Zamieszczone przez halpor
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Ja tam się nie znam. Słyszałem tylko, że podział siły hamowania pomiędzy przód i tył jest dobierany doświadczalnie w taki sposób, aby auto jak najlepiej hamowało i trzymało się drogi na łuku. Z moich rozważań teoretycznych wynika, że zwiększając skuteczność hamowania przodu trzeba by zmniejszyć skuteczność hamowania tyłu. Tylna oś ulega odciążeniu podczas hamowania (nurkowanie przodu). Nie zmniejszając skuteczności hamowania tyłu można by doprowadzić do łatwiejszego blokowania kół, a więc zwiększonej aktywności ABS. Jak już wspomniałem to tylko moje rozważania teoretyczne i mają pewne niedopowiedzenia.
-
-
dokładnie, z 288 na 312 nie trzeba nic robić ale w przypadku 345 to chyba już pasuje tylko nie wiem czy jest taka opcja?Zamieszczone przez Nexus6urban legend :diabelski_usmiechZamieszczone przez ernestowskizwiększając tarcze z przodu warto by było zmienić kodowanie sterownika hamulców, a ja nie mam skąd wziąć przykładowego kodowania,superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
kowal 2002, dzięki :!:
jeździć i wyglądać teżZamieszczone przez kowal 2002Teoretycznie można przejść z 280 na 312 ( wymaga zmiany nie tylko tarczy i klocków ale i innych gratów ) i na pewno będzie hamować lepiej niż seria, ale na pewno nie identycznie jak w wersji RS.
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
j.w.Zamieszczone przez piramidadokładnie, z 288 na 312 nie trzeba nic robić ale w przypadku 345 to chyba już pasuje tylko nie wiem czy jest taka opcja?Zamieszczone przez Nexus6urban legend :diabelski_usmiechZamieszczone przez ernestowskizwiększając tarcze z przodu warto by było zmienić kodowanie sterownika hamulców, a ja nie mam skąd wziąć przykładowego kodowania,
opcja w sterowniku jest, tylko nikomu nie udalo sie jej poprawnie zakodowac :diabelski_usmiechWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Nexus6,
Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym co ma octę 2Fl 1.9tdi i mowił że ostatnio wysrała mu sie fabryczna tarcza z przodu, tarcza jest wentylowana i rozeszła się na dwie części tak że oprócz bicia podczas hamowania można ją było rozszerzyć na pół :shock:
Takich kwiatków to jeszcze nie widziałem jak żyję :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
:shock: :xZamieszczone przez piramidaDzisiaj rozmawiałem ze znajomym co ma octę 2Fl 1.9tdi i mowił że ostatnio wysrała mu sie fabryczna tarcza z przodu, tarcza jest wentylowana i rozeszła się na dwie części tak że oprócz bicia podczas hamowania można ją było rozszerzyć na pół :shock:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
kowal 2002, dzięki
A czy konieczna jest też zmiana serwa i pompy ABSu?
piramida, to, że ori tarcza w O2 pękła mnie jakoś specjalnie nie dziwi, bo sam taką pękniętą tarczę wymieniałem. Co z tego, że auto było miesiąc wcześniej w ASO LELEK w na przeglądzie :roll: :evil:Pozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Miałem rok temu coś takiego w Golfie V. Hamuje na zimno, nie pyli za bardzo. Moim zdaniem działa jak zwykły klocek, nie jest to klocek sportowy. W BMW, które użytkuję na torze mam Ferodo DS 2500 - to jest dopiero klocek, który "stawia auto dęba" (ale też nie hamuje na zimno i zdarza mu się popiskiwać - coś za coś). Co do trwałości, to nic nie powiem - zrobiłem na nich ze 3 tys km i sprzedałem auto. Bardzo fajne klocki ale traktowałbym je raczej jako zamiennik "serii". W codziennej jeździe będziesz z nich zadowolony. BTW - nie przypominam sobie, żeby mi popiskiwały.Zamieszczone przez MaicroftWkladal ktos kiedys ATE Ceramic ??
Komentarz
-
-
Z tego co widzę to pompa ABS-u jest taka jak w cywilnej wersji, ale wzmacniacz siły hamowania ( serwo ) ma inną literkę na końcu. Nie wiem czy jest to kwestia mechaniczna ( inna średnica pompy więc inne serwo, czy czegoś innego ), ale wymiarowo oba serwa mają identyczną średnicę 10".Zamieszczone przez Deokowal 2002, dzięki
A czy konieczna jest też zmiana serwa i pompy ABSu?
.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Tony065, jaki to set 312 i ?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Tony065, wrzuć fotkę jak ogarniesz temat bo jestem bardzo ciekaw jak się prezentuje :!:
bo to, że będzie hamować to wiem na pewno
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Tak szczerze to nie masz czego żałować... Tarcze ładnie wyglądają ale to nie są tarcze sportowe tylko tuningowe - po parokrotnym pałowaniu ładnie pękną... (niestety parokrotnie tak to się kończyło u znajomych w mniejszych rozmiarach). Tarcze 345 to juz poważna sprawa i nie można tam zakładać byle czego bo można się łatwo przejechać (tarcza się może pogiąć lub pęknąć)Zamieszczone przez misiek^wroSzkoda, że tych tarcz nie było w rozmiarówce 345/310 do A3 jak kupowałem swoje
Tony065, Pamiętaj żeby często czyścić rowki i dziurki bo lubią się zapychać i obserwuj nawiercenia czy nie pojawiają się pęknięcia. Nie katuj ich też szczególnie bo szybko będziesz musiał zmienić na inne...
Komentarz
-
-
Czyli nie ma czego jak "mowisz" zalować.
Jednak mysle, ze na tyl mozna zapodac.
Narazie pocisne na zestawie z S3, pozniej i tak docelowo wlatuje 4/6 tloczek. :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
halpor, nie jestem fanem pałowania i upalania. ot czasem jakiś mały galop i tyle, wiec myślę, że trochę ten set pożyje. no ale jak mówią bracia Francuzi "pozyjom, uwidim"... :wink:
LUKI, fotki będą, się wie :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tony065, Daj znać czy nie słychać "szuurania" przy hamowaniu już po dotarciu oczywiście? Miałem takie tarcze kiedys w felicji i wytrzymały razem z klockami ferodo 100kkm. Później kupiłem drugi zestaw który własnie mi szurał trochę i terkotał przy hamowaniu, ale akurat pojawiła się octavka w garażu i felcie sprzedałem. Teraz planuje ogarnąć hamulce w occie i zakupić taki zestaw mikody, tylko troszkę skromniejszy niż Twój bo tylko 280/232
Heble wydają mi się bardzo ostre w pierwszej fazie hamowania, gdy trzeba zwolnić toszkę itd. Ale gdy się chce ostro zatrzymać ze 100-120km/h to ta ostatnia faza gdy by się chciało zablokować koła jest słaba, nie wiem nawet czy bym zmusił abs do działania na suchym asfalcie. Nie ma co się żalić tarcze wymiana, klocki , regeneracja zacisku na tip top i napewno się poprawi
A czy ktoś może już ma klocki firmy mikoda? Pojawiły się właśnie w ich ofercie jako specjalnie dedykowane do ich tarcz..
Komentarz
-
Komentarz