Na PD będzie delikatnie lepszy hamulec szczególnie przy wyższych prędkościach jednak zużycie klocków będzie wyższe o ok 10% w porównaniu do gładkich tracz
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Możliwe, że dobierasz trochę za słabe klocki do swojego stylu jazdyZamieszczone przez MaicroftKwestia za to jest taka, ze 3 tarcze, a kazde byly w innym rozmiarze po pewnym czasie zaczely bic. Z tym, ze potem im przechodzilo
[ Dodano: Wto 12 Mar, 13 21:13 ]
Ate piszczą tylko wtedy gdy są przegrzane. Bardziej ferodo ma skłonność do piszczenia (klocki nie mają podkładek antywibracyjnych), ale poprawne załozenie (plastilube na tylku zacisk/klocek i zacisk wyczyszczony ze rdzy) takze nie piszcząZamieszczone przez karoNie będą Ci piszczały jak ATE.
Komentarz
-
-
Jak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczęZamieszczone przez blKoledzy, majac do wyboru tarcze ATE zwykle i PD w tej samej cenie ktore wybrac? Zawsze mi sie wydawalo ze tarcze nacinane/nawiercane sa drozsze dlatego takie niby banalne pytanie zadaje. Jakby to bylo wazne to chodzi o tarcze przednie i beda pracowac z klockami rowniez ATE.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ja zamontowałem na obie osie nacinane/nawiercane i dość często mocno hamuję. jakoś nie zauważyłem sporo większego hałasu na tych tarczach. może dlatego, że mam OI TDI, a tu i tak jest głośno :diabelski_usmiechZamieszczone przez piramidaJak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczęBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Już ja sobie wyobrażam jak moje nawiercane Zimmermany będą dawać do wiwatu razem z DS PerfoZamieszczone przez piramidaJak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczę
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
Mój stary zestaw: Brembo ORO ( otworki ) + Ferrodo DSP był praktycznie bezgłośny, więc nic nie wiadomo...Zamieszczone przez misiek^wroJuż ja sobie wyobrażam jak moje nawiercane Zimmermany będą dawać do wiwatu razem z DS PerfoZamieszczone przez piramidaJak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczę
Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
tym jadącym za Tobą jak będziesz się za szybko zatrzymywał :wink:Zamieszczone przez misiek^wroJuż ja sobie wyobrażam jak moje nawiercane Zimmermany będą dawać do wiwatu razem z DS Perfo
już od wielu osób słyszałem że ta tarcza jest również godna polecenia :kciukgoraZamieszczone przez kowal 2002Brembo ORONFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Jej główną zaletą w porównaniu do innych tarcz "z dziurami" jest podobno to, że otworki nie są "nawiercane" po odlaniu, tylko wykonane już na etapie odlewania tarczy, co znacząco podnosi wytrzymałość na pękanie tarczy w okolicach otworów.Zamieszczone przez DGW...
już od wielu osób słyszałem że ta tarcza jest również godna polecenia :kciukgoraZamieszczone przez kowal 2002Brembo OROJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, dzięki za info, przy następnej wymianie myślę że sprawdzę brembo oro
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
osobiście nie testowałem ale widziałem parę kompletów, przeważnie krzywych. Tak więc poszukałbym czegoś innego.Zamieszczone przez Sebastian_M26Co myślicie o tarczach Mikoda, te wiercone pękają, a te płaskie i/lub nacinane?
zlociutki999, zestaw ATE i klocki Ferodo Premier po cenach z allegro wyjdzie pewnie lekko powyżej 400zł
Odnośnie klocków hamulcowych bosch to pomijaj je przy wyborze :wink:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
ponieważ zbliza mi się czas wymiany klocków z przodu, to przejrzałem ten wątek. jako ze chce uzyskac efekt skuteczniejszych hamulców. i po wszelkich wpisach doszedłem do wniosku ze Tarcza to prawdopodobnie ATE tylko nie wiem czy zwykła czy PD? czy ta nacięcia oprócz efektu wizualnego dają poprawe hamowania? klocek to albo zwykły ATE albo DS Performance lub DS 2500?
styl jazdy raczej normalny, bez upalania po torze itp. poprostu chciałbym zeby coś hamowało lepiej niż seria. popiskiwanie, delikatne i czasami jest dopuszczalne, byle nie cały czas. co radzicie panowie. dodam tylko ze koło wakacji auto bedzie mialo robiony program, pewnie kolo 165-170Km jak to zwykle przy BKD, czy tu juz lepiej założyć 312 mm z przodu z RS? bo tył zostaje bez zmian?
co radzicie?OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Radzę Ci pozostać przy seryjnym rozmiarze a zainwestować w dobrej jakości elementy, oczywiście zmiana rozmiaru nie zaszkodzi, ale na prawdę nie jest KONIECZNA przy 288.Zamieszczone przez witachuco radzicie?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
dobrze to w takim razie z tego co napisałem wczesniej, jaki mozna z tego dobrac dobry zestaw?Zamieszczone przez szkodazainwestować w dobrej jakości elementy
mam, aczkolwiek, na lato planuje jakies 17", bo obecne 16" letnie chce sprzedać.Zamieszczone przez MaicroftJak masz dwa zestawy kol minimum 16"być moze by sie znalazło, jesli naprawdę bedzie wartoZamieszczone przez Maicroftmasz wolne 300zl na jarzma
tylko czy chodzi o same jarzma, no bo rozumiem ze tarcza i klocek wiekszy, jak pozostałe rzeczy, zacisk itp? i czy w takim razie z tego co napisałem wczesniej do wiekszych hamulców cos z tego zestawu który wymieniłem da się coś dobrać?
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
ja bym znalazł w Łodzi kogoś z 312, zrobił 3 hamowania ze 150km/h i miał w dupie domysły i odczuciaZamieszczone przez witachubyć moze by sie znalazło, jesli naprawdę bedzie warto
swoją drogą chętnie zrobiłbym taki test 288 vs 312, ktoś chętny?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
dobre, ale chyba w Łodzi nie ma z tego co się orientuje. dlatego postanowiłem zapytać tutaj. bo nie wiem co robićZamieszczone przez szkodaja bym znalazł w Łodzi kogoś z 312, zrobił 3 hamowania ze 150km/h i miał w dupie domysły i odczucia
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
Komentarz