orientuje się ktoś jakie tarcze są w O2FL 2.0 TDI CFHF ?
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Biszczuorientuje się ktoś jakie tarcze są w O2FL 2.0 TDI CFHF ?
tył numer OEM 1K0 615 601 AA
Średnica [mm] 272
a przód masz 288kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft130kkm, ale tarcze tez trzeba bylo zmienic, bo sa juz zapewne na granicy normy :diabelski_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
160443km.
ale widzę za na form superba jakiś chłopak miał 175 tylko że głównie autostrada.
[ Dodano: Sro 22 Kwi, 15 10:31 ]
jakby wewnętrzne klocki sie nie rozsypały to spokojnie doszedł bym do 180 albo i więcej bo zewnętrzne były jeszcze ok.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Bez posądzania za jakiekolwiek układy ale ja doradzałem się tu
Pierwszy w Polsce sklep specjalizujący się w hamulcach. Markowe części do układów hamulcowych: klocki, tarcze, bębny i płyny hamulcowe. Przejdź do oferty.
gośc jest u nas pod nickiem "Lewian" napisz na PW pewnie coś doradzi a cene sobie porównasz. Nic na siłę. Ja jestem zadowolony i wk.......... jednocześnie, bo zaproponował mi zestaw tył i przód. wybrałem tylko przód a tak tył leżałby i czekał na swoją kolej za rok. a cena była OK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsiPanowie jakie tarcze/klocki kupić najlepiej do OII 1.9BXE na tył (VIN: TMBJS21Z782087712)?
Podacie jakieś konkretne modele tarcz i klocków?
Komentarz
-
-
a przeczytałeś chociaż kilka stron tego tematu :?:
czy po prostu masz na to wyjebane i chcesz na gotowo...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Maniuś, sorry, ale lenistwo często dosadnie krytykujemy :wink:
LUKI, kwintesencjaO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Maniuś, szukasz czegoś pod 312/282
tarcze/klocki z textar, ate, zimmermann, ferodo i bedziesz content
tyle ode mniekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez naverSluchajcie, powiedzcie mi cos na temat tarcz/klockow Textar. Mialem brac komplet Zimmermana na przod i tyl, ale niestety w dostawie nie bylo tylnich gratów, a wyjeżdżam za 2 tygodnie nad morze więc muszę coś zorganizować. Przód komplet Zimmerman i tył komplet Textar da rade?Pozdrawiam,
yellow_car
Komentarz
-
-
Znów zamierzam wymienić tarcze i klocki hamulcowe z przodu. Przeczytałem cały wątek i widzę, że opinie są bardzo różne. Byłem zdecydowany kupić klocki oryginalne, bo są w dobrej cenie, ale zastanawiałem się jeszcze nad tarczami - ATE czy TRW. Widzę, że na tym forum zdecydowanie więcej piszecie na temat ATE (zarówno pozytywnie, jak i czasem negatywnie, ale z przewagą tego pierwszego), a o TRW dość mało, więc zdecydowałem się zamówić tarcze ATE (i do tego klocki oryginalne).
Dam później znać jak się sprawdziły.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yellow_carZamieszczone przez naverSluchajcie, powiedzcie mi cos na temat tarcz/klockow Textar. Mialem brac komplet Zimmermana na przod i tyl, ale niestety w dostawie nie bylo tylnich gratów, a wyjeżdżam za 2 tygodnie nad morze więc muszę coś zorganizować. Przód komplet Zimmerman i tył komplet Textar da rade?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Dostałem jednak cały komplet przód i tył z Zimmermana. W poniedziałek montaż, dlatego krótkie pytanie do osób, które docierały tarcze. W instrukcji zapisane jest by 15x hamować z prędkości 100>50 i 100>25 z odstępami około 3 min między hamowaniami, ale w kolejnym punkcie jest też info o tym, żeby przez 300km jeździć spokojnie i unikać ostrego hamowania. Ten proces należy wykonać po tych 300 km spokojnej jazdy czy jak?
Komentarz
-
-
naver, poczytaj ten wątek:
jak tam kupiłem swoje, jak masz wątpliwości dzwoń do nich bardzo miła i rzeczowa obsługa.
cytuję:
" Preferowany sposób wstępnego utwardzania (docierania)
Wykonaj na odcinkach dróg, które umożliwiają następujące manewry i mogą być one wykonane bezpiecznie i zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Postępowanie to polega na stopniowym rozgrzaniu tarcz, bez szoku termicznego i służy do dostosowania powierzchni ciernych tarczy i klocków względem siebie.
Należy wykonać 15 operacji hamowania przez hamowanie w około 3 sekundy od 100 km/h do 50 km/h. Następnie przeprowadzić kolejne 15 hamowań około 3 sekundowych od 100 km/h do 25 km/h. Pomiędzy pojedynczymi hamowaniami tarcze powinny zostać schłodzone przez strumień powietrza przez około 3 minuty. Dlatego należy unikać zatrzymywania się podczas wspomnianej wyżej procedury docierania obejmującej 30 manewrów hamowania.
Uwaga ! unikać silnego i nagłego hamowania przez pierwsze 300 km po wymianie tarcz hamulcowych (patrz rys. 9) "
Czarnula hamuje jak należy przy zerowych piskach itp. tarcze gładkie jak lustro.
Komentarz
-
-
mrfazi, u nich właśnie kupiłem zestaw i tą instrukcję dostałem tylko albo źle rozumuję, albo czegoś nie rozumiem, bo nie wiem czy najpierw mam przejechać płynnie 300 km, a dopiero później wykonywać te 15 hamowań z 100> 50, a później z 100 > 25?
Bo hamowanie, ze 100 do 25 to chyba takie lajtowe nie jest. Czy od razy po założeniu tarcz i klocków mogę je docierać, ale to wtedy by wykluczało te 300 km spokojnej jazdy.
Swoją drogą ciężko znaleźć mało uczęszczane miejsce, w którym mogę tak skrajnie wyhamowywać i ciągle utrzymać samochód w ruchu dla chłodzenia tarcz. Chyba, że wyjadę na autostradę i będę na awaryjnym pasie hamować, a później się włączać do ruchu i chłodzić tarcze powoli pyrkając do przodu.
Komentarz
-
Komentarz