Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

AMSOIL Diesel Injector Clean (ADF)- TEST

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Nad tym samym się zastanawiam. Pompa nie jest aluminiowa?
    Moja FLka:

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

    Komentarz


    • #27
      Zdaje się, że ,,patent magnesowy'' już rozkminiano na forum mondka. Konkluzja jest jasna - placebo.

      Duże ciśnienia w układzie, mikroskopijne opiłki ( kiedyś mi jeden pompiarz pokazywał - to jest w zasadzie konsystencja pasty) i niemagnetyczne metale. Tyle odnośnie skuteczności patentu Kazika. Rozwiązanie a'la mangetyzer

      [TDCi MKIII] Pomysł na przedłużenie żywotności TDCi... [Archiwum] - Mondeo Klub Polska

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez himi
        Kazik - materiał, z którego wykonane jest np. wnętrze pompy wtryskowej (bo to głównie one mogą potencjalnie opiłować) zostanie przyciągnięty przez neodym? Jesteś pewien?
        Tak.

        [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 17:17 ]
        Zamieszczone przez xcracer
        Nad tym samym się zastanawiam. Pompa nie jest aluminiowa?
        Może w karcherze masz aluminiową...

        pompa wtryskowa/wysokiego cisnienia jakby była z alu to by wytrzymała jakieś... no może 10kkm i zaczęłaby gubić parametry...

        [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 17:19 ]
        Zamieszczone przez himi
        Zdaje się, że ,,patent magnesowy'' już rozkminiano na forum mondka. Konkluzja jest jasna - placebo.

        Duże ciśnienia w układzie, mikroskopijne opiłki ( kiedyś mi jeden pompiarz pokazywał - to jest w zasadzie konsystencja pasty) i niemagnetyczne metale. Tyle odnośnie skuteczności patentu Kazika. Rozwiązanie a'la mangetyzer

        [TDCi MKIII] Pomysł na przedłużenie żywotności TDCi... [Archiwum] - Mondeo Klub Polska
        Że konsystencja pasty to się zgadza, no bo chyba tylko debil może sobie wyobraxić opiłki wielkości strużyn spod pilnika.
        A te niemagnetyczne metale to skąd niby?
        A co do placebo - na pewno nie zaszkodzi, ale od kiedy stosuję w CR by PSA/Renault/Fiat to nie ma problemu z zapychającymi się czujnikami jakości paliwa.
        No i ważny dobry filtr paliwa - filtron dobry jest do VP, na CR/PD niżej MANNa nie schodze.

        Komentarz


        • #29
          Siemka,
          Mam takie pytanie odnośnie tego dodatku czy warto go stosować? AMSOIL Diesel Injector Clean
          Czy w ogóle takie dodatki wspomagają współczesne diesle?
          Myślałem właśnie nad tym Amsoil i żeby używać go przez cały rok, bo nie wierze żeby jednorazowe zalanie miało sens.
          Dodam że zawsze staram się tankować ON premium, zazwyczaj verve.
          Auto: C5 2.0 HDI 140km 2011r. z FAP bez hydro
          Przebieg:172 000 tyś.

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez LGV8V
            Siemka,
            Mam takie pytanie odnośnie tego dodatku czy warto go stosować? AMSOIL Diesel Injector Clean
            Czy w ogóle takie dodatki wspomagają współczesne diesle?
            Myślałem właśnie nad tym Amsoil i żeby używać go przez cały rok, bo nie wierze żeby jednorazowe zalanie miało sens.
            Dodam że zawsze staram się tankować ON premium, zazwyczaj verve.
            Warto.
            Kupuj zwykłe paliwo plus ten srodek.
            Dodatkowo koniecznie komplet filtrów paliwa (patrz początek wątku )

            Ja kupuję zwykle paliwo i zalewam to cos naprzemiennie z Millersem ecomax.
            Korekty wtrysków zmniejszyły się a i dpf rzadziej wypala się (choc trudno utrzymać jednostajny styl jazdy.)

            Tutaj masz rację należy tego używać ciągle.
            Kosztowo i tak lepiej niż niby premium. Tutaj sam widzisz z czym mieszasz i na pewno jest to pewniejsze niż to na stacjach gdzie premium jest tylko dlatego ze ktoś podniesie sztucznie liczbę cetanowa co nic namnie daje. W tego typu środkach oprócz związków podnoszących parametry liczby cetanowej sa jeszcze silne (naprawdę silne) detergenty.

            Komentarz


            • #31
              Po lekturze na forum Link
              Zdecydowałem że jednak zastosuję LM 1052, wiele osób go stosowało i poleca.
              Auto: C5 2.0 HDI 140km 2011r. z FAP bez hydro
              Przebieg:172 000 tyś.

              Komentarz


              • #32
                pedros, Millers co ile ma podziałkę na opakowaniu? Dolewacie to przed czy po zalaniu ON do baku?

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez Ozdar
                  pedros, Millers co ile ma podziałkę na opakowaniu? Dolewacie to przed czy po zalaniu ON do baku?

                  Millers ma wyciskaną dawkę do zbiornika pośredniego do którego można 2 x 25 ml precyzyjnie odmierzyc.

                  Przed tankowaniem wlewam.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X