mufel bo to tak zapierdziela :P jak ustawisz SPORT Drive Set UP i skrzynie
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
40 tys. km bez wymiany oleju
Zwiń
X
-
40 tys. km bez wymiany oleju
Witam,
zamierzam kupic octavie II 1.9 z 07.2010. Auto ma w tej chwili 96 tyś km, ostatni przegląd wraz wymianą oleju był przy 56 tys km Czy to duży problem jeśli auto przejechało 40 tyś na jednym oleju, czy warto inwestować w takie auto?
I przegląd 05.2011 25000 km
II przegląd 05.2012 56000 km
teram samochód ma 96000 km
Rozumiem, że w pierwszej kolejności trzeba wymienić rozrząd i olej?
M.
-
grant1200, może być też tak, że przegląd olejowy ktoś zrobił poza ASO (patrząc po darach to może być już po gwarancji i ktoś pożegnał się z ASO) i nie ma tego w historii serwisowej danego egzemplarza, no chyba, że znasz historię tego samochodu i faktycznie kogoś poniosło z tym brakiem wymiany oleju.
Komentarz
-
Zamieszczone przez grant1200Czy to duży problem jeśli auto przejechało 40 tyś na jednym oleju,
jesli masz stały wymieniasz co 15Tkm
nie demonizowałbym z tymi 40Tkm- zalałbym nowy olej i po 15 Tkm wymieniłbym znowuprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Tylko to nie jest zaden czujnik jakosci oleju. Storownik wylicza sobie czas do zmiany oleju na podstawie wielu danych: ilosci uruchomien, temp, max obrotow osiaganych podczas jazdy itp. itd.Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40
Komentarz
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyuli07, zajefajnie że doprecyzowałeś- zmienia to sens mojego postu?O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
Zamieszczone przez lorujak możemy to podawajmy w miarę możliwości rzetelne informacjeprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez grant1200Czy to duży problem jeśli auto przejechało 40 tyś na jednym oleju,
jesli masz stały wymieniasz co 15Tkm
nie demonizowałbym z tymi 40Tkm- zalałbym nowy olej i po 15 Tkm wymieniłbym znowu
takowe posiadaja BMW oraz Mercedes.
w wielkim uproszczeniu- niestety mamy maly arytmetyczny licznik ktory od 30 kkm odejmuje wpolczynniki ktore maja wieksza wage jesli to jest pierwszy rozruch a najmniejsza jesli silnik jest rozgrzany.
40 kkm na jednym oleju .....
jak autor pytania kupi blagam niech zrobi analize
moim zdaniem takich ignorantow juz chyba nie ma w dzisiejszych czasach....
Komentarz
-
Zamieszczone przez piotrek_gdymasz czujnik jakości oleju
[ Dodano: Czw 08 Sie, 13 21:45 ]
Zamieszczone przez uli07Tylko to nie jest zaden czujnik jakosci oleju. Storownik wylicza sobie czas do zmiany oleju na podstawie wielu danych: ilosci uruchomien, temp, max obrotow osiaganych podczas jazdy itp. itd.
Komentarz
-
...przytarte panewki.... :roll:
Zamieszczone przez Mihaumoże być też tak, że przegląd olejowy ktoś zrobił poza ASO (patrząc po darach to może być już po gwarancji i ktoś pożegnał się z ASO)PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
może ktoś wierzył w spisek producentów oleju którzy każą wymieniać częsciej niż naprawde trzeba? :lol:
kiedyś była głośna sprawa grzyba który 350 kkm przejeździł bez wymiany oleju 404
tylko nie wiedzą ci mądrzy ludzie, że ten samochód pił olej do tego stopnia, że grzyb musiał go często i regularnie dolewać w sporych ilościach, co razem z wymianą filtrów powodowało, że wymiana oleju była stała "po kawałku". to jak u Pratchetta: "ten topór jest w mojej rodzinie od 100 pokoleń. czasem trzeba w nim wymienić toporzysko, czasem ostrze. ale to jest dalej ten sam topór"Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG
Komentarz
-
namo
Ja do stycznia tego roku miałem long life co 30 000 km. Pierwszy przegląd miałem na styk a drugi mi się przeciągnął chyba nawet do 40 000 km. Teraz w styczniu przy 100 000 za namową kolegi zmieniłem na zwykły co 15 000. Mam 115 000, znowu muszę jechać na olej i auto jeździ i nic mu się nie dzieje.
Więc grant1200, nie sądzę żeby taka obsuwa 40 000 km popsuła silnik. Wymiany oleju co ileś tam kilometrów to wymysł producenta żeby zarobić na eksploatacji i oczywiście warunek zachowania gwarancji. Nasze ojce po komunie jeździli golfami i wymieniali olej jak kasa była i nie padało. Te golfy do dzisiaj jeżdżą.
Komentarz
-
Re: 40 tys. km bez wymiany oleju
Zamieszczone przez grant1200Witam,
zamierzam kupic octavie II 1.9 z 07.2010. Auto ma w tej chwili 96 tyś km, ostatni przegląd wraz wymianą oleju był przy 56 tys km Czy to duży problem jeśli auto przejechało 40 tyś na jednym oleju, czy warto inwestować w takie auto?
I przegląd 05.2011 25000 km
II przegląd 05.2012 56000 km
teram samochód ma 96000 km
Rozumiem, że w pierwszej kolejności trzeba wymienić rozrząd i olej?
M.
Wiecie ja też jeżdżę do ASO na przeglądy co 30000km, ale olej z filtrami sam sobie zmieniam co max 15000km.
Teraz jesli kiedys przyjdzie do sprzedazy auta, na forum Golfa wpadnie jakis czlowiek i bedzie sie pytal czy tym autem mozna jeszcze jezdzic, bo olej byl zmieniany co 30000km :lol:VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
Stary, 90% jak nie więcej aut z importu ma przejechane od ostatniego przeglądu 40-50 tyś a nawet więcej. Handlarze to kupują w Polsce olej wymieniają lub nawet nie i auta mają się dobrze. Jak auta mają "schodzić" z leasingu to od ostatniego przeglądu nikt już o to nie dba bo i tak swoje wypracowały. Dlatego bardzo ważnym punktem w aucie dla handlarza jest ostatni wbity przebieg a nie stan na liczniku. Handlarze to nie czarodzieje i żeby zarobić trzeba kupić auto z jakąś wadą -widoczną lub ukrytą.Kiedyś widziałem auto z przebiegiem 60 tyś.km od ostatniego przeglądu i poszło.Jak pytałem dokąd usłyszałem do Polski...
Tym bym sobie nawet głowy nie zawracał :!:
Komentarz
-
Myślę że 40 tys bez wymiany oleju to dużo , ja zmieniam w osobowkach co 10 tys niezależnie od zaleceń producenta a w busie transicie co 20 tys km. Mimo to uważam że warto zainteresować się takim autem o ile cena jest ok i silnik pracuje poprawnie.MOTUL, MILLERS, TANIE CZĘŚCI ZAMIENNE- BIAŁYSTOK!
511-265-453
Komentarz
Komentarz