Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kowal 2002
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 5161

    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
    Zamieszczone przez kowal 2002
    Ja robię sam, bo wiem że nikt mi tego lepiej nie zrobi, nawet jak zapłaciłbym mu za wymianę 1000 pln...
    No widzisz, ja biorę za taką wymianę 100zł-120zł i wszystko jest wyczyszczone na błysk, nasmarowane itd. Nie dokonuje tylko pomiaru bicia ponieważ nie stać mnie na porządny sprzęt pomiarowy a bez tokowego jakiekolwiek mierzenie nie ma sensu
    Grześ, ale ty jesteś ewenementem w skali światowej :twisted: , więc statystycznie się nie liczysz :diabelski_usmiech ...
    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

    Komentarz

    • misiek^wro
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8321

      AndiT, ze swoich zrodel wiem, ze tarcze jak i klocki ( nie wszystkie, ale te do grupy VAG ) robi TMD Friction - czyli Textar
      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


      Komentarz

      • Sev
        L&K
        • 2007
        • 1295

        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
        Zamieszczone przez Sev
        I też wiem że w żadnym warsztacie tak by tego nie zrobili.
        Proponuje się zapytać tych co widzieli jak wymieniam tarcze z klockami lub nawet same klocki.
        DGW, Do Ciebie mam pierdylion lat świetlnych
        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
        aaa i nie zapomnijcie przy wymianie o "wyprowadzeniu" prowadnic bo o tym w ogóle mało kto wie... :wink:
        Się wie
        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
          Zamieszczone przez kowal 2002
          Ja robię sam, bo wiem że nikt mi tego lepiej nie zrobi, nawet jak zapłaciłbym mu za wymianę 1000 pln...
          No widzisz, ja biorę za taką wymianę 100zł-120zł i wszystko jest wyczyszczone na błysk, nasmarowane itd. Nie dokonuje tylko pomiaru bicia ponieważ nie stać mnie na porządny sprzęt pomiarowy a bez tokowego jakiekolwiek mierzenie nie ma sensu

          Zamieszczone przez Sev
          I też wiem że w żadnym warsztacie tak by tego nie zrobili.
          Proponuje się zapytać tych co widzieli jak wymieniam tarcze z klockami lub nawet same klocki.

          aaa i nie zapomnijcie przy wymianie o "wyprowadzeniu" prowadnic bo o tym w ogóle mało kto wie... :wink:
          Kilkanaście autek miałem i w kilku warsztatach były serwisowane jednak w żadnym zaznaczę jeszcze raz w żadnym nawet w ASO nie wykonywali pomiarów bicia Ha ha. :lol: :lol: :lol:
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            Zamieszczone przez Sev
            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
            aaa i nie zapomnijcie przy wymianie o "wyprowadzeniu" prowadnic bo o tym w ogóle mało kto wie... :wink:
            Się wie
            A może coś więcej w tej kwestii, bo możliwe, że to robię nie wiedząc nawet, że tak się to fachowo nazywa? Chodzi o prowadnice klocków?
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              Zamieszczone przez Sev
              dobrygrzeswawa napisał/a:
              Sev napisał/a:
              I też wiem że w żadnym warsztacie tak by tego nie zrobili.

              Proponuje się zapytać tych co widzieli jak wymieniam tarcze z klockami lub nawet same klocki.

              DGW, Do Ciebie mam pierdylion lat świetlnych
              Wiesz, chodziło mi tylko o twierdzenie że nikt tak tego nie robi :szeroki_usmiech (choć jak ktoś mnie się pyta przy wym klocków co ja robię to też mówię że nikt tego nie robi :lol: )

              Zamieszczone przez kowal 2002
              Ja robię sam, bo wiem że nikt mi tego lepiej nie zrobi, nawet jak zapłaciłbym mu za wymianę 1000 pln...
              a czy to nadal aktualne bo za tyle to nawet zaciski Ci rozbiorę i tłoczki od środka wyczyszczę :wink: :szeroki_usmiech

              Zamieszczone przez kowal 2002
              Sev napisał/a:
              dobrygrzeswawa napisał/a:
              aaa i nie zapomnijcie przy wymianie o "wyprowadzeniu" prowadnic bo o tym w ogóle mało kto wie... :wink:

              Się wie


              A może coś więcej w tej kwestii, bo możliwe, że to robię nie wiedząc nawet, że tak się to fachowo nazywa? Chodzi o prowadnice klocków?
              chodzi o wyprowadzenie powierzchni prowadnic (jarzm) na prostą tak żeby w miejscu gdzie chodzi klocek nie było dołków
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • rafał88ocp
                Ambiente
                • 2009
                • 164

                szukam tarcz do mojego AGR-a jaki jest ich rozmiar 280 mm?? czy 256?? i co sądzicie o tarczach firmy mikoda?? a konkretnie chodzi mi o ten model http://moto.allegro.pl/vw-golf-skoda...225786900.html montował to ktoś??
                MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                  chodzi o wyprowadzenie powierzchni prowadnic (jarzm) na prostą tak żeby w miejscu gdzie chodzi klocek nie było dołków
                  A czyli to robię . Kupiłem nawet gdzieś w markecie taki trochę szerszy i dłuższy niż zwykle "iglak" tak, żeby brał od razu prowadnice obu klocków co daje chyba potem lepszą ich współbieżność ( w sumie to nie wiem czy tak naprawdę ma to znaczenie, ale na pewno nie zaszkodzi ).
                  Co do czyszczenia tloczków to sobie darowałem, bo po pierwsze za każdym razem sprawdzam czy tłoczki ladnie pracują ( bez klocków, trzonek od młotka jako blokada i kilka wypchnięc i wciśnięć dla pewności ) a po drugie niedługo robię swap na 288 więc szkoda roboty.
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • rafał88ocp
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 164

                    nikt nie zna odp na moje wcześniejsze pytanie i nikt nie możne podzielić się opinia na temat Mikody ??
                    MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                    Komentarz

                    • czarny_wwa
                      Rider
                      • 2008
                      • 411
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                      rafał88ocp, niestety nie mam zdania o tarczach Mikoda, ale może zainteresuje Cię taki komplet
                      Cena jest powiedzmy do lekkiej negocjacji.
                      Sory za OT, ale może będzie to jakieś rozwiązanie.

                      PS. 1: tak coby nie było niedomówień, tarcze z klockami sprzedaję, bo wreszcie znalazłem komplet na swapa za rozsądne pieniądze

                      PS. 2: znalezione opinie o tarczach mikoda na naszym forum :diabelski_usmiech

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        Ja mam Mikody maja 7kkm wytrzymaly hamowanie z 2xx do 80, wytrzymuja takie normalne z 150 do tych 70-90 i nic im nie jest. Ja jednak twierdze ze duzo zalezy od sposobu montazu oraz szczescia
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • rafał88ocp
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 164

                          ja już dziś zamontowałem i różnica w hamowaniu jest kolosalna
                          MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                          Komentarz

                          • abc_rlz.
                            Rider
                            • 2009
                            • 261

                            Panowie , Muszę kupić tarcze i klocki do mojej Vectry , Jak myślicie który zestaw będzie lepszy:
                            1.http://allegro.pl/tarcze-klocki-brem...286720895.html
                            2.http://allegro.pl/tarcze-brembo-kloc...281965735.html
                            3. Zimmermanny ale nie sport :roll: . 315 chyba . coś w tym rozmiarze.
                            Była : Skoda Octavia I '04 1,4 16V 75 KM
                            Był : Opel Vectra C 1.9 CDTI 150KM
                            Jest : Seat Cordoba 1.9 TDI 101 KM
                            Jest: Skoda Octavia 1.9 TDI 105 KM

                            Komentarz

                            • miron75
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 157

                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Ja mam Mikody maja 7kkm wytrzymaly hamowanie z 2xx do 80, wytrzymuja takie normalne z 150 do tych 70-90 i nic im nie jest. Ja jednak twierdze ze duzo zalezy od sposobu montazu oraz szczescia
                              dokładnie - założyłem Mikody w wersji najtańszej (bez nawierceń, nacięć, malunku) 280mm przód, 255 tył. Po 5kkm zero wibracji. Przy okazji wymiana klocków przy wymianie tarcz to chyba mit, zostawiłem stare klocki Ferrodo (choć miałem już kupione nowe TRW), bo miały się jeszcze b.dobrze i po ok 500-700km klocki się pięknie dotarły do tarcz. Na początku hamowało to drętwo ale z każdym hamowaniem było lepiej. Ważne aby docierać z głową taki zestaw.
                              Skoda Octavia II 1.9 BXE. 2006/12
                              było: 111KM / 275NM
                              jest: 143KM / 310NM

                              Komentarz

                              • panda79
                                Drive
                                • 2009
                                • 45

                                tarcze i klocki

                                Witam koledzy podstawowa sprawa przy wymianie klocków i tarcz to tak jak koledzy pisali dokładne wyczyszczenie powierzchni przylegania tarcz do piasty oraz tarcz do koła oczywiście zakładając nowe tarcze nie ma problemu z tą drugą opcją. Chodzi o pomoc w odprowadzeniu ciepła z tarcz hamulcowych ja dodatkowo stosuje pastę miedziową na tych powierzchniach, która pozwala przekazać lepiej temperaturę. Czyszczenie prowadnic klocka jest także bardzo ważne,klocek musi poruszać się swobodnie w prowadnicach. Dodatkowo jeszcze przed wciśnięciem tłoczka zacisku podnoszę małym wkrętakiem osłonę gumowa i wtryskuje „do pełna” środek taki jak WD40, co zabezpiecza przed korozja w tym miejscu i zapieczeniem tłoczka. Po takiej wymianie i dodaniu odrobiny świeżego smaru w środek ruchomych części prowadnic mamy 100% gwarancji na prawidłową prace hamulców. Dodatkowo chciałem dodać, że z własnego doświadczenia polecam tarcze i klocki BOSCH-a pracuje codziennie przy samochodach i jak dotąd nie spotkałem się z jakimkolwiek problemem przy kmpl. BOSCH pozdrawiam
                                Pierwsza Octavia i myśle że nie ostatnia

                                Komentarz

                                • radovan2000
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 30

                                  Jeśli chodzi o tarcze to polecam TRW.Poprzednio miałem ATE i niestety ale po około 15tkm skrzywiły się co odczuwalne było na kierownicy podczas hamowania(mocne bicie).Tarcze firmy ATE miałem zakładane w serwisie w niemczech i niestety lipa.Tak więc nie tylko u nas można dostać buble.Obecnie użytkuję TRW i mogę tylko potwierdzić opinie - jak na razie bez usterek(podobno są wykonane z twardszego materiału)
                                  Octavia 2 -1.6FSI 115Km
                                  Volvo v50 2.0d, 136Km

                                  Komentarz

                                  • rezon
                                    RS
                                    • 2006
                                    • 1894
                                    • Volvo
                                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    Zamieszczone przez radovan2000
                                    Jeśli chodzi o tarcze to polecam TRW.Poprzednio miałem ATE i niestety ale po około 15tkm skrzywiły się co odczuwalne było na kierownicy podczas hamowania(mocne bicie).Tarcze firmy ATE miałem zakładane w serwisie w niemczech i niestety lipa.Tak więc nie tylko u nas można dostać buble.Obecnie użytkuję TRW i mogę tylko potwierdzić opinie - jak na razie bez usterek(podobno są wykonane z twardszego materiału)
                                    WYkonane z twardszego materiału? kolejny chłyt marketingowy - twardość może mieć wpływ na zużycie, ale nie na odporność na odkształcenia temperaturowe. Skrzywienie tarcz nie musi być związane z wadą materiału. W sprzedanej O2 tarcze skrzywiły się po 70kkm - czyli trudno mówić o wadzie materiałowej. Po prostu nagrzane, pewnie jakaś głębsza kałuża i pojechały sobie. Rzadko która tarcza to wytrzyma. Mam wrażenie, że w tarczach niewentylowanych problem krzywienia się występował znacznie rzadziej (pierwsze krzywienie miałem w O2, a przejechane już pewnie ok. 1Mkm) , chociaż na logikę powinno być odwrotnie (żebra między tarczami). BTW też używam klocków TRW i nie mam zastrzeżeń.

                                    Komentarz

                                    • jkg1004
                                      Drive
                                      • 2009
                                      • 51

                                      A czy uzywa Ktos tarcz FERODO? I jak sie ewentualnie spisują?
                                      jkg

                                      Komentarz

                                      • bl
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 389
                                        • BMW
                                        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                        Zamieszczone przez jkg1004
                                        A czy uzywa Ktos tarcz FERODO? I jak sie ewentualnie spisują?
                                        Kolego jak chcesz byc zadowolony to kup tarcze Zimmermann a klocki Ferodo ot moja rada.

                                        Komentarz

                                        • andrzej-tdi
                                          Ambiente
                                          • 2008
                                          • 209
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                          Zamieszczone przez bl
                                          Kolego jak chcesz byc zadowolony to kup tarcze Zimmermann a klocki Ferodo ot moja rada.
                                          Mogę tez taki zestaw polecić albo Zimmermann + klocek Textara bo obecnie na takim jeżdżę i jest wszystko OK

                                          Komentarz

                                          • markowski
                                            Ambiente
                                            • 2006
                                            • 224

                                            bl,
                                            miales taki zestaw ? bo ja mialem i to jakas katastrofa jest - gladkie tarcze zostaly zjedzone przez jeden komplet klockow. Obecnie jezdze na drugim komplecie - seryjnych - klockow i tarcza na wiosne bedzie musiala byc wymieniona.... generalnie lipa ...
                                            pozdrawiam
                                            Markowski
                                            OI AXR 06 185@377

                                            Komentarz

                                            • Ant
                                              Ambiente
                                              • 2010
                                              • 129

                                              Podłącze się do tematu tarcz i klocków. We wcześniejszym aucie (Passat B5FL) miałem Zimmermanny 288 nawiercane i klocki Ferodo DSy z przodu oraz komplet tarcz i klocków ATE z tyłu. Wszystko założone na jednym przeglądzie. Ja na nich zrobiłem 40tkm, potem sprzedałem auto i dalej na nim jeżdżą. Hamowanie bardzo dobre i po tym przebiegu nie pękały. Nie pękały bo dbałem, żeby nawierty się nie zapychały. Za tarcze płaciłem ok. 560zł, za klocki 480zł, ale razem dobrze współpracowały. Do tego rbf660 Motula. Ktoś może wie, jaki oryginalnie wchodzi zestaw do RSa na przód i na tył?
                                              RS
                                              pozdrawiam
                                              Marcin

                                              Komentarz

                                              • bl
                                                Rider
                                                • 2009
                                                • 389
                                                • BMW
                                                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                                Zamieszczone przez markowski
                                                bl,
                                                miales taki zestaw ? bo ja mialem i to jakas katastrofa jest - gladkie tarcze zostaly zjedzone przez jeden komplet klockow. Obecnie jezdze na drugim komplecie - seryjnych - klockow i tarcza na wiosne bedzie musiala byc wymieniona.... generalnie lipa ...
                                                Miałem i powiem Ci, ze mam całkowicie inne odczucia. Tarcze na pewno wytrzymały drugi komplet klockow, bo pozniej juz auto zostało sprzedane.
                                                Po czym wnioskujesz ze masz tarcze do wymiany: grubosc czy bicie kierownicy?

                                                Komentarz

                                                • misiek^wro
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 8321

                                                  Ant, no ale Zimmermany i DS'y to nie byle jaki zestaw Malo tez nie kosztuje.

                                                  Ja do takich seryjnych Octavek to zawsze polecam ATE PD ( tarcze ) + ATE na przod
                                                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                                  Komentarz

                                                  • rafalus
                                                    L&K
                                                    • 2005
                                                    • 1140
                                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                    Mam Ate z tyłu lekko pylą i czasem piszczą licze ,że sie dotrą , klocki textara.
                                                    Jak kogoś stać na tył polecam fabryczną opcję.
                                                    Przód też mi wibruje klocki fabryczne nie pylą nie piszczą strach zminiać ale są poszczępione.
                                                    nowy cSIMC od Aliego
                                                    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                                    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                                    półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...