Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Biszczu
    RS
    • 2011
    • 5567

    orientuje się ktoś jakie tarcze są w O2FL 2.0 TDI CFHF ?
    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      Zamieszczone przez Biszczu
      orientuje się ktoś jakie tarcze są w O2FL 2.0 TDI CFHF ?



      tył numer OEM 1K0 615 601 AA

      Średnica [mm] 272



      a przód masz 288
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

        no i nadeszła wiekopomna chwila , zmieniłem klocki.. :diabelski_usmiech
        zgaduj zgadula jaki przebieg na klockach.. :?:
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          130kkm, ale tarcze tez trzeba bylo zmienic, bo sa juz zapewne na granicy normy :diabelski_usmiech
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • leszekmw
            RS
            • 2005
            • 5356

            Zamieszczone przez Maicroft
            130kkm, ale tarcze tez trzeba bylo zmienic, bo sa juz zapewne na granicy normy :diabelski_usmiech
            130 tyś to miałem tak dawno ze nawet nie pamiętam jak takie cyfry wyglądają na liczniku.. :terefere ..a tarcze zostały te same..
            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
            GVI 1.4TSI
            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

            Komentarz

            • Luckymen
              Ambiente
              • 2012
              • 172
              • Volkswagen
              • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

              leszekmw, 170kkm

              Komentarz

              • leszekmw
                RS
                • 2005
                • 5356

                160443km.
                ale widzę za na form superba jakiś chłopak miał 175 tylko że głównie autostrada.

                [ Dodano: Sro 22 Kwi, 15 10:31 ]
                jakby wewnętrzne klocki sie nie rozsypały to spokojnie doszedł bym do 180 albo i więcej bo zewnętrzne były jeszcze ok.
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz

                • demmsi
                  Elegance
                  • 2011
                  • 966
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  Panowie jakie tarcze/klocki kupić najlepiej do OII 1.9BXE na tył (VIN: TMBJS21Z782087712)?
                  Podacie jakieś konkretne modele tarcz i klocków?

                  Komentarz

                  • andrzej1962
                    L&K
                    • 2010
                    • 1306
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                    • DADA 1.5 TSI 150 KM

                    Bez posądzania za jakiekolwiek układy ale ja doradzałem się tu
                    Pierwszy w Polsce sklep specjalizujący się w hamulcach. Markowe części do układów hamulcowych: klocki, tarcze, bębny i płyny hamulcowe. Przejdź do oferty.

                    gośc jest u nas pod nickiem "Lewian" napisz na PW pewnie coś doradzi a cene sobie porównasz. Nic na siłę. Ja jestem zadowolony i wk.......... jednocześnie, bo zaproponował mi zestaw tył i przód. wybrałem tylko przód a tak tył leżałby i czekał na swoją kolej za rok. a cena była OK

                    Komentarz

                    • jareckib
                      Drive
                      • 2014
                      • 78

                      Zamieszczone przez demmsi
                      Panowie jakie tarcze/klocki kupić najlepiej do OII 1.9BXE na tył (VIN: TMBJS21Z782087712)?
                      Podacie jakieś konkretne modele tarcz i klocków?
                      Ewentualnie zapytaj jeszcze na motointegrator.pl - też nie chcę nikogo tutaj reklamować, ale mają tam naprawdę duży wybór tego typu elementów, różnych marek w różnych cenach. Jest to grupa inter cars, a więc można u nich zamówić części do warsztatu partnerskiego, tam od razu założą. Na zakupione części i wykonaną usługę dają 3 lata gwarancji. Pewnie można gdzieś znaleźć taniej. Podałem tą opcję dla osób które cenią sobie swój czas, ewentualnie dokonują napraw na firmę wtedy można wrzucić sobie to wszystko w koszta.

                      Komentarz

                      • imported_Maniuś
                        Drive
                        • 2008
                        • 65

                        U mnie teraz będą do wymiany 4x tarcze i klocki przód, tył. Możecie coś polecić ? Octavia II Vrs 2.0 BMN
                        Biały klekot

                        Komentarz

                        • LUKI
                          RS
                          • 2005
                          • 5776

                          a przeczytałeś chociaż kilka stron tego tematu :?:
                          czy po prostu masz na to wyjebane i chcesz na gotowo...
                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                          Komentarz

                          • 4tech
                            RS
                            • 2008
                            • 4199
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                            Maniuś, sorry, ale lenistwo często dosadnie krytykujemy :wink:

                            LUKI, kwintesencja
                            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                            Komentarz

                            • imported_Maniuś
                              Drive
                              • 2008
                              • 65

                              Dobra, przepraszam. Nastepnym razem bede pisal bardziej rozwiezle co by nie wygladalo ze mam wy....ne i chce wszystko na gotowo. Dzieki za pomoc chlopaki
                              Biały klekot

                              Komentarz

                              • LUKI
                                RS
                                • 2005
                                • 5776

                                Maniuś, szukasz czegoś pod 312/282
                                tarcze/klocki z textar, ate, zimmermann, ferodo i bedziesz content

                                tyle ode mnie
                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                Komentarz

                                • mrfazi
                                  • 2010
                                  • 3103
                                  • Superb III (3V3)
                                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                  Zamieszczone przez LUKI
                                  Maniuś, szukasz czegoś pod 312/282
                                  tarcze/klocki z textar, ate, zimmermann, ferodo i bedziesz content
                                  tyle ode mnie
                                  Podtrzymuję jak i również to co pisałem na poprzedniej stronie, u mnie komplet zimmermann-a po swapie zrobił już 10kawałków i póki co jest OK.

                                  Komentarz

                                  • naver
                                    Elegance
                                    • 2015
                                    • 784
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    Sluchajcie, powiedzcie mi cos na temat tarcz/klockow Textar. Mialem brac komplet Zimmermana na przod i tyl, ale niestety w dostawie nie bylo tylnich gratów, a wyjeżdżam za 2 tygodnie nad morze więc muszę coś zorganizować. Przód komplet Zimmerman i tył komplet Textar da rade?
                                    Moje 1.6 MPI BSE

                                    Komentarz

                                    • Sebastian_M26
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 1823
                                      • Superb II (3T4)

                                      Textar=Zimmermann. Brembo lepsze.
                                      Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                      Komentarz

                                      • yellow_car
                                        Drive
                                        • 2010
                                        • 40

                                        Zamieszczone przez naver
                                        Sluchajcie, powiedzcie mi cos na temat tarcz/klockow Textar. Mialem brac komplet Zimmermana na przod i tyl, ale niestety w dostawie nie bylo tylnich gratów, a wyjeżdżam za 2 tygodnie nad morze więc muszę coś zorganizować. Przód komplet Zimmerman i tył komplet Textar da rade?
                                        Nie kupować TEXTARA ... badziew straszny ... piszczy to niesamowicie ...
                                        Pozdrawiam,
                                        yellow_car

                                        Komentarz

                                        • KrzysiekW
                                          Drive
                                          • 2010
                                          • 98

                                          Znów zamierzam wymienić tarcze i klocki hamulcowe z przodu. Przeczytałem cały wątek i widzę, że opinie są bardzo różne. Byłem zdecydowany kupić klocki oryginalne, bo są w dobrej cenie, ale zastanawiałem się jeszcze nad tarczami - ATE czy TRW. Widzę, że na tym forum zdecydowanie więcej piszecie na temat ATE (zarówno pozytywnie, jak i czasem negatywnie, ale z przewagą tego pierwszego), a o TRW dość mało, więc zdecydowałem się zamówić tarcze ATE (i do tego klocki oryginalne).
                                          Dam później znać jak się sprawdziły.

                                          Komentarz

                                          • LUKI
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 5776

                                            Zamieszczone przez yellow_car
                                            Zamieszczone przez naver
                                            Sluchajcie, powiedzcie mi cos na temat tarcz/klockow Textar. Mialem brac komplet Zimmermana na przod i tyl, ale niestety w dostawie nie bylo tylnich gratów, a wyjeżdżam za 2 tygodnie nad morze więc muszę coś zorganizować. Przód komplet Zimmerman i tył komplet Textar da rade?
                                            Nie kupować TEXTARA ... badziew straszny ... piszczy to niesamowicie ...
                                            no ciekawe...
                                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                            Komentarz

                                            • naver
                                              Elegance
                                              • 2015
                                              • 784
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              Dostałem jednak cały komplet przód i tył z Zimmermana. W poniedziałek montaż, dlatego krótkie pytanie do osób, które docierały tarcze. W instrukcji zapisane jest by 15x hamować z prędkości 100>50 i 100>25 z odstępami około 3 min między hamowaniami, ale w kolejnym punkcie jest też info o tym, żeby przez 300km jeździć spokojnie i unikać ostrego hamowania. Ten proces należy wykonać po tych 300 km spokojnej jazdy czy jak?
                                              Moje 1.6 MPI BSE

                                              Komentarz

                                              • mrfazi
                                                • 2010
                                                • 3103
                                                • Superb III (3V3)
                                                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                                naver, poczytaj ten wątek:

                                                jak tam kupiłem swoje, jak masz wątpliwości dzwoń do nich bardzo miła i rzeczowa obsługa.
                                                cytuję:
                                                " Preferowany sposób wstępnego utwardzania (docierania)

                                                Wykonaj na odcinkach dróg, które umożliwiają następujące manewry i mogą być one wykonane bezpiecznie i zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

                                                Postępowanie to polega na stopniowym rozgrzaniu tarcz, bez szoku termicznego i służy do dostosowania powierzchni ciernych tarczy i klocków względem siebie.

                                                Należy wykonać 15 operacji hamowania przez hamowanie w około 3 sekundy od 100 km/h do 50 km/h. Następnie przeprowadzić kolejne 15 hamowań około 3 sekundowych od 100 km/h do 25 km/h. Pomiędzy pojedynczymi hamowaniami tarcze powinny zostać schłodzone przez strumień powietrza przez około 3 minuty. Dlatego należy unikać zatrzymywania się podczas wspomnianej wyżej procedury docierania obejmującej 30 manewrów hamowania.

                                                Uwaga ! unikać silnego i nagłego hamowania przez pierwsze 300 km po wymianie tarcz hamulcowych (patrz rys. 9)
                                                "

                                                Czarnula hamuje jak należy przy zerowych piskach itp. tarcze gładkie jak lustro.

                                                Komentarz

                                                • naver
                                                  Elegance
                                                  • 2015
                                                  • 784
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                  mrfazi, u nich właśnie kupiłem zestaw i tą instrukcję dostałem tylko albo źle rozumuję, albo czegoś nie rozumiem, bo nie wiem czy najpierw mam przejechać płynnie 300 km, a dopiero później wykonywać te 15 hamowań z 100> 50, a później z 100 > 25?

                                                  Bo hamowanie, ze 100 do 25 to chyba takie lajtowe nie jest. Czy od razy po założeniu tarcz i klocków mogę je docierać, ale to wtedy by wykluczało te 300 km spokojnej jazdy.

                                                  Swoją drogą ciężko znaleźć mało uczęszczane miejsce, w którym mogę tak skrajnie wyhamowywać i ciągle utrzymać samochód w ruchu dla chłodzenia tarcz. Chyba, że wyjadę na autostradę i będę na awaryjnym pasie hamować, a później się włączać do ruchu i chłodzić tarcze powoli pyrkając do przodu.
                                                  Moje 1.6 MPI BSE

                                                  Komentarz

                                                  • yunior81
                                                    RS
                                                    • 2010
                                                    • 1657
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                    Cos czuje , ze jak dotrzesz te hamulce, to zaraz po dotarciu będziesz je reklamował
                                                    , ze sie zwichrowały :wink:
                                                    Nie szalej przez pierwszy tysiąc i będzie git, po co je docierać na sile, skoro same sie dotrą.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...