Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ma, bo jak zawieszenie latalo to trzeslo przy hamowaniu. Teraz jest duzo sztywniej i lekko pomiete tarcze przestaly wpadac w rezonans z zawieszeniem
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • Tak jak gość od ATE powiedział mi "tarcze są krzywe ale w normie" i polecił zrobić gałki od kierownicy i ew. pozostałe gumy. Najwyraźniej ma coś ten piernik do bicia.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez namo
        Wiecie co się stało? Powymieniałem gumy w zawieszeniu w przodzie i tarcze przestały bić
        Ja fabryczne niby Bosch pogialem po 10tys km... Straszne g... montuja teraz, bierz zimmermanna, a jak kasy nie zal EBC lub Black Diamond.

        Komentarz


        • Maicroft, Hmm... Może i u mnie ten sam problem. Tylko u mnie biły przy hamowaniu i przed i po zmianie tarcz, choć po wymianie jakby mniej. Ale jak wracałem ostatnio 500 km to podkarmiłem koniki i jak zahamowałem to od tamtej pory bicie się zmniejszyło i to znacznie, prawie nie czułem. Musze koła wyważyć, ale zbieram się z tym już tyle czasu. Fakt faktem, autko stoi bo jest służbowe do jazdy na codzień ))
          Koniki są po to by je karmić

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Subaru
            prawie nie czułem
            wymieć sobie gumki, problem zniknie

            Forum - Octavia Club Polska

            Komentarz


            • ja uważam że ATE, TRW, Jurid,


              Oczywiście trzeba pamiętać aby pierwsze 300 km przejechać lajtowo na nowych tarczach to gwarantuje dłuższą satysfakcje.





              Oczywiście boscha osobiście odradzam piszczenie przy hamowaniu mnie wkur... teraz w fabi służbowej też komplet boscha tarcze z klockami i też potrafią piszczeć.
              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

              Komentarz


              • Potwierdzam tendencję do piszczenia boscha - braciak w A4 na przód założył komplet tej frmy to przez 3-4 tkm piszczały jak zażynana świnia.

                Komentarz


                • namo, Ta gumka to jest część wahacza czy jak? U mnie jest wielowahaczowe zawieszenie, z tego co wiem to niezbyt tanie w naprawie, bo jak się wymienia to powinno się całość, tak słyszałem...
                  Koniki są po to by je karmić

                  Komentarz


                  • Polecam ATE CERAMIC , przynajmniej u mnie bezproblemowo i felgi nawet czyste .

                    Komentarz


                    • Może się komuś przyda. Tarcza 280 mm przód octavia 2 fl 1.9 tdi - miałem oryginały - zaczęło się bicie z przodu po 48 kkm. Wytrzymałem do 55 kkm. Spróbowałem toczenia na samochodzie - pomogło na 400 km. Drugie toczenie na aucie w ramach "gwarancji" znów starcza na 400 km. Toczący jest zdziwiony że tak szybko "padły". Prawa tarcza wygina się jak patelnia. Lewa minimalnie lepiej ale wygięcie jest podobne. Toczenie starcza znów na 400 km. (generalnie jeżdżę przewidująco - nawet w lanosie tarcze starczały mi na 70kkm a w almerze na 120 kkm) W sumie szkoda mi kasy bo kazałbym toczyć do skutku :-). rezygnuję z dalszego toczenia. Kupuję Zimmermany i od 10 kkm jest spokój. Z tyłu mam ate. Jedyny minus to że ate nie są malowane i rdzewieją a zimermmany są polakierowane i nie widać rdzy.
                      sotdi

                      Komentarz


                      • sotdi, ate są malowane i nie rdzewieją.
                        Było szybkie
                        2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
                        CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
                        163HDI HYDRACTIVE 3+
                        Jest wycieczkowóz
                        VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG

                        Komentarz


                        • Ktoś mi coś może powiedzieć o klockach Jurid White 571971JC? Czy warto dołożyć do nich czy raczej wziąć normalne? Niby z dodatkiem ceramicznym i mniej pylą. Za zwykłe wołają 36€ za White już 52. Do tego zaproponowano mi tarcze Jurid NONOX 562040JC.
                          - Superb
                          - Panda 1.2

                          Komentarz


                          • crom.de, powiem tak tego modelu co piszesz nie używałem, ale ogólnie z produktów Jurida jestem bardzo zadowolony. Co do pylenia mi one nie przeszkadza ja tam rąk nie wkładam.
                            Musisz dobrać klocki do tych tarcz bo te tercze są pokryte jakąś warstwa i mogą być twardsze i wtedy można faktycznie jakieś lepsze klocki zapodać. A jak nie to zwykłe klocki Jurida i Standartowe tarcze.
                            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                            Komentarz


                            • Szybkie pytanie, czy tarcze malowane Brembo 09.xxxx.11 odtłuszczamy, czy nie, przy montażu? ....już znalazłem, że nie trzeba
                              Seria 188KM/270Nm na 95RON

                              Komentarz


                              • U nas wszystkie auta jeżdżą na Juridzie od Merca przez Toyotę po Renault. Wszyscy są raczej zadowoleni i ja w Matizie z klocków również.
                                Zamieszczone przez daneczek76
                                Co do pylenia mi one nie przeszkadza ja tam rąk nie wkładam.
                                No mi przeszkadza, bo moje fele są ładne z wyglądu ale kijowe w utrzymaniu czystości Ciężko dojść i tutaj jedynie widzę jakiś +. Ponoć mają nieco więcej wytrzymać, ale w to już nie wierzę.
                                Zamieszczone przez daneczek76
                                bo te tercze są pokryte jakąś warstwa
                                Warstwa ma ponoć wpływać na mniejszą podatność na rdzę, tak mnie to wytłumaczono. Poza tym chyba innych w ofercie nie mieli.

                                Dzięki za opinię daneczek76!
                                - Superb
                                - Panda 1.2

                                Komentarz


                                • Ja polecam zainteresowac sie steinhofem, tani i dobry sprzet lepszy od bosha ktorego juz nigdy nie kupie. W tej chwili zamontowalem co prawda tylko klocki steinhofa i hamuja duzo lepiej od bosha, ale jak tarcza sie skonczy to tez wezme od nich. Dla zainteresowanych poczytajcie sobie fora o steinhofie, forum golfa i inne. Na prawde zbiera dobre opinie, oczywiscie jezeli ktos wymaga tylko dobrego hamowania w dobrej cenie. Nie sa to sprzety dla osob ktore maja zylke rajdowcow . Nie jestem w zaden sposob zwiazany z ta firma, poprostu kumpel kiedys mi powiedzial ze zamiast ate sprobowal tego i jest zadowolony a wiadomo ze jak cos jest dobre to ludzie chwala
                                  Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                                  Komentarz


                                  • A ja zamowilem do ALH Zimmermana z klockiem Ferodo. Zobaczymy kiedy sie pogna :diabelski_usmiech
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • Witam kolegów
                                      Zbliża się u mnie wymiana hamulców. Teraz mam tarcze ATE gładkie przód/tył oraz klocki DS Performance przód/ATE tył. Płyn RBF660.
                                      Rozważam opcje:
                                      1. Tarcze ATE gładkie przód/tył + klocki DS Performance przód/tył
                                      2. Tarcze ATE gładkie przód/tył + klocki DS2500 przód/tył
                                      3. Tarcze EBC przód/tył + klocki EBC red lub yellow przód tył
                                      Przy wymianie zostanie zmieniony płyn na nowy RBF660 i zastanawiam się jeszcze czy nie warto założyć przewodów w stalowy oplot.
                                      Następne rozterki dotyczą klocków DS2500 w porównaniu do DS Performance. Miałem DSP oraz DS2000 i hamowało to dobrze, nawet jak były zimne. Czy DS2500 trzeba specjalnie rozgrzewać czy też dają radę jak są zimne?
                                      Jeśli chodzi o EBC to nie wiem za bardzo zakup jakich tarczy i klocków brać pod uwagę.
                                      Może ktoś jeździ lub jeździł na podobnych zestawach i podpowie co najlepiej będzie służyło.
                                      RS
                                      pozdrawiam
                                      Marcin

                                      Komentarz


                                      • Krótki raport na temat Mikody którą trochę zachwalałem i założyłem na przód i tył.
                                        Po 13kkm musiałem przetoczyć. Od dłuższego czasu bicie było coraz bardziej dokuczliwe, jeszcze można by było jeździć, ale to bardzo irytuje, szczególnie jak sie całe hamulce robiło.
                                        Tył jeszcze się trzyma.
                                        Coś w tym jest że mikoda pewnie z chin już ciągnie odlewy, sami może coś obrabiają, albo i to nie.
                                        Trzeba teraz albo założyć jakiegoś Zimermana, albo iść po swapa 288.

                                        Komentarz


                                        • W moim aucie Zimmermany się ostatnio wściekły i przy hamowaniu piszczą jak zatrzymujący się pociąg :roll:

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez mariush19
                                            albo iść po swapa 288.
                                            Słaba tarcza 288 tez sie zwichruje... Niestety ale tanio zawsze wychodzi drogo.

                                            Komentarz


                                            • Ant, zależy jak intensywnie używasz hamulców. ja mam u siebie gładki zimmerman i ds performance z przodu z tyłu tarcza jeszcze ori plus klocek ate. jeszcze się nie zawiodłem na tym zestawie choc jeżdze na nim dopiero 10 tys km, minus dla ds performance ze jak zimny to czasem lubi piszczec jak lokomotywa i czasem to wygląda jak w starym polonezie :P, ale na ciepłym juz nie ma tego. ( na przodzie mam 312 mm wiec to co ty).

                                              jak ate ci odpowiada to bierz, aczkolwiek mysle ze zimmerman tarcze moze miec ciut lepsze, ale moze jeszcze pozostali sie wypowiedzą. klocki jesli chodzi o ferrodo to na przód dał bym 2500 a na tył performance, lub ebc zółty( podobno nie piszczą w przeciwieństwie do ferrodo). dobrze tez popytac naszych forumowych sprzedawców o radę
                                              OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                              Auto Detailing: Dream Car Studio
                                              (znajdź również na fb)

                                              Komentarz


                                              • Ogólnie mój zestaw jest ok. W porównaniu do seryjnych klocków nie robi się tak szybko miękko przy kilkukrotnym ostrym hamowaniu. Hamulce u mnie są bardzo intensywnie używane dlatego szukam czegoś trochę lepszego. Zastanawiam się też nad przewodami w stalowym oplocie. Jeśli chodzi o DSP na przodzie to jestem z nich zadowolony, nie piszczą ani ciepłe ani zimne i od razu hamują. Natomiast na tyle czasem piszczą mi ATE ale tylko przy minimalnej prędkości i co ciekawe jak są mocno rozgrzane. Ogólnie przednie ATE + DSP wytrzymało u mnie na razie jakieś 35kkm i przy hamowaniu z wyższej prędkości zaczyna być głośno i czuć minimalne drgania. Klocków zostało bardzo mało i do tego na bank tarcze będą do wymiany. Miałem tak samo w poprzednim samochodzie że kompet DS2000 + wiercony zimmermann wytrzymał ok 40kkm i do wymiany cały zestaw. Tył jeszcze jest w miarę dobry, ale chcę zrobić całość za jednym razem tak jak ostatnio.
                                                Do klocków EBC jakie tarcze polecacie?
                                                RS
                                                pozdrawiam
                                                Marcin

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez raventes
                                                  W moim aucie Zimmermany się ostatnio wściekły i przy hamowaniu piszczą jak zatrzymujący się pociąg :roll:
                                                  to nie tarcze piszczą tylko klocki :wink:
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz


                                                  • piramida, a Ty co masz teraz u siebie zamontowane i jakie masz odczucia, bo wydaje mi się że kiedyś miałeś EBC.
                                                    RS
                                                    pozdrawiam
                                                    Marcin

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X