Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaZamieszczone przez SevI też wiem że w żadnym warsztacie tak by tego nie zrobili.
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaaaa i nie zapomnijcie przy wymianie o "wyprowadzeniu" prowadnic bo o tym w ogóle mało kto wie... :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaZamieszczone przez kowal 2002Ja robię sam, bo wiem że nikt mi tego lepiej nie zrobi, nawet jak zapłaciłbym mu za wymianę 1000 pln...
Zamieszczone przez SevI też wiem że w żadnym warsztacie tak by tego nie zrobili.
aaa i nie zapomnijcie przy wymianie o "wyprowadzeniu" prowadnic bo o tym w ogóle mało kto wie... :wink:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SevZamieszczone przez dobrygrzeswawaaaa i nie zapomnijcie przy wymianie o "wyprowadzeniu" prowadnic bo o tym w ogóle mało kto wie... :wink:Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sevdobrygrzeswawa napisał/a:
Sev napisał/a:
I też wiem że w żadnym warsztacie tak by tego nie zrobili.
Proponuje się zapytać tych co widzieli jak wymieniam tarcze z klockami lub nawet same klocki.
DGW, Do Ciebie mam pierdylion lat świetlnych
Zamieszczone przez kowal 2002Ja robię sam, bo wiem że nikt mi tego lepiej nie zrobi, nawet jak zapłaciłbym mu za wymianę 1000 pln...
Zamieszczone przez kowal 2002Sev napisał/a:
dobrygrzeswawa napisał/a:
aaa i nie zapomnijcie przy wymianie o "wyprowadzeniu" prowadnic bo o tym w ogóle mało kto wie... :wink:
Się wie
A może coś więcej w tej kwestii, bo możliwe, że to robię nie wiedząc nawet, że tak się to fachowo nazywa? Chodzi o prowadnice klocków?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
szukam tarcz do mojego AGR-a jaki jest ich rozmiar 280 mm?? czy 256?? i co sądzicie o tarczach firmy mikoda?? a konkretnie chodzi mi o ten model http://moto.allegro.pl/vw-golf-skoda...225786900.html montował to ktoś??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawachodzi o wyprowadzenie powierzchni prowadnic (jarzm) na prostą tak żeby w miejscu gdzie chodzi klocek nie było dołków
Co do czyszczenia tloczków to sobie darowałem, bo po pierwsze za każdym razem sprawdzam czy tłoczki ladnie pracują ( bez klocków, trzonek od młotka jako blokada i kilka wypchnięc i wciśnięć dla pewności ) a po drugie niedługo robię swap na 288 więc szkoda roboty.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
rafał88ocp, niestety nie mam zdania o tarczach Mikoda, ale może zainteresuje Cię taki komplet
Cena jest powiedzmy do lekkiej negocjacji.
Sory za OT, ale może będzie to jakieś rozwiązanie.
PS. 1: tak coby nie było niedomówień, tarcze z klockami sprzedaję, bo wreszcie znalazłem komplet na swapa za rozsądne pieniądze
PS. 2: znalezione opinie o tarczach mikoda na naszym forum :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Panowie , Muszę kupić tarcze i klocki do mojej Vectry , Jak myślicie który zestaw będzie lepszy:
1.http://allegro.pl/tarcze-klocki-brem...286720895.html
2.http://allegro.pl/tarcze-brembo-kloc...281965735.html
3. Zimmermanny ale nie sport :roll: . 315 chyba . coś w tym rozmiarze.Była : Skoda Octavia I '04 1,4 16V 75 KM
Był : Opel Vectra C 1.9 CDTI 150KM
Jest : Seat Cordoba 1.9 TDI 101 KM
Jest: Skoda Octavia 1.9 TDI 105 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJa mam Mikody maja 7kkm wytrzymaly hamowanie z 2xx do 80, wytrzymuja takie normalne z 150 do tych 70-90 i nic im nie jest. Ja jednak twierdze ze duzo zalezy od sposobu montazu oraz szczescia
Komentarz
-
-
tarcze i klocki
Witam koledzy podstawowa sprawa przy wymianie klocków i tarcz to tak jak koledzy pisali dokładne wyczyszczenie powierzchni przylegania tarcz do piasty oraz tarcz do koła oczywiście zakładając nowe tarcze nie ma problemu z tą drugą opcją. Chodzi o pomoc w odprowadzeniu ciepła z tarcz hamulcowych ja dodatkowo stosuje pastę miedziową na tych powierzchniach, która pozwala przekazać lepiej temperaturę. Czyszczenie prowadnic klocka jest także bardzo ważne,klocek musi poruszać się swobodnie w prowadnicach. Dodatkowo jeszcze przed wciśnięciem tłoczka zacisku podnoszę małym wkrętakiem osłonę gumowa i wtryskuje „do pełna” środek taki jak WD40, co zabezpiecza przed korozja w tym miejscu i zapieczeniem tłoczka. Po takiej wymianie i dodaniu odrobiny świeżego smaru w środek ruchomych części prowadnic mamy 100% gwarancji na prawidłową prace hamulców. Dodatkowo chciałem dodać, że z własnego doświadczenia polecam tarcze i klocki BOSCH-a pracuje codziennie przy samochodach i jak dotąd nie spotkałem się z jakimkolwiek problemem przy kmpl. BOSCH pozdrawiamPierwsza Octavia i myśle że nie ostatnia
Komentarz
-
-
Jeśli chodzi o tarcze to polecam TRW.Poprzednio miałem ATE i niestety ale po około 15tkm skrzywiły się co odczuwalne było na kierownicy podczas hamowania(mocne bicie).Tarcze firmy ATE miałem zakładane w serwisie w niemczech i niestety lipa.Tak więc nie tylko u nas można dostać buble.Obecnie użytkuję TRW i mogę tylko potwierdzić opinie - jak na razie bez usterek(podobno są wykonane z twardszego materiału)Octavia 2 -1.6FSI 115Km
Volvo v50 2.0d, 136Km
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radovan2000Jeśli chodzi o tarcze to polecam TRW.Poprzednio miałem ATE i niestety ale po około 15tkm skrzywiły się co odczuwalne było na kierownicy podczas hamowania(mocne bicie).Tarcze firmy ATE miałem zakładane w serwisie w niemczech i niestety lipa.Tak więc nie tylko u nas można dostać buble.Obecnie użytkuję TRW i mogę tylko potwierdzić opinie - jak na razie bez usterek(podobno są wykonane z twardszego materiału)
Komentarz
-
-
bl,
miales taki zestaw ? bo ja mialem i to jakas katastrofa jest - gladkie tarcze zostaly zjedzone przez jeden komplet klockow. Obecnie jezdze na drugim komplecie - seryjnych - klockow i tarcza na wiosne bedzie musiala byc wymieniona.... generalnie lipa ...pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
Podłącze się do tematu tarcz i klocków. We wcześniejszym aucie (Passat B5FL) miałem Zimmermanny 288 nawiercane i klocki Ferodo DSy z przodu oraz komplet tarcz i klocków ATE z tyłu. Wszystko założone na jednym przeglądzie. Ja na nich zrobiłem 40tkm, potem sprzedałem auto i dalej na nim jeżdżą. Hamowanie bardzo dobre i po tym przebiegu nie pękały. Nie pękały bo dbałem, żeby nawierty się nie zapychały. Za tarcze płaciłem ok. 560zł, za klocki 480zł, ale razem dobrze współpracowały. Do tego rbf660 Motula. Ktoś może wie, jaki oryginalnie wchodzi zestaw do RSa na przód i na tył?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskibl,
miales taki zestaw ? bo ja mialem i to jakas katastrofa jest - gladkie tarcze zostaly zjedzone przez jeden komplet klockow. Obecnie jezdze na drugim komplecie - seryjnych - klockow i tarcza na wiosne bedzie musiala byc wymieniona.... generalnie lipa ...
Po czym wnioskujesz ze masz tarcze do wymiany: grubosc czy bicie kierownicy?
Komentarz
-
-
Ant, no ale Zimmermany i DS'y to nie byle jaki zestaw Malo tez nie kosztuje.
Ja do takich seryjnych Octavek to zawsze polecam ATE PD ( tarcze ) + ATE na przodByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Mam Ate z tyłu lekko pylą i czasem piszczą licze ,że sie dotrą , klocki textara.
Jak kogoś stać na tył polecam fabryczną opcję.
Przód też mi wibruje klocki fabryczne nie pylą nie piszczą strach zminiać ale są poszczępione.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz