Ranking ASO Skoda

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • liveact
    Ambiente
    • 2012
    • 147
    • Octavia III combi (5E5)
    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

    Zamieszczone przez Eidos71
    Ja mam problem... Olsztyńskie ASO nie uśmiecha mi się ani pod względem jakości, ani cen obsługi. Są jeszcze dwa skodowskie serwisy niezależne - jednak o jednym nie słyszałem jeszcze dobrych opinii, a drugi... Cóż - co można powiedzieć o jakości serwisu, w którym dziwią się, że przy zmianie oleju stosuje się płukankę...? Pozostaje więc chyba tylko jeżdżenie ponad 100 km do Fimot-u w Giżycku, lub Ełku (akurat o tych ASO słyszałem praktycznie same pochlebne opinie). Albo znalezienie Pana Henia, który specjalizuje się we wszystkim i jest dobry w tym, co robi (ale takich "ze świecą szukać")... :diabelski_usmiech
    kolega z gierki internetowej (hattrick) kiedyś pisał nam na forum federacji, jak po przeglądzie Seata w ASO stanął na światłach i zobaczył dymek spod maski... Okazało się, że mechanik nie przykręcił korka po przeglądzie... Może to jakieś standardy w Olsztynie?
    Opony i felgi nowe-ceny hurtowe
    Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74

    Komentarz

    • Eidos71
      RS
      • 2011
      • 2050
      • Octavia II (1Z3)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      :diabelski_usmiech Podobno po "dogadaniu się" w olsztyńskim ASO można liczyć na zadowalającą obsługę... (info od znajomego). A generalnie - jeżeli po przeglądzie z bagażnika znika apteczka - nie świadczy to pozytywnie o serwisie... Pomijając kwestię cen i fachowości.
      Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
      MOJA FURKA

      Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

      Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14887
        • Octavia IV (NX3)

        Zamieszczone przez Eidos71
        jeżeli po przeglądzie z bagażnika znika apteczka
        może mechanior potrzebował bandaża i wody utlenionej :diabelski_usmiech
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        • raventes
          Rider
          • 2013
          • 343

          Mój kumpel na od nowości Octę 1 ( coś koło 10 lat chyba ) którą zakupił w POL-MOT Auto S.A. Skoda Łomża. Serwisuje ją tylko tam i zawsze chwali ten serwis. Miła obsługa, podobne przystępne ceny, a co najważniejsze zadowolony jest zarówno z czasu wykonania serwisu jak i jakości.

          Komentarz

          • PieTrzaK
            L&K
            • 2009
            • 1323
            • Octavia I (1U2)
            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

            Teść też owe łomżyńskie ASO chwali,ja nie. Nawet oleju wlac nie potrafili bez upaskudzenia wszystkiego dookoła, rury dolotowej powietrza która sie zupelnie nie trzymała też nie raczyli zauważyć.

            Komentarz

            • ruwado
              RS
              • 2009
              • 14887
              • Octavia IV (NX3)

              Wg mnie ASO to ASO ale zależy te¾ dużo od mechanika
              pozdrawiam - Darek

              Komentarz

              • fester
                Classic
                • 2014
                • 2

                ASO GDANSK PLICHTA.

                Qpilem Octavie 2 miesiace temu z programu " uzywwne z gwarancja". Niedawno padlo mi lozysko w przednim kole.Wczoraj tam podjechalem w celu weryfikacji usterki. Dzis kazano mi podjechac na 15 w celu ostatecznego potwierdzenia/ zdiagnozowania usterki. Otworzylismy zlecenie I pada pytania "platnosc gotowka czy karta" ja na to ze na gwarancji bo 2 mies temu u was qpilem " ok" pada odp. Czekam w poczekalni po 1.5 h przychodzi gosciu zadowolony I mowi ze lozysko wymieniono. Podchodzimy do biurka gdzie oznajmia ze gwarancja nie obejmowala tej naprawy,ale dostane 15% rabatu do zaplaty 976 pln!!! Szkoda ze nikt nie poinformowal mnie ani o tym ze naprawa bedzie nie na gwarancji ani o jej przyblizonym koszcie....wnioski wyciagnijcie sami.ja jestem jakies 650 pln w plecy ( mozliwe ze z wlanej glupoty/niewiedzy a moze naiwnosci
                Octavia 3, 1.8 TSI, 4x4, Laurin & Klement

                Komentarz

                • irekk
                  L&K
                  • 2011
                  • 1093
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  Ja dzień po zakupie auta u Plichty tylko ze w Gdynii i przejechaniu do Wrocławia, nie mogłem odpalić auta. Kilka dni później to samo, a w dodatku radio straciło kodowanie. Pomijam już o puszczaniu mnie autem 4 miesiące po przeglądzie 0. Radio zmienione - problemów brak.

                  Komentarz

                  • fan
                    Elegance
                    • 2009
                    • 760

                    Ogolnie mowiac obsluga w ASO Skoda wplywa negatywnie na opinie o swojej marce i raczej odtrasza niz zacheca przy zakupie auta tej marki.Jak dla mnie to najwiekszy jak do tej pory minus przez ktory przy zakupie nastepnego auta bede bral pod uwage auta innych marek.
                    Respect All,Fear No One!

                    Komentarz

                    • mozgi
                      L&K
                      • 2009
                      • 1128
                      • Octavia I (1U2)
                      • AKL 1.6 MPI 101 KM

                      ja po raz kolejny muszę pochwalic ASO w Warszawie na Gruchacza na Ursynowie, kilka dni temu wraz z kolegą Michałem OCP podjechałem do nich zamiast octavią to vw jetta, bo ktoś próbował włamać sie do vw. Wjechali, sprawdzili i stwierdzili mechanicznie uszkodzony zamek. Ozł

                      Jest tam kilka osób co dobrze traktuje OCP

                      Śmiało mogę powiedzieć,ze przez ostatnie kilka lat chyba najlepsze AS0, dodatkowo rabat mamy 15% na części

                      PS. W dalszym ciagu nie polecam ASO Lublin, ul.Roztocze (żagiel) mimo,że tam auto kupione i serwisowane - nic nie wiedzą,obsługa na dziale części to chce gotowe oznaczenia, brak rabatów dla OCP, miałem problem z alarmem, to nie wiedzieli jaki zamontowali i gdzie ukryte są przyciski, porozkręcali część paneli i nie znaleźli, ogólnie wielka lipa !!!
                      ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
                      Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60

                      Komentarz

                      • fester
                        Classic
                        • 2014
                        • 2

                        Dziś zadzwonił do mnie kierownik ASO Plichta Gdańsk z przeprosinami i chęcią załagodzenia sprawy. Dogadaliśmy sie ze polowe kosztów pokryje ASO polowe ja ! Uważam ze zachowali sie bardzo ładnie. Przy okazji porozmawialiśmy trochę o tym jak słabo prezentują się punkty serwisowe Skody na terenie kraju. Opowiedział też trochę o tym jak modyfikowana jest Skoda Plichta na terenie Trójmiasta i jak bardzo starają się poprawić nienajlepszy wizerunek firmy. Ponoć dążą do tego aby koszty serwisu były max 20 -30 % droższe niż u lokalnych mechaników a jakość usług stała na jak najwyższym poziomie.. No cóż czas pokaże, aczkolwiek moj przyklad pokazuje ze idzie ku lepszemu. Dodam iz nie zgłaszałem swojej sprawy u żadnego kierownika, reakcja ASO nastąpiła po probie dodania opinii na portalu trójmiasto.pl !! Jutro jestem umówiony na odbiór kasy. Gdyby jednak do tego nie doszło napisze o tym i wszystko odszczekam
                        Octavia 3, 1.8 TSI, 4x4, Laurin & Klement

                        Komentarz

                        • Wosho
                          Rider
                          • 2012
                          • 328

                          A jakiekolwiek doswiadczenia ze Skoda bednarek?
                          Pojechalem po swoja z Wawy do Dobronia za Lodzia i dostalem karte rabatowa, nie wiem czy to standard czy dlatego ze nie bylem miejscowy.

                          Komentarz

                          • andrus
                            Ambiente
                            • 2013
                            • 191

                            a coz to za karta?

                            Komentarz

                            • spoq
                              Drive
                              • 2010
                              • 95

                              Dziś podjechałem do Carsed Mińsk Mazowiecki w celu wymiany migacza w lusterku. Jestem MEGA zaskoczony jakością obsługi ,oczywiście na plus. Wcześniej miałem doczynienia z ASO w Zakręcie -straszne dno. Traktują klienta jak zło konieczne ,robią łaskę ,że z tobą rozmawiają Nie polecam . Wracając do tematu: szybka wymiana kierunku ,kilka zdań zamienionych z kierownikiem salonu na temat aut i po 20 min auto już stało gotowe przed serwisem .Dostałem rabat i zadowolony wróciłem do domu.
                              Na pewno wrócę , to się nazywa przyjazna obsługa.

                              Komentarz

                              • andrus
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 191

                                Masz racje ale moim zdanie przyjazna obsluga czyt. doradca serwisowy, kierownik serwisu, znizki czasem nijak maja sie do jakosci uslugi.
                                Sam kiedys bylem swiadkiem kiedy to pracownik(mechanik) obil drzwi w aucie jednego z klientow.

                                I to mnie najbardziej boli..
                                Trafisz na serwis gdzie z doradca serwisowym zalatwisz wszystko jest mily grzeczny i kompetentny da Ci znizke a auto wjedzie na hale i tam juz mechanik ma Cie w d...

                                Komentarz

                                • Jin
                                  Drive
                                  • 2014
                                  • 62

                                  Jarzyński Skoda Ciechanów ,ogólnie jest dobrze,dobre rabaty idzie wyłapać na części do swojego FSI dorwałem ostatnią sondę za 400 zł jednak są i gapy, tata miał Superba w felernym 2.0 TDI ale jako że nie wymieniali filtru oleju ... przy 86 tyś km zatarł się z tego względu że padła pompa oleju , autko miało 5 lat gdy to się stało z ASO si nie dogadałi zaproponowali mu regenrowany silnik za 15 tyś ...
                                  -Sprzedam 2x1l oleju przekładniowego G 052 171 A2 Oryginał z ASO
                                  -Sprzedam Gałkę do Golfa 5/6 6 bieg (pasuje do Skód)
                                  -Sprzedam Nowe oryginalne dywaniki welurowe Skoda Superb 1

                                  Komentarz

                                  • spoq
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 95

                                    Zamieszczone przez andrus
                                    Masz racje ale moim zdanie przyjazna obsluga czyt. doradca serwisowy, kierownik serwisu, znizki czasem nijak maja sie do jakosci uslugi.
                                    Sam kiedys bylem swiadkiem kiedy to pracownik(mechanik) obil drzwi w aucie jednego z klientow.

                                    I to mnie najbardziej boli..
                                    Trafisz na serwis gdzie z doradca serwisowym zalatwisz wszystko jest mily grzeczny i kompetentny da Ci znizke a auto wjedzie na hale i tam juz mechanik ma Cie w d...
                                    Ale jak od samego wejścia wszyscy cię mają w dupie to już jest kanał ops:

                                    Komentarz

                                    • andrus
                                      Ambiente
                                      • 2013
                                      • 191

                                      tu się zgodze

                                      Komentarz


                                      • Bo w PL wszyscy za mało zarabiają. A jakie zarobki takie traktowanie klienta. Taka niestety jest prawda :/

                                        Komentarz

                                        • beras2
                                          Classic
                                          • 2014
                                          • 19

                                          Hej,

                                          ja tu świeżak, to mój pierwszy post więc witam się z wszystkimi Ostatnio stałem się posiadaczem O3 1.4 TSI kupowanej w Elcarze we Wrocławiu. Pomimo, że dopiero tu zaczynam to nie będzie laurka od człowieka podstawionego przez salon

                                          Sprzedażowo kontaktowałem się z kilkoma salonami w sprawie cen, Gall-ICM, TMT, Elcar + inne poza Wro (obsługa maila nie do wszystkich jeszcze dotarła, a w TMT przy próbie umówienia się na jazdę 1.4 TSI pani była tak zdziwiona, bo tego auta nie mieli, jakby zamawiał jakiegoś białego kruka do jazdy).

                                          Cenowo wygrał Elcar, jeśli chodzi zarówno o ofertę na auto, dodatkowy rabat na serwisowanie itp. ale także co do jakości obsługi przez ich sprzedawcę - Mateusza. Młody chłopak, ale bardzo konkretny także z samego procesu dogadywania jestem zadowolony w 100%. Co pewnie nikogo nie zdziwi, bo tak przeważnie jest.

                                          Odebrałem auto niecały miesiąc temu, niby wszystko ok. Sprawdziliśmy je, miernik itp. była sobota. Popołudniu okazało się, że jedna z łopatek kratki wentylacji na środku jest złamana (jej zaczep). W poniedziałek telefon i info że bardzo przykro i w ogóle ojeju jeju, zamawiają część, była na wtorek chyba. Przyjeżdżam do salonu i zostaję poinformowany, że wymiana na gwarancji bez kosztów (info od sprzedawcy), a potem gadka szmatka przy punkcie serwisowym i tekst z serwisu 'ale nam się nie wydaje, że to da się zrobić z gwarancji', ja już zaczynam przygotowywać jakąś wiązankę w odpowiedzi na jakość produktu, na co pracownik serwisu został postawiony do pionu przez sprzedawcę tekstem, że z kierownikiem wszystko ustalone, więc niech wymieniają za free. Bardzo było im przykro sądząc po minach, że wyszło na moje.

                                          Pan z serwisu spisał dane, bierze numer i mówi że będzie dzwonił jak auto będzie gotowe. Dostałem informację, że będzie to 30min i mówię Panu (wyznaczył mi naprawę na 4h), że sprzedawca ustalił ze mną naprawę od ręki, Pan sobie ciężko wzdychnął i zaakceptował fakt, że poczekam na auto na miejscu. Rzeczywiście 20-25min minut i było gotowe.

                                          Zatem rzeczywiście ASO ma jakieś podejście jakby każdy przychodził z produktem za 15pln i pretensjami (sic!) pomimo, że się da wszystko zrobić łatwo i sprawnie jak się chce. Już boję się pierwszego serwisu olejowego zerowego po 3kkm i wymiany oleju nie na Srastrol tylko coś lepszego, a tym bardziej 'procedury' zmiany na stałe okresy przeglądowe - uh, będzie pewnie droga przez mękę.

                                          Chyba, że wszystkie tematy będę przepuszczał przez sprzedawcę to może on będzie temperował serwis przed moim przyjazdem (ciekawe po jakim czasie on się na mnie wkurzy ). A z ASO trochę się pobujam bo przedłużyłem gware do 4 lat (i teraz nie wiem czy dobrze... ).

                                          Pozdrawiam!

                                          Komentarz

                                          • Enriquez
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 7685
                                            • Superb III (3V3)

                                            zmień ASO, po co Ci te nerwy
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz

                                            • fan
                                              Elegance
                                              • 2009
                                              • 760

                                              Zamieszczone przez beras2
                                              Hej,

                                              ja tu świeżak, to mój pierwszy post więc witam się z wszystkimi A z ASO trochę się pobujam bo przedłużyłem gware do 4 lat (i teraz nie wiem czy dobrze... ).

                                              Pozdrawiam!
                                              Szkoda,ze nie zagladales na forum wczesniej,to moze bys nie przedluzal niepotrzebnie gwarancji. ASO to zło konieczne,jak sie konczy gwarancja(ni wszyscy az tyle wytrzymuja) to kazdy ucieka jak najdalej,a Ty jeszcze doplaciles za przedluzenie swojego cierpienia. :diabelski_usmiech
                                              Respect All,Fear No One!

                                              Komentarz

                                              • beras2
                                                Classic
                                                • 2014
                                                • 19

                                                Zamieszczone przez Enriquez
                                                zmień ASO, po co Ci te nerwy
                                                No fajnie, fajnie - tylko we Wrocławiu jest trzech i niby wszyscy z jakiegoś powodu do... tyłka A serwisować auto w Opolu czy gdzie indziej to trochę karkołomny pomysł

                                                Zamieszczone przez fan
                                                Szkoda,ze nie zagladales na forum wczesniej,to moze bys nie przedluzal niepotrzebnie gwarancji. ASO to zło konieczne,jak sie konczy gwarancja(ni wszyscy az tyle wytrzymuja) to kazdy ucieka jak najdalej,a Ty jeszcze doplaciles za przedluzenie swojego cierpienia. :diabelski_usmiech
                                                No szkoda, szkoda - może za to bym sobie ACC domówił. Co do wydłużonej gwarancji najbardziej zastanowił mnie fakt, że nie mogę się na nią zdecydować przy odbiorze auta tylko wyłącznie przy jego zamawianiu (przed produkcją). Zastanawiam się czy to może zapobiega skracaniu życia produktu bo niektóre komponenty ma się mocniejsze czy co, ale po co w Mladzie mają wiedzieć jaką mam gwarancję skoro każde auto takie same - tak, wiem - teoria spiskowa :lol:

                                                Komentarz


                                                • Nie polecam ELcaru z Wrocławia. Ja korzystam z ASO na śląsku, jest ich tam więcej i mają świadomość, że w promieniu 50 km jest 15 innych ASO.

                                                  Komentarz

                                                  • beras2
                                                    Classic
                                                    • 2014
                                                    • 19

                                                    Zamieszczone przez mka
                                                    Nie polecam ELcaru z Wrocławia. Ja korzystam z ASO na śląsku, jest ich tam więcej i mają świadomość, że w promieniu 50 km jest 15 innych ASO.
                                                    Jasne, rozumiem. Ale ja już częściej bywam w Twoim Wieluniu niż na Śląsku A możesz wyjaśnić co takiego w Elcarze się dzieje żebym był przygotowany na ewentualnie trudności?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...