Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez beaviso
    Tarcze 253 i 255 to te same tarcze, tylko różnie oznaczane. Generalnie na forum nazywane są częściej 255, zaś na rysunkach technicznych producentów jest 253.

    M.
    No i to jest odpowiedź wyjaśniająca. Dzięki i nie musiałem ściągać koła jak sugerował kol. Maicroft. I na to przyjdzie kolej ale to na wiosnę.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Lewian
      Ale jeśli chodzi o tarcze to powinien być Textar lub Zimmermann.
      zimermann lepszy ? chodzi mi o zwykłe tarcze .. ? dobrze będą z feorodo współpracować ?
      kiedyś jeździłem na rożnych nawiercanych, nacinanych ... , teraz mam ori i też hamują wystarczająco uważam , niema gdzie szybko jeździć , poza tym starzeję się ... , a na ori zestawie mam w tej chwili 139500km.. :szeroki_usmiech

      [ Dodano: Sro 12 Lut, 14 09:18 ]
      i dalej śmigam..
      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
      GVI 1.4TSI
      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

      Komentarz


      • Zamieszczone przez leszekmw
        Zamieszczone przez Lewian
        Ale jeśli chodzi o tarcze to powinien być Textar lub Zimmermann.
        zimermann lepszy ? chodzi mi o zwykłe tarcze .. ? dobrze będą z feorodo współpracować ?
        kiedyś jeździłem na rożnych nawiercanych, nacinanych ... , teraz mam ori i też hamują wystarczająco uważam , niema gdzie szybko jeździć , poza tym starzeję się ... , a na ori zestawie mam w tej chwili 139500km.. :szeroki_usmiech

        [ Dodano: Sro 12 Lut, 14 09:18 ]
        i dalej śmigam..
        No to na prawdę super wynik, tym bardziej, że z tego co widzę to masz automat ?

        Tak, tarcze Zimmermann z klockami Ferodo współpracują bardzo dobrze Jak będziesz szykował się do wymiany to daj znać, pomyślimy nad ofertą


        Pozdrawiam
        [center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
        Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
        Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda

        http://www.hamulcesklep.pl
        507-857-074[/center:68c746b02e]

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Lewian
          No to na prawdę super wynik, tym bardziej, że z tego co widzę to masz automat ?
          tak . i wydaje mi sie że jeżdżę dość szybko czasami.
          ale główna zasługa to to że od 15 lat jeżdżę codziennie ta samą trasą do pracy poza miastem i wiem gdzie i kiedy można sobie pogonić , a ja nie to jadę spokojnie , prawie ekodrive.. , szkoda mi wozu..
          jakby nie jedna okładzina to sadzę że do 150tys spokojnie bym dojechał bo 3 okładziny mają po około ~2.5 mm tylko jedna sie kończy i pewnie tylko patrzeć..
          dam znać ile sie udało ..
          zastanawiam się tylko czy dawać nowe tarcze bo te które mam są w bardzo dobrym stanie..
          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
          GVI 1.4TSI
          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

          Komentarz


          • Każda tarcza nacinana/wiercona hamuje słabiej, ludzie dają się na to nabierać. Dodatkowo każda tarcza hamuje tak samo czy za 50 czy za 1000zl. Siłę hamowania określa tylko i wyłącznie klocek.
            Seria 188KM/270Nm na 95RON

            Komentarz


            • leszekmw, Pewny jestes ze jest dobra Sprawdz rant od wewnetrznej strony, a najlepiej grubosc tarczy. Moje przejechaly tez 120kkm, a pewnie jeszcze by pojezdzily, ale tarcze byly juz min. grubosci wg. producenta.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                Każda tarcza nacinana/wiercona hamuje słabiej, ludzie dają się na to nabierać. Dodatkowo każda tarcza hamuje tak samo czy za 50 czy za 1000zl. Siłę hamowania określa tylko i wyłącznie klocek.
                Racja, ale... mocniejszy zacisk tez robi swoje, do tego wieksza tarcza mniej sie grzeje, a co za tym idzie trudniej pokrzywic, dlatego wsadzialem 312mm na przod i mam spokoj :P

                Komentarz


                • Mój ori zestaw (Textar?) skatowałem szybką jazdą na drogach krajowych, gdzie dostawał często w d... ostrym hamowaniem na koniec wyprzedzania (szybkie chowanie się między samochody - wówczas trzeba natychmiast wyhamować z tych powiedzmy 140 km/h do 80 km/h). Klocki jeszcze były, ale tarcze nie wytrzymały 50 tysięcy km. Hamulce 280 mm może i ostro biorą od początku, robią dobre pierwsze wrażenie w porównaniu do starszych samochodów, ale łatwo je zajechać, no i wytrzymałość na powtarzalne hamowania mają kiepską. Są za małe... Jakiś czas temu zmęczyłem kolejny zestaw (to co wsadzili w ASO) - trzy silne hamowania w odstępie kilku minut szybkiej jazdy, więc powinny się ostudzić, ale przy trzecim (tak ze 130 do zera) zmiękł pedał i coś jeszcze mi zmiękło... Ledwo się zatrzymałem, bo auto po prostu popłynęło. To było ostatnie hamowanie po szybkiej nocnej trasie, już na wlocie do miasta (jeszcze pustym), dobrze że skrzyżowanie było puste... Od tego czasu znacznie zrewidowałem swój pogląd na skuteczność standardowych hamulców w mojej O2 i zaufanie do nich. Taki fading że hej, nigdy wcześniej tego nie doświadczyłem.

                  Po zimie wsadzam zwykły komplet Zimmermanna i za dwa lata wydam opinię o jego trwałości i wytrzymałości Tymczasem mam Z. na przodzie w drugim aucie (Vectra), no i jestem zadowolony. Ale przechodziłem z ATE, które po kolejnej zimie po prostu straciły skuteczność (jakby efekt "tłustych tarcz", który nie chciał przeminąć), nie wiem jak Z. się zachowa po takim samym przebiegu. ATE miało jeszcze duży zapas grubości, ale co z tego jak przestało hamować... Po przejściu byłem bardzo zadowolony, a teraz jest po prostu normalnie.

                  M.
                  666 4U

                  Komentarz


                  • Maicroft, no właśnie je wczoraj oglądałem , zbiłem trochę rantu młoteczkiem i zdaje się że nie jest źle . co prawda nie patrzyłem na tych nacięciach do sprawdzania..

                    [ Dodano: Sro 12 Lut, 14 14:15 ]
                    wiem ze jestem leniwy ale wybaczcie...
                    do bkd jaki rozmiar tarczy z przodu ?
                    mam program intercarsu ale wole sie upewnić..
                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                    GVI 1.4TSI
                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez leszekmw
                      Maicroft, no właśnie je wczoraj oglądałem , zbiłem trochę rantu młoteczkiem i zdaje się że nie jest źle . co prawda nie patrzyłem na tych nacięciach do sprawdzania..

                      [ Dodano: Sro 12 Lut, 14 14:15 ]
                      wiem ze jestem leniwy ale wybaczcie...
                      do bkd jaki rozmiar tarczy z przodu ?
                      mam program intercarsu ale wole sie upewnić..
                      Numerek VIN podaj to Ci napiszę jaki jest rozmiar i jaka grubość minimalna.

                      Pozdrawiam
                      [center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
                      Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
                      Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda

                      http://www.hamulcesklep.pl
                      507-857-074[/center:68c746b02e]

                      Komentarz


                      • Lewian, TMBGE61Z872117629
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez leszekmw
                          Lewian, TMBGE61Z872117629
                          Tarcze 288, minimalna grubość 22 mm.


                          pozdrawiam
                          [center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
                          Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
                          Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda

                          http://www.hamulcesklep.pl
                          507-857-074[/center:68c746b02e]

                          Komentarz


                          • Lewian, dziękuje
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                              Każda tarcza nacinana/wiercona hamuje słabiej, ludzie dają się na to nabierać. Dodatkowo każda tarcza hamuje tak samo czy za 50 czy za 1000zl. Siłę hamowania określa tylko i wyłącznie klocek.
                              Sebastian, przykro mi to stwierdzic, ale piszesz glupoty. Zarowno tarcza jak i klocek wydatnie wplywaja na hamowanie (klasa zdzieralnosci, chropowatosci, szybkosc odprowadzania ciepla, elastycznosc materialu). Nie mowiac tez o kierowcy, od ktorego najwiecej zalezy jak bedzie samochod hamowal. Btw chyba nie jezdziles z tarczami pelnymi i nacinanymi, ja akurat testowalem tarcze ATE zwykle, Powerdisc (nacinane) i Brembo Max Performance (nacinane), wszystkie pracowaly na klockach ATE, samochod Leon I'ej generacji. Żadne nie dożyly 30kkm, wymieniane byly tarcze razem z klockami i najlepiej sprawowal sie komplet z Brembo, potem Powerdisc no i ostatnie zwykle ATE, ktore bardzo latwo udawalo mi sie krzywic. Co do nawiercanych tarcz to sie nie wypowiadam, bo ich po prostu nie mialem.
                              "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                              Komentarz


                              • Lewian, jeszcze dopytam , klocki ferodo zwykłe mnie jakieś tam zielone itp. ?
                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                GVI 1.4TSI
                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                Komentarz


                                • JacekRS, ATE nie produkuje tarcz i klocków, wiec to co "ładowałeś" byli to przypadkowi producenci. Polecam sprawdzić prawdziwe klocki typu DS2000 DS2500, EBC Red/Yellow, a później do mnie uderzać. A i podziwiam delikatność jazdy, bo produkt z pudełka ATE, ja mogę rozsypać w kilkanaście km.
                                  Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                    JacekRS, ATE nie produkuje tarcz i klocków, wiec to co "ładowałeś" byli to przypadkowi producenci. Polecam sprawdzić prawdziwe klocki typu DS2000 DS2500, EBC Red/Yellow, a później do mnie uderzać. A i podziwiam delikatność jazdy, bo produkt z pudełka ATE, ja mogę rozsypać w kilkanaście km.
                                    Jeśli będzie źle zamontowany to każde tarcze idzie załatwić w moment, niestety na "mechaników" nie ma mocnych Jeśli montaż będzie ok i wstępne utwardzenie również to gwarantuje, że przy oryginalnych parametrach auta nie jesteś w stanie zniszczyć tarcz w kilkanaście km.


                                    Pozdrawiam
                                    [center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
                                    Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
                                    Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda

                                    http://www.hamulcesklep.pl
                                    507-857-074[/center:68c746b02e]

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                      JacekRS, ATE nie produkuje tarcz i klocków, wiec to co "ładowałeś" byli to przypadkowi producenci. Polecam sprawdzić prawdziwe klocki typu DS2000 DS2500, EBC Red/Yellow, a później do mnie uderzać. A i podziwiam delikatność jazdy, bo produkt z pudełka ATE, ja mogę rozsypać w kilkanaście km.
                                      Dobrze, ze jestes takim ekspertem,bo bym pomyslal ze moje doswiadczenia to urojenia. Jakos w czasie wielu dyskusji i porownan na zlotach nikt z uzywajacych red/yellow stuff'ow czy to green stuff'ow nie poddal watpliwosci jakosci ATE, zarowno tarcz jak i klockow. W modelach Chryslera (Fiat) klocki sygnowane są TRW a produkuje Ferrodo, w niektorych GM'ach jest ATE sygnowane Ferrodo, golf 5 mial system Ate produkowany przez Ferrodo. Malo tego sugerujac sie Twoimi "mądrościami", Nic do auta nie wsadzimy, bo "najwazniejsze są klocki". SKF potrafi wsadzic do swojego pudla INĘ i na odwrot, Rouville też INĘ, FAG'a albo jeszcze cos innego, tak samo Febi. Czlowieku zejdz na ziemie. Mowimy o zestawach do aut cywilnych a nie pretendujacych do miana "designerskiegu szpanu roku, bo mam "red, yellow czy green stuffy" BTW same "stuffy" bez dobrej tarczy można na półkę odlożyć.


                                      Ciagnac temat dalej mozemy zaglebic sie w Zimmermany, albo 4tloczkowe Brembo z aut sportowych, ale to juz zakrawa na abstrakcje.
                                      "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                        Każda tarcza nacinana/wiercona hamuje słabiej, ludzie dają się na to nabierać. Dodatkowo każda tarcza hamuje tak samo czy za 50 czy za 1000zl. Siłę hamowania określa tylko i wyłącznie klocek.
                                        Błagam .... czemu wypowiadają się ludzie, którzy z nacinanych tarcz mieli conajwyżej Mikode?

                                        Testowana gładka Zimmermana vs Zimmerman Sport ( obie w rozm. 345) na klocku DS Ferodo 2500 i powiem Ci jedno - różnica jest ogromna, zwłaszcza przy n-tym hamowaniu jak układ złapie temp.
                                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez misiek^wro
                                          Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                          Każda tarcza nacinana/wiercona hamuje słabiej, ludzie dają się na to nabierać. Dodatkowo każda tarcza hamuje tak samo czy za 50 czy za 1000zl. Siłę hamowania określa tylko i wyłącznie klocek.
                                          Błagam .... czemu wypowiadają się ludzie, którzy z nacinanych tarcz mieli conajwyżej Mikode?

                                          Testowana gładka Zimmermana vs Zimmerman Sport ( obie w rozm. 345) na klocku DS Ferodo 2500 i powiem Ci jedno - różnica jest ogromna, zwłaszcza przy n-tym hamowaniu jak układ złapie temp.
                                          No widzisz, niektorzy za duzo sie Auto Swiata naczytali i plotą bzdury. Taki swiat, zawsze sie madrzejszy znajdzie.
                                          "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez misiek^wro
                                            Testowana gładka Zimmermana vs Zimmerman Sport ( obie w rozm. 345) na klocku DS Ferodo 2500 i powiem Ci jedno - różnica jest ogromna, zwłaszcza przy n-tym hamowaniu jak układ złapie temp.
                                            Jest dokładnie jak mówisz, tarcze modyfikowane czyli np wiercony Zimmermann mają na celu podniesienie skuteczności która jest zauważalna jedynie przy bardziej dynamicznej jeździe, przy jeździe spokojnej w mieście rzeczywiście odczuć można, że hamulec będzie mniej "kleił" gdyż tego typu tarcze potrzebują odrobinę wyższej temperatury by uzyskać swoją właściwą skuteczność.

                                            Wielu uważa, że wiercenie w tarczach jest po to by obniżyć temperaturę, nic bardziej mylnego, te tarcze osiągają znacznie wyższe temperatury niż tarcze standardowe. Otwory mają na celu odprowadzenie pyłów i gazów hamulcowych czego skutkiem jest zwiększenie tarcia a jak wiadomo efektem tarcia jest między innymi wzrost temperatury.

                                            Pozdrawiam
                                            [center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
                                            Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
                                            Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda

                                            http://www.hamulcesklep.pl
                                            507-857-074[/center:68c746b02e]

                                            Komentarz


                                            • Lewian, ale mało kto o tym wie, dlatego ja większość niezdecydowanych co do hamulców wysyłam do Was.

                                              Problem w tym, że ludzie kupują marne tarcze nawiercane, nie pamiętają aby wozić ze sobą sprężone powietrze, czy zajechac na wężyk z powietrzem i je przedmuchiwać ...

                                              Ja moje co kilka tysięcy czyszcze, a do tego proszę panów wulkanizatorów żeby zawsze przedmuchali - daję im za to piątaka i gra gitara, kasa się zgadza
                                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                              Komentarz


                                              • A odnośnie Mikody, co tak cicho nt. popękanych Zimmermann Sport. Kij w mrowisku, handelek może spaść?
                                                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                                Komentarz


                                                • Mikody mialem, generalnie hamowalo, ale kilka hamowan i hamulca zaczynalo brakowac.

                                                  Tak porownujac 288 Mikody GT z 312mm ATE PD, ale wlasnie wielkosc tarczy i ciut ciezsze auto.
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                                    A odnośnie Mikody, co tak cicho nt. popękanych Zimmermann Sport. Kij w mrowisku, handelek może spaść?
                                                    Komentarz nic nie wnoszacy do tematu no ale rozumiem, trzeba sie wykazac btw kazdy z producentow/sprzedawcow mial w ostatnich latach wtopy, bo ksiegowy zaczal sie mieszac do procesu produkcji
                                                    "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X