Nad tym samym się zastanawiam. Pompa nie jest aluminiowa?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
AMSOIL Diesel Injector Clean (ADF)- TEST
Zwiń
X
-
Zdaje się, że ,,patent magnesowy'' już rozkminiano na forum mondka. Konkluzja jest jasna - placebo.
Duże ciśnienia w układzie, mikroskopijne opiłki ( kiedyś mi jeden pompiarz pokazywał - to jest w zasadzie konsystencja pasty) i niemagnetyczne metale. Tyle odnośnie skuteczności patentu Kazika. Rozwiązanie a'la mangetyzer
[TDCi MKIII] Pomysł na przedłużenie żywotności TDCi... [Archiwum] - Mondeo Klub Polska
Komentarz
-
Zamieszczone przez himiKazik - materiał, z którego wykonane jest np. wnętrze pompy wtryskowej (bo to głównie one mogą potencjalnie opiłować) zostanie przyciągnięty przez neodym? Jesteś pewien?
[ Dodano: Nie 31 Sty, 16 17:17 ]
Zamieszczone przez xcracerNad tym samym się zastanawiam. Pompa nie jest aluminiowa?
pompa wtryskowa/wysokiego cisnienia jakby była z alu to by wytrzymała jakieś... no może 10kkm i zaczęłaby gubić parametry...
[ Dodano: Nie 31 Sty, 16 17:19 ]
Zamieszczone przez himiZdaje się, że ,,patent magnesowy'' już rozkminiano na forum mondka. Konkluzja jest jasna - placebo.
Duże ciśnienia w układzie, mikroskopijne opiłki ( kiedyś mi jeden pompiarz pokazywał - to jest w zasadzie konsystencja pasty) i niemagnetyczne metale. Tyle odnośnie skuteczności patentu Kazika. Rozwiązanie a'la mangetyzer
[TDCi MKIII] Pomysł na przedłużenie żywotności TDCi... [Archiwum] - Mondeo Klub Polska
A te niemagnetyczne metale to skąd niby?
A co do placebo - na pewno nie zaszkodzi, ale od kiedy stosuję w CR by PSA/Renault/Fiat to nie ma problemu z zapychającymi się czujnikami jakości paliwa.
No i ważny dobry filtr paliwa - filtron dobry jest do VP, na CR/PD niżej MANNa nie schodze.
Komentarz
-
Siemka,
Mam takie pytanie odnośnie tego dodatku czy warto go stosować? AMSOIL Diesel Injector Clean
Czy w ogóle takie dodatki wspomagają współczesne diesle?
Myślałem właśnie nad tym Amsoil i żeby używać go przez cały rok, bo nie wierze żeby jednorazowe zalanie miało sens.
Dodam że zawsze staram się tankować ON premium, zazwyczaj verve.Auto: C5 2.0 HDI 140km 2011r. z FAP bez hydro
Przebieg:172 000 tyś.
Komentarz
-
Zamieszczone przez LGV8VSiemka,
Mam takie pytanie odnośnie tego dodatku czy warto go stosować? AMSOIL Diesel Injector Clean
Czy w ogóle takie dodatki wspomagają współczesne diesle?
Myślałem właśnie nad tym Amsoil i żeby używać go przez cały rok, bo nie wierze żeby jednorazowe zalanie miało sens.
Dodam że zawsze staram się tankować ON premium, zazwyczaj verve.
Kupuj zwykłe paliwo plus ten srodek.
Dodatkowo koniecznie komplet filtrów paliwa (patrz początek wątku )
Ja kupuję zwykle paliwo i zalewam to cos naprzemiennie z Millersem ecomax.
Korekty wtrysków zmniejszyły się a i dpf rzadziej wypala się (choc trudno utrzymać jednostajny styl jazdy.)
Tutaj masz rację należy tego używać ciągle.
Kosztowo i tak lepiej niż niby premium. Tutaj sam widzisz z czym mieszasz i na pewno jest to pewniejsze niż to na stacjach gdzie premium jest tylko dlatego ze ktoś podniesie sztucznie liczbę cetanowa co nic namnie daje. W tego typu środkach oprócz związków podnoszących parametry liczby cetanowej sa jeszcze silne (naprawdę silne) detergenty.
Komentarz
Komentarz