Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda OCtavia 1.8 TFSI 160 KM Lpg bezpośredni wtrysk.

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoda OCtavia 1.8 TFSI 160 KM Lpg bezpośredni wtrysk.

    Jak w temacie, jaką instalację gazową możecie polecić do mojego samochodu?

  • #2
    Najpierw zastanów sie czy to sie wgl opłaca bo dobra instalacja kosztuje 6-8 kafli a i tak masz dotrysk benzyny. Jak robisz mniej niż 20 tys.km rocznie to nie wyjdziesz na tym
    Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
    Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

    Komentarz


    • #3
      No właśnie miałem dokładnie takie przemyślenie, i doszedłem do wniosku że mimo zaporowej ceny opłaca mi się + przy sprzedaży łatwiej będzie mi sprzedać auto.

      Komentarz


      • #4
        który rok auta? silnik robiony był już? mowa o pierścieniach wadliwych i chlaniu oleju nadmiernym w pewnych rocznikach. Żebyś się nie przeliczył z całością kosztów, tymbardziej jak auto ma już swoje lata...lpg może tylko przyspieszyć chlanie oleju - wyższa temp. pracy silnika (choć i tak remont wskazany, jak auto się kwalifikuje rocznikowo)
        Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

        Komentarz


        • #5
          Z tą łatwiejszą sprzedażą to nie był bym taki pewny. Na rynku wtórnym ludzie podchodzą z dużą rezerwą do kombinacji TSI + LPG
          Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
          Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

          Komentarz


          • #6

            Vialle to dalej kwota lekko ponad 10tys, ze wzgledu na super kurs €.

            Error 503: Unknown domain - to jest monter i jednoczesnie uzytkownik takiego silnika.

            Na forum tez ktos sie przewijal z taka instalacja i oprocz nierealnie niskiego spalania jako takiego na Pb i LPG to troche kilometrow juz tam mial zrobione.

            Z drugiej stronie w okolicach 3,5-4tys mamy dotryskowa instalacje typu STAG DPI400. Z opinii uzytkownikow to spalanie wyglada na zasadzie takiej, ze jak auto palilo 10l Pb, teraz pali 10l LPG i 2-3l Pb.



            Zamieszczone przez JayKey49 Zobacz wpis
            Na rynku wtórnym ludzie podchodzą z dużą rezerwą do kombinacji TSI + LPG
            Jak slysza TSI to maja ciary, jak slysza 1.8TSI to juz ich odrzuca, a dopisek LPG powoduje uzycie takiego guziczka X w przegladarce
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Dziękuję za szybkie odpowiedzi.
              Może specem od Lpg nie jestem, ale z tego co zdążyłem się rozeznać to faktycznie bezpośredni wtrysk jest problematyczny, co do kwestii sprzedażowych to chyba indywidualna kwestia...
              Jakie instalacje jeszcze można wziąśc pod uwagę?
              Słyszałem że inst.gaz.: Landi renzo są montowanew salonach skody może tym tropem pójść?

              Komentarz


              • #8
                Pytanie kto im te instalacje serwisowal, a kto stroil i czy stroil.

                W jakim rejonie mieszkasz, wtedy jest tez latwiej polecic kogos kto sie zna na takim problemach jak LPG w TSI
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  Warszawa, prawa strona miasta.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis

                    Jak slysza TSI to maja ciary, jak slysza 1.8TSI to juz ich odrzuca, a dopisek LPG powoduje uzycie takiego guziczka X w przegladarce
                    Celniej chyba się nie dało
                    Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
                    Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

                    Komentarz


                    • #11
                      warsztaty polecane w W-wie to np:
                      Klinika LPG | Instalacje gazowe LPG Warszawa
                      Mechanika Pojazdowa | Kamil Michalski auto-wojownicy.pl | Otwock

                      Komentarz


                      • #12
                        A ci na przeciwko Fus?
                        Powered by R-Performance

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez pawell Zobacz wpis
                          No właśnie miałem dokładnie takie przemyślenie, i doszedłem do wniosku że mimo zaporowej ceny opłaca mi się + przy sprzedaży łatwiej będzie mi sprzedać auto.
                          Możesz przedstawić jakąś kalkulację opłacalności?
                          Jaki przebieg roczny planujesz?

                          Komentarz


                          • #14
                            Kalkulator

                            9l Pb 95 = 43zl

                            9l +20% = 10,8 * 24,3zl

                            -18,7

                            Czyli 12tys pln w ~64kkm

                            LPG consumption: Skoda - Octavia - 1.8 TSI DSG Ambition - Autogas - Spritmonitor.de

                            Im wiecej woz pali tym szybciej instalacja sie zwraca. Jeszcze kilka lat temu sekwencje do 8 cilindrowego auta kosztowaly tyle i oplacalo sie montowac te instalacje.

                            Temat paliwa na odpalanie odpada. Czyli przy 40kkm/rok to 1,5 roku, a potem juz tylko do przodu i starczy nawet na remont motoru

                            A przy dotrysku tu Vialle prezentuje sie to tak: LPG consumption: Skoda - Octavia - 1.8 TSI , Prins VSI DI, 82 l Tank - Spritmonitor.de
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
                              Kalkulator

                              9l Pb 95 = 43zl

                              9l +20% = 10,8 * 24,3zl

                              -18,7

                              Czyli 12tys pln w ~64kkm

                              Mój w takim razie za bardzo oszczędny

                              6l Pb 95 = 29 zł

                              6l +20% = 7,28*2,25 = 16,50 zł

                              Różnica: 12,50 zł

                              Czyli +/- 100 kkm zwrot, a gdzie zysk.
                              Do tego tankowanie 2x w tygodniu zamiast 2x w miesiącu.

                              Faktycznie przy spalaniu rzędu 10 l temat do ugryzenia, natomiast w takim przypadku kupiłbym już raczej hybrydę po prostu.

                              Komentarz


                              • #16
                                Tankowanie...67l * 0,8 = 53l, przy spalaniu 10,8 - nie cale 500km na zbiorniku LPG.

                                Wiec jakie dwa razy w tygodniu ?? Zbiornik benzyny wiekszy nie jest i pozwala zrobic 100km wiecej. Faktycznie inne kalkulatory mamy

                                P.S. 6l to mi diesel nie chce palic srednio, a benzyna malolitrazowa 1.3 pali 10-12l LPG, a taka wieksza 2.8 okolice 16-20l Wiec zwrot instalacji nastepowal szybko.

                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
                                  Tankowanie...67l * 0,8 = 53l, przy spalaniu 10,8 - nie cale 500km na zbiorniku LPG.

                                  Wiec jakie dwa razy w tygodniu ?? Zbiornik benzyny wiekszy nie jest i pozwala zrobic 100km wiecej. Faktycznie inne kalkulatory mamy
                                  Butla w kole taka duża jest?

                                  Wymyśliłem sobie, że mniejsza

                                  Przy dużym spalaniu to nie ma się co zastanawiać, natomiast przy małym właśnie wychodzi to bardzo niekorzystnie, niestety.
                                  Trzymają cenę instalek sztucznie, widać taka polityka.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Przeciez w O2 mamy wielka wneke na kolo, a wiec butla 650x250 wejdzie.

                                    Pytanie czy na polske TDT nie klepnelo tylko kilku zbiornikow i takiego nie dobrzemy.

                                    Błąd 404 nie znaleziono strony - PRINS i VIALLE Sklep - taki pierdek jest na pewno w ofercie. Wiec o ile STAKO robi inne wieksze dla 5 generacji to mozna miec wiekszy. Ten majac 38l to jakas kpina dla silnikow ktore pala od 10l w gore.

                                    Wyjasnie sie tez koszt instalacji, gdy zbiornik kosztuje 3x tyle co normalny.

                                    Stako ma w ofercie typoszereg zbiornikow toroidalnych F08L oraz F30L, ale szczegolow brak.

                                    Niemiec z linku ma 67l, a drugi ma 82l wiec albo butla za kolem, albo wystajaca butla 650x300, chociaz taka u nas ciezko kupic nawet do sekwencji.

                                    Poszukalem i generalnie problemu nie ma, problem jest tylko w Polsce.

                                    Web-Enterprise

                                    Bad Request

                                    A co do oplacalnosci na przykladzie 1.4TSI:
                                    Skoda Octavia Forum - Information

                                    Ostatnio edytowany przez Maicroft; 5.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Nie wiem, ale moje subiektywne odczucie jest takie - po jaki grzyb pchać lpg do silnika, który ciężko znosi normalne instalacje i trzeba ładować b. drogą, tymbardziej silnika który sam w sobie nie uchodzi za "idealny". Nie lepiej poprostu sprzedać i kupić auto z motorem pod lpg normalne IV gen. instalkę? tak wielka jest miłość do OII? czy jak? bo nie kumam takich działań. No, ale widocznie nie wszystko trzeba racjonalnie kumać

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
                                        A ci na przeciwko Fus?
                                        Włąsnie do nich się przymierzam między innymi, bo mam rzut beretem - mowa tutaj o EGP

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          a pozatym co do samej opłacalności, zwróci mi się po 1k km (oszczędzamy ~200pln).
                                          No i samochdou nie mam zamiaru zmieniać bo dużo kasy w niego wpakowałem (zawieszenie hamulce płyny itp.).

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            zasadnicze pytanie, który masz rocznik? masz już poprawione pierścienie? bo hamulce i zawieszenie, to żadna kasa (i wydawana przy każdym aucie prawie używanym, jak chce się mieć sprawne) w porównaniu do remontu silnika cdaa - sprawa olejowa.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
                                              zasadnicze pytanie, który masz rocznik? (..)
                                              2011r.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                od połowy 2011 są lepsze pierścienie i poprawiony rozrząd w 1.8 tsi. Wcześniej mają problem olejowy, chleją go co nie miara. Nie wiem dokładnie od którego miesiąca, poszukaj tematów jest mnóstwo na forum. Interesowałeś się tym? masz już poprawione? nie bierze Ci oleju?
                                                po drugie nadal jestem zdania, że pakowanie tyle kasy w instalację lpg....no, ale nikt Ci nie zabroni. Najpierw zajmij się powyższym - czy masz już poprawione pierścienie, zanim zaczniesz myśleć o lpg.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez pawell Zobacz wpis
                                                  Włąsnie do nich się przymierzam między innymi, bo mam rzut beretem - mowa tutaj o EGP
                                                  To daj sobie spokoj, marketing to nie wszystko.
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X