WRX
                                        Była Octa

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez MisiekWAW
                                          jezeli robisz upgrade z 280 to chyba bez sensu jest robic na 288, jak rewolucja to od razu na 312
                                          dokładnie
                                          Zamieszczone przez MisiekWAW
                                          zimówki też masz 17tki
                                          zimówki mam 15" i raczej pozostane przy nich bo nie robie upgrad-a na 312

                                          Komentarz

                                          • ziutsane
                                            RS
                                            • 2007
                                            • 2376

                                            ja mam 288 i szwagier jak wsiadl i zachamowal (ma nubire dwojke nie wiem co tam sa za tarcze ale nie za wielkie) to mowi "chlopie te chamulce to rzeznia"
                                            tarcze i klocki zalozone zobaczymy co bedzie jak sie dotra narazie nie widze roznicy no moze pedal wyzej lapie bo klocki mialem na wykonczeniu
                                            Radio: C90r+XDP210EQ
                                            Kable:Opt,Skyline,50 mm
                                            Wzm:XES M1+FP 1.800
                                            Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                                            Komentarz

                                            • rk86
                                              Classic
                                              • 2006
                                              • 16

                                              Ja ze swojej strony moge polecic zestaw ATE PD+klocki ATE
                                              Jezdze na takim zestawie w seryjnym rozmiarze 280 mm juz kolo 4 tys km. Musze powiedziec ze w porównianiu z serią jest na prawde dobrze. Heble skuteczne (jak na seryjny rozmiar) nie ma tez problemów z wykrzywianiem sie jak narazie

                                              Komentarz

                                              • Jabar1975
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 3331

                                                Zamieszczone przez jaro4444
                                                Może się nie zrozumieliśmy.
                                                no wlasnie chyba sie nie zrozumielismy - IMO Bosch nie jest producentem tarcz i klockow - kupuje je od kogos i daje swoja marke, a nawet jesli ma jakas swoja fabryke to nie sadze aby robili jakis zarabisty produkt nie majac bagazu doswiadczen w wytwarzaniu tego typu asortymentu.
                                                Zamieszczone przez jaro4444
                                                Audi jest ciężkie więc mieszanka okładziny też jest dobra
                                                rozumiem ze wg Ciebie wyznacznikiem jakosci okladziny jest ciezar auta do krorego go wsadzasz - czyt. jest dedykowany?
                                                nasza droga: www.wpzs.pl

                                                Komentarz

                                                • jaro4444
                                                  Rider
                                                  • 2006
                                                  • 508

                                                  Zamieszczone przez Jabar1975
                                                  IMO Bosch nie jest producentem tarcz i klockow
                                                  Bosch jest dostawcą całych kompletnych zestawów hamulcowych na pierwszy montaż i na rynek wtórny. Skoro Toyota, Fiat, Peugeot, Citroen, Suzuki oraz General Motors i Mercedes stosuje Boscha to chyba nie jest aż tak kiepski jak uważasz :P

                                                  IMO w tym momencie jest tak naprawdę kilku producentów mieszanek trących na klocki. Pozostali producenci kupują je i konfekcjonują nadając swoje znaki firmowe. Największym producentem okładzin ciernych jest jak na tą chwilę chyba http://www.tmdfriction.de/index.jsp Produkuje głównie na pierwotny montaż (między innymi klocki hamulcowe do Golfa V w Chinach) a na tynek wtórny jako np. Textar, Mintex, Pagid.

                                                  Zamieszczone przez Jabar1975
                                                  rozumiem ze wg Ciebie wyznacznikiem jakosci okladziny jest ciezar auta do krorego go wsadzasz - czyt. jest dedykowany?
                                                  Źle rozumiesz, a Twój cały post, wybacz ale tak jest, nosi znamiona cwaniaczkowatej ironii.
                                                  Chcesz merytorycznie porozmawiać o typach klocków (okładzin), ich klasyfikacji, zakresach temperaturowych pracy, dedykacji do konkretnych przeznaczeń - proszę bardzo. Chcesz pocwaniakować - szkoda czasu, nerwów i miejsca na forum :terefere
                                                  Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                                                  Komentarz

                                                  • Jabar1975
                                                    RS
                                                    • 2006
                                                    • 3331

                                                    jaro4444, gdzie jest fabryka klockow hamulcowych Boscha, a gdzie fabryka (odlewnia) tarcz hamulcowych Boscha?

                                                    pozdrawiam
                                                    cfaniaczek :szeroki_usmiech
                                                    nasza droga: www.wpzs.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...