Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kabanos
    RS
    • 2011
    • 4544
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    Arti_r1, co do tarcz i klocków, to coś dobrego sprawdzonego. Płyn polecam ATE typ 200.

    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

    Komentarz

    • Arti_r1
      RS
      • 2008
      • 2626

      Zamieszczone przez kabanos
      to coś dobrego sprawdzonego
      czyli?
      Fabryka Barw :]

      Czarna O1 rs-line tdi
      Srebrna O2 Scout

      DACAR.team

      Komentarz

      • kabanos
        RS
        • 2011
        • 4544
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        Arti_r1, gładkie tarcze Brembo i klocki Ferodo Premier, lub ATE PD i zwykłe kolcki ATE, ale lepiej zapytać kogoś bardziej rozeznanego w temacie hampelków.

        >>>moja srebrna kombi strzała<<<

        Komentarz

        • ernestowski
          Ambiente
          • 2012
          • 228

          Ja mam gładkie tarcze ATE i zwykłe klocki ATE. Przy takim zestawieniu hamulce są gumowate, tj trzeba mocno docisnąć aby zaczęły dobrze hamować. Dlatego i ja polecam jakieś lepsze klocki, np. Ferodo DS. Tyle, że one podobno potrafią zapiszczeć przy dohamowywaniu.

          Co ciekawe takie gumowate hamulce podobają się mojej narzeczonej. Ja wolę takie, które ostro biorą od samego początku.

          Komentarz

          • Wally
            RS
            • 2012
            • 3790
            • Volkswagen

            Panowie a ten zestaw ?

            bo w niedługim czasie będę się przymierzał do wymiany
            Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

            => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
            => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
            => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
            "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              Wally, tylko nie ta średnica chyba że zmieniałeś kolumny ze zwrotnicami
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • Wally
                RS
                • 2012
                • 3790
                • Volkswagen

                Zamieszczone przez DGW
                Wally, tylko nie ta średnica chyba że zmieniałeś kolumny ze zwrotnicami
                ups ops: cokolwiek to znaczy :szeroki_usmiech
                a w takim razie co do mnie byś polecił :?:
                na dzień dzisiejszy nie narzekam na to co mam ale jeszcze nie potrzebowałem nagle stawać w miejscu :szeroki_usmiech a że trzeba bedzie niedługo tarcze z klocami wymienić to się zaczynam rozglądać...
                Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                Komentarz

                • karo
                  Drive
                  • 2009
                  • 77

                  Arti_r1, nie mogę narzekać na ATE PD, tyle tylko ze strasznie pylą i nie wiem czy to klocek (ate) czy tarcza, poprzednio na ori 280 i klockach ferodo premier było polowe mniej pyłu. Jak kupowałem komplet to stwierdziłem ze kupie tego samego producenta żeby nie piszczały, ale to był błąd. Następne będą ferodo. Pomimo ze to miękkie klocki i maja opinie, że hamują dopiero po zagrzaniu, to ja u siebie nie zauważyłem tego.
                  Hamulce 288 są o niebo lepsze niż 280. Jak znajdę chwile to zrobię fotę klocków, bo to najbardziej daje do myślenia. Ten od 288 jest prawie 2 razy większy niż 280.


                  DGW, dzięki za opinie. Chyba właśnie zamówię u p.Lecha. Co do prawidłowego montażu to ja do tych pedantycznych należę i wyczyściłem dokładnie, ba, nawet chlapnąłem cieniutka warstewkę miedzianu żeby nie było problemu ze zdjęciem tarcz przy kolejnej wymianie.

                  Komentarz

                  • DGW
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 2330

                    Wally, tarcza przód 280mm.
                    Do normalnej jazdy tarcza gładka ATE + klocek Ferodo premier
                    Jeśli chcesz coś skuteczniejszego to klocek Ferodo DS Performance ale cena x3

                    Jak coś to daj znać. Zrobię Ci jakąś ofertę na PW Na pewno będzie Pan zadowolony
                    NFPNorth-West
                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                    WARSZTAT www.dsize.pl
                    ->
                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                    Komentarz

                    • zyrafao2
                      Drive
                      • 2013
                      • 75

                      Zmieniałem tarcze i klocki przód firmy Brembo, w chwili obecnej zrobiłem na nich nie całe 1300km, i powiem szczerze że jestem zadowolony, nie piszczą klocki, nie bije nic w kierownice ani na pedale hamulca, tylko nie spasowały mi dwie śrubki które przykręcam tarcze do piasty, tzn nakręciły się lecz nie chciały się do końca wkręcić a na chama nie chciałem bo jeszcze bym naderwał gwint więc wkręciłem stare, moja opinia jest pozytywna lecz koszt normalnie to 340zł ja zakupiłem za 240zł ze zniszką w ABAKU

                      Komentarz

                      • mariush19
                        Rider
                        • 2009
                        • 634
                        • Octavia III (5E3)
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        Mam pytanie czy będzie jakaś różnica jeśli chodzi o klocki Ferodo Premier i EBC Black? To ma współpracować z gładką tarczą Mikody, do spokojnej jazdy oczywiście.
                        I drugie pytanie , czy smarujecie, jeśli tak to czym (miedzianym?) , czop - sworzeń zacisku http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=1357 , czy to ma pracować na sucho?

                        Komentarz

                        • Wally
                          RS
                          • 2012
                          • 3790
                          • Volkswagen

                          Zamieszczone przez DGW
                          tarcza przód 280mm.
                          Do normalnej jazdy tarcza gładka ATE + klocek Ferodo premier
                          Jeśli chcesz coś skuteczniejszego to klocek Ferodo DS Performance ale cena x3
                          Jak coś to daj znać. Zrobię Ci jakąś ofertę na PW Na pewno będzie Pan zadowolony
                          Grześ to daj na PW jakieś propozycje - z 2-3 warianty (od razu z robocizną ),
                          bo nic pilnego ale muszę wiedzieć ile to będzie kosztowało, bo jeszcze parę miesięcy muszę liczyć każdą złotówę :evil:

                          No i co znaczy normalna jazda :szeroki_usmiech :?: bo nie zawsze jeżdżę z drugą połówką i mimo, że szału nie ma z moim czipsem (w porównaniu do Was) ale też lubię podusić :diabelski_usmiech
                          Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                          => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                          => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                          => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                          "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                          Komentarz

                          • halpor
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 103

                            Zamieszczone przez piramida
                            halpor, ebc green są za słabe, ja mam założone ebc żółte na przodzie
                            Do dynamicznej jazdy są w sam raz, do agresywnej/sportowej się nie nadają. Gdy dobieramy zestawy pytamy się jaki styl jazdy i odpowiednio dobieramy klocki. EBC Green nie wytrzymają pałowania 150-0 przez 20 min, wtedy tylko Yellow. Red to praktycznie taka sama wytrzymałość jak Green natomiast nie występuje pylenie

                            Zamieszczone przez DGW
                            a drugie, że to nieprzewidywalne klocki i jeśli ktoś jeździ dynamicznie to kategorycznie odradzam ,do normalnej jazdy -tylko odradzam
                            Greeny wyleciały z mich jarzm po kilku kkm i szczerze powiem nigdy więcej!
                            Dopisz jeszcze jak jeździsz. U mnie na gładkich mam zrobione 60kkm i jeszcze się nie kończą - z tym, że jazda po autostradach i czasami hamowanie 160-80
                            www.brakeparts.pl
                            Facebook

                            Komentarz

                            • DGW
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 2330

                              Zamieszczone przez halpor
                              DGW napisał/a:
                              a drugie, że to nieprzewidywalne klocki i jeśli ktoś jeździ dynamicznie to kategorycznie odradzam ,do normalnej jazdy -tylko odradzam
                              Greeny wyleciały z mich jarzm po kilku kkm i szczerze powiem nigdy więcej!


                              Dopisz jeszcze jak jeździsz. U mnie na gładkich mam zrobione 60kkm i jeszcze się nie kończą - z tym, że jazda po autostradach i czasami hamowanie 160-80
                              ale ja nigdzie nie napisałem że one się skończyły tylko w trosce o moje i innych zdrowie oraz o blacharkę auta wyrzuciłem te klocki po przejechaniu kilku kkm gdy miały jeszcze pewnie z 80% okładziny. To że te klocki raz hamują a raz nie, nie jest tylko moim wymysłem. Gro ludzi którzy to założyli miało takie same wrażenie.
                              Jeżdżę dynamicznie.
                              NFPNorth-West
                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                              WARSZTAT www.dsize.pl
                              ->
                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                              Komentarz

                              • halpor
                                Ambiente
                                • 2011
                                • 103

                                DGW mnie nigdy nie zawiodły i znajomi też są zadowoleni - wiadomo, tak jak każdy klocek nie jest dobry dla wszystkich. Ja nigdy już nie założę Ferodo bo rewelacji w hamowaniu nie ma a piszczą jak parowóz...
                                www.brakeparts.pl
                                Facebook

                                Komentarz

                                • slavi
                                  Rider
                                  • 2004
                                  • 422

                                  Zamieszczone przez DGW
                                  DGW napisał/a: a drugie, że to nieprzewidywalne klocki
                                  Jeżdżę dynamicznie.
                                  To fakt. Lepiej lotka puścić niż greeny założyć.

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    a ja na ori zestawie z przodu właśnie przekroczyłem 125tys i dalej pomykam.. :szeroki_usmiech
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • mariush19
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 634
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                      o ile dylemat ferodo vs ebc black, rozwiąże sam, to podpowiedzcie czy smarować smarem miedzianym ten sworzeń zacisku. To siedzi w jakiejś teflonowej tulejce i nie wiem czy to ma pracować na sucho czy nie

                                      Komentarz

                                      • t_omko
                                        Ambiente
                                        • 2009
                                        • 163
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                        Zmieniłem z miesiąc temu oryginalne tarcze i klocki na ATS PD + EBC Green - jest spora różnica na korzyść nowego zestawu dlatego szczerze polecam.
                                        Moja OII FL Combi

                                        Komentarz

                                        • halpor
                                          Ambiente
                                          • 2011
                                          • 103

                                          Zamieszczone przez mariush19
                                          smarować smarem miedzianym ten sworzeń zacisku
                                          W żadnym wypadku smarem miedzianym. Chyba, że chcesz robić hamulce za 2 miesiące. Do sworzni zacisku stosuje się smar Plastilube - bezkwasowy, nie zawierający metali i nierozpuszczający sie w wodzie
                                          www.brakeparts.pl
                                          Facebook

                                          Komentarz

                                          • DGW
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 2330

                                            Zamieszczone przez halpor
                                            Ja nigdy już nie założę Ferodo bo rewelacji w hamowaniu nie ma a piszczą jak parowóz...
                                            Nie wiem o których ferodo piszesz bo przy
                                            Premierach parametry będą takie same jak w seryjnych hamulcach (pod warunkiem że w serii nie siedzą DS Perf.) i żadnego piszczenia nie będzie.
                                            DS Performance - znaczna poprawa skuteczności hamowania ale raz na jakiś czas mogą popiskiwać
                                            DS 2500- kolejny, wyższy poziom skuteczności ale i częstsze popiskiwanie
                                            Green-y umieściłbym (jeśli akurat dobrze hamują ) między Premierami a DS Performance
                                            Zamieszczone przez mariush19
                                            czy smarować smarem miedzianym ten sworzeń zacisku
                                            dokładnie tak jak halpor, napisał. Dodam tylko od siebie żeby z miedzią uważać. Teraz co drugi "fachowiec" używa miedzi w sprayu mydląc oczy właścicielom aut że tak jest dobrze. Bzdura, a jak widzę jeszcze do tego alu felgi to krew mnie zalewa :twisted: Nie każdy w szkole miał materiałoznawstwo itp. ale w dobie internetu napiszę tylko że miedź i alu nie bardzo się lubią.
                                            Zamieszczone przez leszekmw
                                            a ja na ori zestawie z przodu właśnie przekroczyłem 125tys i dalej pomykam.. :szeroki_usmiech
                                            Leszek następne auto bierz bez hebli :lol: skoro i tak ich nie używasz... :wink:
                                            NFPNorth-West
                                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                            WARSZTAT www.dsize.pl
                                            ->
                                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                            Komentarz

                                            • Wally
                                              RS
                                              • 2012
                                              • 3790
                                              • Volkswagen

                                              Zamieszczone przez DGW
                                              Leszek następne auto bierz bez hebli :lol: skoro i tak ich nie używasz... :wink:
                                              :haha: normalnie się popłakałem
                                              Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                                              => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                                              => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                                              => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                                              "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                                              Komentarz

                                              • leszekmw
                                                RS
                                                • 2005
                                                • 5356

                                                Zamieszczone przez DGW
                                                leszekmw napisał/a:
                                                a ja na ori zestawie z przodu właśnie przekroczyłem 125tys i dalej pomykam.. :szeroki_usmiech

                                                Leszek następne auto bierz bez hebli :lol: skoro i tak ich nie używasz... :wink:
                                                po prostu jeżdżę szybko ale rozsądnie.. :wink:
                                                poza tym u mnie w zasadzie na te 125tys to 100tyś to trasa poza miastem którą znam na pamięć..
                                                no i jak widzę czerwone światło to puszczam gaz :szeroki_usmiech .
                                                tył musiałem wymienić chyba przy 116tyś co najdziwniejsze..

                                                [ Dodano: Wto 05 Mar, 13 08:56 ]
                                                jak sie okładzina nie odklei to sądzę że jeszcze 10tys może dociągnę , choć już czuję że maja dość przy hamowaniach z duużych prędkości.. i pewnie je zmienię dla bezpieczeństwa.
                                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                GVI 1.4TSI
                                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                Komentarz

                                                • DGW
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 2330

                                                  leszekmw, dlatego zażartowałem ponieważ dla mnie taki przebieg na jednych klockach to jakaś abstrakcja w sensie nigdy takiego wyniku nie osiągnąłem i pewnie nie osiągnę
                                                  Zamieszczone przez leszekmw
                                                  tył musiałem wymienić chyba przy 116tyś co najdziwniejsze..
                                                  miałem kilka aut na warsztacie z takim samym "problemem". Być może przy delikatnym hamowaniu przód i tył dostaje takie samo ciśnienie a z racji tego że tylne klocki są cieńsze- taki efekt
                                                  NFPNorth-West
                                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                                  ->
                                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                  Komentarz

                                                  • bl
                                                    Rider
                                                    • 2009
                                                    • 389
                                                    • BMW
                                                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                                    Koledzy, majac do wyboru tarcze ATE zwykle i PD w tej samej cenie ktore wybrac? Zawsze mi sie wydawalo ze tarcze nacinane/nawiercane sa drozsze dlatego takie niby banalne pytanie zadaje. Jakby to bylo wazne to chodzi o tarcze przednie i beda pracowac z klockami rowniez ATE.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...