Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • i zgłupiałem
    oto romowa z gosciem od klocków ..
    "HAMULCE (8:26)
    dajmy sobie spokój, bo ja mam tylko Brembo, jezdze na Bremboi i nie zamierzam ryzykować. A takich producentów jak ATE, a jeszcze lepiej LUCAS, to nie ma. Kupują produkty w Brembo, Zimmermannie i w Polsce u Mikody
    HAMULCE (8:26)
    nic nie proponuje
    Robert (8:27)
    dlaczego
    HAMULCE (8:28)
    bo sie pokrzywią, jak je mechanik źle założy, albo auto bedzie jezdziło ponad 2 paki z systemem hamulcowym obliczonym na 130
    Robert (8:30)
    nie jezdze ponad 2 paki
    Robert (8:30)
    ale oki
    Robert (8:30)
    miego dnia
    7326260 (8:30)
    50% krzywienia tarcz to zły i niechlujny montaż, 40 % to wulkanizatorzy używający klucza pneumatycznego do kół, 10% to chipowane diesle jadące ponad 200 km/godz i
    Robert (8:30)
    2 pierwsze oki, nie znam siena tym
    Robert (8:31)
    a chipowac nie zamierzam
    Robert (8:31)
    i nie przekraczam 180 raz tylko tyle jechałęm
    7326260 (8:32)
    fabrycznie w calym koncernie VW-Audi jest klocek Ferodo i tarcza Brembo lub Zimmermann.
    7326260 (8:32)
    klocki Ferodo Premier z czujnkami kosztuja 130,-
    Robert (8:32)
    komplet
    hamulce (8:32)
    tarcze Brembo 200,- komplet
    Robert (8:33)
    brembo zwykłe czy nacinane..?
    hamulce (8:33)
    zwykle, gładkie,
    Robert (8:33)
    a nie warto zakładac nacicnane
    hamulce (8:33)
    a po co nacinane ?
    Robert (8:33)
    pytam sie tylko
    hamulce (8:33)
    moim zdaniem nie.
    Robert (8:33)
    zeby lepiej hamowały
    Robert (8:33)
    a duza róznica cenowa jest miedzy gładkimi a nacinanymi
    hamulce (8:33)
    dlaczego ? huk przy hamowaniu, klocki żyją o połowę krócej, kosztuja podwójnie
    hamulce (8:34)
    są miękkie
    hamulce (8:34)
    szybko sie zużywajai wymyślono je do rajdów
    hamulce (8:34)
    w testach faktycznie potwierdzają wyższe parametry, ale coś za coś
    hamulce (8:35)
    żeby taka tarcza zadziałała trzeba jezdzić do oporu i na wysokometalicznych sportowych klockach
    hamulce (8:36)
    moim zdaniem (podkreslam), nie ma to sensu"

    i już zgłupiałem
    a chcewymienić więc co proponujecie.. forum już przeczytalem całe i dalej nic nie wiem

    Komentarz


    • Sigma_74, w zeszla srode zalozylem ATE PD + klocki ATE i od tego czasu mam juz prawie 2k km zrobione i jak na razie jestem zadowolony.
      Zamieszczone przez Sigma_74
      a duza róznica cenowa jest miedzy gładkimi a nacinanymi
      hamulce (8:33)
      dlaczego ? huk przy hamowaniu, klocki żyją o połowę krócej, kosztuja podwójnie
      tez myslalem ze jak nacinane to beda jakies drgawki lub halas, ale hamulce dzialaja kulturalnie, leciutki halas jest jak nagle zaczniesz hamowac ostro z powyzej 130 km/h ale trzeba sie skupic bo normalnie chyba nie zwracalem na to uwagi nie dam glowy czy jak mialem gladkie to bylo cos lepiej, ale teraz po prostu bylem wyczulony.
      To ze zyja o polowe krocej to czytaj nizej ze to nie prawda, z cena tez nie.
      Gosc chyba mial na mysli jakies wyczynowe hamulce

      Co do szybszego zuycycia klockow to jeszcze raz przytocze ta wypowiedz Masmo
      Zamieszczone przez Masmo
      Mam tarcze Powerdisk z przodu, tarcze gładkie ATE z tyłu i wszystkie klocki ATE. Przód jeździ od roku (ok 40kkm) głównie na trasie jadac ostro. Zużycie klocków przód ok 50%. Poprzednie klocki ATE wytrzymału ok 80 kkm. Żadne inne klocki mi tyle nie wytrzymują.
      mam nadzieje ze rozwialem Twoje watpliwosci :-)

      [ Dodano: Czw 07 Wrz, 06 09:10 ]
      a ZMAX ma teraz fajna oferte na allegro ATE PD + klocki ATE za 410zl brutto -> http://allegro.pl/item124115275_tarc...oda_od_ss.html
      :: O1 AXR Kombi

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Sigma_74
        7326260 (8:32)
        fabrycznie w calym koncernie VW-Audi jest klocek Ferodo i tarcza Brembo lub Zimmermann.
        Ciekawe w takim razie czemu Misiek ma fabryczne tarcze ATE :diabelski_usmiech
        bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
        Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
        Perfect service by DobryGrzesWawa

        Komentarz


        • Chyba szkoda komentować to co ten gość pisał... sprawa jest oczywista. :P

          Komentarz


          • Sigma_74, w ten sposób tworzy się legendy :diabelski_usmiech

            najlepsza historia to ten "pierwszy montaż" - VAG by się uśmiał :szeroki_usmiech
            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

            Komentarz


            • Nexus wiem ,ale cóz, facet jest handlarzem systemów hamulcowych wieć podjołem rozmowe ,ale widze ze to burak posposlity.
              kupie chyba ATE nacinane i klocki takie same awentualnie klocki feredo i tyle

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Jackal
                Zamieszczone przez Sigma_74
                7326260 (8:32)
                fabrycznie w calym koncernie VW-Audi jest klocek Ferodo i tarcza Brembo lub Zimmermann.
                Ciekawe w takim razie czemu Misiek ma fabryczne tarcze ATE :diabelski_usmiech
                właśnie to miałem napisać :lol:
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz


                • I ja też na nich jeżdzę, mam cały komplet ATE. Widzisz, chłopaki potwierdzają to co Ci mówiłem przez telefon...


                  Pozdrawiam
                  Staszek
                  Powered by DynoSoft
                  286 KM i 549 Nm
                  www.leonclub.pl

                  Komentarz


                  • Tez zalozylem ATE PD i kolcki ATE.

                    Jak narazie zestaw jest OK, choc jest wyraznie slabszy od Zimmerman Sport + Ferodo DS Performance. I troche slabszy niz zestaw Zimmerman Sport + Black Diamond.
                    Ale tez i duzo tanszy od powyzszych. BD nie polecam, bo po 2-3 mocniejszych hamowaniach klocki zaczynaly plynac jak maselko.

                    Zobaczymy jak sie spisze na torze, bo jeszcze nie mialem okazji jakos mocniej ich sprawdzic.
                    Co ciekawe ATE zdecydowanie bardziej miekko hamuja.
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Purchawa
                      Tez zalozylem ATE PD i kolcki ATE.
                      To sa zwykle klocki czy moze Power Pad-y ?

                      Pozdrawiam
                      Zibi

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Zibi
                        Zamieszczone przez Purchawa
                        Tez zalozylem ATE PD i kolcki ATE.
                        To sa zwykle klocki czy moze Power Pad-y ?
                        "zwykłe" ATE
                        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Zibi
                          To sa zwykle klocki czy moze Power Pad-y ?
                          Może śmieszne pytanie, ale co to są Power Pady ?

                          Widziałem taką pozycję w katalogu ATE, niestety bez słowa objaśnienia :roll:
                          Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez RomanS
                            Zamieszczone przez Zibi
                            To sa zwykle klocki czy moze Power Pad-y ?
                            Może śmieszne pytanie, ale co to są Power Pady ?

                            Widziałem taką pozycję w katalogu ATE, niestety bez słowa objaśnienia :roll:
                            bardziej "wyczynowe" klocki hamulcowe firmy ATE
                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Nexus6
                              RomanS napisał/a:
                              Zibi napisał/a:
                              To sa zwykle klocki czy moze Power Pad-y ?


                              Może śmieszne pytanie, ale co to są Power Pady ?

                              Widziałem taką pozycję w katalogu ATE, niestety bez słowa objaśnienia


                              bardziej "wyczynowe" klocki hamulcowe firmy ATE
                              Tak się domyślałem, w końcu Power to Power, ale może mógłbyś rozświetlić temat ?
                              Tzn. czym to się różni od normalnych, czy jest sens to stosować w normalnych autach, jakieś zady i walety ?
                              Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                              Komentarz


                              • RomanS, mają jedną podstawową wadę - cenę, SRP - 800 zł :evil:
                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                Komentarz


                                • Koledze nie chodzi o cene.... ale o to czy są bardziej twarde od "zwykłych" czy bardziej "miękkie" i jaki to ma wpływ na hamowanie.

                                  Jak się zachowują "twarde" klocki, jakie zalety a jakie wady.
                                  To samo o "miękkich"....

                                  Komentarz


                                  • bezduszny, w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem "wszechwiedzący" :diabelski_usmiech
                                    jeżeli nie wiem, to nie piszę :szeroki_usmiech
                                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                    Komentarz


                                    • Nexus6, no nie mów, że nie wiesz.... :diabelski_usmiech

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Nexus6
                                        RomanS, mają jedną podstawową wadę - cenę, SRP - 800 zł
                                        Dziękuję za odpowiedź. Wada wydaje się zaporowa.

                                        Moje zainteresowanie tematem wyniknęło z faktu, że równolegle zdarza mi się używać Octy z hamulcami 288 mm i Passata B4 z tarczami 256 mm. Passat oczywiście swije lata ma, a wtedy montowano takie średnice (silnik 2,0). W porównaniu hamowania Passat oczywiście wypada blado, więc kombinuję sobie, że albo zakładać coś w miarę najbardziej efektywnego przy dotyczczasowym rozmiarze tarcz, no albo przejść na większą średnicę (zmiana tarcz, jarzm i być może zacisków- inne nr-y katalogowe).

                                        Ale mając wydać 800 pln na klocki, to chyba jednak nie.... :wink:
                                        Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                        Komentarz


                                        • Jak chcesz poprawić hamowanie to sugeruję tarcze ATE PD i jakieś tzw. "miekkie" klocki.

                                          Zaletą ich jest to, że dobrze nawet bardzo dobrze hamują...

                                          Wada: brudzą alulelgi (ale to nie problem, bo są myjnie) i szybciej się zużywają. Powinny wystarczyć na około 40k km.

                                          Powinieneś tez sprawdzić płyn hamulcowy (ewentualnie wymienić). Kiedy nie trzyma parametrów też będzie gorzej hamował.

                                          Komentarz


                                          • Hello

                                            Minusem Power Pad-ow to mala paleta - ZTCW w katalogu to sa dostepne tylko klocki do tarcz 288/312 mm.
                                            Kolejny problem to zakres temp dzialania - wg 403 Forbidden
                                            temp pracy klocki dzialaja do 550 stopni - dla porownania EBC GS 650, a EBC RS 800

                                            Podsumowujac dla 288/312 mm:
                                            A T E PowerPad 13.0463-7122.2 (sklepmoto.pl) - 548,6 PLN
                                            Ferrodo Performance FDS1463 (sklepmoto.pl) - 409,16 PLN

                                            Nexus czy moglbys dorzucic swoje ceny - zwlaszcza na EBC

                                            Pozdrawiam
                                            Zibi

                                            Komentarz


                                            • Ceny w sklepmoto.pl są wysokie.

                                              Mi osobiście najtaniej udało się znaleść produkty ATE w 403 Forbidden

                                              Komentarz


                                              • Witajcie!
                                                Jak gdzieś kiedyś pisałem miałem cholerne problemy z układem hamulcowym 280 mm. Wymieniłem 7 czy 8 par tarcz i różne klocki. I za każdym razem dupa - 5-8 kkm i bicie :evil:
                                                Zrobiłem upgrade na 288 mm i tarcze po kolejnych 8 kkm nawalają po łapach. Jedyne co mi jeszcze do głowy przychodzi to Ferrodo Premier + Zimmermann Sport. Co myślicie o tym komplecie? Może inne sugestie?
                                                P.S. Po sugestiach mechanika wymieniłem też już tarcze z tyłu bo miałem pokryte dziwnym czarnym nalotem (może stopiona rdza?) i nie hamowały jak trzeba. Zastosowałem ATE + klocki ATE "zwykłe". Teraz kolej na przód. Mam dość tego samochodu i jego hamulców !!! :evil:
                                                Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                                                Komentarz


                                                • jaro4444, sugeruję zmienić styl jazdy - bo takiego pecha to chyba tylko Ty miałeś

                                                  co do zestawu Ferodo + Zimmerman - gwarantuje, że też go zamęczysz w góra 8 kkm :diabelski_usmiech
                                                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                  Komentarz


                                                  • Coś nie tak masz albo z samochodem... albo ze stylem jazdy.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X