i zgłupiałem
oto romowa z gosciem od klocków ..
"HAMULCE (8:26)
dajmy sobie spokój, bo ja mam tylko Brembo, jezdze na Bremboi i nie zamierzam ryzykować. A takich producentów jak ATE, a jeszcze lepiej LUCAS, to nie ma. Kupują produkty w Brembo, Zimmermannie i w Polsce u Mikody
HAMULCE (8:26)
nic nie proponuje
Robert (8:27)
dlaczego
HAMULCE (8:28)
bo sie pokrzywią, jak je mechanik źle założy, albo auto bedzie jezdziło ponad 2 paki z systemem hamulcowym obliczonym na 130
Robert (8:30)
nie jezdze ponad 2 paki
Robert (8:30)
ale oki
Robert (8:30)
miego dnia
7326260 (8:30)
50% krzywienia tarcz to zły i niechlujny montaż, 40 % to wulkanizatorzy używający klucza pneumatycznego do kół, 10% to chipowane diesle jadące ponad 200 km/godz i
Robert (8:30)
2 pierwsze oki, nie znam siena tym
Robert (8:31)
a chipowac nie zamierzam
Robert (8:31)
i nie przekraczam 180 raz tylko tyle jechałęm
7326260 (8:32)
fabrycznie w calym koncernie VW-Audi jest klocek Ferodo i tarcza Brembo lub Zimmermann.
7326260 (8:32)
klocki Ferodo Premier z czujnkami kosztuja 130,-
Robert (8:32)
komplet
hamulce (8:32)
tarcze Brembo 200,- komplet
Robert (8:33)
brembo zwykłe czy nacinane..?
hamulce (8:33)
zwykle, gładkie,
Robert (8:33)
a nie warto zakładac nacicnane
hamulce (8:33)
a po co nacinane ?
Robert (8:33)
pytam sie tylko
hamulce (8:33)
moim zdaniem nie.
Robert (8:33)
zeby lepiej hamowały
Robert (8:33)
a duza róznica cenowa jest miedzy gładkimi a nacinanymi
hamulce (8:33)
dlaczego ? huk przy hamowaniu, klocki żyją o połowę krócej, kosztuja podwójnie
hamulce (8:34)
są miękkie
hamulce (8:34)
szybko sie zużywajai wymyślono je do rajdów
hamulce (8:34)
w testach faktycznie potwierdzają wyższe parametry, ale coś za coś
hamulce (8:35)
żeby taka tarcza zadziałała trzeba jezdzić do oporu i na wysokometalicznych sportowych klockach
hamulce (8:36)
moim zdaniem (podkreslam), nie ma to sensu"
i już zgłupiałem
a chcewymienić więc co proponujecie.. forum już przeczytalem całe i dalej nic nie wiem
oto romowa z gosciem od klocków ..
"HAMULCE (8:26)
dajmy sobie spokój, bo ja mam tylko Brembo, jezdze na Bremboi i nie zamierzam ryzykować. A takich producentów jak ATE, a jeszcze lepiej LUCAS, to nie ma. Kupują produkty w Brembo, Zimmermannie i w Polsce u Mikody
HAMULCE (8:26)
nic nie proponuje
Robert (8:27)
dlaczego
HAMULCE (8:28)
bo sie pokrzywią, jak je mechanik źle założy, albo auto bedzie jezdziło ponad 2 paki z systemem hamulcowym obliczonym na 130
Robert (8:30)
nie jezdze ponad 2 paki
Robert (8:30)
ale oki
Robert (8:30)
miego dnia
7326260 (8:30)
50% krzywienia tarcz to zły i niechlujny montaż, 40 % to wulkanizatorzy używający klucza pneumatycznego do kół, 10% to chipowane diesle jadące ponad 200 km/godz i
Robert (8:30)
2 pierwsze oki, nie znam siena tym
Robert (8:31)
a chipowac nie zamierzam
Robert (8:31)
i nie przekraczam 180 raz tylko tyle jechałęm
7326260 (8:32)
fabrycznie w calym koncernie VW-Audi jest klocek Ferodo i tarcza Brembo lub Zimmermann.
7326260 (8:32)
klocki Ferodo Premier z czujnkami kosztuja 130,-
Robert (8:32)
komplet
hamulce (8:32)
tarcze Brembo 200,- komplet
Robert (8:33)
brembo zwykłe czy nacinane..?
hamulce (8:33)
zwykle, gładkie,
Robert (8:33)
a nie warto zakładac nacicnane
hamulce (8:33)
a po co nacinane ?
Robert (8:33)
pytam sie tylko
hamulce (8:33)
moim zdaniem nie.
Robert (8:33)
zeby lepiej hamowały
Robert (8:33)
a duza róznica cenowa jest miedzy gładkimi a nacinanymi
hamulce (8:33)
dlaczego ? huk przy hamowaniu, klocki żyją o połowę krócej, kosztuja podwójnie
hamulce (8:34)
są miękkie
hamulce (8:34)
szybko sie zużywajai wymyślono je do rajdów
hamulce (8:34)
w testach faktycznie potwierdzają wyższe parametry, ale coś za coś
hamulce (8:35)
żeby taka tarcza zadziałała trzeba jezdzić do oporu i na wysokometalicznych sportowych klockach
hamulce (8:36)
moim zdaniem (podkreslam), nie ma to sensu"
i już zgłupiałem
a chcewymienić więc co proponujecie.. forum już przeczytalem całe i dalej nic nie wiem
Komentarz