Na PD będzie delikatnie lepszy hamulec szczególnie przy wyższych prędkościach jednak zużycie klocków będzie wyższe o ok 10% w porównaniu do gładkich tracz
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftKwestia za to jest taka, ze 3 tarcze, a kazde byly w innym rozmiarze po pewnym czasie zaczely bic. Z tym, ze potem im przechodzilo
[ Dodano: Wto 12 Mar, 13 21:13 ]
Zamieszczone przez karoNie będą Ci piszczały jak ATE.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blKoledzy, majac do wyboru tarcze ATE zwykle i PD w tej samej cenie ktore wybrac? Zawsze mi sie wydawalo ze tarcze nacinane/nawiercane sa drozsze dlatego takie niby banalne pytanie zadaje. Jakby to bylo wazne to chodzi o tarcze przednie i beda pracowac z klockami rowniez ATE.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaJak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczęBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaJak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczęByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroZamieszczone przez piramidaJak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczęJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroJuż ja sobie wyobrażam jak moje nawiercane Zimmermany będą dawać do wiwatu razem z DS Perfo
Zamieszczone przez kowal 2002Brembo ORONFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DGW...
Zamieszczone przez kowal 2002Brembo OROJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, dzięki za info, przy następnej wymianie myślę że sprawdzę brembo oroNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Co myślicie o tarczach Mikoda, te wiercone pękają, a te płaskie i/lub nacinane?
zlociutki999, zestaw ATE i klocki Ferodo Premier po cenach z allegro wyjdzie pewnie lekko powyżej 400zł
Odnośnie klocków hamulcowych bosch to pomijaj je przy wyborze :wink:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
ponieważ zbliza mi się czas wymiany klocków z przodu, to przejrzałem ten wątek. jako ze chce uzyskac efekt skuteczniejszych hamulców. i po wszelkich wpisach doszedłem do wniosku ze Tarcza to prawdopodobnie ATE tylko nie wiem czy zwykła czy PD? czy ta nacięcia oprócz efektu wizualnego dają poprawe hamowania? klocek to albo zwykły ATE albo DS Performance lub DS 2500?
styl jazdy raczej normalny, bez upalania po torze itp. poprostu chciałbym zeby coś hamowało lepiej niż seria. popiskiwanie, delikatne i czasami jest dopuszczalne, byle nie cały czas. co radzicie panowie. dodam tylko ze koło wakacji auto bedzie mialo robiony program, pewnie kolo 165-170Km jak to zwykle przy BKD, czy tu juz lepiej założyć 312 mm z przodu z RS? bo tył zostaje bez zmian?
co radzicie?OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez witachuco radzicie?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodazainwestować w dobrej jakości elementy
Zamieszczone przez MaicroftJak masz dwa zestawy kol minimum 16"Zamieszczone przez Maicroftmasz wolne 300zl na jarzmaOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez witachubyć moze by sie znalazło, jesli naprawdę bedzie warto
swoją drogą chętnie zrobiłbym taki test 288 vs 312, ktoś chętny?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaja bym znalazł w Łodzi kogoś z 312, zrobił 3 hamowania ze 150km/h i miał w dupie domysły i odczuciaOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
Komentarz