Nie ma szans bym je pogiął ?
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Nie ma szans bym je pogiął ?była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
-
-
Tych z Twojego linku nie pogniesz bo są do O2
Jeżeli do AHF-a to takie http://allegro.pl/zimmermann-tarcze-...236235580.htmlO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
endryu, dzięki za podpowiedź
a klocki ?
dałoby radę takie wstawić ?była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Widzę, że pojawiają się dobre opinie dla zestawów Zimmermann.
No i dobrze, od niedawna mam na przedniej osi w Vectrze C gładkie Zimmermanny + klocki tej samej firmy, wykonałem procedurę dotarcia wg zaleceń producenta (wyjątkowo upierdliwych), jestem bardzo zadowolony. Hamują lepiej niż standardowe ATE za nowości, w końcu to auto mi się zatrzymuje jak należy Aktualnie lepiej od Skody, choć dotąd zawsze było odwrotnie!
Za to w Skodzie hamulce mnie zawodzą Mam 30 tys. km przejechane na tym, co dali w ASO (Textar? TRW? - nie wiem), ostatnio wykonałem dwa awaryjne hamowania tak ze 120-140 km/h i zdziwienie, że nie zapaliły się światła awaryjne przy tym (dawniej tak miała przy ostrym zahamowaniu). Kilka dni później robiłem ponownie szybką trasę, hamulce na ogół oszczędzam, ale pod koniec trzy razy w krótkim odstępie czasu zahamowałem mocniej z dobrze ponad 100 km/h, no i przy trzecim hamowaniu popłynąłem tak, aż się zdziwiłem, taki "fading" wystąpił. Hamulce od tego momentu straciły, poza tym przy hamowaniu z większych prędkości dobiega od kół szum, którego wcześniej nie było. Jest taki sam efekt jaki był w Vectrze na poprzednich ATE przed wymuszoną wymianą, tyle że jeszcze nie ma bicia. Grubości są OK, bo po tym sprawdzałem, płyn hamulcowy wymieniany w ASO 7 m-cy temu, zakładam że faktycznie go wymienili (ślady były na zbiorniczku, może tylko dolali do starego?) Wygląda na to, że mam zestaw do wymiany... Oba auta na standardowych rozmiarach (VC - 285 mm przód, O2 - 280 mm), więc z założenia rewelacji nie będzie. Ale Skoda na fabrycznym zestawie brała świetnie, tyle że tarcze nie wytrzymały 50 kkm, bo uległy przegrzaniu (raptem wskutek przerywanego wyprzedzania na drogach krajowych, gdy trzeba szybko się schować). Teraz te Zimmermanny w Vectrze to też nowa jakość dla mnie w tym samochodzie, wcześniej przez 3 lata na ATE nieznana.
Zobaczę tylko jak wytrzymają próbę czasu Zimmermanny. Pierwsze 2,000 km wrażenia są bardzo dobre. Cenowo też dobrze wypadły (Allegro), zwłaszcza że Zimmermann to podobno prawdziwe Made in Germany, co (wg rzetelnego źródła) w przypadku ATE może oznaczać nawet Włochy czy ChRL :lol:
M.666 4U
Komentarz
-
-
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez beavisoZobaczę tylko jak wytrzymają próbę czasu Zimmermanny. Pierwsze 2,000 km wrażenia są bardzo dobre. Cenowo też dobrze wypadły (Allegro), zwłaszcza że Zimmermann to podobno prawdziwe Made in Germany, co (wg rzetelnego źródła) w przypadku ATE może oznaczać nawet Włochy czy ChRL :lol:
Zgadza się Zimmermann to prawdziwe Made in Germany, jest to producent dostarczający na pierwszy montaż dla wielu niemiecki marek takich jak Audi, BMW, Mercedes, Porsche, VW itp...
Pozdrawiam[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftObserwujac co jakis czas rynek, to albo ich ceny spadly, albo przykladowo ATE ceny podnioslo, bo zawsze ATE jak patrzylem wychodzily taniej od Zimmermana
ATE raczej kombinuje z cenami, prawie 20 lat jesteśmy dystrybutorem Zimmermann'a i jedyne wahania cen związane są z kursami walut.
Pozdrawiam[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
Puchacz, szkoda, jak tam Wasze testy? Podzielcie się wynikami, proszę! Jakby ktoś miał sprzęt pomiarowy i chciałby powtórzyć te testy, to moglbym też zgłosić się do udziału w nich, gdyż znowu utwierdziłem się w przekonaniu, ze większy wpływ na hamowanie niż elementy cierne maja opony... Byle było to auto z oponami w tym samym rozmiarze (czyli 205/55 R16) :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maro2225Polecam tarcze ATE + klocki ATE . Przejechałem na takim zestawie 27,5 tys km i wyglądają jak nowe , bez oznak zużycia czy niedomagań. Jazda 90% po mieście. Pozdrawiam.
M.666 4U
Komentarz
-
-
raventes, Zarówno procedura montażu jak i docierania będzie szczegółowo opisana w instrukcji, którą od nas dostaniesz
Pozdrawiam[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Lewianraventes, Zarówno procedura montażu jak i docierania będzie szczegółowo opisana w instrukcji, którą od nas dostaniesz
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez datoZamieszczone przez Lewianraventes, Zarówno procedura montażu jak i docierania będzie szczegółowo opisana w instrukcji, którą od nas dostaniesz
Pozdrawiam
Pozdrawiam[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26W pudełku Textara, też jest Zimmermann, w ATE też bardzo często.
Zimmermann musi być tańszy od ATE (niższy hurt), ale Textar jest jeszcze tańszy od Zimmermanna. Także po co przepłacać, jak wszystko to to samo.
Pozdrawiam[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
No nie do końca.
Takie firmy jak np. ATE czy Bosch nie produkują ani tarcz ani klocków. Inni producenci robią to dla nich a oni sprzedają dalej w swoich pudełkach. Minus jest taki, że do końca nigdy nie wiadomo co się trafi. To jest właśnie powodem tak skrajnie zróżnicowanych opinii na temat ATE czy Bosch'a.[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raventesA które firmy produkują tarcze i klocki i sprzedają je wyłącznie pod własną nazwą w swoim pudle :?:
Na pewno Zimmermann zarówno tarcze jak i klocki produkuje i sprzedaje pod swoim logiem.
W przypadku klocków np Ferodo produkuje i sprzedaje pod swoim logiem, co do tarcz informacji nie mam więc nie wypowiem się.[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raventesbeaviso możesz zdradzić jaka jest procedura docierania tego zestawu :?:
Po pierwsze - pusta i równa droga. Wybrałem dwupasmówkę na wylocie z miasta, po godz. 23.00, ruch bliski zeru. Po drugie, półtorej godziny zleciało i parę literków z baku przy okazji też... A jak to się odbywało: Tuż po montażu unikać gwałtownego hamowania, zanim nie pojedzie się na dotarcie. Samo dotarcie składa się z cyklu czynności:
- najpierw od 10 do 15 hamowań z prędkości 100 km/h do 50 km/h wykonanych w czasie 5 - 3 sekund (stopniowanie siły, od delikatnych do raptowniejszych wyhamowań)
- potem następna seria od 10 do 15 hamowań z prędkości 100 km/h, ale tym razem do 25 km/h, czyli prawie do zatrzymania się, również wykonanych w czasie 5 - 3 sekund
- hamowanie oczywiście na prostym, równym odcinku
- między każdym hamowaniem dać ok. 3 minut studzenia hamulców poprzez spokojną jazdę - i to jest najbardziej upierdliwe, bo jeździsz tak sobie dość powoli, żeby kilometrów niepotrzebnie nie nastukać, patrzysz na zegarek, odliczasz te około 3 minut i patrzysz w lusterka, żeby zaplanować kolejny moment bezpiecznego hamowania
- nie trzymać nogi na hamulcu gdy trzeba się zatrzymać wskutek warunków na drodze
- po docieraniu przez pierwsze kilkaset km unikać silnego hamowania (zwłaszcza z dużych prędkości)
Początkowo zastanawiałem się czy dobrze zrozumiałem niemiecki - i te 3 minuty na wentylację podczas jazdy, między każdym z zahamowań. Ale jak zajechałem pod garaż po tych ok. półtorej godziny i jakiś 25-30 hamowaniach, dotknąłem felg i powąchałem co nieco, to wiedziałem, że docieranie faktycznie miało miejsce, a przerwy były zasadne
M.666 4U
Komentarz
-
-
Panowie potrzebuję rady,
Początkowo chciałem zakupić tarcze ATE, jednak po przeczytaniu Waszych postów chyba wybiorę Zimmermanna,
Jakie kupić do Skody Superb 2,8 2003 rok,
Jedne źródła mówią że mam z przodu 288 mm a drugie że 312, a ja już sam nie wiem...
Zaznaczam, że jak już będę wymieniał to chcę zrobić wszystko tarcze przód, tył i wszystkie klocki. Co polecicie?
Znalazłem coś takiego, nie wiem tylko czy średnica pasuje
Czy może szarpnąć się na:
Duża będzie różnica w skuteczności?
Komentarz
-
Komentarz