Ja rozpocząłem testy kompletu Jurid Nonox + Jurid White. Jak na razie po staremu. Rano z rzadka zapiska raz krótko przy pierwszym hamowaniu na wyjeździe na krajówkę (stawiam, ale na tył zamiast przodu). Myślałem, że będzie coś lepiej hamować ale też nie stwierdzono
Co sądzicie o tarczach(280mm przód) ferrodo + klocki trw tak przód jak i tył , dodam że zależy mi żeby nie piszczało a skuteczność hamowania była dość dobra . Moge zakupić taki kpl. w rozsądnej cenie tylko czy warto?
Co sądzicie o tarczach(280mm przód) ferrodo + klocki trw tak przód jak i tył , dodam że zależy mi żeby nie piszczało a skuteczność hamowania była dość dobra . Moge zakupić taki kpl. w rozsądnej cenie tylko czy warto?
Jeśli chodzi o Ferodo to klocki jak najbardziej, tarcze jednak wybrałbym inne
Podeślij numer VIN, sprawdzę co tam ciekawego się znajdzie w dobrej cenie.
kuba518, OI TDI aby dobrze hamowała musi mieć swap na 288 lub najlepiej na 312 :diabelski_usmiech ja też jak zmieniłem tarcze na nowe 280, byłem pełen zachwytu, ale szybko przeszło po sprawdzeniu jak działają hample w RS
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Akcja=Reakcja przynajmniej tak powinno być.Moja na seryjnych dobrze wyregulowanych odpowietrzonych hamuje :diabelski_usmiech Mam porównanie bo brat ma nowe BMW seri3 rozpędziliśmy się do 100km/h ja(dla bezpieczeństwa 100 metrów za nim) i heble na max. Dodam tylko tyle że mój pedał hamulca reaguje ma muśnięcie nawet żona mówi że za ostre są :? Panowie trzeba nowy płyn,dobrze odpowietrzyć sprawdzić przewody elastyczne czy nie puchną przy hamowaniu(tak,tak)i będzie git.Żadne auto nie opuściłoby fabryki ze słabymi heblami a zwłaszcza nasze KOCHANE SZKODNIKI
Wiem, że temat jest zasadniczo o tarczach, ale może poradzilibyście coś lepszego od Ferodo FCP1636H? Jakieś porównanie do Hawk HB544N.628 macie?
Czytałem, że HP+ są znacznie głośniejsze...
Akcja=Reakcja przynajmniej tak powinno być.Moja na seryjnych dobrze wyregulowanych odpowietrzonych hamuje :diabelski_usmiech Mam porównanie bo brat ma nowe BMW seri3 rozpędziliśmy się do 100km/h ja(dla bezpieczeństwa 100 metrów za nim) i heble na max. Dodam tylko tyle że mój pedał hamulca reaguje ma muśnięcie nawet żona mówi że za ostre są :? Panowie trzeba nowy płyn,dobrze odpowietrzyć sprawdzić przewody elastyczne czy nie puchną przy hamowaniu(tak,tak)i będzie git.Żadne auto nie opuściłoby fabryki ze słabymi heblami a zwłaszcza nasze KOCHANE SZKODNIKI
Moje też są ostre jak brzytwa, mam porównanie np. do Opla Zafiry gdzie trzeba gnieść żeby zaczął hamować.
Problemem w O1 nie jest ostrość hebli ale grubość tarczy która wynosi tylko 22mm,
przy większych 288mm jest 25. w Oplu też jest 25mm od najmniejszej tarczy. U nas prz 280 jest po prostu za cienko i szybko puchną i są podatne na deformacje - bicie. A jakość tarcz i wszystkiego systematycznie spada, więc jest co raz gorzej.
Org. tarcza w O1 jaką miałem kiedyś z 00r była 256, mimo ostrych hamowań z 1xx kmh przeżyła 3 komplety klocków, zużyta na maxa z dużą krawędzią, nie była pogięta nawet przy 130tyś km. Oryginalna (producent Zimmermann) 312 pogięła się w kilkanaście km ostrej zabawy, przy całkowitym przebiegu 50 parę tyś. Zobaczymy co Brembo pokaże, choć na razie nie mam zamiaru "testować" jej. Dodam, iż lakier termoutwardzalny Brembo, dużo ładniej wygląda i powinien być trwalszy od spreju jakim jest pryskany Zimmermann.
piramida, a Ty co masz teraz u siebie zamontowane i jakie masz odczucia, bo wydaje mi się że kiedyś miałeś EBC.
zwykła tania gładka tarcza, EBC yellow przód i tył, przewody w oplocie i dobry płyn hamulcowy EBC.
Kiedyś jeździłem na nawiercanej tarczy ale jak sie kończyły to buczały i popękały. Obecnie jak dla mnie wystarczy gładka tarcza i solidny klocek.
Potwierdzam. Najpierw ładujemy porządny klocek bo to on robi większość roboty. Wiercone/nacinane tarcze pomagają przy hamowaniu z wyższych prędkości (różnica zauważalna od ok 120km/h)
[ Dodano: Czw 30 Sty, 14 14:25 ]
Zamieszczone przez Sebastian_M26
od spreju jakim jest pryskany Zimmermann.
Ała, Zimmermann nie jest pryskany sprejem tylko jest zanurzany w powłoce - jest ona trwała jeżeli nikt jej nie potraktuje zmywaczem do hamulców...
Powiedz z jakim klockiem uzywałeś Zimmermanny - bo 50% pogięć tarczy jest przez zastosowanie zbyt słabej mieszanki do swojego stylu jazdy. Dodatkowo powiedz czy piasty były mierzone?
Zamieszczone przez Sebastian_M26
312 pogięła się w kilkanaście km ostrej zabawy, przy całkowitym przebiegu 50 parę tys
Jeżeli był klocek Zimmermanna/Ate/Boscha/TRW itd to wacle mnie to nie dziwi, że tarcza się poddała po chwili ostrej jazdy...
Ała, Zimmermann nie jest pryskany sprejem tylko jest zanurzany w powłoce - jest ona trwała jeżeli nikt jej nie potraktuje zmywaczem do hamulców...
Powiedz z jakim klockiem uzywałeś Zimmermanny - bo 50% pogięć tarczy jest przez zastosowanie zbyt słabej mieszanki do swojego stylu jazdy. Dodatkowo powiedz czy piasty były mierzone?
Zamieszczone przez Sebastian_M26
312 pogięła się w kilkanaście km ostrej zabawy, przy całkowitym przebiegu 50 parę tys
Jeżeli był klocek Zimmermanna/Ate/Boscha/TRW itd to wacle mnie to nie dziwi, że tarcza się poddała po chwili ostrej jazdy...
Malowanie Brembo jest dużo ładniejsze od Zimmermanna, wydaje mi się też trwalsze (Zimmermann to max. 5 miesięcy do rdzy na piaście i krawędzi), wypowiem w tej sprawie się latem.
Klocki DS2500 i złego słowa nie powiem na te klocki, bardzo agresywne, na zimno słabo hamują i piszczą przy delikatnym hamowaniu (ale mi się to nie zdarza).
Koledzy wybaczcie ale już zbaraniałem. Mam 1,9 BXE 77 kW jakie tarcze 280 czy 288. W etce i na stronach doboru tarcz znalazłem te dwa rozmiary i nr 1 Ko615301 T lub AC lub AK lub S i odnośniki do numeru PR. Co to jest ten PR? i w końcu jakie tarcze. Dowiem się jak zdejmę i zmierzę?, czy wcześniej? i gdzie mam szukać u siebie tego nr PR?
Komentarz