Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zakupiona O1 4x4 AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zakupiona O1 4x4 AGR

    Przepływka wymieniona na boscha jakieś 2 tyg temu to raczej nie to ,cała z obudową. Utek a Ty masz taki czujnik czyli g71 ?
    Piotrec

    Aktualnie O3 1.6 TDI 105 KM Elegance
    Poprzednia O1 1.9 TDI 110 KM

  • #2
    zakupiona O1 4x4 AGR

    Witam wszystkich octaviomaniaków,
    zakupiłem kilka dni temu, jako nastepcę CRV 1, octavię 1 4x4 z silnikiem AGR (czyli 90 KM).
    Pytam Was, jako starych wilków octaviomaniaków, na co zwrócić uwagę, co bez względu na to, jak sie prezentuje, wymienić, co porawić itp itd... Chodzi mi o ogólnych kilka zdań, są tu pewnie ludzie, którzy na takich maszynkach "zęby zjedli" i cos mogą poradzić.
    Pozdr.

    M

    Komentarz


    • #3
      To co zawsze po zakupie używanego samochodu: rozrząd,olej w silniku,sprawdzić olej w skrzyni,temperaturę krzepnięcia płynu chłodniczego,zawartość wody w płynie hamulcowym.Te dwie ostatnie rzeczy wskazane jest sprawdzić i ewentualnie wymienić przed zimą.
      Jeździć i kontrolować na bieżąco stan zawieszenia,h-ców.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz


      • #4
        JanuszSz, jeszcze olej i filtr w haldexie , no i pytanie czy napęd wogóle działa , najlepiej sprawdzić to na podnośniku , bo ten AGR-ek to jest przed lift ,więc swoje lata ma.
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez ROBAL_26
          JanuszSz, jeszcze olej i filtr w haldexie , no i pytanie czy napęd wogóle działa , najlepiej sprawdzić to na podnośniku , bo ten AGR-ek to jest przed lift ,więc swoje lata ma.
          No to to jasna sprawa (rozrządy, oleje itp). W tym olej w HALDEXIE oczywiście.
          Myślałem że tu jakies szczególne "tejemnice" może tkwią w tym samochodzie, ale jak widzę - raczej nie.
          Własnie szukałem czegos w zasadzie prostego, sprawdzonego - tak jak poprzedni mój wózek 4x4 - czyli CRV.
          Napedy działają, sprawdzane na mokrej, pochyłej łące i na błotnistej drodze.
          W sterownik mam zamiar wrzucić jakiegos wirusa, z tego co wszyscy mówią, nawet jesli KM przybędzie nie za wiele (bo z 90 zrobi sie ok 110 pewnie), to moment procentowo wzrośnie znacznie, a co ciekawe - normalnoużytkowe zuzycie paliwa przeważnie lekko spada. A jak trzeba więcej powera, no to on jest.
          Ok, dzięki za odzew. JAk bym miał jakies pytania - będę pytał.
          Póki co - nie grzeją siedzenia, ale to chyba prosty temat.
          PZDR
          M

          Komentarz


          • #6
            michal321, może być przerwana nitak w macie tak jak to było u mnie ,a maty są tak połączone że gdy tylko nastąpi przerwa to nie grzeje już cały fotel , trzeba wyjąć wówczas fotel i zdjąć tapicerkę , ale najpierw to sprawdź czy jak włączasz grzanie fotela czy słychać załączajacy się przekaźnik pod kierownicą , a wówczas można podpiąć miernik w kostkę pod fotelem i sprawdzić czy dochodzi napiecie ,jeśli tak to przepalona mata , jest to to zrobienia i nie trzeba kupować nowej ,u mnie już minął 2gi rok od naprawy i jest wszystko ok.
            jak coś to pisz na pw. szkoda tylko że takie słąbe motorki wkładali do tej budy o takiej wadze 1498km , ja miałem seryjni 101KM a teraz jest około 190KM i jest szatan na drodze :twisted: wogóle nie czuć tej masy auta . :szeroki_usmiech
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez ROBAL_26
              michal321, może być przerwana nitak w macie tak jak to było u mnie ,a maty są tak połączone że gdy tylko nastąpi przerwa to nie grzeje już cały fotel , trzeba wyjąć wówczas fotel i zdjąć tapicerkę , ale najpierw to sprawdź czy jak włączasz grzanie fotela czy słychać załączajacy się przekaźnik pod kierownicą , a wówczas można podpiąć miernik w kostkę pod fotelem i sprawdzić czy dochodzi napiecie ,jeśli tak to przepalona mata , jest to to zrobienia i nie trzeba kupować nowej ,u mnie już minął 2gi rok od naprawy i jest wszystko ok.
              jak coś to pisz na pw. szkoda tylko że takie słąbe motorki wkładali do tej budy o takiej wadze 1498km , ja miałem seryjni 101KM a teraz jest około 190KM i jest szatan na drodze :twisted: wogóle nie czuć tej masy auta . :szeroki_usmiech
              Własnie to gdzies tu na forum juz wyczytałem, ze urywa się doprowadzenie zasilania do samej maty juz w obrębie siedzenia i prosta sprawa to zrobić.
              Apropos mocy - mam blisko siebie kolesia, który robi takie rzeczy (wirusy... po pierwsze jest łebski, a po drugie dysponuje odpowiednia techniką, hamownią) więc zobaczymy jak wyjdzie zmiana 90 na 110. Taki zabieg to tylko zmiana w sterowniku. NAtomiast jak sie zmieni jeszcze trochę (turbina, wtryski ...) mozna wyciągnąć kolejne kilkadziesiąt KM. Pozyjemy zobaczymy. Ogólnie chciałem własnie ten prosty silnik (choć rozrząd ma chyba najbardziej skomplikowany z serii 1.9 TDI) i taki udało się znaleźć.
              Dzieki.

              M

              (PS- a jak wyglada spalanie przy tych 180 KM? domyślam sie ze jak depczesz to i spala, ale jak jeździsz normalnie, tak jak ruch drogowy pozwala? )

              Komentarz


              • #8
                michal321, ze spalaniem po programie nie jest źle a nawet i jest lepiej ,bo przy mojej jeździe 120-150km/h czasami i wyżej ,nie przekroczyłem 7,5l/100 a stary motorek to się kręcił w granicy 8l/100
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez ROBAL_26
                  michal321, ze spalaniem po programie nie jest źle a nawet i jest lepiej ,bo przy mojej jeździe 120-150km/h czasami i wyżej ,nie przekroczyłem 7,5l/100 a stary motorek to się kręcił w granicy 8l/100
                  He he... temat braku grzania siedzeń rozwiązany - wyciągnięta kostka z włączników (tych obrotowych) - jak jakis burak/pośrednik wyciagał radio (bo jest tylko dziura po nim :-( ) - i wyciągał z niego wtyczki, przy okazji wyrwał wtyczkę z włącznika/regulatora grzania.
                  M

                  Komentarz


                  • #10
                    michal321, jeśli szukasz ori radia to mam SKODA SYMPHONY MS 411 z kodem ze swojej octy , jest ono fabrycznie na płyty CD.
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez ROBAL_26
                      michal321, jeśli szukasz ori radia to mam SKODA SYMPHONY MS 411 z kodem ze swojej octy , jest ono fabrycznie na płyty CD.
                      Wysłałem info na priva.

                      M

                      Komentarz


                      • #12
                        Jeśli kupiłeś 4x4 to pewnie czasem zjeżdżasz z asfaltu. MUST HAVE to dobra płyta pod silnikiem. Mam solidną stalówkę - michę uratowała tyle razy, że pewnie zaoszczędziłem na pół roku paliwa ;P

                        Jeśli nie zamierzasz jakoś specjalnie szaleć po asfaltach to możesz pomyśleć o zwiększeniu prześwitu z przodu. Oryginalnie na amortyzatorach są dołożone tuleje dystansowe - ja dodałem jeszcze jeden komplet. Zaznaczam, że ma to swoje wady.

                        Po pierwsze - auto nieco chętniej wpada w podsterowność. Albo może inaczej - nieco trudniej puścić je w nadsterowność. Do tego przeguby pracują pod lekkim kątem - aczkolwiek trzech różnych mechów mówiło, żeby się nie przejmować. Ciut bardziej buja się na łukach. I na co dzień megaupierdliwe jest odbijanie amorków aż do odbojników jak się za szybko przejedzie przez garba ;/

                        Poza tym - cud-miód i orzeszki. W tym roku raz rąbnąłem jakiś krawężnik, poza tym - cisza i spokój.
                        KetInSzu
                        This is TRAKCJAAA!
                        Było:
                        Escort 1.8D '94 zielony
                        Octavia 4x4 ATD 2001 Elegance zielona
                        Jest:
                        Octavia 4x4 ATD 2001 Elegance srebrna

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X