Nad tym samym się zastanawiam. Pompa nie jest aluminiowa?
AMSOIL Diesel Injector Clean (ADF)- TEST
Zwiń
X
-
Zdaje się, że ,,patent magnesowy'' już rozkminiano na forum mondka. Konkluzja jest jasna - placebo.
Duże ciśnienia w układzie, mikroskopijne opiłki ( kiedyś mi jeden pompiarz pokazywał - to jest w zasadzie konsystencja pasty) i niemagnetyczne metale. Tyle odnośnie skuteczności patentu Kazika. Rozwiązanie a'la mangetyzer
Witam pięknie, z racji na fakt, że jestem po regeneracji wtryskiwaczy (padły 2, zrobiłem wszystkie) w aucie z przebiegiem 178 tysi (2003 rok), wpadłem na pewien pomysł, jak możnaby przedłużyć jego żywotność po zrobieniu wtrysków. Jak wiadomo, za padanie wtrysków odpowiada wiele czynników, ale najczęściej jest złej jakości paliwo, nie dbanie o regularne wymiany filtra paliwa czy też coś, na co my większego wpływu nie mamy, a mianowicie opiłki metalu zaciearające wtryskiwacze (a dokładnej ich
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himiKazik - materiał, z którego wykonane jest np. wnętrze pompy wtryskowej (bo to głównie one mogą potencjalnie opiłować) zostanie przyciągnięty przez neodym? Jesteś pewien?
[ Dodano: Nie 31 Sty, 16 17:17 ]
Zamieszczone przez xcracerNad tym samym się zastanawiam. Pompa nie jest aluminiowa?
pompa wtryskowa/wysokiego cisnienia jakby była z alu to by wytrzymała jakieś... no może 10kkm i zaczęłaby gubić parametry...
[ Dodano: Nie 31 Sty, 16 17:19 ]
Zamieszczone przez himiZdaje się, że ,,patent magnesowy'' już rozkminiano na forum mondka. Konkluzja jest jasna - placebo.
Duże ciśnienia w układzie, mikroskopijne opiłki ( kiedyś mi jeden pompiarz pokazywał - to jest w zasadzie konsystencja pasty) i niemagnetyczne metale. Tyle odnośnie skuteczności patentu Kazika. Rozwiązanie a'la mangetyzer
http://www.mondeoklubpolska.pl/archi...p/t-82772.html
A te niemagnetyczne metale to skąd niby?
A co do placebo - na pewno nie zaszkodzi, ale od kiedy stosuję w CR by PSA/Renault/Fiat to nie ma problemu z zapychającymi się czujnikami jakości paliwa.
No i ważny dobry filtr paliwa - filtron dobry jest do VP, na CR/PD niżej MANNa nie schodze.
Komentarz
-
-
Siemka,
Mam takie pytanie odnośnie tego dodatku czy warto go stosować? AMSOIL Diesel Injector Clean
Czy w ogóle takie dodatki wspomagają współczesne diesle?
Myślałem właśnie nad tym Amsoil i żeby używać go przez cały rok, bo nie wierze żeby jednorazowe zalanie miało sens.
Dodam że zawsze staram się tankować ON premium, zazwyczaj verve.Auto: C5 2.0 HDI 140km 2011r. z FAP bez hydro
Przebieg:172 000 tyś.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LGV8VSiemka,
Mam takie pytanie odnośnie tego dodatku czy warto go stosować? AMSOIL Diesel Injector Clean
Czy w ogóle takie dodatki wspomagają współczesne diesle?
Myślałem właśnie nad tym Amsoil i żeby używać go przez cały rok, bo nie wierze żeby jednorazowe zalanie miało sens.
Dodam że zawsze staram się tankować ON premium, zazwyczaj verve.
Kupuj zwykłe paliwo plus ten srodek.
Dodatkowo koniecznie komplet filtrów paliwa (patrz początek wątku )
Ja kupuję zwykle paliwo i zalewam to cos naprzemiennie z Millersem ecomax.
Korekty wtrysków zmniejszyły się a i dpf rzadziej wypala się (choc trudno utrzymać jednostajny styl jazdy.)
Tutaj masz rację należy tego używać ciągle.
Kosztowo i tak lepiej niż niby premium. Tutaj sam widzisz z czym mieszasz i na pewno jest to pewniejsze niż to na stacjach gdzie premium jest tylko dlatego ze ktoś podniesie sztucznie liczbę cetanowa co nic namnie daje. W tego typu środkach oprócz związków podnoszących parametry liczby cetanowej sa jeszcze silne (naprawdę silne) detergenty.
Komentarz
-
-
Po lekturze na forum http://avensis.info/viewtopic.php?f=...rzu&start=2160
Zdecydowałem że jednak zastosuję LM 1052, wiele osób go stosowało i poleca.Auto: C5 2.0 HDI 140km 2011r. z FAP bez hydro
Przebieg:172 000 tyś.
Komentarz
-
Komentarz