Nie spać :!: :lol: Dzień dobry z rana :szeroki_usmiech
pozdrawiam
dzisiaj pracuję w domku więc mogłem sobie pofolgować :szeroki_usmiech dopiero o 6stej była pobudka, aura również łagodnie mnie potraktowała - drapanka nie było :P
Witam,
W ostatnim czasie miałem problemy z odpaleniem mojego auta. Problem polega na tym, że po przekręceniu kluczyka wszystko normalnie po czym po ok 2 sek silnik przestaje kręcić i kręci tylko rozrusznik. Mechanik mówił że za gęsty olej i po przejechaniu niewielkich odległości może być problem z ciśnieniem- wymieniłem olej na 5w40 i przez 2 tygodnie było ok. a teraz problem powrócił. Dodam że auto ma przejechane 260 tys.
po ok 2 sek silnik przestaje kręcić i kręci tylko rozrusznik
jeżeli dobrze zrozumiałem.... przez 2 s rozrusznik kręci wałem korbowym, następnie wał przestaje sie kręcić ale kręci się sam silnik rozrusznika ?
jesli tak to winny jest tzw bendix czyli sprzęgło jednokierunkowe na osi wirnika rozrusznika. część do kupienia oddzielnie i zamontowania samodzielnie.
Zamieszczone przez pawel83
Mechanik mówił że za gęsty olej i po przejechaniu niewielkich odległości może być problem z ciśnieniem-
:shock: natychmiast, ale to natychmiast zrezygnuj z usług tego warsztatu :!:
Dzięki za info.
Ale czy są jeszcze jakieś inne przyczyny bo miejscowy mechanik twierdzi, że to nie to.
W mojej O1 ALH '02 było podobnie...
Też masz ten problem tylko:
w czasie dużej wilgotności i chłodów późną jesienią
lub
w czasie zimowych mrozów
i
jak kręcisz kluczykiem po dłuższym postoju kontrolki u Ciebie też wariują?
Jeśli tak, to kup nowe filtry paliwa i oleju, tylko nie podróbkę jakiegoś chińskiego szajsu w sklepie Zenka, bo to kolega no i jest blisko i tanio...
W mojej Niebieskiej Strzale to poskutkowało...
Po prostu gówniane filtry z krainy skośnookich nie pomagały jej za bardzo w tym, że w ramach diety fundowałem jej dodatkowo gówniane paliwo z małych lokalnych stacyjek....
Komentarz