Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

dodatek do zbiornika LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • dodatek do zbiornika LPG

    Coś jest pomieszane z tymi klasami. Nie wiem czy teoretycznie ta sama opona może mieć różne klasy.

    Zerknij np. tu na górną część strony, opony są z indeksem T:

    404

    Wysłałem zapytanie przez stronę z prośbą o wyjaśnienie. Jak tylko dostanę odpowiedź wrzucę tu na forum.

    [ Dodano: Pon 15 Wrz, 14 15:50 ]
    Rzuć okiem jeszcze na to. Indeks prędkości H:

    Dunlop SP Winter Sport 4D | Zobacz Testy i Opinie o Oponie |OPONY.PL

    Indeks prędkości T(w sumie najczęściej sprzedawany):

    Dunlop SP Winter Sport 4D | Zobacz Testy i Opinie o Oponie |OPONY.PL

    Nie wiem skąd wynika ta różnica :?. Popatrzyłem jeszcze na innych portalach oponiarskich i wygląda na to, że indeks T klasa C, indeks H klasa E.

  • #2
    dodatek do zbiornika LPG

    Stosował ktoś z Was?
    zalezy mi żeby przeczyscic cala drogę od zbiornia po wtryski z cięższych frakcji.

    Komentarz


    • #3
      Nie stosowałem, ale jakoś nie mam przekonania do takich wynalazków.
      IMO dobry FFC i FFL wystarczą w zupełności.

      Do poczytania:
      Error 503: Unknown domain
      Error 503: Unknown domain
      Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
      FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Andrzej.P
        Nie stosowałem, ale jakoś nie mam przekonania do takich wynalazków.
        IMO dobry FFC i FFL wystarczą w zupełności.

        Do poczytania:
        Error 503: Unknown domain
        Error 503: Unknown domain
        thnx za linki... kopalnia wiedzy pozerajaca czas :diabelski_usmiech


        natrafilem natomiast na to
        preparat dodawany do zbiornika lpg


        zastanawia mnie zdanie mówiące o tym ze smaruje wtryski gazowe. tzn ze filtry przepuszczają ciezkie frakcje? tego nie rozumiem.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez pedros
          zastanawia mnie zdanie mówiące o tym ze smaruje wtryski gazowe. tzn ze filtry przepuszczają ciezkie frakcje? tego nie rozumiem.
          Error 503: Unknown domain
          Też pewnie kwestia konkretnego filtra.
          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Andrzej.P
            Zamieszczone przez pedros
            zastanawia mnie zdanie mówiące o tym ze smaruje wtryski gazowe. tzn ze filtry przepuszczają ciezkie frakcje? tego nie rozumiem.
            Error 503: Unknown domain
            Też pewnie kwestia konkretnego filtra.
            Może i kwestia filtra, ale ja jak temperatura na zewnątrz spada poniżej 5st, to zanim silnik przełączy się na gaz daję mu dłużej popracować na benzynie, żeby się trochę dogrzał, eliminuję w ten sposób problem klejenia się wtrysków, które u mnie mają juz 150 tys. km. i jak jest zimno to faktycznie się kleją. Druga sprawa to wtryski paliwa się trochę w tym czasie przesmarują Także moim zdaniem żadne dodatki do gazu nie są potrzebne tylko zdroworozsądkowe podejście, czyli niezbyt niska temperatura przejścia na gaz i co jakiś czas przegonienie auta na benzynie.
            A dodatki to można sobie wlać do benzyny, żeby np związały wodę.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez aronus
              eliminuję w ten sposób problem klejenia się wtrysków, które u mnie mają juz 150 tys. km
              jakie to wtryski? Medy?

              Co do magicznych dodatków to dla mnie typowe mydlenie oczu i szukanie kasy u użytkownika instalacji - zmieniaj często filtry, nie żałując przy tym na jakości filtra i tak jak napisał kolega wyżej
              Zamieszczone przez aronus
              zdroworozsądkowe podejście, czyli niezbyt niska temperatura przejścia na gaz i co jakiś czas przegonienie auta na benzynie.
              SATYNOWA O2 Tour
              Z pozdrowieniami
              Bartek

              Komentarz


              • #8
                Całą instalację mam BRC. Przy 140 tys wymieniłem jeden wtrysk bo się rozszczelnił. Pozostałe trzy wtryski mają już 150 tys. Przy niskich temperaturach i po dłuższym postoju się kleją tzn w momencie przejścia na gaz jest wyczuwalne szarpnięcie. Szarpnięcie to niweluję poprzez trochę późniejsze przełączenia na gaz niż w lecie, żeby nagromadzone na wtryskach parafiny itp miały czas się rozpuścić. Poza tym , żadnych problemów

                Komentarz


                • #9
                  panowie pełna zgoda co do jakosciowego podejścia do filtrów. i częstości ich wymiany.
                  niemniej sa frakcje ktore przechodzą przez te barierę np podczas zmiany FFL na przewodzie od strony wtryskow :x :shock: wylewala sie delikatna brazowa feakcja ktora stosunkowo szybko odparowala. nie chce myslec jaki to ma wplyw na MEDy stad pomysl aby wrzucić cos do zbiornika LPG i przeczyscic wtryski.

                  Naturalnie tankuje na markowych stacjach aby zminimalizować ryzyko zaciągnięcia dafni juz na stacji.

                  kompletnie nie interesuje mnie proteza tj lubryfikacja bo to raczej nie ma sensu w BFQ

                  [ Dodano: Czw 05 Cze, 14 22:56 ]
                  Zastosowałem preparat Autocare podawany do zbiornika.
                  Na razie nie ma spektakularnych efektów, jednakże Medy pracują ciszej.

                  Wypalił em 8 litrów zamiast 10 wymaganych bo nie miałem możliwości pieścić z wypalanie do końca. Chyba to jest to czego szukałem.

                  Sam preparat jest fioletoworóżowy (co nie jest bynajmniej oznaką jakości) co widać przez rurkę i myślę że jest to lepsze niż wtłaczanie na siłę benzyny ekstrakcyjnej

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X