dodatek do zbiornika LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 106op
    Classic
    • 2010
    • 11

    dodatek do zbiornika LPG

    Coś jest pomieszane z tymi klasami. Nie wiem czy teoretycznie ta sama opona może mieć różne klasy.

    Zerknij np. tu na górną część strony, opony są z indeksem T:



    Wysłałem zapytanie przez stronę z prośbą o wyjaśnienie. Jak tylko dostanę odpowiedź wrzucę tu na forum.

    [ Dodano: Pon 15 Wrz, 14 15:50 ]
    Rzuć okiem jeszcze na to. Indeks prędkości H:

    Opony Dunlop SP Winter Sport 4D we wszystkich dostępnych rozmiarach. Atrakcyjne ceny. Sprawdź teraz ofertę specjalną na Dunlop SP Winter Sport 4D »


    Indeks prędkości T(w sumie najczęściej sprzedawany):

    Opony Dunlop SP Winter Sport 4D we wszystkich dostępnych rozmiarach. Atrakcyjne ceny. Sprawdź teraz ofertę specjalną na Dunlop SP Winter Sport 4D »


    Nie wiem skąd wynika ta różnica :?. Popatrzyłem jeszcze na innych portalach oponiarskich i wygląda na to, że indeks T klasa C, indeks H klasa E.
  • pedros
    RS
    • 2009
    • 1958
    • Volkswagen
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    #2
    dodatek do zbiornika LPG

    Stosował ktoś z Was?
    zalezy mi żeby przeczyscic cala drogę od zbiornia po wtryski z cięższych frakcji.

    Komentarz

    • Andrzej.P
      RS
      • 2011
      • 1516
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Nie stosowałem, ale jakoś nie mam przekonania do takich wynalazków.
      IMO dobry FFC i FFL wystarczą w zupełności.

      Do poczytania:

      Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
      FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

      Komentarz

      • pedros
        RS
        • 2009
        • 1958
        • Volkswagen
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        Zamieszczone przez Andrzej.P
        Nie stosowałem, ale jakoś nie mam przekonania do takich wynalazków.
        IMO dobry FFC i FFL wystarczą w zupełności.

        Do poczytania:

        http://lpg-forum.pl/tunap-t3208.html
        thnx za linki... kopalnia wiedzy pozerajaca czas :diabelski_usmiech


        natrafilem natomiast na to
        preparat dodawany do zbiornika lpg


        zastanawia mnie zdanie mówiące o tym ze smaruje wtryski gazowe. tzn ze filtry przepuszczają ciezkie frakcje? tego nie rozumiem.

        Komentarz

        • Andrzej.P
          RS
          • 2011
          • 1516
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez pedros
          zastanawia mnie zdanie mówiące o tym ze smaruje wtryski gazowe. tzn ze filtry przepuszczają ciezkie frakcje? tego nie rozumiem.

          Też pewnie kwestia konkretnego filtra.
          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

          Komentarz

          • aronus
            Rider
            • 2008
            • 643
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez Andrzej.P
            Zamieszczone przez pedros
            zastanawia mnie zdanie mówiące o tym ze smaruje wtryski gazowe. tzn ze filtry przepuszczają ciezkie frakcje? tego nie rozumiem.

            Też pewnie kwestia konkretnego filtra.
            Może i kwestia filtra, ale ja jak temperatura na zewnątrz spada poniżej 5st, to zanim silnik przełączy się na gaz daję mu dłużej popracować na benzynie, żeby się trochę dogrzał, eliminuję w ten sposób problem klejenia się wtrysków, które u mnie mają juz 150 tys. km. i jak jest zimno to faktycznie się kleją. Druga sprawa to wtryski paliwa się trochę w tym czasie przesmarują Także moim zdaniem żadne dodatki do gazu nie są potrzebne tylko zdroworozsądkowe podejście, czyli niezbyt niska temperatura przejścia na gaz i co jakiś czas przegonienie auta na benzynie.
            A dodatki to można sobie wlać do benzyny, żeby np związały wodę.

            Komentarz

            • TwoB
              L&K
              • 2011
              • 1086
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Zamieszczone przez aronus
              eliminuję w ten sposób problem klejenia się wtrysków, które u mnie mają juz 150 tys. km
              jakie to wtryski? Medy?

              Co do magicznych dodatków to dla mnie typowe mydlenie oczu i szukanie kasy u użytkownika instalacji - zmieniaj często filtry, nie żałując przy tym na jakości filtra i tak jak napisał kolega wyżej
              Zamieszczone przez aronus
              zdroworozsądkowe podejście, czyli niezbyt niska temperatura przejścia na gaz i co jakiś czas przegonienie auta na benzynie.
              SATYNOWA O2 Tour
              Z pozdrowieniami
              Bartek

              Komentarz

              • aronus
                Rider
                • 2008
                • 643
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Całą instalację mam BRC. Przy 140 tys wymieniłem jeden wtrysk bo się rozszczelnił. Pozostałe trzy wtryski mają już 150 tys. Przy niskich temperaturach i po dłuższym postoju się kleją tzn w momencie przejścia na gaz jest wyczuwalne szarpnięcie. Szarpnięcie to niweluję poprzez trochę późniejsze przełączenia na gaz niż w lecie, żeby nagromadzone na wtryskach parafiny itp miały czas się rozpuścić. Poza tym , żadnych problemów

                Komentarz

                • pedros
                  RS
                  • 2009
                  • 1958
                  • Volkswagen
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #9
                  panowie pełna zgoda co do jakosciowego podejścia do filtrów. i częstości ich wymiany.
                  niemniej sa frakcje ktore przechodzą przez te barierę np podczas zmiany FFL na przewodzie od strony wtryskow :x :shock: wylewala sie delikatna brazowa feakcja ktora stosunkowo szybko odparowala. nie chce myslec jaki to ma wplyw na MEDy stad pomysl aby wrzucić cos do zbiornika LPG i przeczyscic wtryski.

                  Naturalnie tankuje na markowych stacjach aby zminimalizować ryzyko zaciągnięcia dafni juz na stacji.

                  kompletnie nie interesuje mnie proteza tj lubryfikacja bo to raczej nie ma sensu w BFQ

                  [ Dodano: Czw 05 Cze, 14 22:56 ]
                  Zastosowałem preparat Autocare podawany do zbiornika.
                  Na razie nie ma spektakularnych efektów, jednakże Medy pracują ciszej.

                  Wypalił em 8 litrów zamiast 10 wymaganych bo nie miałem możliwości pieścić z wypalanie do końca. Chyba to jest to czego szukałem.

                  Sam preparat jest fioletoworóżowy (co nie jest bynajmniej oznaką jakości) co widać przez rurkę i myślę że jest to lepsze niż wtłaczanie na siłę benzyny ekstrakcyjnej

                  Komentarz

                  Pracuję...