1.6 MPI BSE + LPG CHECK ENGINE za bogato

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_os
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8160
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #26
    Zamieszczone przez Johnny_B
    Przejechane 195kkm na Medach.
    to widać te dobre były...bo przy tych obecnych to juz byś miał xx kpl.
    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Zaczac od tego trzeba, ze wtedy byl montowany porzadny dwustopniowy IG1, a nie IG1 ST ktory jest montowany juz jakis czas.

      200kkm to chyba wlasnie taki kres wiekszosci wtryskow.

      Johnny_B, Wkladasz znow MEDy (tylko jakie, jak czarne te dzis montowane sa beznadziejne, a pojawily sie jakies niebieskie niby lepsze) czy przerobka na jakies Hany lub Barracudy
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Johnny_B
        Rider
        • 2008
        • 372

        #28
        Maicroft, jeszcze nie wiem co mi zaproponują w serwisie. Z tego co czytam to na czarne MED-y raczej się nie zdecyduje.
        Jakiś czas temu pytałem się ich to mieli jeszcze jakieś Matrixy na jednej listwie ale to chyba jakiś tani sort.

        Nie chce za dużo inwestować bo myślę nad sprzedażą auta w tym roku, wiec zobaczymy jak bedzie.

        [ Dodano: Pią 24 Sty, 14 21:10 ]
        witam, ja juz po przegladzie i wymianie wtrysków. Założone mam niebieskie MED-y i jest od razu różnica w pracy silnika.
        W kieszeni mniej o 1100PLN ( wtryski + przeglad i wymiana filtrów)

        Komentarz

        • marte
          Rider
          • 2007
          • 259

          #29
          Zamieszczone przez Johnny_B
          Maicroft, jeszcze nie wiem co mi zaproponują w serwisie. Z tego co czytam to na czarne MED-y raczej się nie zdecyduje.
          Jakiś czas temu pytałem się ich to mieli jeszcze jakieś Matrixy na jednej listwie ale to chyba jakiś tani sort.

          Nie chce za dużo inwestować bo myślę nad sprzedażą auta w tym roku, wiec zobaczymy jak bedzie.

          [ Dodano: Pią 24 Sty, 14 21:10 ]
          witam, ja juz po przegladzie i wymianie wtrysków. Założone mam niebieskie MED-y i jest od razu różnica w pracy silnika.
          W kieszeni mniej o 1100PLN ( wtryski + przeglad i wymiana filtrów)
          Montaż poza ASO? We wtorek jadę na wymianę wtrysków na niebieskie. Montaż i regulacja 900 zł.

          Komentarz

          • Johnny_B
            Rider
            • 2008
            • 372

            #30
            wymiana w serwisie Landi Renzo w Mikołowie.
            cena wymiany i regulacji to 1150 ale miałem jeszcze przegląd i wymianę filtrów i dało się lekki rabat uzyskać :-)

            auto jeździ teraz zupełnie inaczej i pali mniej

            Komentarz

            • Zetor05
              Classic
              • 2011
              • 11

              #31
              Witam
              Diagnoza jest jednoznaczna po 41tyś padły wtryski(niestety gwarancja się skończyła) .Propozycje mam dwie, wymiana na MED-y (podobno poprawione) za ok. 900zł i druga wymiana całej instalacji z zachowaniem starego reduktora za ok. 1300zł . Nowa instalacja to zenit-pro. Będę wdzięczny za sugestię

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #32
                Tylko, ze w starej instalacji to ten reduktor jest tez do bani. Bo to nie jest stare wielkie IG1, tylko tansza jego odmiana, ktora jak widac po ustawieniu przez ASO dotryskow nie dawala rady przy wyzszych obciazeniach cisnieniowo.

                W innym temacie liczylem, ile kosztuje zmiana tej instalacji co macie na zestaw Stag-4 ISA2 lub Tech 214 (570) + reduktor AC czarny (170)+ 4 wtryski Hana (300) lub Barracuda + montaz ze strojeniem i swobodnie to sie miescilo w tej kwocie.

                Sam q-box z wtryskami AC i reduktorem - http://allegro.pl/stag-4-q-box-listw...867291666.html

                Montaz wszystkiego od 0 na Q-boxie+czarny AC 150+wtryski AC-01 + butla + wielozawor - kosztuje 1800-2000zl :idea:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Andrzej.P
                  RS
                  • 2011
                  • 1516
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #33
                  Zetor05, w Twoim rejonie jest polecany na lpg-forum Davanti - no chyba, że już się z tym warsztatem kontaktowałeś - jak nie, to sprawdź, co zaproponują.

                  Ze swojej strony mogę polecić STAGa jako sterownik.
                  Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                  FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                  Komentarz

                  • marte
                    Rider
                    • 2007
                    • 259

                    #34
                    Zamieszczone przez Zetor05
                    Witam
                    Diagnoza jest jednoznaczna po 41tyś padły wtryski(niestety gwarancja się skończyła) .Propozycje mam dwie, wymiana na MED-y (podobno poprawione) za ok. 900zł i druga wymiana całej instalacji z zachowaniem starego reduktora za ok. 1300zł . Nowa instalacja to zenit-pro. Będę wdzięczny za sugestię
                    Ja po 73 tys. wymieniłem czarne medy na niebieskie. Wymiana w DAVANTI Katowice. Mozna polecić. Wszystkie problemy zniknęły.

                    Niżej zamieszczam log z jazdy na LPG. Korekcje w porównaniu z logiem przed wymianą wtrysków są idealne.
                    Log LPG

                    Komentarz

                    • dalrid
                      Classic
                      • 2014
                      • 2

                      #35
                      Panowie,

                      jak ja się cieszę że w końcu trafiłem na to forum. Mam octavię 2010 r. 1.6 MPI z gazem (fabrycznym).

                      Od niedawna mam objawy dokładnie takie jak tu opisujecie. Na wonlych obrotach lekko szarpie,
                      na jałowym obroty falują.

                      od czasu do czasu włącza mi się kontrolka silnika, po przejechaniu się na benzynie - znika.

                      podłączyłem się do ECU i cały czas mam to samo :

                      P0303: Cylinder 3 Misfire Detected
                      P0304: Cylinder 4 Misfire Detected
                      P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

                      Niestety nie dysponuję profesjonalnym oprogramowaniem.

                      Jeżeli chodzi o naprawy, wymieniony został 1 (słownie - jeden) wtrysk gazowy i na
                      jakiś czas się uspokoiło.
                      Kiedy po raz kolejny samochód trafił do "specjalistów" podjęli próbe wymiany kolejnych
                      wtrysków i podobno litstwy. Nie przyniosło to poprawy. Twierdzą, że trzeba wymienić
                      komputer bo podobno skoda zablokowała dostep i nie moga sobie poradzić.

                      Zerknąłem na wtryski i są czarne, tyle o nich wiem.

                      Aha, wszystkie akcje następowały po okresie gwarancji. Udało mi się uzyskać dostęp do
                      "PCMSCAN", żeby tylko wiedzieć na co patrzeć.

                      Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję. Może polecicie sprawdzone miejsce w pobliżu Rzeszowa ....

                      Komentarz

                      Pracuję...