u siebie następne jakie zakładam to właśnie DS2500, minusem jest to że trochę piszczą i zjadają tarczę choć same nie chcą się ścierać ale coś za coś. Dla mnie to dość ostry klocek i trzeba uważać z jaką siłą się naciska na pedał hamulca
DSP jest znacznie lepszy od seryjnych zamienników i można na więcej sobie pozwolić choć moim zdaniem: tak jak między serią a DSP jest duża różnica to między DSP a DS2500 jest jeszcze większa
DSP zużywają się trochę szybciej od serii a DS2500 moim zdaniem znacznie wolniej
Sev jeśli latasz po torze to wypróbuj DS2500 lub DS3000 na pewno się nie zawiedziesz
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Sev jeśli latasz po torze to wypróbuj DS2500 lub DS3000 na pewno się nie zawiedziesz
3000 to lekki hardcore zwłaszcza w dupowozie który raz od wielkiego dzwonu (tzn raz-dwa razy w miesiącu) na tor wjeżdża, ale 2500 będą jak znalazł. Niech no tylko skończę ATE
Moze kiedys byly ok, teraz wszyscy znajomi z uczelni pseudo tunningofcy z beemwu na nie psiocza, tak samo jak i inni normalni uzytkownicy. Jedyna osoba, ktora znam i jej to nie przeszkadza, to moja kolezanka, ale tu jest tryb jazdy 0-40km/h :twisted:
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Pochwale się, że dzisiaj założyłem zestaw na przód: 312-stki z RSa z nawiercanymi Zimmermanami z klockami Zimmermana. Na razie docieram, więc wrażenia za jakieś 500 km :diabelski_usmiech .
MikeWRC, u mnie zestaw Zimmermana średnio sie sprawdziły po 5 tys zmieniłem klocki na DS Performance i zaczeło hamować, klocki Zimmermana według mnie są za twarde!
A teraz mam zestaw EBC TURBO GROOVE i RED STUFF i mam mieszana uczucia na poprzednim zestawie było lepiej. Wiec sie zastanawiam jakie klocki założyć do EBC TG żeby poprawić?
MikeWRC, u mnie zestaw Zimmermana średnio sie sprawdziły po 5 tys zmieniłem klocki na DS Performance i zaczeło hamować, klocki Zimmermana według mnie są za twarde!
A teraz mam zestaw EBC TURBO GROOVE i RED STUFF i mam mieszana uczucia na poprzednim zestawie było lepiej. Wiec sie zastanawiam jakie klocki założyć do EBC TG żeby poprawić?
januszdg, pojeżdże jeszcze z 300 km spokojnie i przetestuje, bo na razie sobie docieram. Jak są twarde to dla dobrze bo mam nawiercane tarcze i podobno do takich powinny być twardsze. Nie znam się - dobrygrześwawa - powinien się wypowiedzieć jako ekspert
Nie znam się - dobrygrześwawa - powinien się wypowiedzieć jako ekspert
bez przesady, ja tu tylko sprzątam
Nie jeździłem na klockach Zimmerman-a więc się nie wypowiem. Co do wyższej twardości klocka do wierconych tarcz to na prawdę zależy co to za klocek. Na DSP tarczy zbytnio nie zjadało, przy Taroxie (nie pamiętam serii ale pudełko jeszcze gdzieś leży) tarcza zniknęła bardzo szybko co dziwne to zużycie tarczy na zwykłych TRW też było błyskawiczne.
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Słuchajcie znawcy tematu poszukuje kompletu na przód i tył w rozsądnych pieniądzach ale z kolei żeby jakieś tandetne chińskie nie były. Obecnie moje są zwichrowane i klocki mam do dupy więc pora na zmiany. Polecicie coś na przód i tył kpl.
Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka
zimmermann sport
i uprzedzę kolejne pytanie - nie pękają
Tylko trzeba pamiętać o czyszczeniu "dziurek" z pyłu z klocków, bo inaczej to zaczną pękać ( pisze dla "niewtajemniczonych", bo u Ciebie to pewnie czyszczenie jest grane co kilka tyś km ).
Komentarz