Witajcie,
potrzebuję wsparcia, bo może ktoś miał podobny przypadek przy likwidowaniu szkody z polisy AC. Yeti ma wrócić do mnie (planowo) w przyszłym tygodniu, nie mniej wystąpił problem z oponą, która została uwzględniona w kosztorysie, który zaakceptował ubezpieczyciel (Generali). Okazało się, że opona (Continental contisportcontact 5) nie jest już produkowana i nie może jej serwis założyć (jedną planowali, bo auto ma 4 jednakowe) i chcą wymienić 2, ale oczywiście koszt drugiej cedują na mnie, czy jest to prawidłowe działanie? Nie jestem pewien, ale chyba serwis/ubezpieczyciel ma obowiązek/prawo, aby przywrócić pojazd do stanu przed kolizją? Kogo "ścigać" w temacie serwis/ubezpieczyciel??
potrzebuję wsparcia, bo może ktoś miał podobny przypadek przy likwidowaniu szkody z polisy AC. Yeti ma wrócić do mnie (planowo) w przyszłym tygodniu, nie mniej wystąpił problem z oponą, która została uwzględniona w kosztorysie, który zaakceptował ubezpieczyciel (Generali). Okazało się, że opona (Continental contisportcontact 5) nie jest już produkowana i nie może jej serwis założyć (jedną planowali, bo auto ma 4 jednakowe) i chcą wymienić 2, ale oczywiście koszt drugiej cedują na mnie, czy jest to prawidłowe działanie? Nie jestem pewien, ale chyba serwis/ubezpieczyciel ma obowiązek/prawo, aby przywrócić pojazd do stanu przed kolizją? Kogo "ścigać" w temacie serwis/ubezpieczyciel??
Komentarz