Ma, bo jak zawieszenie latalo to trzeslo przy hamowaniu. Teraz jest duzo sztywniej i lekko pomiete tarcze przestaly wpadac w rezonans z zawieszeniem
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
namo
Tak jak gość od ATE powiedział mi "tarcze są krzywe ale w normie" i polecił zrobić gałki od kierownicy i ew. pozostałe gumy. Najwyraźniej ma coś ten piernik do bicia.
Komentarz
-
Maicroft, Hmm... Może i u mnie ten sam problem. Tylko u mnie biły przy hamowaniu i przed i po zmianie tarcz, choć po wymianie jakby mniej. Ale jak wracałem ostatnio 500 km to podkarmiłem koniki i jak zahamowałem to od tamtej pory bicie się zmniejszyło i to znacznie, prawie nie czułem. Musze koła wyważyć, ale zbieram się z tym już tyle czasu. Fakt faktem, autko stoi bo jest służbowe do jazdy na codzień ))
Komentarz
-
-
ja uważam że ATE, TRW, Jurid,
Oczywiście trzeba pamiętać aby pierwsze 300 km przejechać lajtowo na nowych tarczach to gwarantuje dłuższą satysfakcje.
Oczywiście boscha osobiście odradzam piszczenie przy hamowaniu mnie wkur... teraz w fabi służbowej też komplet boscha tarcze z klockami i też potrafią piszczeć.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Może się komuś przyda. Tarcza 280 mm przód octavia 2 fl 1.9 tdi - miałem oryginały - zaczęło się bicie z przodu po 48 kkm. Wytrzymałem do 55 kkm. Spróbowałem toczenia na samochodzie - pomogło na 400 km. Drugie toczenie na aucie w ramach "gwarancji" znów starcza na 400 km. Toczący jest zdziwiony że tak szybko "padły". Prawa tarcza wygina się jak patelnia. Lewa minimalnie lepiej ale wygięcie jest podobne. Toczenie starcza znów na 400 km. (generalnie jeżdżę przewidująco - nawet w lanosie tarcze starczały mi na 70kkm a w almerze na 120 kkm) W sumie szkoda mi kasy bo kazałbym toczyć do skutku :-). rezygnuję z dalszego toczenia. Kupuję Zimmermany i od 10 kkm jest spokój. Z tyłu mam ate. Jedyny minus to że ate nie są malowane i rdzewieją a zimermmany są polakierowane i nie widać rdzy.sotdi
Komentarz
-
-
crom.de, powiem tak tego modelu co piszesz nie używałem, ale ogólnie z produktów Jurida jestem bardzo zadowolony. Co do pylenia mi one nie przeszkadza ja tam rąk nie wkładam.
Musisz dobrać klocki do tych tarcz bo te tercze są pokryte jakąś warstwa i mogą być twardsze i wtedy można faktycznie jakieś lepsze klocki zapodać. A jak nie to zwykłe klocki Jurida i Standartowe tarcze.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
U nas wszystkie auta jeżdżą na Juridzie od Merca przez Toyotę po Renault. Wszyscy są raczej zadowoleni i ja w Matizie z klocków również.
Zamieszczone przez daneczek76Co do pylenia mi one nie przeszkadza ja tam rąk nie wkładam.
Zamieszczone przez daneczek76bo te tercze są pokryte jakąś warstwa
Dzięki za opinię daneczek76!
Komentarz
-
-
Ja polecam zainteresowac sie steinhofem, tani i dobry sprzet lepszy od bosha ktorego juz nigdy nie kupie. W tej chwili zamontowalem co prawda tylko klocki steinhofa i hamuja duzo lepiej od bosha, ale jak tarcza sie skonczy to tez wezme od nich. Dla zainteresowanych poczytajcie sobie fora o steinhofie, forum golfa i inne. Na prawde zbiera dobre opinie, oczywiscie jezeli ktos wymaga tylko dobrego hamowania w dobrej cenie. Nie sa to sprzety dla osob ktore maja zylke rajdowcow . Nie jestem w zaden sposob zwiazany z ta firma, poprostu kumpel kiedys mi powiedzial ze zamiast ate sprobowal tego i jest zadowolony a wiadomo ze jak cos jest dobre to ludzie chwalaJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Witam kolegów
Zbliża się u mnie wymiana hamulców. Teraz mam tarcze ATE gładkie przód/tył oraz klocki DS Performance przód/ATE tył. Płyn RBF660.
Rozważam opcje:
1. Tarcze ATE gładkie przód/tył + klocki DS Performance przód/tył
2. Tarcze ATE gładkie przód/tył + klocki DS2500 przód/tył
3. Tarcze EBC przód/tył + klocki EBC red lub yellow przód tył
Przy wymianie zostanie zmieniony płyn na nowy RBF660 i zastanawiam się jeszcze czy nie warto założyć przewodów w stalowy oplot.
Następne rozterki dotyczą klocków DS2500 w porównaniu do DS Performance. Miałem DSP oraz DS2000 i hamowało to dobrze, nawet jak były zimne. Czy DS2500 trzeba specjalnie rozgrzewać czy też dają radę jak są zimne?
Jeśli chodzi o EBC to nie wiem za bardzo zakup jakich tarczy i klocków brać pod uwagę.
Może ktoś jeździ lub jeździł na podobnych zestawach i podpowie co najlepiej będzie służyło.
Komentarz
-
-
Krótki raport na temat Mikody którą trochę zachwalałem i założyłem na przód i tył.
Po 13kkm musiałem przetoczyć. Od dłuższego czasu bicie było coraz bardziej dokuczliwe, jeszcze można by było jeździć, ale to bardzo irytuje, szczególnie jak sie całe hamulce robiło.
Tył jeszcze się trzyma.
Coś w tym jest że mikoda pewnie z chin już ciągnie odlewy, sami może coś obrabiają, albo i to nie.
Trzeba teraz albo założyć jakiegoś Zimermana, albo iść po swapa 288.
Komentarz
-
-
Ant, zależy jak intensywnie używasz hamulców. ja mam u siebie gładki zimmerman i ds performance z przodu z tyłu tarcza jeszcze ori plus klocek ate. jeszcze się nie zawiodłem na tym zestawie choc jeżdze na nim dopiero 10 tys km, minus dla ds performance ze jak zimny to czasem lubi piszczec jak lokomotywa i czasem to wygląda jak w starym polonezie :P, ale na ciepłym juz nie ma tego. ( na przodzie mam 312 mm wiec to co ty).
jak ate ci odpowiada to bierz, aczkolwiek mysle ze zimmerman tarcze moze miec ciut lepsze, ale moze jeszcze pozostali sie wypowiedzą. klocki jesli chodzi o ferrodo to na przód dał bym 2500 a na tył performance, lub ebc zółty( podobno nie piszczą w przeciwieństwie do ferrodo). dobrze tez popytac naszych forumowych sprzedawców o radęOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Ogólnie mój zestaw jest ok. W porównaniu do seryjnych klocków nie robi się tak szybko miękko przy kilkukrotnym ostrym hamowaniu. Hamulce u mnie są bardzo intensywnie używane dlatego szukam czegoś trochę lepszego. Zastanawiam się też nad przewodami w stalowym oplocie. Jeśli chodzi o DSP na przodzie to jestem z nich zadowolony, nie piszczą ani ciepłe ani zimne i od razu hamują. Natomiast na tyle czasem piszczą mi ATE ale tylko przy minimalnej prędkości i co ciekawe jak są mocno rozgrzane. Ogólnie przednie ATE + DSP wytrzymało u mnie na razie jakieś 35kkm i przy hamowaniu z wyższej prędkości zaczyna być głośno i czuć minimalne drgania. Klocków zostało bardzo mało i do tego na bank tarcze będą do wymiany. Miałem tak samo w poprzednim samochodzie że kompet DS2000 + wiercony zimmermann wytrzymał ok 40kkm i do wymiany cały zestaw. Tył jeszcze jest w miarę dobry, ale chcę zrobić całość za jednym razem tak jak ostatnio.
Do klocków EBC jakie tarcze polecacie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raventesW moim aucie Zimmermany się ostatnio wściekły i przy hamowaniu piszczą jak zatrzymujący się pociąg :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz