Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wykorzystanie Turbiny w TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wykorzystanie Turbiny w TSI

    U mnie w pracy jest jakiś wielki hejt ogólnie na skody. Co trochę słyszę porównywanie O2 FL czy ogólnie Octavii do np Mondeo, Focusa czy Golfa. Jakie te inne są zajebiaszcze a skoda to siet. Moja O2 FL jest 4 Octavią w rodzinie i następna też będzie skoda. :wink: :twisted:

  • #2
    Wykorzystanie Turbiny w TSI

    Za kilka dni odbieram octavie III z silnikiem 1,4 TSI
    Chciałbym wiedzieć przy jakich obrotach najlepiej wykorzystuje się turbina ???
    Do tej pory jeeżdżę jeszcze II 1,9 TDI i mam wrażenie , że w benzynie inaczej to działa
    Tomi

    Komentarz


    • #3
      W 1.4 TSI CAXA 80% maksymalnego momentu obrotowego dostepne jest od 1250 obr/min. Od 1500 obr/min ma byc juz 100% max. momentu obrotowego - przynajmniej tak mowia instrukcje/foldery do tego silnika. To oznacza, ze od niskich obrotów ten silnik nieźle ciagnie, az do okolo 4000 obr/min gdzie moment zaczyna opadac. Turbina jest mala i nie ma "zmiennej geometrii".
      Czy ktos ma podobne dane dla 1.4 TSI montowanego w O III?

      To nie znaczy, ze jezdze w zakresie obrotow 1200-1800. Raczej utrzymuje min. 2000 obr/min.
      Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
      Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
      Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40

      Komentarz


      • #4
        I jazda przy tych obrotach spowoduje rozciągnięcie łańcucha i szybkie zużycie panewek.
        Seria 188KM/270Nm na 95RON

        Komentarz


        • #5
          Sebastian_M26, ale tego w folderach już nie piszą, bo po co od razu straszyć klientów :evil:
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Sebastian_M26
            I jazda przy tych obrotach spowoduje rozciągnięcie łańcucha i szybkie zużycie panewek.
            jazda ze stałą prędkością czy przyśpieszanie z tych obrotów?

            Fotom trzymaj się 2000obr jak chcesz jechać eco
            Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
            Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

            Komentarz


            • #7
              Fotom trzymaj się 2000obr jak chcesz jechać eco
              Spali niezauwazalnie mniej, niz przy 1500rpm i przy okazji nie zajedzie silnika bo:

              I jazda przy tych obrotach spowoduje rozciągnięcie łańcucha i szybkie zużycie panewek.
              Z tym ,ze w o3 kolega bedzie mial juz pasek :P Co nie zmienia faktu, ze eko jazda zabija silnik i kolo 2masowe, z tym ze w 1.4 caxa chyba go nie ma, nie wiem jak w tym nowym.

              W kazdym razie, nie korzystaj zbyt gorliwie z podpowiadacza biegow

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X