Zamieszczone przez halpor
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez ernestowskizwiększając tarcze z przodu warto by było zmienić kodowanie sterownika hamulców, a ja nie mam skąd wziąć przykładowego kodowania,superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
kowal 2002, dzięki :!:
Zamieszczone przez kowal 2002Teoretycznie można przejść z 280 na 312 ( wymaga zmiany nie tylko tarczy i klocków ale i innych gratów ) i na pewno będzie hamować lepiej niż seria, ale na pewno nie identycznie jak w wersji RS.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez ernestowskizwiększając tarcze z przodu warto by było zmienić kodowanie sterownika hamulców, a ja nie mam skąd wziąć przykładowego kodowania,
opcja w sterowniku jest, tylko nikomu nie udalo sie jej poprawnie zakodowac :diabelski_usmiechWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Nexus6,
Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym co ma octę 2Fl 1.9tdi i mowił że ostatnio wysrała mu sie fabryczna tarcza z przodu, tarcza jest wentylowana i rozeszła się na dwie części tak że oprócz bicia podczas hamowania można ją było rozszerzyć na pół :shock:
Takich kwiatków to jeszcze nie widziałem jak żyję :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaDzisiaj rozmawiałem ze znajomym co ma octę 2Fl 1.9tdi i mowił że ostatnio wysrała mu sie fabryczna tarcza z przodu, tarcza jest wentylowana i rozeszła się na dwie części tak że oprócz bicia podczas hamowania można ją było rozszerzyć na pół :shock:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
kowal 2002, dzięki A czy konieczna jest też zmiana serwa i pompy ABSu?
piramida, to, że ori tarcza w O2 pękła mnie jakoś specjalnie nie dziwi, bo sam taką pękniętą tarczę wymieniałem. Co z tego, że auto było miesiąc wcześniej w ASO LELEK w na przeglądzie :roll: :evil:Pozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftWkladal ktos kiedys ATE Ceramic ??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Deokowal 2002, dzięki A czy konieczna jest też zmiana serwa i pompy ABSu?
.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Tony065, jaki to set 312 i ?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Tony065, wrzuć fotkę jak ogarniesz temat bo jestem bardzo ciekaw jak się prezentuje :!:
bo to, że będzie hamować to wiem na pewnokliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroSzkoda, że tych tarcz nie było w rozmiarówce 345/310 do A3 jak kupowałem swoje
Tony065, Pamiętaj żeby często czyścić rowki i dziurki bo lubią się zapychać i obserwuj nawiercenia czy nie pojawiają się pęknięcia. Nie katuj ich też szczególnie bo szybko będziesz musiał zmienić na inne...
Komentarz
-
-
Czyli nie ma czego jak "mowisz" zalować.
Jednak mysle, ze na tyl mozna zapodac.
Narazie pocisne na zestawie z S3, pozniej i tak docelowo wlatuje 4/6 tloczek. :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
halpor, nie jestem fanem pałowania i upalania. ot czasem jakiś mały galop i tyle, wiec myślę, że trochę ten set pożyje. no ale jak mówią bracia Francuzi "pozyjom, uwidim"... :wink:
LUKI, fotki będą, się wie :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tony065, Daj znać czy nie słychać "szuurania" przy hamowaniu już po dotarciu oczywiście? Miałem takie tarcze kiedys w felicji i wytrzymały razem z klockami ferodo 100kkm. Później kupiłem drugi zestaw który własnie mi szurał trochę i terkotał przy hamowaniu, ale akurat pojawiła się octavka w garażu i felcie sprzedałem. Teraz planuje ogarnąć hamulce w occie i zakupić taki zestaw mikody, tylko troszkę skromniejszy niż Twój bo tylko 280/232 Heble wydają mi się bardzo ostre w pierwszej fazie hamowania, gdy trzeba zwolnić toszkę itd. Ale gdy się chce ostro zatrzymać ze 100-120km/h to ta ostatnia faza gdy by się chciało zablokować koła jest słaba, nie wiem nawet czy bym zmusił abs do działania na suchym asfalcie. Nie ma co się żalić tarcze wymiana, klocki , regeneracja zacisku na tip top i napewno się poprawi A czy ktoś może już ma klocki firmy mikoda? Pojawiły się właśnie w ich ofercie jako specjalnie dedykowane do ich tarcz..
Komentarz
-
Komentarz