Zaloguj się lub zarejestruj
Logowanie...
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Przypomnieć hasło lub nazwę użytkownika?
lub
Zarejestruj się
Zaloguj się za pomocą
Facebook
Szukaj tylko w tytułach
Szukaj tylko w Ogólne porady eksploatacyjne
Szukaj
Zaawansowane wyszukiwanie
Forum
Octavia I (1U)
Octavia II (1Z)
Octavia III (5E)
Octavia IV
Blogi
Artykuły
Grupy
Dzisiejsze posty
Kalendarz
Strona główna
Forum
MOTORYZACYJNE - OGÓLNE
Ogólne porady eksploatacyjne
Forum ponownie uruchomione. Tymczasowo nie działa wyszukiwarka w czasie odbudowy.
Nowy czynnik klimatyzacji
Zwiń
X
Zwiń
Posty
Ostatnia aktywność
Zdjęcia
Szukaj
Strona
z
2
Filtr
Czas
Wszystko
Dzisiaj
Ostatni tydzień
Ostatni miesiąc
Pokaż
Wszystko
Tylko dyskusje
Tylko zdjęcia
Tylko wideo
Tylko linki
Tylko ankiety
Tylko zdarzenia
Aktywne filtry:
Wyczyść wszystko
new posts
Poprzednia
1
2
template
Następny
abstinent
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2007
Posty:
4842
Auto:
Octavia II combi (1Z5)
Octavia II:
BXE 1.9 TDI PD 105 KM
Udostępnij
Tweetnij
#26
08.06.2013, 20:23
Tony065
, z tego co wiem to nie ma żadnej różnicy
Komentarz
Wyślij
Anuluj
xof
Ambiente
Dołączył:
2012
Posty:
191
Udostępnij
Tweetnij
#27
08.06.2013, 20:33
Ludzie z Mercedesa twierdzą co innego:
Mercedes-Benz Independent Study Finds New Refrigerant to Be Dangerous | eMercedesBenz
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/corporate-news/mercedes-benz-independent-study-finds-new-refrigerant-to-be-dangerous/
In real-life test scenarios, the new refrigerant is flammable when in a head-on collision unlike the previous R134a refrigerant
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Poprzednia
1
2
template
Następny
Pracuję...
Tak
Nie
OK
OK
Anuluj
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Komentarz