Problem z rozruchem 1,9 tdi 90 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • photocase
    Classic
    • 2014
    • 2

    Problem z rozruchem 1,9 tdi 90 KM

    Zamieszczone przez damian1975
    Nie spać :!: :lol: Dzień dobry z rana :szeroki_usmiech
    pozdrawiam
    dzisiaj pracuję w domku więc mogłem sobie pofolgować :szeroki_usmiech dopiero o 6stej była pobudka, aura również łagodnie mnie potraktowała - drapanka nie było :P
  • pawel83
    Classic
    • 2012
    • 3

    #2
    Problem z rozruchem 1,9 tdi 90 KM

    Witam,
    W ostatnim czasie miałem problemy z odpaleniem mojego auta. Problem polega na tym, że po przekręceniu kluczyka wszystko normalnie po czym po ok 2 sek silnik przestaje kręcić i kręci tylko rozrusznik. Mechanik mówił że za gęsty olej i po przejechaniu niewielkich odległości może być problem z ciśnieniem- wymieniłem olej na 5w40 i przez 2 tygodnie było ok. a teraz problem powrócił. Dodam że auto ma przejechane 260 tys.

    Komentarz

    • b-bar01
      Elegance
      • 2007
      • 985
      • Octavia I (1U2)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

      #3
      Zamieszczone przez pawel83
      po ok 2 sek silnik przestaje kręcić i kręci tylko rozrusznik
      jeżeli dobrze zrozumiałem.... przez 2 s rozrusznik kręci wałem korbowym, następnie wał przestaje sie kręcić ale kręci się sam silnik rozrusznika ?
      jesli tak to winny jest tzw bendix czyli sprzęgło jednokierunkowe na osi wirnika rozrusznika. część do kupienia oddzielnie i zamontowania samodzielnie.
      Zamieszczone przez pawel83
      Mechanik mówił że za gęsty olej i po przejechaniu niewielkich odległości może być problem z ciśnieniem-
      :shock:
      natychmiast, ale to natychmiast zrezygnuj z usług tego warsztatu :!:
      *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

      Komentarz

      • pawel83
        Classic
        • 2012
        • 3

        #4
        Dzięki za info.
        Ale czy są jeszcze jakieś inne przyczyny bo miejscowy mechanik twierdzi, że to nie to.

        Komentarz

        • jarezz
          Ambiente
          • 2013
          • 202

          #5
          Zamieszczone przez pawel83
          Dzięki za info.
          Ale czy są jeszcze jakieś inne przyczyny bo miejscowy mechanik twierdzi, że to nie to.
          W mojej O1 ALH '02 było podobnie...
          1. Też masz ten problem tylko:
          2. w czasie dużej wilgotności i chłodów późną jesienią
            lub
          3. w czasie zimowych mrozów
            i
          4. jak kręcisz kluczykiem po dłuższym postoju kontrolki u Ciebie też wariują?


          Jeśli tak, to kup nowe filtry paliwa i oleju, tylko nie podróbkę jakiegoś chińskiego szajsu w sklepie Zenka, bo to kolega no i jest blisko i tanio...


          W mojej Niebieskiej Strzale to poskutkowało...
          Po prostu gówniane filtry z krainy skośnookich nie pomagały jej za bardzo w tym, że w ramach diety fundowałem jej dodatkowo gówniane paliwo z małych lokalnych stacyjek....


          PS. Moja niuńka zbliża się do 350kkm
          Moja ex - Łasica
          BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

          Komentarz

          Pracuję...