Mr0czny, dzięki za info. klamka zapadła, 312mm będzie, na spokojnie sobie kompletuje częsci, bo na tym co jest jakies 1,5 tys km jeszcze przejedzie się
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
zlociutki999 napisał/a:
DGW napisał/a:
Sebastian_M26 napisał/a:
Co myślicie o tarczach Mikoda, te wiercone pękają, a te płaskie i/lub nacinane?
osobiście nie testowałem ale widziałem parę kompletów, przeważnie krzywych. Tak więc poszukałbym czegoś innego.
zlociutki999, zestaw ATE i klocki Ferodo Premier po cenach z allegro wyjdzie pewnie lekko powyżej 400zł
Odnośnie klocków hamulcowych bosch to pomijaj je przy wyborze :wink:
DGW skąd to połącznenie? Ferodo z Ate
Nie lepiej kompet tarcz i klockow TRW bądź ATE?
również się podlaczam do pytania. czy dobre bedzię połączenie DS Performance z gładką ATE? czy może do tego dać ATE PD?
niestety powiadomienie mi nie przyszło i przegapiłem kilka dni :?
tarcza ATE jest ok ale klocki ATE w porównaniu z ferodo premierami już nie. Zarówno w skuteczności hamowania jak i cenie.
Jeśli chodzi o TRW to dla mnie średniej klasy zamiennik i z reguły na to nie patrzę.
Jeśli chodzi o 288 to śmiało możesz zakładać gładkie ATE + klocek ferodo DS
przy 280 już nie byłbym tego taki pewien.
Zamieszczone przez Sebastian_M26
Nexus6,
udało Ci się kiedyś przegrzać płyn? Ja próbowałem po górskich serpentynach w dół w jeździe 5 km typu 150-40-150-40... (hamowania co 5-10 sek. na granicy przyczepności) i się nie udało przegrzać ATE typ200.
musi masz jakiś super hiper rajdowy ten płyn albo próba robiona przy bardzo dużym mrozie ponieważ w lato nie trzeba się bardzo starać żeby zagotować płyn i to nie ate typ 200 który ma bardzo niski punkt wrzenia a taki np. RBF660
[ Dodano: Wto 26 Mar, 13 00:23 ]
Zamieszczone przez witachu
tarcze brembo gładkie + DS2500 do tego i jakiś płyn.
nie chciałbym podważać wiedzy i doświadczenia p.Lecha ale jestem ciekaw jak szybko ta tarcza będzie zwichrowana (jeśli mowa o brembo max)
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
rozumiem, że w jednym rozmiarze, ale nawet w takim przypadku duży wpływ będą miały opony, a tam zmiennych jest bardzo dużo. Już nie mówię o modelu, bo to oczywiste, ale nawet niewielkie różnice w głębokości bieżnika, wieku gumy czy ciśnieniu w oponie, mają spore znaczenie
błagam
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Widzę, że klocki Ferodo Premier to jest dobry wybór do standardowej jazdy, ale czy ktoś zakładał tarcze Ferodo? Zastanawiam się czy nie założyć całego kompletu Ferodo bo jest w dobrej cenie. Chodzi o tarcze 280mm.
Sebastian_M26, oki, pójdę tym tropem i zobaczymy to brembo. p. Lech powiedział ze ostatnio lepsze brembo, ale co i jak to się okarze jestem dobrej mysli
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
nie no, ale teraz już na poważnie, na co zwrócić uwage. jeszcze mam takie pytanie, jakie mają numery cześci tarcze i klocki z OII RS? może ktoś się orientuje?
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Witam, ktos sie orientuje jaka jest dokladna srednica tarcz z tylu w 4x4 1.8 tsi ?? Bo suwmiarka nie wchodzi tak dobrze jak z przodu i wychodzi mi wynik 270-274mm :/ A w zwyklej 1.8 podaja 260mm, ale chyba az tak bardzo bym sie nie pomylil...
witachu, ja jako amator zawsze przy wymienianiu tarcz, klocków, zawsze wszystko dokładnie czyściłem (piasta, prowadnice klocków). Nie wiem, czy wskazane jest przesmarowanie, ale ja nigdy tak nie robiłem i nie zdarzyło mi się, żeby coś się zapiekło. Zawsze przy zmianie kół na wiosnę rozbieram hamulce, wyciągam klocki, odkręcam tarcze i czyszczę z całego syfu, który się nazbierał przez cały rok i póki co to zdaje egzamin.
Ja dodam troche z innej polki, jakis czas temu wymienilem tarcze na ate + klocki ate i nie zauwazylem duzej roznicy pomimo tego ze poprzednie mialem mega dotyrane chyba jeszcze oryginaly :O kilka dni temu wymienilem bebny z tylu gdyz nie znalazlem zadnej kompletnej belki z tarczami, hamowanie moze sie ciutke poprawilo, za to dzisiaj WKONCU wymienilem plyn hamulcowy i zalalem ate nazwy nie kojarze i bardziej nie chodzi tu o firme tylko o to ze ten stary przestal juz dawnooo temu dzialac. Pedał hamulca stał się twardszy i bardziej wrazliwy czyli taki jak lubie a dodatkowo wkoncu nie musze wcisnac pedala na maxa zeby abs sie zalaczyl bo na prawde auto zaczelo sie zatrzymywac :O
I jeszcze jedno, jak ktos jest chetny to mozna sprobowac tarcz i klockow firmy steinhoff mam paru znajomych ktorzy zalozyli i jak dotad slysze tylko dobre opinie a cena jest na prawde dobra jest to polska firma, ja jak bede zmieniac przod to zaloze bo lubie testowac sobie.
Moze mi ktos odpowiedziec czy warto załozyc w ASO nowe tarcze i klocki na przod czy pobawic sie i poszukac cos trwalszego i wydajniejszego na wpłasną reke ?
Dodam ze teraz jest akcja w ASO 3 x 18 dla aut 4+ i z rabatami 18 % na robote i czesci wychodzi ok. 770 zł
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
Ja wymieniłem tarcze w ASO i jestem bardzo zadowolony. Jak przekalkulowałem ceny w sklepach motoryzacyjnych (z dobrymi upustami) i bym musiał doliczyć kwotę za mechanika to cena całości była przybliżona do ceny w ASO.
Nexus6, to wiem, ale czy jest coś takiego jak grubość tych tarcz czy coś w tym stylu, bo nie wiem co powiedzieć do sprzedającego jak bede chciał kupić takie tarcze? czy wystarczy jak powiem, że potrzebuje tarcze do OII RS i to wszystko?
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Nexus6, oki Dzięki, za odpowiedz. bo własnie nie wiedziałem, myslałem ze ja coś robie źle. bo zawsze przy doborze częsci podaje się VIN, no ale przeciez podanie mojego VIN-u nic nie da bo tarcze z wersji RS. rozumiem ze do OII RS czy to benzyna czy diesel były te same tarcze tak?
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz