Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • halpor
    Ambiente
    • 2011
    • 103

    Na PD będzie delikatnie lepszy hamulec szczególnie przy wyższych prędkościach jednak zużycie klocków będzie wyższe o ok 10% w porównaniu do gładkich tracz
    www.brakeparts.pl
    Facebook

    Komentarz

    • karo
      Drive
      • 2009
      • 77

      ja bym wziął zwykłe żeby mieć czyste felgi. PD to taki bajer bardziej niż rzeczywisty zysk.
      Pomyśl nad innymi klockami niż ATE. Ja polecam te co DGW czyli ferodo premier, jeśli nie szalejesz oczywiście. Nie będą Ci piszczały jak ATE.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        Mi zadne klocki ATE z tarczami ATE PD nie piszcza.

        Kwestia za to jest taka, ze 3 tarcze, a kazde byly w innym rozmiarze po pewnym czasie zaczely bic. Z tym, ze potem im przechodzilo. Czekam az obecnemu zestawowi tez przejdzie
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • halpor
          Ambiente
          • 2011
          • 103

          Zamieszczone przez Maicroft
          Kwestia za to jest taka, ze 3 tarcze, a kazde byly w innym rozmiarze po pewnym czasie zaczely bic. Z tym, ze potem im przechodzilo
          Możliwe, że dobierasz trochę za słabe klocki do swojego stylu jazdy

          [ Dodano: Wto 12 Mar, 13 21:13 ]
          Zamieszczone przez karo
          Nie będą Ci piszczały jak ATE.
          Ate piszczą tylko wtedy gdy są przegrzane. Bardziej ferodo ma skłonność do piszczenia (klocki nie mają podkładek antywibracyjnych), ale poprawne załozenie (plastilube na tylku zacisk/klocek i zacisk wyczyszczony ze rdzy) takze nie piszczą
          www.brakeparts.pl
          Facebook

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            Zamieszczone przez bl
            Koledzy, majac do wyboru tarcze ATE zwykle i PD w tej samej cenie ktore wybrac? Zawsze mi sie wydawalo ze tarcze nacinane/nawiercane sa drozsze dlatego takie niby banalne pytanie zadaje. Jakby to bylo wazne to chodzi o tarcze przednie i beda pracowac z klockami rowniez ATE.
            Jak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczę
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • karo
              Drive
              • 2009
              • 77

              halpor, powiem Ci ze pierwsze slysze o plastilube. Wlasnie popatrzylem co to jest i wyglada ciekawie. To jest bardziej jak klej czy bardziej jak smar? Wysycha po jakims czasie? czy w czasie eksploatacji przylepia sie syf?
              zawsze uzywalem cylinerpaste ate, no ale to typowy smar.

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                Zamieszczone przez halpor
                Maicroft napisał/a:
                Kwestia za to jest taka, ze 3 tarcze, a kazde byly w innym rozmiarze po pewnym czasie zaczely bic. Z tym, ze potem im przechodzilo


                Możliwe, że dobierasz trochę za słabe klocki do swojego stylu jazdy
                Z tarcza ATE zawsze ladowal klocek ATE.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Tony065
                  RS
                  • 2009
                  • 2487
                  • Octavia I (1U2)
                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                  Zamieszczone przez piramida
                  Jak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczę
                  ja zamontowałem na obie osie nacinane/nawiercane i dość często mocno hamuję. jakoś nie zauważyłem sporo większego hałasu na tych tarczach. może dlatego, że mam OI TDI, a tu i tak jest głośno :diabelski_usmiech
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz

                  • misiek^wro
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 8321

                    Zamieszczone przez piramida
                    Jak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczę
                    Już ja sobie wyobrażam jak moje nawiercane Zimmermany będą dawać do wiwatu razem z DS Perfo
                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      Zamieszczone przez misiek^wro
                      Zamieszczone przez piramida
                      Jak chcesz mieć ciche hamowanie to kup gładką tarczę
                      Już ja sobie wyobrażam jak moje nawiercane Zimmermany będą dawać do wiwatu razem z DS Perfo
                      Mój stary zestaw: Brembo ORO ( otworki ) + Ferrodo DSP był praktycznie bezgłośny, więc nic nie wiadomo...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • DGW
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 2330

                        Zamieszczone przez misiek^wro
                        Już ja sobie wyobrażam jak moje nawiercane Zimmermany będą dawać do wiwatu razem z DS Perfo
                        tym jadącym za Tobą jak będziesz się za szybko zatrzymywał :wink:
                        Zamieszczone przez kowal 2002
                        Brembo ORO
                        już od wielu osób słyszałem że ta tarcza jest również godna polecenia :kciukgora
                        NFPNorth-West
                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                        WARSZTAT www.dsize.pl
                        ->
                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                        Komentarz

                        • kowal 2002
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 5161

                          Zamieszczone przez DGW
                          ...
                          Zamieszczone przez kowal 2002
                          Brembo ORO
                          już od wielu osób słyszałem że ta tarcza jest również godna polecenia :kciukgora
                          Jej główną zaletą w porównaniu do innych tarcz "z dziurami" jest podobno to, że otworki nie są "nawiercane" po odlaniu, tylko wykonane już na etapie odlewania tarczy, co znacząco podnosi wytrzymałość na pękanie tarczy w okolicach otworów.
                          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                          Komentarz

                          • DGW
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 2330

                            kowal 2002, dzięki za info, przy następnej wymianie myślę że sprawdzę brembo oro
                            NFPNorth-West
                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                            WARSZTAT www.dsize.pl
                            ->
                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                            Komentarz

                            • Sebastian_M26
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 1823
                              • Superb II (3T4)

                              Jeśli chodzi o DS2500, to nigdy nie zapiszczały, są bardzo trwałe, normalne klocki zużywam w 20tyś, a te od 40tyś są dopiero w połowie.
                              Co myślicie o tarczach Mikoda, te wiercone pękają, a te płaskie i/lub nacinane?
                              Seria 188KM/270Nm na 95RON

                              Komentarz

                              • zlociutki999
                                Classic
                                • 2012
                                • 37

                                Witam

                                Szykuję mi się zakup tarcz z klockami na przód do Octavi I 1,6 AKL
                                Chcę dobrej jakości z wyższej pólki. Co polecacie?
                                w granicach do 400 zł?
                                Zastanawiałem się nad TRW bądź ATE a jak sprawa z BOSHEM
                                Całe komplety

                                Komentarz

                                • DGW
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 2330

                                  Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                  Co myślicie o tarczach Mikoda, te wiercone pękają, a te płaskie i/lub nacinane?
                                  osobiście nie testowałem ale widziałem parę kompletów, przeważnie krzywych. Tak więc poszukałbym czegoś innego.
                                  zlociutki999, zestaw ATE i klocki Ferodo Premier po cenach z allegro wyjdzie pewnie lekko powyżej 400zł
                                  Odnośnie klocków hamulcowych bosch to pomijaj je przy wyborze :wink:
                                  NFPNorth-West
                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                  ->
                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                  Komentarz

                                  • Sebastian_M26
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 1823
                                    • Superb II (3T4)

                                    DGW,
                                    Wiele złego mówi się o tarczach Brembo, lecz Pan Lech ma o nich jak najlepszą opinię.
                                    Druga sprawa, to iż firma ATE nie produkuje tarcz, lecz kupuje.
                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                    Komentarz

                                    • witachu
                                      L&K
                                      • 2011
                                      • 1319

                                      ponieważ zbliza mi się czas wymiany klocków z przodu, to przejrzałem ten wątek. jako ze chce uzyskac efekt skuteczniejszych hamulców. i po wszelkich wpisach doszedłem do wniosku ze Tarcza to prawdopodobnie ATE tylko nie wiem czy zwykła czy PD? czy ta nacięcia oprócz efektu wizualnego dają poprawe hamowania? klocek to albo zwykły ATE albo DS Performance lub DS 2500?

                                      styl jazdy raczej normalny, bez upalania po torze itp. poprostu chciałbym zeby coś hamowało lepiej niż seria. popiskiwanie, delikatne i czasami jest dopuszczalne, byle nie cały czas. co radzicie panowie. dodam tylko ze koło wakacji auto bedzie mialo robiony program, pewnie kolo 165-170Km jak to zwykle przy BKD, czy tu juz lepiej założyć 312 mm z przodu z RS? bo tył zostaje bez zmian?

                                      co radzicie?
                                      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                      Auto Detailing: Dream Car Studio
                                      (znajdź również na fb)

                                      Komentarz

                                      • szkoda
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 22543

                                        Zamieszczone przez witachu
                                        co radzicie?
                                        Radzę Ci pozostać przy seryjnym rozmiarze a zainwestować w dobrej jakości elementy, oczywiście zmiana rozmiaru nie zaszkodzi, ale na prawdę nie jest KONIECZNA przy 288.
                                        saport techniczny baj DGW
                                        była BKD+DSG '05 120kkm
                                        była BXE '08 190kkm
                                        no i nie ma :-)

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          Jak masz dwa zestawy kol minimum 16" i masz wolne 300zl na jarzma + roznice w cenie tarczy 288 vs. 312mm to ja bym sie nie zastanawial.

                                          Spytaj Puchacza jaka roznica miedzy 288 a 312mm, gdzie te 288 mial i tak lepsze niz te w serii
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • witachu
                                            L&K
                                            • 2011
                                            • 1319

                                            Zamieszczone przez szkoda
                                            zainwestować w dobrej jakości elementy
                                            dobrze to w takim razie z tego co napisałem wczesniej, jaki mozna z tego dobrac dobry zestaw?

                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            Jak masz dwa zestawy kol minimum 16"
                                            mam, aczkolwiek, na lato planuje jakies 17", bo obecne 16" letnie chce sprzedać.
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            masz wolne 300zl na jarzma
                                            być moze by sie znalazło, jesli naprawdę bedzie warto tylko czy chodzi o same jarzma, no bo rozumiem ze tarcza i klocek wiekszy, jak pozostałe rzeczy, zacisk itp? i czy w takim razie z tego co napisałem wczesniej do wiekszych hamulców cos z tego zestawu który wymieniłem da się coś dobrać?
                                            OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                            Auto Detailing: Dream Car Studio
                                            (znajdź również na fb)

                                            Komentarz

                                            • szkoda
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 22543

                                              Zamieszczone przez witachu
                                              być moze by sie znalazło, jesli naprawdę bedzie warto
                                              ja bym znalazł w Łodzi kogoś z 312, zrobił 3 hamowania ze 150km/h i miał w dupie domysły i odczucia

                                              swoją drogą chętnie zrobiłbym taki test 288 vs 312, ktoś chętny?
                                              saport techniczny baj DGW
                                              była BKD+DSG '05 120kkm
                                              była BXE '08 190kkm
                                              no i nie ma :-)

                                              Komentarz

                                              • witachu
                                                L&K
                                                • 2011
                                                • 1319

                                                Zamieszczone przez szkoda
                                                ja bym znalazł w Łodzi kogoś z 312, zrobił 3 hamowania ze 150km/h i miał w dupie domysły i odczucia
                                                dobre, ale chyba w Łodzi nie ma z tego co się orientuje. dlatego postanowiłem zapytać tutaj. bo nie wiem co robić
                                                OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                                Auto Detailing: Dream Car Studio
                                                (znajdź również na fb)

                                                Komentarz

                                                • szkoda
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 22543

                                                  no to ja się z Puchaczem ustawię jakos w kwietniu, zmienimy na letnie i poczekamy na ładną pogodę, wyniki oczywiście ogłosimy
                                                  saport techniczny baj DGW
                                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                                  była BXE '08 190kkm
                                                  no i nie ma :-)

                                                  Komentarz

                                                  • loru
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 4286
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                    Zamieszczone przez szkoda
                                                    no to ja się z Puchaczem ustawię jakos w kwietniu, zmienimy na letnie i poczekamy na ładną pogodę, wyniki oczywiście ogłosimy
                                                    a chcesz do tego jeszcze standard z BXE na lepszych komponentach
                                                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...