Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Ant
    piramida, a Ty co masz teraz u siebie zamontowane i jakie masz odczucia, bo wydaje mi się że kiedyś miałeś EBC.
    zwykła tania gładka tarcza, EBC yellow przód i tył, przewody w oplocie i dobry płyn hamulcowy EBC.

    Kiedyś jeździłem na nawiercanej tarczy ale jak sie kończyły to buczały i popękały. Obecnie jak dla mnie wystarczy gładka tarcza i solidny klocek.
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz


    • Zamieszczone przez yunior81
      Zamieszczone przez mariush19
      albo iść po swapa 288.
      Słaba tarcza 288 tez sie zwichruje... Niestety ale tanio zawsze wychodzi drogo.
      Ale jej tak szybko nie przegrzejesz.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz


      • Ja rozpocząłem testy kompletu Jurid Nonox + Jurid White. Jak na razie po staremu. Rano z rzadka zapiska raz krótko przy pierwszym hamowaniu na wyjeździe na krajówkę (stawiam, ale na tył zamiast przodu). Myślałem, że będzie coś lepiej hamować ale też nie stwierdzono
        - Superb
        - Panda 1.2

        Komentarz


        • Zamieszczone przez piramida
          Zamieszczone przez raventes
          W moim aucie Zimmermany się ostatnio wściekły i przy hamowaniu piszczą jak zatrzymujący się pociąg :roll:
          to nie tarcze piszczą tylko klocki :wink:
          Klocki mam też Zimmermana

          Komentarz


          • Co sądzicie o tarczach(280mm przód) ferrodo + klocki trw tak przód jak i tył , dodam że zależy mi żeby nie piszczało a skuteczność hamowania była dość dobra . Moge zakupić taki kpl. w rozsądnej cenie tylko czy warto?

            Komentarz


            • Na Ferodo nigdy nie narzekałem. Klocki TRW też powinny być Ok ale jak możesz to bierz Ferodo.
              Jadą jadą chłopcy, chłopcy na japońcach,
              nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca!

              Komentarz


              • Zamieszczone przez kuba518
                Co sądzicie o tarczach(280mm przód) ferrodo + klocki trw tak przód jak i tył , dodam że zależy mi żeby nie piszczało a skuteczność hamowania była dość dobra . Moge zakupić taki kpl. w rozsądnej cenie tylko czy warto?
                Jeśli chodzi o Ferodo to klocki jak najbardziej, tarcze jednak wybrałbym inne
                Podeślij numer VIN, sprawdzę co tam ciekawego się znajdzie w dobrej cenie.

                Pozdrawiam
                [center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
                Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
                Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda

                http://www.hamulcesklep.pl
                507-857-074[/center:68c746b02e]

                Komentarz


                • właśnie dziś zamontowałem ten zestaw zobaczymy za 300 km jaka będzie skutecznoć hamowania - dziękuje wszystkim za odp.

                  Pozdrawiam

                  Komentarz


                  • kuba518, OI TDI aby dobrze hamowała musi mieć swap na 288 lub najlepiej na 312 :diabelski_usmiech ja też jak zmieniłem tarcze na nowe 280, byłem pełen zachwytu, ale szybko przeszło po sprawdzeniu jak działają hample w RS
                    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                    @ by Tune-up Gdańsk
                    TDI VP++ i jeszcze rośnie
                    Antek

                    Komentarz


                    • Tony065, co Tak piejesz na temat tych hampli z RS. Nie ma to, jak dobre, sprawdzone hamluce z tarczą 288 mm. :P

                      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                      Komentarz


                      • Jak przy AHF/ASV zmienia sie zwrotnice na takie pod 288/312mm to grzechem jest wsadzenie tam 288 8)

                        Roznica w cenie tarczy 288vs.312mm to 25zl/szt

                        Klocki sa te same.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • Ale felgi trzeba 16.

                          Ja po przetoczeniu 280-tek Mikody, pare tys zrobiłem i znów zaczyna bić i znów mnie wk**** albo założę coś porządnego , albo swap nieunikniony...

                          Komentarz


                          • mariush19,
                            pewnie tarcza założona na syf, przy wymianie trzeba zachować sterylne warunki,


                            piasta ma wyglądać tak:





                            oraz tacza Brembo:



                            Seria 188KM/270Nm na 95RON

                            Komentarz


                            • Sebastian_M26, Tarcze 288 nie gna sie tak szybko jak 280mm

                              mariush19, Duzo osob ma juz dwa komplety 16" albo 17-18 lato i 16 zima w O1
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Maicroft
                                Sebastian_M26, Tarcze 288 nie gna sie tak szybko jak 280mm

                                mariush19, Duzo osob ma juz dwa komplety 16" albo 17-18 lato i 16 zima w O1
                                To akurat jest nowa 312, bo stara 312 pogięła się w cholerę w kilkanaście km, przydała by się 4- setka, ale to tak OT.
                                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                  mariush19,
                                  pewnie tarcza założona na syf, przy wymianie trzeba zachować sterylne warunki,
                                  Proszę mnie nie obrażać, wszystko lizane było stalowa szczotką na szlifierce kątowej.



                                  akurat piasty nie mam na zdjęciu ale wyglądała tak jak powierzchnia nowej tarczy

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez kabanos
                                    Tony065, co Tak piejesz na temat tych hampli z RS...
                                    bo auto hamuje na 4 łapy a nie leci na pysk :diabelski_usmiech
                                    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                    @ by Tune-up Gdańsk
                                    TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                    Antek

                                    Komentarz


                                    • Akcja=Reakcja przynajmniej tak powinno być.Moja na seryjnych dobrze wyregulowanych odpowietrzonych hamuje :diabelski_usmiech Mam porównanie bo brat ma nowe BMW seri3 rozpędziliśmy się do 100km/h ja(dla bezpieczeństwa 100 metrów za nim) i heble na max. Dodam tylko tyle że mój pedał hamulca reaguje ma muśnięcie nawet żona mówi że za ostre są :? Panowie trzeba nowy płyn,dobrze odpowietrzyć sprawdzić przewody elastyczne czy nie puchną przy hamowaniu(tak,tak)i będzie git.Żadne auto nie opuściłoby fabryki ze słabymi heblami a zwłaszcza nasze KOCHANE SZKODNIKI

                                      Komentarz


                                      • Wiem, że temat jest zasadniczo o tarczach, ale może poradzilibyście coś lepszego od Ferodo FCP1636H? Jakieś porównanie do Hawk HB544N.628 macie?
                                        Czytałem, że HP+ są znacznie głośniejsze...

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez Mariusz 46
                                          Akcja=Reakcja przynajmniej tak powinno być.Moja na seryjnych dobrze wyregulowanych odpowietrzonych hamuje :diabelski_usmiech Mam porównanie bo brat ma nowe BMW seri3 rozpędziliśmy się do 100km/h ja(dla bezpieczeństwa 100 metrów za nim) i heble na max. Dodam tylko tyle że mój pedał hamulca reaguje ma muśnięcie nawet żona mówi że za ostre są :? Panowie trzeba nowy płyn,dobrze odpowietrzyć sprawdzić przewody elastyczne czy nie puchną przy hamowaniu(tak,tak)i będzie git.Żadne auto nie opuściłoby fabryki ze słabymi heblami a zwłaszcza nasze KOCHANE SZKODNIKI
                                          Moje też są ostre jak brzytwa, mam porównanie np. do Opla Zafiry gdzie trzeba gnieść żeby zaczął hamować.
                                          Problemem w O1 nie jest ostrość hebli ale grubość tarczy która wynosi tylko 22mm,
                                          przy większych 288mm jest 25. w Oplu też jest 25mm od najmniejszej tarczy. U nas prz 280 jest po prostu za cienko i szybko puchną i są podatne na deformacje - bicie. A jakość tarcz i wszystkiego systematycznie spada, więc jest co raz gorzej.

                                          Komentarz


                                          • Org. tarcza w O1 jaką miałem kiedyś z 00r była 256, mimo ostrych hamowań z 1xx kmh przeżyła 3 komplety klocków, zużyta na maxa z dużą krawędzią, nie była pogięta nawet przy 130tyś km. Oryginalna (producent Zimmermann) 312 pogięła się w kilkanaście km ostrej zabawy, przy całkowitym przebiegu 50 parę tyś. Zobaczymy co Brembo pokaże, choć na razie nie mam zamiaru "testować" jej. Dodam, iż lakier termoutwardzalny Brembo, dużo ładniej wygląda i powinien być trwalszy od spreju jakim jest pryskany Zimmermann.
                                            Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez piramida
                                              Zamieszczone przez Ant
                                              piramida, a Ty co masz teraz u siebie zamontowane i jakie masz odczucia, bo wydaje mi się że kiedyś miałeś EBC.
                                              zwykła tania gładka tarcza, EBC yellow przód i tył, przewody w oplocie i dobry płyn hamulcowy EBC.

                                              Kiedyś jeździłem na nawiercanej tarczy ale jak sie kończyły to buczały i popękały. Obecnie jak dla mnie wystarczy gładka tarcza i solidny klocek.
                                              Potwierdzam. Najpierw ładujemy porządny klocek bo to on robi większość roboty. Wiercone/nacinane tarcze pomagają przy hamowaniu z wyższych prędkości (różnica zauważalna od ok 120km/h)

                                              [ Dodano: Czw 30 Sty, 14 14:25 ]
                                              Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                              od spreju jakim jest pryskany Zimmermann.
                                              Ała, Zimmermann nie jest pryskany sprejem tylko jest zanurzany w powłoce - jest ona trwała jeżeli nikt jej nie potraktuje zmywaczem do hamulców...

                                              Powiedz z jakim klockiem uzywałeś Zimmermanny - bo 50% pogięć tarczy jest przez zastosowanie zbyt słabej mieszanki do swojego stylu jazdy. Dodatkowo powiedz czy piasty były mierzone?
                                              Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                              312 pogięła się w kilkanaście km ostrej zabawy, przy całkowitym przebiegu 50 parę tys
                                              Jeżeli był klocek Zimmermanna/Ate/Boscha/TRW itd to wacle mnie to nie dziwi, że tarcza się poddała po chwili ostrej jazdy...
                                              www.brakeparts.pl
                                              Facebook

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez halpor
                                                Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                                od spreju jakim jest pryskany Zimmermann.
                                                Ała, Zimmermann nie jest pryskany sprejem tylko jest zanurzany w powłoce - jest ona trwała jeżeli nikt jej nie potraktuje zmywaczem do hamulców...

                                                Powiedz z jakim klockiem uzywałeś Zimmermanny - bo 50% pogięć tarczy jest przez zastosowanie zbyt słabej mieszanki do swojego stylu jazdy. Dodatkowo powiedz czy piasty były mierzone?
                                                Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                                312 pogięła się w kilkanaście km ostrej zabawy, przy całkowitym przebiegu 50 parę tys
                                                Jeżeli był klocek Zimmermanna/Ate/Boscha/TRW itd to wacle mnie to nie dziwi, że tarcza się poddała po chwili ostrej jazdy...
                                                Malowanie Brembo jest dużo ładniejsze od Zimmermanna, wydaje mi się też trwalsze (Zimmermann to max. 5 miesięcy do rdzy na piaście i krawędzi), wypowiem w tej sprawie się latem.
                                                Klocki DS2500 i złego słowa nie powiem na te klocki, bardzo agresywne, na zimno słabo hamują i piszczą przy delikatnym hamowaniu (ale mi się to nie zdarza).
                                                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                                Komentarz


                                                • Koledzy wybaczcie ale już zbaraniałem. Mam 1,9 BXE 77 kW jakie tarcze 280 czy 288. W etce i na stronach doboru tarcz znalazłem te dwa rozmiary i nr 1 Ko615301 T lub AC lub AK lub S i odnośniki do numeru PR. Co to jest ten PR? i w końcu jakie tarcze. Dowiem się jak zdejmę i zmierzę?, czy wcześniej? i gdzie mam szukać u siebie tego nr PR?

                                                  Komentarz


                                                  • 280mm :idea:
                                                    NFPNorth-West
                                                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                    WARSZTAT www.dsize.pl
                                                    ->
                                                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X