aniol, :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
Interwaly wymiany oleju przekladniowego, wspomagania
Zwiń
X
-
Interwaly wymiany oleju przekladniowego, wspomagania
Interesuje mnie jaka z punktu widzenia rozsadku i dbalosci o stan techniczny powinna byc czestosc wymiany oleju w skrzyni manualnej oraz przekladni kierowniczej.
Oczywiscie aktualnie instrukcje zalecaja tylko kontrole i dolewanie. W przypadku problemow wizyte w serwisie, domyslnie ASO, ktore chetnie nowe czesci wstawi
Moze jakies odniesienie do starych instrukcji, ksiazek serwisowych , gdzie jeszcze producent przynajmniej udawal chec pomocy w utrzymaniu auta po gwarancji?Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
-
-
raventes, myslalem ze wreszcie ktos kompetentny sie wypowiedzial, a Ty sie tylko dolaczasz :PSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Re: Interwaly wymiany oleju przekladniowego, wspomagania
Zamieszczone przez zsolpywInteresuje mnie jaka z punktu widzenia rozsadku i dbalosci o stan techniczny powinna byc czestosc wymiany oleju w skrzyni manualnej oraz przekladni kierowniczej.
Oczywiscie aktualnie instrukcje zalecaja tylko kontrole i dolewanie. W przypadku problemow wizyte w serwisie, domyslnie ASO, ktore chetnie nowe czesci wstawi
Moze jakies odniesienie do starych instrukcji, ksiazek serwisowych , gdzie jeszcze producent przynajmniej udawal chec pomocy w utrzymaniu auta po gwarancji?
Jak przy ok 100 kkm wylalem olej ze skrzyni był wizualnie czysty co nie oznacza wcale że chemicznie był ok.
Ja zmienilem żeby polepszyć komfort użytkowania a sama zamiana na taki sam olej przy tak niskim przebiegu nie wiem czy coś daję oprócz potencjału na kolejne 200 kkm
Zawsze jest to też pretekst żeby czegoś dolac poprawiajacego charakterystykę smarowania
Co do wspomagania to jeszcze raz dzięki za zwrócenie uwagi bo nawet poziomu płynu nie sprawdzałem ops: ops: ops: :diabelski_usmiech
PS. Jest tyle świetnych aftermarketowych środków smarnych a ich koszt jest bardziej niż akceptowalny ze jeśli tylko jest prosty dostęp to warto wymieniać w manualnych przekladniach bo w automacie to obowiazek
(powiało banalem :diabelski_usmiech )
Komentarz
-
-
Na tak zadanie pytanie odnośnie oleju w skrzyni dobry mechanik odpowiedział mi kiedyś, że co 100k km dobrze jest wymienić.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zsolpywraventes, myslalem ze wreszcie ktos kompetentny sie wypowiedzial, a Ty sie tylko dolaczasz :P
O ile producenci dają jakieś zalecenia co do wymiany oleju w skrzyni biegów, to o wymianie w przekładni jednak już milczą. Więc jednak ta kwestia osobiście bardziej mnie interesuje
Komentarz
-
-
pedros, warto wspomaganie zmienic, wymiana latwa, nawet ja sam to zrobilem :P .Olej ma byc jasny, klarowny, pewnie masz metny i szary, wiec zlewaj szambo puki magiel sie jeszcze kreci :PSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Okropnie latwo, odpinasz waz idacy do pompy wspomagania. To to na dole krecone paskiem wielorowkowym, ma 2 weze.Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
Komentarz