Zabezpieczenie rantow nadkola oraz zewn. progów. JAK?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slawek007
    Classic
    • 2011
    • 11
    • Octavia III (5E3)
    • CYVB 1.2 TSI 110 KM

    Zabezpieczenie rantow nadkola oraz zewn. progów. JAK?

    spamik00, Tu masz dobry zamiennik

    albo z allegro


    Decyzja należy do ciebie,allegro tańsze,skoda części bardziej godna zaufania.

    [ Dodano: Pią 20 Lis, 15 22:00 ]
    A ślizg sobie schowaj bo jeszcze może się kiedyś przydać.
  • ukuk
    Rider
    • 2010
    • 699

    #2
    Zabezpieczenie rantow nadkola oraz zewn. progów. JAK?

    Ma ktos jakis pomysl jak ladnie, dyskretnie i bez wplywu na gwarancje zabezpieczyc:

    a) ranty nadkoli
    b) prog zewnetrzny szczegolnie w przedniej czesci, choc moze byc i caly.

    Chcialbym to zrobic poniewaz zdarza mi sie jezdzic po szutrowkach... a jak wiadomo zwirek poruszony przez kolo lubi pombardowac wszystko dookola. Oczywiscie chlapacze to podstawa, ale czy macie jakis pomysl, jak zabezpieczyc caly prog? oraz ranty nadkoli? Moze jakas folia bezbarwna... cos jak montowali do Yetiego w poblizu kola? Tylko czy taka folia "przyjmie sie" na baranku, ktory juz jest polozony pod lakierem na progu? I chyba nie bardzo da sie taka folia zabezpieczyc same ranty nadkola?

    Idealem bylyby listwy jak w wersjach uterenowionych Alltrack, czy Scout no ale nie ma tak dobrze... Jakies pomysly? Ktos juz przerabial cos podobnego?

    Komentarz

    • vesatis
      Ambiente
      • 2013
      • 119
      • Fiat
      • CGGA 1.4 MPI 80 KM

      #3
      Re: Zabezpieczenie rantow nadkola oraz zewn. progów. JAK?

      Zamieszczone przez ukuk
      Idealem bylyby listwy jak w wersjach uterenowionych Alltrack, czy Scout no ale nie ma tak dobrze...
      ale dlaczego? przecież możesz kupić zestaw plastików ze scouta, ale pamiętaj, że jak nie ma sianka, to nie ma zabezpieczanka

      badałem temat do mojej fabii i wyszło mi, że to gra niewarta świeczki ze wzgl. finansowych, nawet jeśli kupisz części używane

      Komentarz

      • ukuk
        Rider
        • 2010
        • 699

        #4
        W moim wypadku - to by musialy byc listwy do golfa Alltrack - ktory w salonach bedzie w 2015 roku Poza tym one stanowia jedna ciaglosc i trzeba by polowe paneli karoseryjnych wymienic. Wiec odpada.

        PS. ta folia taka droga? Wydaje sie, ze to nie jest jakas super filozofia...

        Komentarz

        • vesatis
          Ambiente
          • 2013
          • 119
          • Fiat
          • CGGA 1.4 MPI 80 KM

          #5
          Zamieszczone przez ukuk
          W moim wypadku - to by musialy byc listwy do golfa Alltrack - ktory w salonach bedzie w 2015 roku Poza tym one stanowia jedna ciaglosc i trzeba by polowe paneli karoseryjnych wymienic. Wiec odpada.

          PS. ta folia taka droga? Wydaje sie, ze to nie jest jakas super filozofia...
          nie podałeś, że chodzi o inne auto niż Skoda, a to zmienia postać rzeczy; folia to pseudośrodek, chyba, że bardzo gruba (taka jak w niektórych Skodach przy błotniku), alternatywą są naklejane plastiki-listwy na karoserię, czy do Golfa są to nie wiem, wiem, że do Skody by się znalazły

          tak czy siak dużo zachodu, a efekt mizerny, poczekaj na Alltracka i zamień za dopłatą :P

          Komentarz

          • ukuk
            Rider
            • 2010
            • 699

            #6
            Ta folia firmy 3m jak czytalem ma 0,3mm - i to jest podobno duzo...
            I fakt tanie to nie jest - material na jeden prog to 150-200 zl.

            A co do ostatniej propozycji... pozwol ze przemilcze

            Komentarz

            Pracuję...