Arti_r1, co do tarcz i klocków, to coś dobrego sprawdzonego. Płyn polecam ATE typ 200.
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Ja mam gładkie tarcze ATE i zwykłe klocki ATE. Przy takim zestawieniu hamulce są gumowate, tj trzeba mocno docisnąć aby zaczęły dobrze hamować. Dlatego i ja polecam jakieś lepsze klocki, np. Ferodo DS. Tyle, że one podobno potrafią zapiszczeć przy dohamowywaniu.
Co ciekawe takie gumowate hamulce podobają się mojej narzeczonej. Ja wolę takie, które ostro biorą od samego początku.
Komentarz
-
-
Panowie a ten zestaw ?
bo w niedługim czasie będę się przymierzał do wymianyByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Wally, tylko nie ta średnica chyba że zmieniałeś kolumny ze zwrotnicamiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DGWWally, tylko nie ta średnica chyba że zmieniałeś kolumny ze zwrotnicami
a w takim razie co do mnie byś polecił :?:
na dzień dzisiejszy nie narzekam na to co mam ale jeszcze nie potrzebowałem nagle stawać w miejscu :szeroki_usmiech a że trzeba bedzie niedługo tarcze z klocami wymienić to się zaczynam rozglądać...Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Arti_r1, nie mogę narzekać na ATE PD, tyle tylko ze strasznie pylą i nie wiem czy to klocek (ate) czy tarcza, poprzednio na ori 280 i klockach ferodo premier było polowe mniej pyłu. Jak kupowałem komplet to stwierdziłem ze kupie tego samego producenta żeby nie piszczały, ale to był błąd. Następne będą ferodo. Pomimo ze to miękkie klocki i maja opinie, że hamują dopiero po zagrzaniu, to ja u siebie nie zauważyłem tego.
Hamulce 288 są o niebo lepsze niż 280. Jak znajdę chwile to zrobię fotę klocków, bo to najbardziej daje do myślenia. Ten od 288 jest prawie 2 razy większy niż 280.
DGW, dzięki za opinie. Chyba właśnie zamówię u p.Lecha. Co do prawidłowego montażu to ja do tych pedantycznych należę i wyczyściłem dokładnie, ba, nawet chlapnąłem cieniutka warstewkę miedzianu żeby nie było problemu ze zdjęciem tarcz przy kolejnej wymianie.
Komentarz
-
-
Wally, tarcza przód 280mm.
Do normalnej jazdy tarcza gładka ATE + klocek Ferodo premier
Jeśli chcesz coś skuteczniejszego to klocek Ferodo DS Performance ale cena x3
Jak coś to daj znać. Zrobię Ci jakąś ofertę na PW Na pewno będzie Pan zadowolonyNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zmieniałem tarcze i klocki przód firmy Brembo, w chwili obecnej zrobiłem na nich nie całe 1300km, i powiem szczerze że jestem zadowolony, nie piszczą klocki, nie bije nic w kierownice ani na pedale hamulca, tylko nie spasowały mi dwie śrubki które przykręcam tarcze do piasty, tzn nakręciły się lecz nie chciały się do końca wkręcić a na chama nie chciałem bo jeszcze bym naderwał gwint więc wkręciłem stare, moja opinia jest pozytywna lecz koszt normalnie to 340zł ja zakupiłem za 240zł ze zniszką w ABAKU
Komentarz
-
-
Mam pytanie czy będzie jakaś różnica jeśli chodzi o klocki Ferodo Premier i EBC Black? To ma współpracować z gładką tarczą Mikody, do spokojnej jazdy oczywiście.
I drugie pytanie , czy smarujecie, jeśli tak to czym (miedzianym?) , czop - sworzeń zacisku http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=1357 , czy to ma pracować na sucho?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DGWtarcza przód 280mm.
Do normalnej jazdy tarcza gładka ATE + klocek Ferodo premier
Jeśli chcesz coś skuteczniejszego to klocek Ferodo DS Performance ale cena x3
Jak coś to daj znać. Zrobię Ci jakąś ofertę na PW Na pewno będzie Pan zadowolony
bo nic pilnego ale muszę wiedzieć ile to będzie kosztowało, bo jeszcze parę miesięcy muszę liczyć każdą złotówę :evil:
No i co znaczy normalna jazda :szeroki_usmiech :?: bo nie zawsze jeżdżę z drugą połówką i mimo, że szału nie ma z moim czipsem (w porównaniu do Was) ale też lubię podusić :diabelski_usmiechByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidahalpor, ebc green są za słabe, ja mam założone ebc żółte na przodzie
Zamieszczone przez DGWa drugie, że to nieprzewidywalne klocki i jeśli ktoś jeździ dynamicznie to kategorycznie odradzam ,do normalnej jazdy -tylko odradzam
Greeny wyleciały z mich jarzm po kilku kkm i szczerze powiem nigdy więcej!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez halporDGW napisał/a:
a drugie, że to nieprzewidywalne klocki i jeśli ktoś jeździ dynamicznie to kategorycznie odradzam ,do normalnej jazdy -tylko odradzam
Greeny wyleciały z mich jarzm po kilku kkm i szczerze powiem nigdy więcej!
Dopisz jeszcze jak jeździsz. U mnie na gładkich mam zrobione 60kkm i jeszcze się nie kończą - z tym, że jazda po autostradach i czasami hamowanie 160-80
Jeżdżę dynamicznie.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez halporJa nigdy już nie założę Ferodo bo rewelacji w hamowaniu nie ma a piszczą jak parowóz...
Premierach parametry będą takie same jak w seryjnych hamulcach (pod warunkiem że w serii nie siedzą DS Perf.) i żadnego piszczenia nie będzie.
DS Performance - znaczna poprawa skuteczności hamowania ale raz na jakiś czas mogą popiskiwać
DS 2500- kolejny, wyższy poziom skuteczności ale i częstsze popiskiwanie
Green-y umieściłbym (jeśli akurat dobrze hamują ) między Premierami a DS Performance
Zamieszczone przez mariush19czy smarować smarem miedzianym ten sworzeń zacisku
Zamieszczone przez leszekmwa ja na ori zestawie z przodu właśnie przekroczyłem 125tys i dalej pomykam.. :szeroki_usmiechNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DGWLeszek następne auto bierz bez hebli :lol: skoro i tak ich nie używasz... :wink:Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DGWleszekmw napisał/a:
a ja na ori zestawie z przodu właśnie przekroczyłem 125tys i dalej pomykam.. :szeroki_usmiech
Leszek następne auto bierz bez hebli :lol: skoro i tak ich nie używasz... :wink:
poza tym u mnie w zasadzie na te 125tys to 100tyś to trasa poza miastem którą znam na pamięć..
no i jak widzę czerwone światło to puszczam gaz :szeroki_usmiech .
tył musiałem wymienić chyba przy 116tyś co najdziwniejsze..
[ Dodano: Wto 05 Mar, 13 08:56 ]
jak sie okładzina nie odklei to sądzę że jeszcze 10tys może dociągnę , choć już czuję że maja dość przy hamowaniach z duużych prędkości.. i pewnie je zmienię dla bezpieczeństwa.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
leszekmw, dlatego zażartowałem ponieważ dla mnie taki przebieg na jednych klockach to jakaś abstrakcja w sensie nigdy takiego wyniku nie osiągnąłem i pewnie nie osiągnę
Zamieszczone przez leszekmwtył musiałem wymienić chyba przy 116tyś co najdziwniejsze..NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz